وبلاگ مدیران بلاگ اسکای
وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

دوست دارید به بلاگ‌اسکای عیدی بدهید؟

اکثر کسانی که برای یادداشت دوست دارید چی از بلاگ اسکای عیدی بگیرید؟ نظر داده‌اند یا فضای ارسال عکس خواسته‌اند یا امکان ایجاد صفحه اضافه یا قالب و چیزهایی از این دست. گویا به فکر هیچ کس نرسیده که ممکن است بلاگ‌اسکای به کاربرانش عیدی‌ای خارج از امکانات وبلاگ‌نویسی بدهد. امکاناتی که شما خواسته‌اید به هر حال کمی دیر یا زود در اختیارتان قرار خواهد گرفت(به استثنای حذف آگهی از بالای وبلاگ ها ). نمونه‌اش هم همین امکان قرار دادن لینک ادامه مطلب. این که مسعود در یادداشت قبلی گفته «آب از دست مدیران بلاگ‌اسکای نمیچکه» کذب محض است. باور نمی‌کنید؟ خوب تقصیری ندارید. این آقا مسعود حسابی سابقه ما را خراب کرده! البته شاید امکانات مالی بلاگ‌اسکای اجازه ندهد که به همه کاربران عیدی بدهیم. البته برای آن هم فکری می‌کنیم! نگران نباشید!

راستی شما نمی‌خواهید به بلاگ‌اسکای عیدی بدهید؟

همین طوری

می پرسم دوست دارید بلاگ اسکای به شما چی عیدی بده میشینن تو قسمت نظرات خاطره نویسی میکنن.

 

دو مورد را خواستم خاطر نشان کنم. یکی اینکه امکان ادامه مطلب برای کلیه کاربران فراهم شد. یکی از دوستان تو قسمت نظرات پست قبلی پرسیده که من یه مطلب تو قسمت ادامه مطلب نوشتم ولی توی وبلاگم به صورت ادامه دار نمایش داده نمی شود. لطفا توضیحات اینجا را به صورت کامل بخوانید.

مورد دوم اینکه قبلا یه سری از کاربران خواسته بودند لیست وبلاگهای به روز شده در صفحه اصلی سایت اضافه بشود که این امکان هم فراهم شد. اگر به آخرین لینک وبلاگهای به روز شده توجه کنید لینکی به صورت ستاره دار با عنوان "لیست وبلاگهای به روز شده" هست که با کلیک بر روی آن به لیست وبلاگهای به روز شده به صورت صفحه بندی شده همراه با توضیحات وبلاگ ها دسترسی خواهید داشت.

 

اصلا بلاگ اسکای برای چی باید عیدی بده؟

دوست دارید چی از بلاگ اسکای عیدی بگیرید؟

توی قسمت نظرات پست قبلی چند نفر از دوستان درباره عیدی صحبت کردند. یکی از دوستان که در کمال ادب و خجالت گفته :

"عیدی میخواین بهمون بدید ؟ خواهشن یه چیز جدید باشه ... مرسی"

همانطور که خودتان اطلاع دارید آب از دست مدیران بلاگ اسکای نمیچیکه ولی فرض کنید قراره بلاگ اسکای یه عیدی به کاربرانش بده.

 

دوست دارید چی از بلاگ اسکای عیدی بگیرید؟

 

امکان جدید- درج مطلب در ادامه

با توجه به درخواست کاربران عزیز بلاگ اسکای امکان درج ادامه مطلب به سیستم بلاگ اسکای اضافه می شود. لطفا برای دیدن ادامه مطلب بر روی ادامه مطلب کلیک کنید. ادامه مطلب ...