وبلاگ مدیران بلاگ اسکای
وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

امکان آزمایشی نمایش تعداد یادداشت ها

امکان نمایش تعداد یادداشت ها در لیست آرشیو و موضوع بندی به صورت آزمایشی فراهم شد. با استفاده از این امکان شما می توانید تعداد یادداشت های مرتبط با آرشیو هر ماه و یا مرتبط با هر موضع بندی را در وبلاگتان نمایش دهید. برای مثال می توانید به آرشیو همین وبلاگ (وبلاگ مدیران) که در ستون سمت چپ قرار داده شده است توجه کنید.

برای فعال کردن این امکان در وبلاگتان به قسمت ویرایش قالب رفته و بلافاصله بعد از تگ <BlogSky:Archive Title /> ، تگ نمایش تعداد مطالب هر ماه را به صورت
(<BlogSky:Archive PostCount />) قرار دهید و برای نمایش تعداد یادداشتهای هر موضوع از
(<BlogSky:Category PostCount />) بلافاصله بعد از تگ <BlogSky:Category Title /> استفاده کنید. ( البته کاراکتر پرانتز فقط جنبه زیبایی دارد و جزو تگ نمی باشد).

 

توجه داشته باشید که این امکان به صورت آزمایشی فعال شده است و ممکن است بعد از مدتی غیرفعال شود.

آغاز ششمین سال فعالیت بلاگ‌اسکای

سال‌ها چه زود می‌گذرند!
پنج سال در کنار شما بودیم و سعی‌مان در تمام این سال‌ها بر این بود تا بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای اندیشه‌ها، خاطرات، غم‌ها و شادی‌های شما باشیم. هر چند میزبان شما بودید و ما تنها نگهبان نوشته‌های پرشور و حرارت شما. امیدواریم که در این سال‌ها توانسته باشیم همراه شایسته‌ای برای وبلاگ‌های شما باشیم و اگر کاستی در کارمان بوده، از این پس با راهنمایی‌های مشفقانه‌تان برطرفشان کنیم.
همیشه بر این پندار بوده‌ایم که آن‌چه گذشته، تلخ یا شیرین، تنها درسی برای آینده است. اکنون نیز بر این اندیشه‌ایم که از تجربیات سال‌های گذشته چراغی بیافروزیم که روشنی‌بخش سال‌های بی‌انتهای فرا رویمان باشد.
تولد بهانه‌ایست برای گردهم آمدن. می‌خواهیم از این فرصت، دستاویزی بسازیم تا دیداری تازه گردد. پس بزودی گردهمایی خواهیم داشت حقیقی یا مجازی. اگر نظر یا پیشنهادی دارید و یا در این زمینه می‌توانید یاریمان کنید، منتظر شنیدن نظراتتان هستیم.

عید خوش گذشت؟

اول این‌که عید همگی‌تان مبارک. امیدوارم سالی سرشار از موفقیت پیش رو داشته باشید.بعد هم از هپلی عزیز بابت عیدی‌‌اش تشکر می‌کنم(این را نوشتم تا کسانی که برای ما عیدی نفرستاده‌اند احساس عذاب وجدان کنند).
تشکر دیگری هم دارم از همه عزیزانی که با آرزو‌ها و دعا‌های زیبایشان در لحظات تحویل سال میهمان سفره هفت‌سین بلاگ‌اسکای بودند. راستش دعاها و آرزوهایتان آن‌قدر زیبا بود که نتوانستیم یکی‌شان را انتخاب کنیم. فکر کنم که ناچار شویم برای اهدای هدیه نوروزی بین دوستانی که پای سفره هفت‌سین حاضر بودند قرعه کشی کنیم. نتیجه‌اش را هم به زودی خدمتتان اعلام خواهیم کرد. 
راستی تولد بلاگ‌اسکای نزدیک است. پیشنهادی ندارید؟
     

دوستیهای مجازی

از چهره همتون معلومه که این چند روز تعطیلات کلی بهتون خوش گذشته و تو اولین روز کاری تصمیم گرفتید که امسال را پر تلاشتر از سال گذشته شروع کنید مخصوصا دوستان عزیزی که امسال سر سفره هفت سین بلاگ اسکای دور هم جمع شدند و کلی آرزوهای قشنگ کردند. برای خود من خیلی جالب بود که برای اولین بار تو وب ایرانی موقع تحویل سال این همه دوست مجازی دور یه سفره هفت سین مجازی نشستن و دعا کردن. امیدوارم با تلاشتون به همه آرزوهاتون برسید.

در مورد هدیه نوروزی بلاگ اسکای دوستان اصلا نگران نباشند. جایزه سفره هفت سین آماده هست فقط یه کم تو انتخاب بهترین آرزو دچار مشکل شدیم که به زودی برنده را اعلام می کنیم. کاشکی میشد به همه کاربران بلاگ اسکای هدیه میدادیم که کسی از ما به خاطر انتخاب نشدن آرزوش دلخور نشه البته بماند که کسی از دوستان به ما عیدی نداد. ناگفته نماند تو این همه کاربر یه با معرفت هم پیدا شد. دو سه روز مانده به عید صبح که رفتم دفتر بلاگ اسکای دیدم پیک یه بسته آورده. روش نوشته بود سال نو مبارک تقدیمی از طرف هپلی. تو اون لحظه ناخود آگاه پرده را کنار زدم و همچنان که خورشید داشت غروب میکرد و نسیم بهاری شکوفه های درخت گیلاس حیاطمان را تکان میداد پیش خودم گفتم بابا تو دیگه کی هستی بابا هپلی بابا معرفت. من با آقای ابراهیم سلیمی (هپلی) تو نمایشگاه الکامپ آشنا شدم. خیلی پسر شوخ طبعی هست و آدم از همنشینی باهاش کلی انرژی میگیره ولی دیگه فکر نمیکردم انقدر بامعرفت باشه. البته این را هم بگم که تو نمایشگاه بهش گفتم بیا یه کم کمک بکن گذاشت فرار کرد.

نتیجه عرفانی این مطلب اینکه دوستی هامون را به همین محیط مجازی محدود نکنیم و سعی کنیم در سال جدید به دنیای مجازیمون شکل واقعی‌تری بدهیم تا لذت با هم بودن را بیشتر بچشیم.

 

ای کاش سفره هفت سین بلاگ اسکای سال بعد به صورت واقعی پهن بشه