وبلاگ مدیران بلاگ اسکای
وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

دوستیهای مجازی

از چهره همتون معلومه که این چند روز تعطیلات کلی بهتون خوش گذشته و تو اولین روز کاری تصمیم گرفتید که امسال را پر تلاشتر از سال گذشته شروع کنید مخصوصا دوستان عزیزی که امسال سر سفره هفت سین بلاگ اسکای دور هم جمع شدند و کلی آرزوهای قشنگ کردند. برای خود من خیلی جالب بود که برای اولین بار تو وب ایرانی موقع تحویل سال این همه دوست مجازی دور یه سفره هفت سین مجازی نشستن و دعا کردن. امیدوارم با تلاشتون به همه آرزوهاتون برسید.

در مورد هدیه نوروزی بلاگ اسکای دوستان اصلا نگران نباشند. جایزه سفره هفت سین آماده هست فقط یه کم تو انتخاب بهترین آرزو دچار مشکل شدیم که به زودی برنده را اعلام می کنیم. کاشکی میشد به همه کاربران بلاگ اسکای هدیه میدادیم که کسی از ما به خاطر انتخاب نشدن آرزوش دلخور نشه البته بماند که کسی از دوستان به ما عیدی نداد. ناگفته نماند تو این همه کاربر یه با معرفت هم پیدا شد. دو سه روز مانده به عید صبح که رفتم دفتر بلاگ اسکای دیدم پیک یه بسته آورده. روش نوشته بود سال نو مبارک تقدیمی از طرف هپلی. تو اون لحظه ناخود آگاه پرده را کنار زدم و همچنان که خورشید داشت غروب میکرد و نسیم بهاری شکوفه های درخت گیلاس حیاطمان را تکان میداد پیش خودم گفتم بابا تو دیگه کی هستی بابا هپلی بابا معرفت. من با آقای ابراهیم سلیمی (هپلی) تو نمایشگاه الکامپ آشنا شدم. خیلی پسر شوخ طبعی هست و آدم از همنشینی باهاش کلی انرژی میگیره ولی دیگه فکر نمیکردم انقدر بامعرفت باشه. البته این را هم بگم که تو نمایشگاه بهش گفتم بیا یه کم کمک بکن گذاشت فرار کرد.

نتیجه عرفانی این مطلب اینکه دوستی هامون را به همین محیط مجازی محدود نکنیم و سعی کنیم در سال جدید به دنیای مجازیمون شکل واقعی‌تری بدهیم تا لذت با هم بودن را بیشتر بچشیم.

 

ای کاش سفره هفت سین بلاگ اسکای سال بعد به صورت واقعی پهن بشه

نظرات 15 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:53 ق.ظ

مهندس منم یه عیدی برات گرفته بودم ( یه تا خودنویس پارکر)منتها آدرس نداشتم

دستت درد نکنه. راضی به زحمت نبودم. آدرس میدم که یه وقت شما از ما دلگیر نشید.

مت پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:39 ق.ظ

سلام ... میگم امان این وجود نداره که ما هم بتونیم تو وبلاگمون این شکلک هارو به صورت امتحانی بزاریم ؟؟؟؟؟

بعدشم یه پست دیدم از شما که نظر خواسته بودین که شکلک بزارین یا نه .... میخواستم بگم سوال نداره تو تنظیمات وبلاگ یه آبشن اضافه کنین که سیستم نظر با شکلک باشه یا نباشه !!!!

شکلک هم چشم

مت پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:27 ق.ظ http://baghevahsh.blogsky.com

نمیخواد بگب خودم درستش کردم

به به، به به

مت پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:55 ق.ظ http://zendegisagi.blogsky.com

راستی من یه bug پیدا کردم

وقتی یه پست رو حذف میکنین و بعدش باز گردونده میشه (از قسمت کنترل پنل ) دیگه بخش نظرات برای اون پست فعال نمیشه و حتی نظرات قبلی هم با اینکه تو کنترل پنل دیده میشه ولی توی خود وبلاگ نمایش داده نمیشه ( sql server relations !!!)

این اتفاق برای نصف پستای وبلاگ ما افتاد !!!

شایعه درست نکن عزیز برادر. من خودم همین الان تست کردم مشکلی نداره. بابا sql server relations

عابری از پل خاکی پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:09 ب.ظ http://www.ottelo.blogsky.com

سلام . می خواستم بگویم ، بسیاری از هم وطنانم و دوستان عزیزم با دعاهای زیبا یشان کلی عیدی برای شما به ارمغان آوردند و همین قلب پاکی که هموطنانم دارند به نظر من بی نظیر است .

بله. بهترین عیدی را کاربران با دعاهای زیبایشان به ما دادند.

امید پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:51 ب.ظ http://www.s-p-r.blogsky.com

سلام به مسعود عزیز.انشاا... که به شما هم خوش گذشته باشه.ما دلمان خیلی برایتان تنگ شده بود عینهو هندوانه. دلمان هم برای این طنازیهاتان تنگ شده بود (منظور نوشته هاتان بابا !!!) یک مطلبی جناب اروج زاده تحریر فرمودند خدا را شکر کردیم که ایشان زیاد مطلب نمی نگارند والا اینجا پر از عصا می شد.همیشه سالم و شاداب باشید.فی امان ا...

سلا به امید آقای گل
من هم دلم اندازه یه خربزه براتون تنگ شده بود. ان شالله که امسال سال خوبی براتون باشه.

مریم پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:02 ب.ظ http://www.thornbirds.blogsky.com/

سلام ...
وبلاگ خوب و جامعی دارین اگه میشه به ما هم یک سری بزنید!!!!!!!!!!

به به به به ،به آقای هپلی ما که عیدی بده نیستم ولی واسه سال دیگه یا اولین عید یک عیدی ازتون میخوام....میشه کاری کرد نظراتی مثل نظرات بالا کلا نیاد یا فیلتر کرد!!!انصافا روو نرو آدم ترد میل میرن .....
مرسی

سلام
به نظر من که این وبلاگ اصلا خوب و جامع نیست ولی به شما سر زدم.
سال خوبی را براتون آرزو میکنم

مدی شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:16 ق.ظ http://www.mahbed.blogsky.com

کاش
چه خوب شد عکس جدید گذاشتی آدم باهات حال میکنه

هپلی شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ب.ظ http://happali.blogsky.com

ای بابا

منکه خیس عرق شدم


راستی ٬ از همون موقع من آماده همکاری و کمک بودم

ولی سعی کنین موقع صرف نهار از من کمک بخواین

شوخی کردم

ولی جدا انتطظار همچین تشکری نداشتم

یاعلی

شما بزرگوارید.

نرگس یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:10 ب.ظ http://nargesb.blogsky.com

سلام خسته نباشید .
من خواستم از ادامه مطلب استفاده کنم . تا حالا استفاده نکرده بودم .
زدم درج ادامه مطلب . توش مطلب هم نوشتم . ولی بعد از این که زدم انتشار لینک ادامه مطلب پایینه نوشتم نمیاد !
چیکار کنم !؟!؟

سلام
لطفا این مطلب را بخوانید.
http://news.blogsky.com/?PostID=55

مت دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:42 ق.ظ http://zendegisagi.blogsky.com

من شایعه پراکنی نکردم ... شما خودت به وب ما سر بزن ببین برای پست هایی که پاک شدن و برگردونده شدن اصلا لینک نظرات نمیاد و برای بقیه پست ها میاد( مثلا پست بگیرینش !!!) .... حتی قالب رو هم به قاب های پیش فرض برگردوندم که بدونید مشکل از قالب نیست .....



با تشکر از پاسخگویی شما

من دوباره تست کردم. مشکلی ندیدم.
شما قسمت " اجازه نظر دهی به کاربران برای این یادداشت" برای یادداشتهاتون را غیر فعال کردید. لطفا به قسمت ویرایش هر پست بروید و این قسمت را برای هر پست فعال کنید.

موفق باشید

هادیک سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 ق.ظ http://badboy22.blogsky.com

سلام مسعود خان.
سال نو مبارک. راستی اگر اشتباه نکنم شما عکس تون رو عوض کردید .البته دقیق نمی دونم قبل از عید این کار رو کردید یا اینکه چون امسال سال نوآوری نامیده شده این کار رو کردید !!ولی بهر حال عکس خیلی قشنگیه و بزنم به تخته خوش تیپ هستید.
موفق باشید

سلام
بابا انقدر خجالت ندید. چشماتون قشنگ میبینن

مدیر وبلاگ چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ق.ظ http://ksmt.blogsky.com

باسلام
از زحمات همه ی شما سپاسگزارم
می دانم شما بسیار زحمت می کشید.
در عصر شرمندگی فقط باید گفت :در ناامیدی بسی امید است پایان شب سیه سپید است
سربلند باشید

سلام
شما هم سربلند باشید

حمید توکلی سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:59 ق.ظ http://Kntu.BlogSky.Com/

بابت صفحه بندی موضوع بندی ها و آرشیو از شما ممنونم ، به نظرم اگر وقتی بازدید کننده روی یک موضوع بندی کلیک می کند، آخرین یادداشت ها تنها عنوان ِ آخرین یادداشت های آن موضوع بندی را نشان دهد ، اطلاعات منظم تر بوده و خیلی بهتر است!

سلام
درخواست شما را بررسی میکینم.آقای توکلی تغییر عنوان صفحه بر اساس انتخاب موضوع بندی و یا آرشیو به درخواست شما فراهم شد.

موفق باشید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام بالاخره اون گوشی همراه به کی رسید آیا اصلا گوشی وجودداشت؟

به زودی برنده در قسمت اخبار اعلام میشود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.