وبلاگ مدیران بلاگ اسکای
وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

مختارنامه

بیش از ۲۰ هزار بار دانلود از نسخه کامل تیتراژ پایانی سریال مختارنامه بر روی سرور پیکوفایل


در راستای بازیهای خاطره انگیز وبلاگی و در ادامه بازی روی خطِ بازی صوتی شب یلدا، آقای کیامهر باستانی بازی با عنوان یعنی این عکس کودکی کیه ؟  راه اندازی کردن که به نظر جالب میرسه. البته ما را که بازی نمیدن شما برید شاید شما را بازی دادن.

بارون

من هر وقت ماشینمو می‌شورم فرداش بارون میاد میزنه دوباره کثیفش میکنه.

فکر کنم فردا بارون بیاد!!!


پی نوشت:

از این به بعد دیگه نگران کمبود بارون و خشکسالی نباشید. هر وقت داشت مشکل پیش میومد من میرم ماشینمو میشورم.

البته ما ایرانیها نگران زلزله هم نباید باشیم. آخه میگن اگه عکس احمدی نژاد را به دیوار خونمون بزنیم و زلزله بیاد خونمون خراب نمیشه.

این هم سندش: ادعای استانداردرباره دیواروعکس احمدی نژاد!

ظرفیت سازی

چند مدتی نبود از راه اندازی سرویس پیکوفایل گذشته بود که یکی از کاربران خوب بلاگ اسکای به نام عطر برنج در پستی با عنوان کلک بازی... شیون سر داده بود که:

این همه عکس آپلود کردم با این پیکوفایل،همه ش مث اًسٍتون لاک ناخون پرید!!!اونوخ این زیر صفحه مدیریت زده: ازین به بعد عکساتونو با پیکوفایل آپلود کنین!! وقتی ظرفیت سازی نکردین چرا هی تبلیغ سایتتونو می کنین؟؟

سایتتون آپ کردنش،آسونه درست!منوش آسونه درس! ... ،صحیح!!اما نمی شه که هی ما بیایم ببینیم عکسامون ترکیده!!


البته در این مدت چند قلم از این شکایتها از طریق ایمیل نیز رسیده بود که چرا دیگه عکس‌هامون توی وبلاگمون نمایش داده نمیشه.

جهت اطلاع باید عرض کنم که عکس‌های شما مث استون ناخون نپریده !!! بلکه شما با جابجایی عکسهاتون در یک پوشه جدید آدرس آنها را به هم زدید و آدرس قدیم دیگه قابل دسترس نیست. البته این به پیکوفایل ربطی نداره بلکه ساختار وب و اینترنت اینطوریه. اگه شما حتی هزینه کنید و هاست اختصاصی هم که بگیرید با جابجا کردن فایلها بین پوشه ها آدرس های قدیمی از بین رفته و مجبورید آدرسهای قدیمی را دوباره بازبینی کنید.


البته ما هم بیکار ننشستیم و رفتیم سراغ ظرفیت سازی !!! و برنامه را در نسخه جدید سایت پیکوفایل طوری تغییر دادیم که از این به بعد با تغییر نام فایل و یا جابجایی آن آدرس‌های قدیمی از دستری خارج نشود. تغییرات جدید در نسخه جدید سایت پیکوفایل را در قسمت اخبار می‌توانید ملاحظه نمایید.


به نظرم کاربری اگه به مشکلی بر میخوره قبل از اینکه تو وبلاگش شیون سر بده و جوسازی کنه بهتره ظرفیت سازی کنه و به بخش فنی سرویس دهندش ایمیل بزنه شاید تونستن راهنماییش کنن

شب یلدا مبارک

یکی از دوستان خوب بلاگ اسکای به مناسبت یلدا کار جالبی کرده به نام روی خطِ بازی صوتی شب یلدا !. اینجا میتونید نتیجش را ببینید رونمایی از نغمه های داوودی شب یلدای ۸۹ !


شب یلداتون مبارک