وبلاگ مدیران بلاگ اسکای
وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

همین طوری

می پرسم دوست دارید بلاگ اسکای به شما چی عیدی بده میشینن تو قسمت نظرات خاطره نویسی میکنن.

 

دو مورد را خواستم خاطر نشان کنم. یکی اینکه امکان ادامه مطلب برای کلیه کاربران فراهم شد. یکی از دوستان تو قسمت نظرات پست قبلی پرسیده که من یه مطلب تو قسمت ادامه مطلب نوشتم ولی توی وبلاگم به صورت ادامه دار نمایش داده نمی شود. لطفا توضیحات اینجا را به صورت کامل بخوانید.

مورد دوم اینکه قبلا یه سری از کاربران خواسته بودند لیست وبلاگهای به روز شده در صفحه اصلی سایت اضافه بشود که این امکان هم فراهم شد. اگر به آخرین لینک وبلاگهای به روز شده توجه کنید لینکی به صورت ستاره دار با عنوان "لیست وبلاگهای به روز شده" هست که با کلیک بر روی آن به لیست وبلاگهای به روز شده به صورت صفحه بندی شده همراه با توضیحات وبلاگ ها دسترسی خواهید داشت.

 

اصلا بلاگ اسکای برای چی باید عیدی بده؟

نظرات 29 + ارسال نظر
مدی پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ب.ظ http://www.mahbed.blogsky.com

برای این که تو دهن سایتای دیگه بزنه وهمه کاربرای سایتای دیگه بسوزن
ما هم حال کنیم
شما هم یه کلی انرژی مثبت دریافت می کنی

خدا شما را عاقبت به خیر کنه

محسن پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ب.ظ http://amozesh-all.blogsky.com

اولا خودتون خواستید ما بگیم عیدی چی می خوایم
دوما یه سوال داشتم من تو قالبم دست بردم و یه تغییراتی دادم بخش لینک دوستان عنوانش میاد لینک دوستان نمی یاد چی کار کنم
لطفا راهنمایی کنید
باتشکر

اولا اشتباه کردیم
دوما بهترین کار اینه که برید تو قسمت انتخاب قالب و قالب را دوباره انتخاب کنید.

جواد پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:56 ب.ظ http://StudioX.ir

برای اینکه انگیزه بده به ما که عقده ای نشیم بریم سراغ سیستم هایی مث بلاگفا

انگیزه را خوب اومدی

کوروش جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ق.ظ http://lovemeans.blogsky.com

سلام
واسه عیدی خوب همیشه بزرگترا به کوچیکترا عیدی میدن. ما هم کوچیک شما هستیم
بابت ادامه مطالب و لیست وبلاگها خیلی ممنون.
اگه کنار اسم هر وبلاگ در لیست وبلاگهای به روز شده بشه تاریخ به روز رسانی هم نمایش داده بشه عالی میشه. نه؟
واسه ادامه مطالب هم به نظرتون اگه به جای ادامه مطالب از روش "قسمت خلاصه و کل مطلب" استفاده کنید بهتر نیست؟ یعنی دو قسمت داشته باشیم. یه جا خلاصه وارد شه یه جای دیگه کل مطلب. اینجوری به نظر من بهتره.
واسه همه چیز ممنون.
راستی اگه یکی بخواد هزینه عدم نمایش تبلیغ تو وبلاگش رو پرداخت کنه، امکان داره تبلیغ رو حذف کنید؟
موفق و پیروز باشید.

سلام
یعنی میفرمایید همه اعضا بلاگ اسکای از ما کوچکتر هستند؟!!؟؟
بابت نظری که در باره ادامه مطلب دادید دیگه برای بررسی کردن هم دیره چون دیگه سیستم پیاده شده و در اختیار کاربران قرار گرفت.
درباره حذف تبلیغ هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

الف.کاف جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:54 ق.ظ http://open-area.blogsky.com

سلام

خدایی‌اش بلاگ‌اسکای امسال کولاک کرد...
هم قالب‌های جدید... هم رنگ‌های انتخابی ِ خود مدیریت وبلاگ... هم این تغییر توی سیستم نظردهی که اسم پستی که خواننده نظر داده بود مشخص می‌شد... هم اضافه شدن آیتم نظرات جدید... هم تغییر ترتیب کامنت‌ها از بالا به پایین... هم ادامه‌ی مطلب... هم این وبلاگ‌های به روز شده که پارسال منم ایمیل زده بودم و خواسته بودم بذارین... و مهم‌تر از همه! همین وبلاگ مدیران که ما تونستیم حرفمون رو با مدیرها بزنیم و همین گفتگو یه سری راه‌های جدید رو باز کرد و ... خلاصه کولاک کردین!

اما عیدی!
بگم؟!
عمرا بدین اینی که می‌گم رو! اما می‌گم:

والا من هر آمارگیری که گذاشتم روی وبلا‌گم آمارش با آمار بازدیدکننده‌هایی که مال خود بلاگ‌اسکای بود فرق داشت!!چه خارجی‌اش چه ایرانی‌اش! انگار یه جورایی می‌شه از آمارگیرهایی که من می‌ذارم زیر‌آبی رفت اما آمارگیر خود بلاگ‌اسکای راه دررو نمی‌ذاره واسه کسی!!
نمیشه یه سیستمی بذارین که مدیر هر وبلاگی بتونه به این سیستم آمارگیری دسترسی داشته باشه و جزئیاتش رو ببینه؟!
مثل وردپرس مثلا!
اونا هم یه سیستم آمارگیر درون وبلاگی دارن که روی خود وبلاگ به کاربرهاشون میدن!
میشه عیدی از اینا بدین؟!
خدایی‌اش اگه بدین دیگه حرف ندارین!!

میشه یعنی؟!!

حتی اگه امسال نشه میشه برای سال دیگه بهش فکر کنین؟!

سلام
بلاگ اسکای پیشرفتش را همیشه مدیون شما کاربران عزیز میدونه.
در مورد عیدی که خواسته بودید مسلما به امسال که نمیرسه. اگه عمری باقی باشه سال آینده.

مرد باران جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:11 ق.ظ http://rainct.blogsky.com

موفق باشی...

مرد باران
mohammadblogs@yahoo.com
http://rainct.blogsky.com

شما هم موفق باشید.

گلی خانوم جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:56 ق.ظ http://www.onlypictures .blogsky.com

سلام
گفتم از این بلاگ اسکای بعیده عیدی بده ها
از اولش هم معلوم بود نمی خواد عیدی بده اصلا بلاگ اسکای و عیدی؟!
حالا هم که زدین زیرش....
اصلا عیدی نخواستم....
من وبلاگم درباره ی عکسه و همش عکس میذارم...
حالا هم می خوام چندتا عکس به مناسبت نوروز بذارم اما وقتی وارد صفحه نوشتن پست جدید می شم می بینم هیچ کدوم از امکانات قبلی مثل تغییر رنگ یا فونت یا گذاشتن عکس و ... رو نمی تونم ببینم ...
باید چه کار کنم




اما خودمون بلاگ اسکای هم مدیرای خوش اخلاقی داره ها


فعلا بابای

سلام
حالا کی زیرش زد؟
ویراشگر فعلی بلاگ اسکای فقط روی IE نسخه ۵.۵ به بالا فعال میشود. شاید با مرورگرهای دیگر وارد بخش مدیریتی شده اید.

امیر جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:41 ق.ظ http://amirmafia.blogsky.com

با سلام و تشکر از شما راستش من دلم میخواد امسال عیدی امکان رمز گذاشتن روی یه مطلب یا کل وبلاگ باشه .... هنوز هیچ سیستم وبلاگی این امکانات رو ( هر دو با هم ) رو ارائه نکرده اما خیلی به درد میخوره

ان شالله سال آینده

جواد جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ب.ظ http://StudioX.ir

سلام در باب هدیه یه چیزی میخواستم بگم

یه چیز می خوام برات بگم که شاید بدتون بیاد


اگه ناراحت نمی شی


بیا پایین تا بگم



کمی برو پایین تر تا بگم ..



..



...

..

......

........

..........

.........

...........

.............

............

.........

....

...

..

..........

.........



بیا عزیزم



.........



ناراحت نشو سر کاری نیست .



..........

...

.....

.............

...........

........

.........

......



اگه دلت نمی خواد نگم ......



.......

.....

...



گفتم که سر کاری نیست ........



..........

..........

........

.......

......



به همین زودی عصبانی شدی ..



........

.....

.....



.......

...



بیا دیگه اذیتم نکن .......



.......

............

...........

.....



اگه منو دوست داری بیا با من تا آخر



.......

........

........

..........

.........

.........



دیگه چیزی نمونده ....



.........

........

........

.......

........



گفتم که تا آخر با هاتم ..



.........

........

....



فهمیدم که دوستم داری پس بزار بهت بگم



.....

.......

.......

.....



من بازم می گم اگه نخوای نگم .



.......

......

.....



ببین خودتو آماده کن ./



.......

.......

....

...

..

.

بگو سه

..



.حالا بگو دو

..

....

حالا بگو یک .



......

.....

.......

.



آفرین .....



.......

........

......



ناراحت نشو ....



.......

......



الان بهت می گم



......

.......

.

می دونی چقدر برام عزیزی .....

.......

..........

.......

.........

....

می تونی تا ده بشماری ...

..

بشمار ...

۱

۲

۳

۴

۵

۶

۷

۸

۹

۱۰



آفرین شمردنم که بلدی



...

......

.......

.......



دیگه چه بلدی ناقلا .....



.........

...........

...........

............

.......



میشه از دستم ناراحت نشی ........



...........

..........

..........

...........

..........



اگه میشه نرو پایین دیقه .......



..........

............

..........



عمو مگه نگفتم نرو پایین ...



........

.........

..........

..........

...........



حالا که به حرفم گوش نمی کنی اصلا نمی گم ......



..........

........

.....

..........

.........

........



خیلی دلت می خواد بدونی ..........



.....

........

..........

.......



کنجکاوی نکن دیگه ....



.......

.........

........

.......



اگه منو دوست داری قول بده این هدیه رو بهم بدی ....



.............

.........

........

.......



نظرت راجب من چیه ......



.........

.........

.........

........

......



داری یواش یواش عصبانی میشی .......



..............

..........

..........

.........



مگه نه ....



.......

.........

.........

.........

...........

.........



ببین عزیزم خودت خواستی .........



.......

.........

........

.........



نکی نگفتی.......



............

.........

........

.........



آماده ای بگم ....



........

........

.......

.......



چشماتو نبندی یه وقت ........



..........

........

.........



خوب ببینش .....



......

....

.........

......

.......



عزیزم .



....



دلبرم ....



......

.......



عزیزترینم ....



.......

......



به عنوان هدیه برام پفک می خری ..



.

........

.......

.......



نمی خری .....



.........

...........



عیبی نداره ....



.......

..........



پس اینو میگم بعد می رم ......



.........

........

........



ااا اصلا یادم رفت چی عیدی می خواستم ...

.

..


.

.
.
.
.
.

.
.


آهان یادم اومد

..

.
.
.

.

.

.

بابا جون مادرتون یه کاری بکنید که این قسمت ادامه مطلب رو که میزنیم نظرات هم زیرش باز بشه تا نیاز به یه پنجره اضافی واسه نظرسنجی نباشه

خدایا یه صبری به من عنایت کن

جواد جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:38 ب.ظ http://StudioX.ir

موندم منو با این همه ذوق و قریحه چرا نمدزدند ؟

ادامه مطلب + نظرات = عیدی

من هم موندم چرا تا حالا شما را ندزدیدن

محسن جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:52 ب.ظ http://p30games.sub.cc

اگر ممکنه میخواستم یک چیزی رو درخواست کنم
کد معرفی به دوستان کد خیلی عالی است برای وبلاگ
یک چیز دیگه هم میگم اونم کد ارتباط با ما است.

درخواست کردن که دیگه بغض و گریه نداره.
چشم

سامانه مروارید ( نوید نیک کار) جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:45 ب.ظ http://morvaridonline.blogsky.com

برای اینکه بلاگ اسکای باید اول باشه

من به عنوان یک کاربر که سالیان درازی است با این سرویس همکاری میکنم و با بهتر است بگوییم در این سرویس کار می کنم همیشه آرزو می کردم که بلاگ اسکای اولینباشه و باید هم اولین باشه ...

این جنگ بلاگ اسکای با بقیه نیست ... این رقابت سالم اونهاست ...

من به شخصه و فکر میکنم بقیه هم بارها هدیه ها و عیدی های زیادی از شما گرفته باشیم ..

نظیر همین امکانات اخیر که در هفته های گذشته اضافه شده ... و فکر میکنم کفایت می کنه ...

راستی من یه سوال دارم که اگر میشه در بخش مطالب توضیح بدید که همه از اون آگاهی داشته باشند

آیتم صندوق پستی در بلاگ ها چه کاربردی دارد ؟ من تا کنون از اون استفاده نکردم و نمیدونم که اصلا چیه

اگر امکان داره راهنمایی فرمایید.

بله حق با شماست بلاگ اسکای باید اول باشه.
ان شالله در سال جدید با کمک شما، پیشرفت بیشتری داشته باشیم.
صندوق پستی فعلا فعال نمیباشد ولی به محض فعال شدن در قسمت اخبار سایت با توضیحات کامل به شما اطلاع داده خواهد شد.

موفق باشید

[ بدون نام ] جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:55 ب.ظ

حالا نمیشد میرفتی یه جای دیگه این شکلکها را تست میکردی؟

امید جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.s-p-r.blogsky.com

سلام .بابا مدیر،خلاق،مبتکر،باحال،عیدی بده، اینکاره، جیگر، هلو ، ...(بسه دیگه )
آی قربانتان بروم با ادامه مطلب و وبلاگهای بروز شده و اینها.خیلی خوف بود. دستتان درد نکند.ایشاا... هاستتون هم راه می افته البته نه سال دیگه .در ضمن خواهشا این نظر خصوصی هم تو نظرات فعال کنید لازم دارم خفن .بزودی انشاا... .بفرمایید شما چی عیدی می خواهید بهتان بدم.من پیشنهاد می کنم به بهترین مطلب سال جدید -منظورم اولین و زیباترین آپ سال جدید- یک کادو بدید.
قربون همه تون

سلام امید آقا
ما از شما عیدی نمیخواهیم فقط سلامتی شما برای ما کافیه. شما نفرمودید کادو چی دوست دارید بگیرید؟

زریر شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:45 ق.ظ http://saansiz.blogsky.com/

سلام
1:مرد زیر حرفش نمی زنه
2:میشه یه راهنمایی برای ویرایش قالب هایی که با div
ساختن بذاری
3:شکلک گذاری هاتونم با فایرفاکس خوب کار نمی کنه
4:جون من IE رو بی خیال فایرفاکس رو عشق است
5:دفعه ی دیگه ملت رو سر کار نذارین
6:همون پنجمی

سلام
۱-کسی زیر حرفش نزده
۲-نه نمیشه
۳-ما که مشکلی ندیدیم
۴-ما کلا سایت و قالبها را طوری طراحی میکنیم که با هر سه مرورگر IE و firefox و opera به درستی کار کند. تنها مشکل عدم نمایش ویرایشگر متن است که به زودی آن هم حل میشود.
۵-ما که کسی را سر کار نذاشتیم
۶-همون پنجمی

جواد شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:09 ق.ظ http://StudioX.ir

کاری نداشتم فقط وصل شدم گفتم یه سر بزنم و هویجوری یه نظر هم بدم

جواد جان وبلاگهای دیگه ای هم وجود داره ها. یه سری هم به اونا بزن

van de maan شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:15 ق.ظ http://since1989.blogsky.com

خواستم یه اعتراف بکنم که شاید خوشتون بیاد.
باید گفت از روزی که وبلاگ مدیران باز شده کاربران بلاگ اسکای رضایت بیشتری دارن نسبت به کارتون و یه جورایی بلاگ اسکای ملموس تر شده.
خداییش امکانات خوبی هم اضافه شده که جای تشکر داره.
خسته نباشید ... سال خوبی رو براتون آرزو می کنم.
الیاد

ما هم اعتراف میکنیم که کاربرهایی به خوبی شما تو هیچ جای دنیا پیدا نمیشن.
شما هم سال خوب و پر از موفقیت داشته باشید

گل داوودی شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:15 ق.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

همینکه در عرض این چند ماه اینقدر بلاگ اسکای تغییر کرده و بهتر شده خودش عیدی بود دیگه.

نظر لطف شماست

مدیر یک سرویس وبلاگ تازه تاسیس شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:22 ب.ظ

ای بابا ...
تو مثلا مهندسی؟
برو از اون نمی وجب علیرضا شیرازی یاد بیگیر
شما اون روز که برای خوتون بخش شکلک ها رو قرار دادید،به این معنا بود که در کل سیستم اضافه شده بود که شما بدلیل یک پارچه نبودن قالب بخش نظرات با قرار دادن تگ مخصوص این سیستم گفتید فعلا مدیریان از این سیستم استفاده میکنند.

بعدشم ما از اون موقع که چشمونو باز کردیم نام بلاگ اسکای در لیست بهترین ها بود،الان باید ادامه مطلب بزاری؟
تو اون دانشگاه به شما چی یا د میدن؟
تازه اگر بلاگ اسکای رو چند زبانه کنی موفقیتت بیشتر میشه.

یادش بخیر تو غرفتون هی میگفتم بابا من بیچاره مدیر سرویس وبلاگ ... هستم مگه این آقای توکلی زیر بار میرفت.بابا شما آره اما یادتون نره ما جوون ترا هم بلتیم سرویس وبلاگ طراحی کنیم.

شوخی بودا والا ما که ادعایی نداریم.

سلام
همین دیگه توی دانشگاهها چیزی یاد نمیدن جوونها از صنعت چیزی سر در نمیارن. انشالله شما سرویس وبلاگ خوبی بزنید و ما وبلاگمون را به اونجا منتقل کنیم.

محسن شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:11 ب.ظ http://after23.blogsky.com/

عید شما مبارک.
اصلنم عیدی نمیخواهیم چون عیدی خودمان را گرفتیم. یکی این امکان درج ادامه مطلب که نداشتنش اجازه روده درازی بهمون نمی داد. در ضمن توی متن هم من امروز تونستم از کی بورد استانداردی استفاده کنم که البته در این صفحه درج نظر هنوز به روال سابق است -که انشاالله اونم درست میشه- و آن استفاده از Shift T برای زدن کاما است -به طور مثال-.
سال خوبی برای همه تون آرزو میکنم.

عید شما هم مبارک.
شما هر چی از بلاگ اسکای بخواهید باز هم کم خواستید از بس که گل هستید.

اقلیما شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ب.ظ http://www.eghlima-m.blogsky.com

یعنی ماها الان سرکار تشریف داریم آیا؟

نه. خدا نکنه

[ بدون نام ] یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:11 ق.ظ

سلام
یه سوال زلتون دارم
در مورد اینکه چه جوری می شه تو قالب قبلی بلاگ اسکایی که اسمش آسمان هست تو قسمت پروفایلش...وقتی متنی رو می نویسیم کنار عکس و به صورت نا منظم قرار می گیره...من دلم می خواد اون متن به صورت مرتب و زیر عکس قرار بگیره...مثل قالب آبیه بلاگ اسکایی...متنی که برای شناسنامه کاربر هست کامل خط و پر می کنه و به صورت نصف خط نمی ره سطر بعدی...متوجه منظورم می شید؟...در ضمن متن هم زیر عکس هست که برای قالب آسمان اینجوری نیست و از کنار عکس نمایش داده می شه...
می شه بهم بگید چکار کنم؟ در واقع اگر تگ خاصی داره بهم بگید و اینکه نحوه قرار دادنش هم مشخص کنید...

سلام
شما میتونید برید کد قابل آبیه را اون قسمت دلخواهش را کپی کنید و در قالب آسمانتان جایگزین کنید.

زریر یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:21 ق.ظ http://saansiz.blogsky.com/

بازم سلام
1:با من کلکل نکنین
2:اکه راست میگین توی فایرفاکس یه متن بنویسین و بعد بخواین برگردین وسط متن یه شکلک بذارین
3: حالا به ما div یاد نمی دین ، خب زورتون میرسه، منم میرم معتاد میشم
4:راستی نگفتین نظر تون در مورد اینکه تبلیغ وبلاگ من صفحه ی اولتون باشه چیه، آخه من خیلی کار درستم

5: بلاگ اسکای، هر روز بهتر از دیروز {دینگ دینک}

علیک سلام
۱-چشم
۲-فایرفاکستون خرابه
۳-نکن این کار رو. انگل جامعه میشی ها
۴-خیلی خوبه. اجازه بدید بهش بگم
۵-به همین راحتی به همین خوشمزگی

جواد یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:29 ق.ظ http://StudioX.ir

حقا که شما هم واسه خودتون یه پا سیاست مدار هستید
سال نو که شد شکلک ها رو فعال میکنید و بعدش میگید که اینم هدیه ما به شما








































ببینیم و تعریف کنیم

mxu سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:43 ب.ظ http://www.mxu.blogsky.com

سلام
میبینی من چیقده تو و دور و بریاتو دوس دارم
بعد میگن این عاشق تنها چه بچه بی معرفتیه
این دم عیدی مسافرتمو کنسل کردم تا به دوستام تبریکات بگم ... رسیدم به وب شما
خوب دیگه من که پسر خالمو ول نمیکنم (نگی پسر خاله راستکیت نیستم ضایم کنیا ...!
چون شکلک ها رو خیلی دوس دارم پس :




























خوب دیگه من به همینم راضی هستم ... میبینی چقدر کم توقعم
اما عیدی اگه میخواین بدین یه ماکسیما بدین با بچه ها بریم حال کنیم ... فقط بغلش اسم بلاگ اسکای رو حک کنید که ماکسیمام تو دنیا تک بشه
اینقده دوست دارم که نگو و نپرس (حیف که این شکلک بوس رو نذاشتین تا بوست کنم (بووووووووووووووس) اما مگه خودم نمیتونم ؟
خوب دیگه برم سراغ اونیکی پستت اونجا هم یه تبریک دوباره بگم
راستی بابت لیست وبهای به روز شده بی اندازه ممنون
کلی لطف کردی پسر خاله جونم
بای تا پست اونیکیت

مرسی از این همه مرام و معرفت

تست پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:05 ق.ظ

تست

درست بود حالا؟

محمد جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:52 ق.ظ http://www.ottelo.blogsky.com

با سلام . شما برای اینکه مخاطبان خود را راضی نگه دارید باید به تنظیمات بیشتری برای بلاگ اسکی در نظر بگیرید . مثلا سایت ایران بلاگ خیلی امکانات داره که شما ندارید . یکی از امکانات بسیار خوبش انتقال متن است که فکر نکنم شما خوابش را هم بتونید ببینید . و یکی دیگر از امکانات بارز در قسمت تنظیم قالب امکان پیش نمایش وجود دارد . متشکرم.

چشم

بارون چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:50 ب.ظ http://man-o-baroon.blogsky.com

من جای شما بودم از کاربرها عیدی میگرفتم. سال بعد شما عیدی بگیرین ببینین آب که سهله...هوا از دست کابران رد میشه یا نه...موفق باشید

ماشالله به این کاربرا که به خودمون رفتن

سعیده دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ق.ظ http://quietly.blogfa.com

سلام من یه قالب ازپیچک گرفتم جایگزین قالب اصلیه وبلاگم کنم اما نصفش قالب پیچکه نصفش قالب اصلیه چکارکنم که این حالت ازبین بره؟باتشکر

دوباره از قالبهای پیشفرض قالب انتخب کنید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.