وبلاگ مدیران بلاگ اسکای
وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

استفاده از آدرس ایمیل به عنوان نام کاربری

پیرو پست قبلی، امکان ورود به سیستم بلاگ اسکای با آدرس ایمیل به صورت آزمایشی مهیا شد. بدین ترتیب از آدرس ایمیلی که در هنگام ثبت نام در فرم عضویت وارد نموده‌اید می‌توانید به عنوان نام کاربری خود استفاده نمایید. 

توجه داشته باشید چنانچه آدرس ایمیل خود را در قسمت تنظیمات کاربر عوض کنید تاثیری در آدرس ایمیلی که در هنگام ثبت نام انتخاب کرده‌اید ندارد و تنها آدرس ایمیل وارد شده در فرم ثبت نام به عنوان نام کاربری می‌تواند استفاده شود و قابل تغییر نمی‌باشد. 

چنانچه در سایت بلاگ اسکای لاگین کرده باشید نام کاربری شما (آدرس ایمیل) در زیر منوهای اصلی سایت قابل رویت است.

نظرات 32 + ارسال نظر
علی راد جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 ب.ظ

اکبر یارمحمدی جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:57 ب.ظ http://akbar13.com

سلام مهندس
ایده خوبی است. اما مشکلی که وجود دارد این است که اون ایمیلهای که سالها قبلا با اون به بلاگ اسکای لوگین شدیم الان ممکن از دسترسمون خارج شده باشد اون موقع باید چیکار کرد.
یک نمونه خود من، من سه سال پیش ایمیلی که در یاهو داشتم و اتفاقا با اون وارد بلاگ اسکای شدم هک شد و من به اجبار به جیمیل نقل مکان کردم. به نظرم یه تائیدی بفرستید که دوستان از این طریق اقدام کنند.
چون واقعا در این صورت من نمیدونم باید چیکار کنم بخصوص که من چند تا وبلاگ در بلاگ اسکای دارم و میترسم کسی به اینا دستبرد بزند.
یک فکر چاره ای برای این کار بکنید.

سلام
هک شدن آدرس ایمیلی که در زمان ثبت نام وارد کرده اید مشکل امنیتی برای وبلاگهای شما ایجاد نمیکنه. این آدرس ایمیل تنها به عنوان نام کاربری استفاده میشه و تنها شکلش شبیه آدرس ایمیل هست و کاربرد دیگری ندارد.

رضا شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ق.ظ http://hack-rap.blogsky.com

سلام
آقا این صفحه ورود که تغییری نکرده؟؟؟
من با همون نام کاربری وارد شدم
پس این آدرس ایمیلی که میکین چیه؟

سلام
نام کاربری قدیمی شما هم قابل استفاده است

سروش از کیوی سیتی شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:22 ق.ظ http://kivicity.ir

دستتون درد نکنه که نمیشه ایمیل رو عوض کرد!

خواهش میکنم. اگه یه وقتی یکی اکانت شما را هک کنه و آدرس ایمیل (نام کاربری) شما را عوض کنه. شما دیگه چطوری میخواهید لاگین کنید؟!؟

هومن معیم شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ق.ظ http://hooman.blogsky.com

سلام...
ممنون..این صفحات اضافی چه شد؟

به زودی

کاربر شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:22 ق.ظ

خب مبارکه ولی این که نشه تغییرش داد اصلا مبارک نیست!

بله

امیر شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:43 ب.ظ

اینهمه سرویس اضافه کردین دریغ از اینکه در بخش نظرات یوزر و مشخصات به خاطر بمونه

بابا خوب خسته ککنده است هر دقعه آدرس و نام و ایمیل وارد کردن
کار بر ها و افرادی که نطر میدن باید هر دفعه سه تا فرم پر کنن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فکر نمیکنم یه کوکی نا قابل حتی نیاز به برسی داشته باشه

و بعدش هم اینکه من نام کاربریم رو ترجیح میدم
چون کوتاهتره !

بخش پشتیبان گیری واقعا چقدر کار داره ؟
یادمه این رو فروردین پارسال درخواست کردم و هنوز که هنوزه ازش خبری نیست

و حالبتر اینکه ایا اسپم ها کد های دو رقمی رو میتونن بخونن ؟

به هر حال ممنون ! تنها سرویسیه که دوسش دارم تو فارسی ها ! ولی دیگه شما خد اقل آدم رو نا امید نکنین


پاسخ ؟

در سیستم بلاگ اسکای امکان ویرایش قالب نظرات وجود دارد. شما میتوانید با اضافه کردن چند خط کد جاوااسکریپ قابلیت ذخیره اطلاعات کاربر را فعال کنید.

مصطفی یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:11 ق.ظ http://webedo.net

سلام
خیلی خوبه
باز هم، هر روز بهتر از دیروز
موفق باشید
مصطفی

سلام
کم پیدایی آقا مصطفی

منصور قیامت یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:55 ب.ظ

سلام

آقا خوبه کارتون

ما راضی هستیم

فقط توی گوگل خوب ایندکس نمیشه

من نزدیک دو سال هست که از سرویستون استفاده میکنم و حضور فعال دارم همیشه. درکل راضی هستم.

با اینکه وبلاگ اصلیم با ۲ هزارتا پست دیروز از طرف شما مسدود شد

با تشکر

انشالله که به abuse@blogsky.org ایمیل میزنید و وبلاگتان مجدد فعال میشه

سعید درودی یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ب.ظ http://themestudio.ir

برادر مومن ترک عادت موجب مرض است
این کامنتها را پاسخ بده
ضمنا این ایمیله هم کار بسیار نیکوییست فقط این آپلود فایل چی شد، صفحات اضافه هم توی بخشی که کد قالب صفحه جدا از قالب هست باید بخشی برای وارد کردن کد قالب باشه مثل بلاگفا

جواب نظر هم چشم
آپلود فایل هم چشم
صفحات اضافی هم یه تغییری قراره بکنه
سراغ ما را هم نمیگیری دیگه آقا سعید

معین قزلباش دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:27 ق.ظ http://inest.ir

سلام مسعود جان
میدونم که این چند وقت خیلی سرت شلوغ بوده و بعضا حتی تو دفتر هم نبودی از این بابت بهت خسته نباشید میگم
خدا قوت!

اما یک سوال دارم ، اول گفتم زنگ بزنم ولی فرصت نشد ؛ حالا تو این کامنت ازت می پرسم
این امکان "مرا به خاطر بسپار" رو هم تو ie8 وهم ت. فایرفاکس امتحان کردم ولی کار نمی کرد
میشه راهنمایی کنید


راستی میدونی که ما ایرانیا عادت داریم وقتی با یکی ارتباط برقرار میکنیم حال اشخاص ثالث روهم می پرسیم
از قول من به اخوی گران قدرتون آقا محسن و آقای توکلی سلام برسونید

سلام
ممنون از لطف شما.
گزینه مرا به خاطر بسپار زمانی کار میکنه که شما دکمه خروج از سیستم را نزنید و وقتی کارتون تموم شد فقط مرورگر خود را ببنید.

حمید توکلی سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:18 ق.ظ http://www.kntoosi.com/1388/05/13/post-11296/

ممنون!
http://www.kntoosi.com/1388/05/13/post-11296

خیلی خیرت بده حمید جان
شما اگه بخواهید برید ما دلمون براتون تنگ میشه.
انشالله قراره سرویس جدیدی در کنار بلاگ اسکای فعال بشه که فکر کنم خوشحالتون کنه

نمینویسم سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:34 ق.ظ

سلام.هنوزم عقیده دارم که باید راهی پیدا کنید تا کاربری مثل من سر در گم نشه.اخه چه جوری بگم پسورد وبلاگ قبلیموبدین
خداییش اصلا یوزرشم یادم رفته.ننه چکنم الزایمره دیگه..تروخدا نگید ایمیل بزنبه بلاگ اسکای
خصوصیم که نمیشه کرد این نظرات رو ای خداااااااااااااااااااااااااااااااا
با این کدتون

سلام
لطفا به بخش فنی ایمیل بزنید!!!!

محمد صادق سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:12 ب.ظ

سلام
من دو تا مشکل را برایتان می خوام شرح بدهم
یکی در قسمت نظرات وبلاگهاست که اگر کد تصویری را درست وارد نکنیم وارد
صفحه ی بعدی می شویم که می گه مثلا کد را درست وارد نکردید و باید بر روی
لینک بازگشت کلیک کنیم تا به صفحه ی قبلی برگردیم ولی وقتی برمیگردیم
دیگه نمی تونیم نظرمون را ارسال کنیم چون دیگه لینک ارسال نظر غیرفعال
شده
مورد دوم:
کد صفحات که در وبلاگ می گذاریم برای صفحه ی اصلی کار نمی کنه فقط برای
صفحات آرشیو و مثل این کار می کنه
لطفا موارد فوق را بررسی کنید
خیلی ممنون

سلام
مشکل اول حل شد. ممنون از گزارش شما.
مورد دوم هم مدلش همینطوریه. اشکال نیست

علی راد سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:44 ب.ظ http://novin21.blogsky.com

سلام مدیر
خوشحام که حالتون خوب شد و پاسخ می دید
این صفحات جداگانه چی شد

صفحات اضافی داره یه تغییری میکنه. انشالله به زودی

pirooz چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ب.ظ http://googooly.ir

آقا مسعود تو رو خدا این جابهجایی موضوعات رو بزارید کاربردش زیاده .(مخصوصا واسه من)

راستی چرا من قالبمو عوض میکنم بازدیدم کم میشه بعد دوباره که مثل اول میکنم بازدیدم زیاد میشه ؟

این صفحه اول بلاگ اسکای هم عوض کنید خیلی تکراری شده من یه برنامه نویس مشتی با asp تحت C# با گرافیست خوب سراغ دارم خواستید شمارشو بدم .

یا علی

جابجایی موضوع چشم ولی فعلا تو اولویت ما نیست.
ممکن قالب وبلاگی سنگین باشه و بیشتر کاربران تمایل به دیدن وبلاگهای با حجم بالا را نداردن.

محمد جواد چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:09 ب.ظ http://studiox.ir

مسعود خان سلام

میگم این ورود با آدرس ایمیل خیلی خوب شده ها، فقط یه مشکل

اون ایمیلی که من ثبت نام کردم رو نه پسوردش رو یادمه نه هیچی نه هیچ جا

باید چیکار کنیم حالا ؟ نمیشه عوضش کرد ؟

سلام
احتیاجی نیست که پسورد ایمیلتون را داشته باشید. با آدرس ایمیل و پسورد فعلیتان در بلاگ اسکای، لاگین کنید.

وحید چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:20 ب.ظ

سلام
لطفا به بخش فنی ایمیل بزنید!!!!


ههههه من یه اسپمم که از سد کد امنیتی گذشتم !

سلام
حالا ما از کجا مطمئن بشیم که شما اسپم هستید؟!؟

یاشار چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:48 ب.ظ

من فکر میکنم این طوری امنیت وبلاگ کمی لکه دار شه!
بهتره اول یه نظرسنجی توی صفحه اصلی وبلاگ بزارین. نه اینکه مثل بعضیها حرف مردم مفت هم نیارزه. البته بلا نسبت شوما!
راستی کپچه ها توی ظرسنجی کاری بس عاقلانه و مفید بود.
ممنون
راستی! من تا چند مگ میتونم نوشته روی وبلاگم بزارم. یعنی هر وبلاگ برای نوشته چقدر فضا داره؟

در پست قبلی نظرسنجی انجام شد.
فضای شما در سایت بلاگ اسکای نامحدود است

محمد جواد چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ب.ظ http://studiox.ir

مسعود جون یه چیز میگی ها

حالا من اگه پسوردم عوض کردم بعد یادم رفت، باید ایمیلم رو بتونم بازش کنم تا پسورد جدید رو بگیرم یا نه ؟

جون داداش اگه میشه یه کاریش بکن بشه ایمیل فعلی

این تن بمیره

پسورد جدید ایمیل نمیشه. همانجا نمایش داده میشه

00 پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:39 ب.ظ

حاجی مسئلتن

بنظرت بد نیست یه بخشی درست کنید در صفحه اصلی که لیست کلیه وبلاگ ها توش باشه ؟!؟

حاجی یه وقت اشتب نگیری ، منظورم آپ شده نیستا . کلا لیست همه وبلاگا از بدو وجود اینجا .

به نظر من هم خوبه

محمد صادق پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:00 ب.ظ

در ادامه نظر قبلی ام:
مورد اول که هنوز بر طرف نشده همین الان با همین نظرات وبلاگ شما امتحان کردم
اگر ممکنه مورد دوم را برای وبلاگها فعال کنید یعنی در صفحه اصلی هم صفحه ی بعدی داشته باشد چون اینجوری می تونیم تعداد پست در صفحه اصلی کاهش دهیم و در عوض سرعت بالا آمدن وبلاگ نیز بالا ببریم
خیلی متشکرم

مورد اول همین الان تست شد و مشکلی نداشت.
مورد دوم هم چشم بررسی میکنیم

ebrat جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ق.ظ http://ebrat.blogsky.com

salam bar shoma doostan azize BlogSky
ayade azize shaaban be khosoos veladate emame zaman bar shoma mobarak bad.
ebrat

عیدش ما هم مبارک

۰۰ جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ب.ظ

بنظر من هم خوبه که نوکرتم نشد کار
وگرنه خوبه که خودم هم می دونستم خوبه

کلنگشو کی می زنی ؟!؟!

اجازه بدید زمانی تعیین نکنیم تا پیش شما بدقول نشیم

milad جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ب.ظ http://thesims.blogsky.com/

حمید توکلی شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:20 ب.ظ http://KNToosi.com

سلام!
ما انتخاباتی داشتیم تو همکلاسی برای انتخاب مدیر، نهایتا سید مرتضی قاسم پور رای آورد و الان اون مدیر اصلی همکلاسی هست، تو نمایشگاه رسانه های دیجیتال هم بود و صحبت کردید با هم + برای عکسهای الکامپ هم بود...

پسر خوبیه، و از کساییه که قبلا هم نام کاربری مدیریتی همکلاسی رو داشته، الان دیگه مسئولیتش رو هم داره، خواستم بگم که در جریان باشید!

موفق باشید!

بچه‌های همکلاسی همه گلن و آدم از کار گروهیشون لذت میبره. براتون آرزوی موفقیت میکنم

محمد شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 ب.ظ http://webna.ir/news/?id=1205834590

به به مسعود خان میخواید ابزار جدید بذارید
وبنا نوشته چهار ابزار جدید ... من که باورم نمیشه
http://webna.ir/news/?id=1205834590

http://admin.blogsky.com/1388/05/17/post-75/

محمد چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:49 ب.ظ http://2500sal.blogsky.com

سلام به شما آقا مسعود ببخشید می شه این ایمیل رو عوض کرد؟

امکان تغییر ایمیل ثبت نام وجود نداره

احمد چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ب.ظ

اگه نام کاربری ایمیل باشه در هنگام بازیابی کلمه عبور مشکل ژیدا میکنه که بازیابی نمیشه

ورود به سیستم با ایمیل فعلا منتفی شده

مهیار شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:16 ب.ظ http://www,gogolimagholi.blogsky.com

سلا مهندس
من با نام کاربری خودم وارد وبلاگ میشدم ولی
نام ایمیل من نمایش داده میشد
ولی چند روزه دوباره نام کاربری من نمایش داده میشه
یه مطلب دیگه داخل وبلاگ که میشم نوار ابزارم
پاک شده ومتاسفانه نمیتونم مطلبم رو ویرایش کنم یه کمکی بفرمائید ممنون میشم

یه چیز دیگه من ایمیلم هک شده میتونم ایمیلی دیگه رو جایگزین کنم
متشکرم جواب بدین

امکان استفاده از ایمیل به عنوان نام کاربری منتفی شد. اگه نوار ابزار لود نمیشه ممکنه مرورگر اینترنتتون دچار مشکل شده لطفا با یک مرورگر دیگه مثل فایرفاکس تست کنید.

فرخ گیلانی دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:13 ب.ظ http://chakhan.blogsky.com

سلام لطفا اگه میشه دنبال برطرف شدن اختلالات باشید. ما ز یاران چشم یاری داریم آقای چنگیزی !
چند روزه تو خماری موندیم .

کدوم اختلال؟

مینو شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:13 ب.ظ

من میخوام قالب عوض کنم بلد نیستم چیکار کنم؟؟؟

هیچی دیگه نباید عوض کنید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.