وبلاگ مدیران بلاگ اسکای
وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

نظر سنجی: بیماری آبله و یک سوال ساده

می‌گویند آبله تنها بیماری است که به طور کامل توسط انسان نابود شده. این بیماری طی قرن‌های گذشته میلیون ها انسان را به کام مرگ فرستاد و اثر خود را بر روی چهره بسیاری دیگر تا ابد باقی گذاشت. در دسامبر ۱۹۷۹ (همزمان با تولد من)، سازمان بهداشت جهانی(WHO) اعلام کرد که بیماری آبله به طور کامل نابود شده است. به همین دلیل است که من و خیلی از شماها واکسن آبله نزده‌ایم. 

ویروس آبله در روی زمین نابود شده و در حال حاضر تنها در دو آزمایشگاه، یکی در روسیه و دیگری در جای دیگری که الان یادم نیست کجاست، نمونه هایی از آن نگهداری می‌شود. این نمونه‌ها جهت تحقیق بر روی بیماری و ساخت دارو استفاده می‌شوند.

و حالا یک سوال ساده: به نظر شما این دو آزمایشگاه باید ویروس‌ها را نابود کنند یا همچنان باید از آن‌ها در این مراکز نگهداری شود؟ 

اگر نگهداری شوند ممکن است این ویروس ها تصادفا یا عمدا از این مراکز خارج شده وآبله مجددا سراسر جهان را فرابگیرد و اگر نابود شوند امکان تحقیق بر روی آن‌ها که ممکن است منجر به یافتن راه درمان بیماری‌های خطرناک دیگری شود برای همیشه از دست می‌رود. 

 

گاهی اوقات سوال‌های ساده جواب های خیلی مشکلی دارند. 

 

توجه: پاسخ‌های شما در سرنوشت این ویروس‌ها تاثیری ندارند. 

نظرات 51 + ارسال نظر
رضا شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:25 ب.ظ http://web3nter.com

سلام
خوفی؟
من که میگم نابود بشه بهتره

اولین رای برای نابودی ویروس ها
تنتان سلامت!

عبرت شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:28 ب.ظ http://ebrat.blogsky.com

سلام
به نظر میرسه که بودنش بهتر از نبودنش است البته اگر مثل ویروس آنفولانزای خوکی به بیرون سرایت پیدا نکنه...؟

۱-۱ مساوی
برقرار باشید!

احسان شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:31 ب.ظ

سلام
به نظر من این دو آزمایشگاه باید ویروس ها رو نگه دارند و به تحقیقاتشون ادامه بدن.
اگه هم روزی تصادفا یا عمدا منتشر شد بهتر... آخه جمعیت کره زمین داره خیلی بالا میره
در ضمن این کامنت من رو تایید نکنید، چون سازمان بهداشت جهانی روی حرف من خیلی حساب میکنه و ممکنه روی سرنوشت ویروس تاثیر داشته باشه

۲-۱ به نفع نگهداری ویروس ها
سازمان جهانی که سهله بلاگ‌اسکای هم روی حرف شما خیلی حساب می کنه.
ایام به کام!

سید محمد شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:34 ب.ظ http://Sazedel.Com

آقا ممتنع

وقتی به حرف تو اهمیتی نمی دن چرا نظرت و بگی؟
هرچی صلاح خداست

نظر شما برای ما اهمیت فراوان دارد. حتی اگر ممتنع باشید
دلتان خرم!

اکبر یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 ق.ظ http://akbar13.com

سلام
حکایت این ویروس هم مثل حکایت آفرینش مرغ و تخم مرغ شده. خب برادر من شما به جای اینکه در این برهه حساس به فکر آینده کشور خویش باشی و به برگزاری شورانگیز انتخابات کمک کنی(خودمو کشتم تا این یه تیکه رو ادبی در بیارم) مساله ات شده ویروس آبله.
خب بیکار بودید اون ویروسها که سر جایشان بودند و ملت هم تحقیقاتشون رو میکردند حالا شما دارید غصه شون رو میخورید.
اما برای اینکهنه سیخ بسوزه و نه کباب آزمایشگاه روسیه رو منهدم کنند حالا اون یکی هم در دسترس نیست همون بمونه بهرحال در دسترس نیست گه همین الان به یه موبایلی زنگ میزنی و میگه شماره مذکور در دسترس نمی باشد اتفاق خاصی میفته. تازه حال کردی که استقلال قهرمان شد و تازه پرسپولیس هم در جام حذفی فعل فضح رو در باب افتعال به طرز بسیار باشکوهی صرف کردند . اینو اومدم فقط محض اینکه در انتخابات فقط به میرحسین موسوی رای بدهیم.

در زمینه انتخابات اختلاف نظر بزرگی در دفتر بلاگ‌اسکای وجود دارد و هر کدام از کاندیداها از جانب یکی از نفرات تیم بلاگ اسکای حمایت می‌شود. حالا نپرسید که کی طرفدار کروبی است، کی احمدی‌نژاد و کی میرحسین(دقت کردید؛ اسمی از محسن رضایی نیاوردم). به هر حال سیاست ما عین بلاگ‌اسکای ما هست و همه در آن جای دارند و در کنار هم به خیر خوشی زندگی می‌کنند

امیر یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:26 ق.ظ

از بین بره بهتره !
اون چیزی که زیاده ویروسه

خیلی ممنون از نظر صریح و روشن‌تان
خنده از لبتان دور مباد!

Hamid یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:22 ق.ظ http://downloadha1.blogsky.com/

نابود نشود بهتر است .
بهتر از آن این است که این 2 آزمایشگاه ویروس را آزاد کنند (ول کنند) ببینند کدام یک قوی تر است و در کشتن ملتهای جهان کدام سریع تر عمل میکند .
------------
نکته:
راه حل مقابله با این دو ویروس فقط و فقط کسپراسکای است
دنیا تون گردالی

norton هم بد نیست. قدرتمند و مطمئن.
جانتان بی غم

احسان یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:53 ق.ظ

دوباره سلام
خواب بدی دیدم... خواب دیدم آبله گرفتم و یهو از خواب پریدم. فقط اومدم بگم نابود بشه بهتره، جمعیت کره زمین همچین هم زیاد نیست

ظاهرا تعداد کسانی که به نابودی ویروس رای می‌دهند بیشتر از گروه دیگر است. باید فکری برای این ویروس‌ها کنیم
شادی‌تان روزافزون!

سروش از کیوی سیتی یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ق.ظ http://kivicity.ir

آهان این سوال رو باید از من بپرسید.

به نظر من انسان باید ریسک کند و برای تحقیقات بعدی اونا رو نگه داره!
فرضا بیماری در آینده اومد که تنها راه درمانش استفاده از ویروس آبله بود اگه تا اون موقع نابود شده بود که وای به حالمون.
و اگه ناخواسته و یا خواسته منتشر شد فکر نکنم مثله گذشته قتل عام بکنه!

مگه نه؟

راستی آقا مرتضی رازه این شکلک هارو نگفتی ها؟

رازو که بانک ملت گفته. یه جایزهء ۲۵ میلیونی هم براش گذاشته. چی؟ گفتی باید ویروس ها رو نگه دارند؟ خوب باید بیشتر فکر کنم!
راستی پیوسته بر زبانتان جاری!

علی یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ق.ظ http://www.TakDownload.Blogsky.Com

سلام .

من میخواستم با شما تبادل لینک کنم

به من سر بزنید.

راستش به دلایل شغلی امکان تبادل لینک نداریم ولی به وبلاگتان سرزدم. ماشاا... چقدر فیلم دارید.
شادی ‌تان مستدام!

جواد یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ب.ظ http://studiox.ir

حاجی چرا بحث رو سیاسیش میکنی الکی ؟

حالا تصور کن این حیوانات از بس ما شکارشون کردیم دست به یکی کنند و بخوان ماها رو بکشن

بعد موفق بشن و فقط دو تا نمونه از ماها باقی بمونیم

حالا یکی از حیوانات میاد تو وبلاگش مینویسه "بچه ها این دو تا رو هم بکشیم یا همینجوز دربند بودن رو عشق است"

بعد همه رای میدن بکشید و اتفاقی سازمان جهانی میاد وبلاگه رو میخونه و میگه حالا که همه موافقن بکشیم بره دیگه

بعد یکی شون رو که میکشن (جنس مونث) پشیمون میشن ولی در مقابل خبر به جنس مذکرمیرسه که آقا کجا خوابی که طرفرو کشتند

بعد هم این مذکره (مثلا همین توکلی بوده ) در اثر شکست عشقی خودکشی میکنه و نسل انسان از روی زمین کنده میشه

و اینجوری میشه که فیلم تراژدی تموم میشه و همه گریه کننون سالن رو ترک میکنن

اما در مقابل، اگه این دوتا زنده بمونن بلاخره یه روزی یه هم میرسن و تا آخر عمر با خوشی در کنار هم زندگی میکنن

حالا تصمیم با خودتونه ... کدومشون قشنگ تر میشه ؟ خب معلومه اون عشقی که به هم میرسن

نتیجه اخلاقی : برید بذارید این دو تا جوون خوشبخت بشن ... رای بدین به بقای ویروس ها نه فناشون

آقا اشکم رو درآوردی. فکر کنم به باقی م.ندنشون رای بدم.
قلبتان از عشق مالامال!

سبحان یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:57 ب.ظ http://Adabiiat.com

توجه: پاسخ‌های شما در سرنوشت این ویروس‌ها تاثیری ندارند.

لبخند بر لبتان مستدام!

امید دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:25 ق.ظ http://S-P-R.BLOGSKY.COM

سلام داداشی.اینکه وقعا ویروس آبله از بین رفته که بعید به نظر می رسه.ثانیا اگر واقعا تونستند نابودش کنند یعنی راه کشتنشو پیدا کرند پس اگه آزادش کنند خیالی نیست دوباره میکشنش.ثالثا خدا رو خوش می آد چند تا جوون روسی ( و اون یکی کشور که یادم نیست!!!) رو از کار بیکار کنی برند تو خیابونا سر کوچه ها تو میدونا مزاحم زن و بچه مردم روس بشند بعدش هم خدایی نکرده معتاد بشند بیفتند رو دست دولت فخیمه روس بعدش هم دیپورتش کنند بیاند ایران خدایی نکرده زبانم لال از اینکه هیچکی تحویلشون نمی گیره برند وبلاگ بزنند.(البته ار نوع وردپرسش ) .واقعا که

اگر آخر سر بجای وردپرس توی بلاگ اسکای وبلاگ بزنند چه اشکالی داره.
چشم‌تان روز بد نبیند!

احسان دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:30 ق.ظ

سلامی سه باره !
اومدم ببینم چند چنده !
در ضمن من نمی گم طرفدار کروبی هستم که یه موقع سیاسی نشه

مگه من که طرفدار میرحسینم به کسی گفتم؟
اندوه از دلتان دور!

ابتهاج دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:23 ق.ظ http://tareen.blogsky.com

سلام
من هم نظر آقای جواد جان را تائید میکنم.
خیلی زیبا نوشتند.
دمتان همیشه گرم باد

وتشکر آقای توکلی ازین پرسش تان و ای همه پاسخ های زیبا...

درود بر تمامی برادران افغانستانی(اعم از تاجیک و هزاره و پشتون و...)
آفت جنگ از سرزمین‌تان دور باد!

Daş Oğli Daş دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:33 ق.ظ http://savalanim.azeriblog.com

Səlam
Məndə öz növbəmdə sizləri səlamliram
Mənim etiqadıma gərək bu viruslar aradan getmiyə

indi özüz bilün nə eleyisüz

İYİ GÜNLƏR

ساوالان گل‌ونه منیم سلامیمی گوندریز. وبلاگیزدا چوخ گوزل شکیل گویوب‌سوز.
یوردوزا یامان یل اَسمَسین!

سید دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:59 ب.ظ

مرگ بر آمریکا و ویروس هایش

من که نفهمیدم جدی می گویی یا شوخی می‌کنی!

علی اشرفی دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:07 ب.ظ http://dokkan.blogsky.com


به نظر من باید بسته حاوی ویروس‌ها رو بگذارند توی یک جعبه و کلیدش را بدهند دست احمدی‌نژاد.
بعد این جعبه را بگذارند توی یک جعبه بزرگتر و کلیدش را بدهند دست بوش.
بعد اون جعبه را هم بگذارند توی یک جعبه بزرگتر و بگذارند تو دفتر بلاگ‌اسکای.
اینجوری جاش امنه امنه.

التماس دعا.

می‌خواهی ما رو به آبله مبتلا کنی؟
دکانت آباد!

رضا دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:55 ب.ظ http://web3nter.com

راستی نظر شما چیه؟

اول به نظرم اومد باید نگهشون دارن
بعد فکر کردم باید از بین ببرنشون
بعد دوباره فکر کردم باید نگهشون دارن
باز بعد فکر کردم باید نابود بشن
بعد ...

راستی نظر شما چیه؟

احسان سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:26 ق.ظ

برای بار چهارم سلام
یه چیزی یادم اومد.... من قبلا آبله گرفتم (از همون دون دونیا که همه جای بدن در میاد ! )
این ویروس آبله با اون آبله ای که من گرفتم یکیه یا نه؟
اگه یکیه که ولش کنید، چه کار ویروس بدبخت دارید؟! (آخه دیگه من نمی گیرم )

دکانت آباد!... جالب بود

سرویس تان پایدار !

بیماری از جان و تن‌تان بدور!

عرت سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:33 ق.ظ http://ebrat.blogsky.com

سلام
خسته نباشید.
میخواستم یه تشکر درست و حسابی از شما دست اندر کاران بلاگ اسکای داشته باشم جهت نصب بنر به مناسبت ارتحال آیت الله بهجت(ره).
واقعا قابل ستایشه در حالی که بسیاری از سایت ها بی تفاوت هستن...
همین.
ممنون.

ایشان از شخصیت های برجسته مذهبی معاصر هستند. ضمنا در بین مدیران بلاگ‌اسکای هستند کسانی که مقلد ایشان بوده‌اند. انجام وظیفه بود.
درگذشت این مرجع عالی‌قدر را تسلیت می‌گوییم

من خودم و مسعود چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:42 ب.ظ http://3tadoost.blogsky.com

من که نظر خاصی ندارم چون منم قبلا گرفتم این ویروس را

پ.ن : و همچنان منتظر رسیدن جایزه قرعه کشی سال نو هستیم ...

اشتباه نشود. شما احتمالا آبله‌مرغون گرفته‌اید که به نسبت بیماری کم خطرتری است. اگر آبله گرفته بودید یا می‌مردید. یا صورتتان پر از آبله بود. چهره ای که من از شما به یاد دارم آبله که نداشت هیچ کلی هم خوش‌تیپ بود.
دوستی‌هاتان طولانی!

رایان چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:21 ب.ظ

به دلیل اهمال و سهل انگاری بیش از اندازه و بیتوجهیتان به خواسته های کاربران برخلاف میلم از بلاگ اسکای کوچ کردم!
محیط و سادگی بلاگ اسکای رو دوست داشتم ولی خب نقاط ضعف اساسی داشت که متاسفانه بارها خواهش کردیم و ترتیب اثری ندادی.
بابت مدتهایی که میزبان نوشته هایم بودید سپاسگذارم.
امیدوارم به زودی برترین استانداردها رو داشته باشین و مجددا به بلاگ اسکای برگردم.

امیدواریم که هرچه زودتر به بلاگ اسکای بازگردید.
سرتان سلامت!

پارسا چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:34 ب.ظ http://hekayatidegar.persianblog.ir

salam khaste nabashid aghaie tavakoli en aghaie changizi bacheie piroozi bolvare abozar nist kheili ashna mizane ehtemalan bache mahale ghadimemone doroste?..d

بله. ایشان از اهالی همان منطقه‌اند. احتمالا درست شناخته‌اید.
محله‌تان آباد!

ایرانی چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ب.ظ

یاساشین بلاگ اسکای

یاشاسین ایرانی!

سعید چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ب.ظ http://themestudio.ir

سلام آقا مرتضی
ابتداعتا معذرت میخواهم به دلیل سوالی که پرسیدم واقعا شرمنده که تا بحال گزینه ی به اون واضحی رو ندیدم

بگذریم چرا باید نسبت به از بین رفتن گونه های حیوانات اینگونه حساس باشیم اما نسبت به از بین رفتن گونه های ویروس ها حساس نباشیم
فردا که این آخرین بازمانده ها را هم از بین بردیم میگیم کاش نمونه ای از آین ویروس را داشتیم تا در نمونه های مشابه از آنها استفاده کنیم (البته نظر بنده در حد یک مبتدی کامپیوتر هست و شاید از لحاظ علمی مسخره به نظر برسه البته شاید)

به هرحال برای شما آرزوی موفقیت و شادکامی و بلاگ سرویسی آپتایم مثل همیشه أرزو مندم

یا حق

حق یارتان!

من خودم و مسعود چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:57 ب.ظ

جواب اون اصل کاری را ندادی !

جایزه ها چی شد ؟

همین روزها توسط پست بدستتان خواهد رسید.
برقرار باشید!

هارپ پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:47 ق.ظ http://harrpnews.blogsky.com

با سلام.
۱ـچگونه می توان نظرات خوانندگان ثبت شده در وبلاگ را ویرایش نمود؟؟
۲ـ برای وبلاگهای بلاگ اسکای نمی توان قسمت نظر خواهی را مانند سایر سرویس دهنده های وبلاگ قسمت ارسال نظر خصوصی قرار داد؟؟
۳ـسیستم بلاگ اسکای واقعا از همه نظر بیننظیر است..

ممنون.

سلام
۱- نظرات خوانندگان را نمی‌توان ویرایش نمود. به نظر بلاگ‌اسکای این کار صحیح نیست. شما می‌توانید نظرات را حذف کنید یا تایید.
۲- بزودی امکان جایگزینی برای این مورد ایجاد خواهد شد.
۳- بی‌نظیری این سیستم به کاربرانش مربوط می شود.
شاد و سربلند زندگی‌کنید!

محمد افرا پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:18 ب.ظ http://top98.ir

نابود

حالا چرا اینقدر عصبانی؟
دلتان خرم!

جواد پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:46 ب.ظ http://studiox.ir

رای ها رو داشتم میشمردم تا حالا میبینم که داستان قراره از نوع درام تموم بشه

آخییییی ... طفلکی ها به هم نمیرسن

عشق همین است
سلامت باشید!

محمد افرا پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:33 ب.ظ http://top98.ir

به نام طراح طراحان
دنیای اینترنت آنقدر بزرگ بود که وبلاگنویسی شاید تیر چراغ برق آن ((بود)) اما حال دنیای وبلاگنویسی آنقدر بزرگ ((است)) که میتواند نور کل اینترنت را پشتیبانی کند.
بنده حقیر محمد افرا سالهاست در دنیای مجازی وبلاگنویسی فعالیت میکنم و طی این سالها با کسب تجربیات در اکثریت سیستم های وبلاگنویسی در زمینه طراحی قالب،کدهای جاوا،نرم افزارهای تحت وب و ...(در کل خدمات به وبلاگنویسان)فعالیت میکنم و الان نیز در میهن بلاگ با وب top98.ir سکونت دارم.
بدون اغراق میگویم بلاگ اسکای نیز طی این سالها موفقیت های چشمگیری بدست آورد که همه به لطف خدا و با تلاشهای شما صورت گرفت اما حال تقاضایی دارم.
پس از تعطیلی تم استدیو که موجب ناراحتی بسیاری از وبلاگنویسان بلاگ اسکای و همچنین دیگر سیستم ها شد اینک بنده حقیر با توجه به تجربیات خویش و با هدف ارائه خدمت به وبلاگنویسان بلاگ اسکای وبلاگی را با محتوی قالبهای وبلاگ و ابزار رایگان وبلاگنویسی در بلاگ اسکای راه اندازی کنم و حال سوالم اینجاست آیا شما از من حمایت خواهید کرد؟
حمایت منظورم مالی نیست بلکه حمایت های تبلیغاتی،قراردادن قالبها در وبلاگ مدیریت و ... است؟(همان حمایتهایی که از تم استدیو صورت میگرفت)
نمونه کارهایم:طراحی وب خودم
و ده ها قالب دیگر که متاسفانه به دلیل ذخیره در درایو سی و تغییر ویندوز حذف شدند.
بنده حقیر در زمینه طراحی قالب برای بلاگفا،میهن بلاگ،((بلاگ اسکای))،پرشین بلاگ و پارسی بلاگ تخصص دارم
در ضمن اگر موافق هستید لطفا وبلاگ theme.blogsky.com را بهم دهید
منتظر پاسخ شما هستم...
به ایمیلم یا top98.ir/message
موفق باشیدَ

باعث خوشحالی ما خواهد بود اگر بتوانیم در این زمینه با شما همکاری کنیم. با ما تماس بگیرید.
روزتان خوش!

سید محمد پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:53 ب.ظ http://Sazedel.Com

سلام
جدیدا یه بیماری پیدا شده به نام اسپم اتوماتیک.
شاید از قبلم بوده. اما انگار الان دچارش شدیم.
هنوز وبلاگت و به روز نکردی یه نظر می یاد تو قسمت نظرات وبلاگ که تبلیغاتی هست.
کاش یکی بود حالا. اکثرا به دو یا سه تا هم می رسه.
فکر می کنم با استفاده از نرم افزار این کار و انجام می دن. شما اقدامی نسبت به این کار نمی شه بکنید؟
در ضمن، حتی به سیستم نظر خواهی بلاگفا هم دسترسی پیدا کردن.
آخه بلاگفا اومده یه چند رقم نوشته تا توی کادر بنویسند نظر دهندگان و بعد ارسال کنند نظرشون رو.
اما این سیستم ارسال نظر از این مانع هم گذشته.
حتی من دیدم تو یکی از وبلاگ ها که الان یادم رفته آدرسش و داشت این نرم افزار و به مبلغ 15 هزارتومان می فروخت.

بزودی واکسنش کشف خواهد شد. اگر دیدید جایی این برنامه را می‌فروشد یا پخش می‌کند حتما به ما اطلاع دهید. آدرسش هم یادتان نرود.
روزگارتان بی‌ملال!

خردمند پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:40 ب.ظ http://kheradgera.blogsky.com

با درود
من صاحب این وبلاگ هستم دیروز وبلاگ من مسدود شده می خواستم دلیل این مسدود بودن را بدانم من به مدیر سایت بلاگ اسکای ایمیل زدم ولی جوابی ندادند. اگر من به شخصی توهین کردم به من بگوید تا اصلاح کنم اگر غیر این است شما باید به من اطلاع بدید و وبلاگ من را باز کنید
با سپاس فراوان بدرود

شکایتتان را باید به بخش گزارش تخلف ارسال کنید. با این حال بررسی می کنیم. اگر وبلاگتان مشکلی نداشت باز می‌شود.
شادی‌تان مستدام!

مهرداد جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:52 ق.ظ http://tiptop30d.ir

سلام . من در رابطه با این پست نظر نمیدم . طی ایمیلی که براتون به support@blogsky.org فرستادم ولی مثل اینکه همچین ایمیلی وجود نداره و ... حالا متن ایمیل رو اینجا مینویسم که هم انتقاد هست و هم سوال :


با سلام خدمت مدیران زحمت کش بلاگ اسکای
یک پشینهاد و سوال داشتم
بسیاری از سرویس دهنده ها مثل بلاگفا یا پرشین بلاگ قابلیتی به نام صفحات اضافی قرار داده اند که فکر میکنم از لحاظ برنامه نویسی کار چندان سختی نباشد . این قابلیت و همچنین قابلیت تهیه نسخه پشتیبان چرا در یک همچین سیستمی که به نظر من از لحاظ کیفیت از همه برتر است قرار داده نشده ؟
من تازه از سیستم بلاگفا به بلاگ اسکای کوچ کرده ام چون میدونم که بلاگ اسکای به کیفیت اهمیت میدهد پس لطف کنید بگید که اگر این 2 قابلیت ( اولیه واجب تره ) قرار داده نمیشه من به یک سیستم دیگه روی بیارم ؟!.
ممنون

امکان صفحات اضافی طراحی شده ودر مرحله آزمایش قرار دارد. انشاا... بزودی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
غم از وجودتان دور!

امید جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:53 ب.ظ http://S-P-R.BLOGSKY.COM

با سلام.در مورد ویرایش نظرات می خواستم عرض کنم شاید قسمتی از یک نظر مناسب نباشه وبخواهیم آنرا ویرایش کنیم ولی بقیه اش مشکلی نداشته باشه.البته فکر نکنم از لحاظ فنی مشکلی داشته باشید.ولی جوابتان مرا قاتع نمی کند.مطمئنا اصلاح قسمتی از یک نظر بهتر از حذف آن است.(و البته در بعضی موارد این خواسته خود نظر دهنده هم هست).ممنون میشم پاسخ بدهید.

نظر دهنده می‌تواند نظر را مجددا ارسال کند.
این مساله در بلاگ اسکای بحث و بررسی شده و به این نتیجه رسیدیم که بهتر است امکان ویرایش نظرات وجود نداشته باشد. ویرایش نظرات می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند که گفتن آن در این مجال نمی‌گنجد.
پیشاپیش از این که محدودیت‌های ما را درک می‌کنید سپاسگزاری می‌کنم.
عمرتان پربرکت!

سید محمد شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:18 ق.ظ http://Sazedel.Com

می گم اگه یه جوری بشه که آدرس موضوع بندی هارو بشه خودمون انتخاب کنیم خوب می شه ها!

مثلا
http://sazedel.com/category/Dastane-Kotah

هرچی سیستم وبلاگ به سایت شبیه بشه طرفداران بیشتری پیدا می کنه!

بررسی می‌شود.
بلا از وجودتان دور!

محمد افرا شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:41 ب.ظ http://top98.ir

با سلام مجدد خدمت شما افرا هستم چند نظر بالاتر پیشنهادی را به شما دادم گفتید با ما تماس بگیرید.
نمیدونم منظورتون تلفنی بود یا ایمیل ولی من ایملی به admin@blogsky.org زدم
لطفا مطالعه فرمائید و پاسخش را برایم ارسال کنید
orig_go@yahoo.com
منتظر پاسخ شما هستم

موفق و شاد باشید!

سرفراز باشید!

کاربر یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ق.ظ

سلام.چندتا پیشنهاد البته تکراری!
۱-این شکلکهارو تو بخش نظرات برای همه بزارین.
۲-فرم شکلکهارو عوض کنین مثلا بشه مثل سرویس پرشین بلاگ و بلاگفا و وقتی روی یکیشون موس رو نگه میداریم بدونیم چی داریم ارسال میکنیم!
۳- نظر خصوصی رو هم بزارین تا نشه علنیش کرد!
۴- تو بخش نظرات معلوم کنین که نظرات بعد از تایید مدیر نمایش داده میشه اونم وقتی که پیش فرض بخش نظرات خصوصی هست.
۵-قسمت پاسخ نظرات با تاریخ و ساعت جواب مدیر مشخص بشه.
فعلا عرضی ندارم جز اینکه:
سرتان خوش ... وبلاگتان پر رونق... دکانتان آباد... بلا از وجودتان دور ... عمرتان پر برکت

به نظرات سازنده شما توجه خواهد شد.
روزگارتان بی‌ملال!

pirooz یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:22 ب.ظ http://piroozblog.blogsky.com

۱. سلام دوست من این جا به جایی مطلبو که نذاشتی ایبی نداره به حرف ما هم گوش نده .

۲. این سایتتونو با چه چیزی نوشتید ؟

۳. این وبلاگ من چرا اینطوری شده دیروز درست بود امروز اینجوری شد ؟

وبلاگ‌تان را دیدم. مشکلی نداشت. شاید اشکال موقتی بوده.
جانتان از بند غم آزاد!

رضا دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:14 ق.ظ http://web3nter.com

سلام
خوووووفی
یه نظر دارم
امکان صفحه اضافی رو بزارین
به نظر من خیلی مفیده
مثل بلاگفا

این امکان ایجاد شده و در مرحله آزمایش است. بزودی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
راستی پیوسته بر لبانتان جاری!

سید محمد دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:21 ب.ظ http://Sazedel.Com

سلام
فرض کنید من از یه وبلاگ دیگه بخوام که برام دعوتنامه بفرسته. اونم می فرسته منم عضو می شم و وبلاگ مذکور به لیست وبلاگ هام اظافه می شه.
بعد از مدتی پشیمون می شم و می خوام اون وبلاگ و از لیست وبلاگ هام حذف کنم.
اما اونی که منم عضو کرده و به من عضویت عادی رو داده رفته و دیگه پیداش نیست.
حالا من باید با این وبلاگ اضافی تو بخش مدیریتم چیکار کنم؟ بسازم؟

اجازه حذف عضویت و به کسی که عضو می شه بدید. این حق و داره که خودش و حذف کنه. نداره؟

سرتان خوش ... وبلاگتان پر رونق... دکانتان آباد... بلا از وجودتان دور ... عمرتان پر برکت....روزگارتان بی ملال!....دلتان خرم!... سلامت باشید... موفق باشید.... با تشکر

حرف حساب جواب ندارد.
نگاهتان پرامید!

سرمد سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ب.ظ http://nooresabz.blogsky.com

به نظر من به جای صحبت کردن در مورد نابود کردن یه موجود خیلی ریز بهتر روی خودمون آنتی ویروس نصب کنم.
آخه کی دلش میاد نابودش کنه!؟

ترحم بر پلنگ تیز دندان...
شاد باشید!

سید محمد سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ب.ظ http://Sazedel.Com

سرتان خوش ... وبلاگتان پر رونق... دکانتان آباد... بلا از وجودتان دور ... عمرتان پر برکت....روزگارتان بی ملال!....دلتان خرم!... سلامت باشید... موفق باشید.... با تشکر.....شاد باشید!......نگاهتان پرامید.

برقرار باشید!

آسمون(مشی) چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:22 ق.ظ http://mashi.blogsky.com

سلام آقای توکلی...
راسش اولین باره اینجا کامنت می زارم... شرمنده ازینکه این موضوع رو باید اینجا مطرح کنم ُ می دونم اینجا جای مناسبی نیس! اما جای دیگه ای رو سراغ نداشتم واسه سوال!...
می خوام آدرس وبلاگمو تغییر بدم و بعضی از پستامو رمزدار کنم...چطوری می تونم با رمز بنویسمشون؟؟؟

متاسفانه این دو کاری که شما می‌خواهید فعلا امکان‌پذیر نیست.
ا سالگی وبلاگتان مبارک!

پارسا چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:05 ب.ظ

توجه: پاسخ‌های شما در سرنوشت این ویروس‌ها تاثیری ندارند.
سلام.نکته ی خیلی جالبی بود!
دیگه توی دنیایی که بمب هسته ای توی دریا ول می کنند و زباله هستی دفن می کنند که این چیزها به حساب نمی آید!

به نظرم در این دنیا حتی چیزهای کوچک هم به حساب می‌آیند. شک ندارم که روزی خواهد رسید که بر روی زمین بمب هسته‌ای وجود نداشته باشد. میدوارم آن روز نسل بشر منقرض نشده باشد.
عمرتان باعزت!

سرمد چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:50 ب.ظ http://nooresabz.blogsky.com

سلام
چرا بلاگ اسکای مثل قدیم دیگه پیشرفت نمی کنه
بابا قبلا یه بلاگ اسکای بود با موتور جستوجوش اونم که رفت
حداقل امکان آپلود کردن بزارین تا جونای مردم یکم خوشحال بشن...
ببخشد که اینجوری رک حرف می زنم

موتور جستجو دچار اشکال شده. بزودی این مشکل برطرف می‌شود.
طرحی برای امکان ارسال عکس داریم که در حال اجراست و به مراحل پایانی نزدیک شده. به محض تکمیل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
سرتان سلامت!

mxu پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ب.ظ http://www.mxu.blogsky.com

سلام آقای توکلی
میدونم دلت برام تنگ نشده بود . پست بالایی رو خوندم اینم خوندم اومدم اول اینجا بعد برم اونجا
یه لحظه فکرشو کن این روس ها بیخود مگه ویروسی رو نگه میدارن ... ! یا میخوان بمب باهاش بسازن یا میخوان پدر مردم رو تو جنگ در بیارن در هر حال فکر مسالمت آمیز ندارن . اگه نابود بشه بهتره فک کنم (یا اینکه اگه نابود نشه بهتره فک کنم)
خودمم نمیدونم .... اگه ما بگیم یا نابود بشه یا نشه روس ها و (فک کنم آنگولایی ها) کاری انجام نمیدن برای ویروس ها
پس من برم سراغ پست بالایی

دل ما برای همه آدم های باصفا تنگ می‌شود.
شاد و خوش باشید!

آسمون(مشی) شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:43 ب.ظ http://mashi.blogsky.com

ممنون از تبریکتون!!! جشنشو قبلن گرفتم تو خود وبلاگم!

جشنش رو تو وبلاگ خودتون گرفتید. کیکش رو خودتون خوردید. خبرش رو به ما دادین.
عاقبت‌تان به خیر!

پدرام دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 ق.ظ http://Night-Of-Fire.blogsky.com

آقا میشه یه لینک دوستان هم بزاری؟
اگه گذاشتی من رو یادت نره
من میخوام فردا بترکونم میشه یه کاری کنی بازدید کننده بیاد برام؟
فقط فردا بیان هم بسه برام. اگه این کار رو بکنی که دیگه خیلی مدی نوکرتم

شرمنده. به دلایل شغلی امکان تبادل لینک نداریم. وگرنه باعث افتخار ماست که لینک شما را در صفحاتمان داشته باشیم.
برقرار باشید.

یاشار سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:55 ب.ظ

طبق چیزایی که اینجا گفته شما مجبورید ای پی کاربر ها رو به مراجع قضایی در صورت درخواست اونها بدید.
چرا این مطلب مهم رو اعلام نکردید.
http://admin.mihanblog.com/post/173

صفحه «حریم شخصی کاربران بلاگ اسکای» را ببینید: http://www.blogsky.com/Policy.htm

«BlogSky هیچ یک از اطلاعات فردی و شخصی کاربران خود را افشا نمی‌کند و همچنین آنها را به شخص و یا اشخاص ثالثی منتقل نمی‌کند مگر اینکه به موجب قانون و یا حکم قانونی باشد»

حساسیت شما قابل تقدیر است. امیدواریم قانون نگهبان حقوق وبلاگ‌نویسان باشد نه مایه نگرانی‌شان. با همه این حرف‌ها من هم مثل شما از این بابت نگران و ناخرسندم.

مملکتمان آباد!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.