وبلاگ مدیران بلاگ اسکای
وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

عکس هایی از الکامپ

حدود دو ماهی از الکامپ گل و بلبل (به قول مسعود) می‌گذرد. حالا که از هیاهو و درگیری‌های مربوط به الکامپ کمی فاصله گرفته‌ایم بهتر می‌توانیم آن را بررسی کنیم. اگر به الکامپ به عنوان یک نمایشگاه تخصصی در حوزه الکترونیک و کامپیوتر نگاه کنیم به نتایج تقریبا ناامید کننده‌ای می‌رسیم. در الکامپ خبری از معرفی تکنولوژی‌های جدید نیست و حتی در آن محصولات تجاری قابل توجهی نیز مشاهده نمی‌شود. شاید به این دلیل که شرکت های بین المللی و صاحب تکنولوژی توجهی به این نمایشگاه ندارند و مسوولان برگزاری نمایشگاه نیز یا توان دعوت از آنها را ندارند یا لزوم حضور آنها را حس نمی‌کنند. در واقع عنوان بین‌المللی برای این نمایشگاه بیشتر جنبه تزیینی دارد. عده زیادی از بازدیدکنندگان هم تفاوت نمایشگاه را با تفرجگاه موسمی نمی‌دانند. البته به دلیل برگزاری الکامپ در روزهای وسط هفته نمایشگاه امسال به نسبت سال های گذشته کمتر شاهد کالسکه بچه و اجاق گاز پیکنیک و قابلمه لوبیاپلو بود.

با این حال حضور در الکامپ برای بلاگ‌اسکای تجربه خوبی بود و اثرات مثبتی برای این مجموعه به همراه داشت. امیدوارم که اثرات این حضور در آینده‌ای نزدیک قابل مشاهده باشد.
راستش زیاد قصد صحبت کردن درباره الکامپ را نداشتم. فقط می‌خواستم دو تا عکس یادگاری تقدیمتان کنم. بقیه عکس ها را هم که حتما در یادداشت الکامپ گل و بلبل دیده‌اید.                

 

علیرضا شیرازی و مرتضی توکلی
علیرضا شیرازی(بلاگفا) و من. امیدوارم که این دوستی همیشه برقرار باشد.


رضا هاشمی و مرتصی توکلی
رضا هاشمی(پرشین بلاگ سابق) و من!

از دوست عزیزم فرشاد ناصحی که زحمت این عکس ها را کشید صمیمانه سپاس گزارم. امیدوارم هرجا که هست در کنار خانواده و دوستان موفق باشد!

نظرات 39 + ارسال نظر
مونا شنبه 8 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:03 ب.ظ http://amor1360.blogsky.com

سلام

نمی دونستم چطور با شما ارتباط بر قرار کنم برای همین اینجا اومدم

چرا بلاگ اسکای باز نمی شه آیا ادرس عوض شدهمثل قبل باز نمی شه تا وارد بشم و اطلاعات رو داخلش بریزم . ورود به سیستم می خواد اما صفحه رمز باز نمی شه که وارد بشم اگه ممکنه راهنمائی کنین

برای ارتباط با ما می توانید از بخش تماس با ما به آدرس http://www.blogsky.com/Contact.bs استفاده کنید. ضمنا این وبلاگ هم در خدمت شماست تا پاسخگوی شما باشد.
برای ورود به سیستم می توانید از آدرس http://www.blogsky.com/Login.bs استفاده کنید. در صورتی که مشکل پابرجا بود با ما تماس بگیرید.
موفق باشید!

حمید یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ب.ظ http://metsoft.blogfa.com

سلام ...
جالب بود ...

این آقای چنگیزی نمی خوان افتخار بدن یه دو تا پست هم ایشون بفرستن؟ [چشمک]
راستی این قضیه پرشین بلاگ سابق چیه؟
پایدار باشید
بدرود ...

این رو به خود مسعود بگید.
ولی سوال های بودار راجع به پرشین‌بلاگ نپرسید. پرشین بلاگ جدید و قدیم و آینده همگی دوستان ما هستند.

فرح سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ب.ظ

میشه چند تا هاست رایگان (البته به جز پرشین گیگ)معرفی کنید

سایت های زیادی برای این کار هست. مثلا tinypic.com. البته من تا به حال از این سایت استفاده نکرده ام. سایت googlepages.com هم هست که متعلق به google است.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام خسته نباشید متشکرم

ما هم از لطف شما نسبت به بلاگ اسکای سپاس گزاریم.

سما سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:16 ب.ظ

سلام .خسته نباشید.ببخشید که به اینصورت مزاحم شما می شوم.این پیام ربطی به موضوع شما ندارد و نیازی نیست آنرا تایید کنید.
چند لحظه پیش شکایتی از یک وبلاگ ثبت کردم.گمان نمی کنم فایده ای داشته باشد اما فکر کردم از آنجا که شما خود وبلاگ نویسید بهتر موضوع را درک می کنید.

وبلاگی با نام « فقط ایرج - فقط گلپا»
و با آدرس http://www.narazi.blogsky.com/
مدتهاست به توهین مستقیم به استاد شجریان
می پردازد.شما باید مطالب آنرا بخوانید تا به این موضوع پی ببرید.نمی شود یک عبارت خاص را ذکر کرد و گفت توهین آمیز است.در بخش نظر خواهی مستقیما به استاد توهین شده.لطفا به این وبلاگ نگاهی بکنید.چه نیازی ست که وبلاگی ایجاد شود و به مطالب بی ارزش بپردازد.من باز می گردم تا نظر شما را بدانم.اگر برای شما مشکل است می توانید با ایمیل پاسخم را بدهید.متشکرم

شکایت شما توسط بخش مربوطه بررسی خواهد شد.
از توجهتان سپاس گزاریم.

یلدا چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:19 ب.ظ http://ghoorbaghe.blogsky.com

سلام.ببخشید اینجا مزاحم می شم اما هر چی به بخش فنی email می زنم جوابمو نمیدن ..من وبلاگم باز نمی شه می گه باید با بخش فنی تماس بگیری تا به سیستم جدید بلاگ اسکای منتقل بشه من چه کار باید بکنم..من چه کار باید بکنم؟؟؟؟

آدرس ایمیل بخش فنی support@blogsky.org می‌باشد. به این آدرس درخواستتان را ارسال کنید. حتما رسیدگی شده و انشاالله وبلاگتان مجددا فعال خواهد شد.

دیاکو چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ب.ظ http://diako-kurd.blogsky.com

با سلام و خسته نباشید خدمت شما
اولش بگم که ذلاگ اسکای خیلی خوبه و ازت ممنونم که همچین بلاگی رو ساختی
راستش چند وقته که من نمی تونم وارد سیستم بشم یعنی صفحه اولش خوب بالا نمیاد و نمی تونم وارد بخش کاربران بشم و همش پیغا منطزر بمانید میده خواستم بدونم مشکل از سیستم منه یا صفحه اول بلاگ اسکای رو خیلی سنگین کردین که لود نمی شه
ازت ممنون میشم که جوابمو بدی
راستی چرا واسه بلاگ اسکای قسمتی رو نزاشتی که اگه کسی رمزشو فراموش کرد بتونه از طریق ایمیل اونو بفهمه
امید وارم موفق باشی
اگه تونستی یه سر هم به بلاگ ما فقیر فقرا هم بزن بد بهت نمی گزره
خدانگهدار

ممنون از لطفتان. البته بلاگ اسکای حاصل یک کار گروهی است
صفحه اول بلاگ اسکای تغییری نداشته به جز اضافه شدن یکی دو آگهی. شاید علت دیر بالا آمدن صفحه اول یکی از این آگهی ها باشد.
اگر در صفحه ورود به سیستم در کادر ورود، بالای قسمت سمت چپ را ببینید لینک «یادآوری کلمه عبور» را مشاهده خواهید کرد.
از آشنایی با شما دوست عزیز بسیار خوشوقت شدم. وبلاگتان را هم دیدم. موفق باشید.

رضا شکری شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 ب.ظ

سلام
من در سیستمهای مختلف پرشین بلاگ. بلاگ اسکای. بلاگفا. میهن بلاگ. پارسی بلاگ. آفتابلاگ. بلاگ اسپت. یاهو و خیلی جاهای دیگه می‌نوشتم و وبلاگ داشتم
الان میخوایم یه وبلاگ گروهی راه بندازیم
من در میان همه این سرویسها بلاگ اسکای رو انتخاب کردم
با این که بلاگفا و پارسی بلاگ و میهن بلاگ امکاناتی دارند که شما ندارید
اما شما امکاناتی دارید که خیلی مهمه فقط یه کم نقص داره:
۱. شیوه‌ی دعوت دیگران برای گروهی کردن وبلاگ خیلی عالیه، اما کمبودی وجود داره اینه که تنظیمات اعضای گروه فقط یک گزینه است یا مدیر یا عادی. این کافی نیست. شاید نخواهیم بعضی اعضا در قالب تغییر انجام بدهند یا تنظیمات اعضای دیگر را دستکاری کنند. کاش تنظیمات اعضای گروه بیشتر بود.
۲. امکان خیلی خیلی مهم و عالی شما اینه که با یک نام کاربری و ورود در صفحه‌ی شخصی می‌توان چند وبلاگ را همزمان مدیریت کرد. اما کمبودی که در این مورد وجود دارد این است که نامی که در تنظیمات کاربری انتخاب می‌کنیم در تمام وبلاگهای تحت مدیریت، همان نام نمایش داده می‌شود. اگر در هر وبلاگ امکان استفاده از یک نام مستعار وجود داشت خیلی بهتر بود.
ضمنا ما فقط به خاطر همین امکان بلاگ اسکای را انتخاب کردیم: این امکان که با یک نام کاربری و ورود در بخش مدیریت کاربر می‌توان چند وبلاگ را مدیریت کرد، به عبارت دیگر با یک نام کاربری چند وبلاگ داشت.
اینا رو گفتم که اگه خواستید تغییری در سیستم انجام بدید، اینها رو در اولویت قرار بدید.
سپاس از زحمات شما
و امیدوارم مدیران همه‌ی این سرویس‌ها با هم دوست باشند و بمانند و با هم تعامل داشته باشند.
برقرار باشید

ممنون از این که بلاگ‌اسکای را انتخاب کردید. اگر آدرس وبلاگتان را هم می‌گفتید حتما به آن سر می‌زدیم. توجه به وبلاگ های گروهی از مهمترین اولویت های بلاگ اسکای است.
خواسته هایتان هم حتما بررسی و در صورت امکان اجرا خواهد شد.
سرافراز باشید!

میلاد یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:58 ق.ظ http://sahranavard.blogsky.com

با سلام
من یکی از کاربران بسیار قدیمی بلاگ اسکای هستم که از خرداد 1382 و پیش از گروهی شدن سیستم بلاگ اسکای با وبلاگ mirror در این سامانه فعالیت می کردم. حدود یک سال بعد با یک شناسه کاربری مشترک وبلاگ رو گروهی کردیم و ادامه دادیم.
در حال حاضر با دو وبلاگ دیگه در خدمت هستم.
می خواستم بدونم که آیا شایسته نیست که بلاگ اسکای که یکی از برجسته ترین سیستم های ارائه خدمات وبلاگ نویسی کاربران فارسی زبانه، برای ویرایشگر خودش از یه ویرایشگری استفاده کنه که در مرورگر فایرفاکس هم درست کار کنه؟
یه چیزی مثل FCE یا امثال اون.
متشکرم.

درود بر شما و همه کاربران قدیمی بلاگ‌اسکای.
حتما این مساله پی‌گیری خواهد شد.
با تشکر. اگر پیشنهاد دیگری هم داشتید در خدمتتان هستیم

محمد جواد عبدی یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:09 ب.ظ http://www.abdi.tempfa.com

به به مبارکا باید این دوستی....
باریکلا به علی رضا و بر شما....

درود بر شما. همیشه شاد و پیروز باشید!

فرهاد یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:51 ب.ظ http://fmh.blogsky.com

سلام

نظرتان در مورد افزودن امکان ادامه مطلب به نوشته ها چیست ؟

پیشنهاد خوبی است. به زودی این امکان به سایت اضافه خواهد شد.

محمد جواد سقاچی دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:20 ق.ظ http://StudioX.ir

ببخشید یه سوال :

نرم افزاری وجود داره که از طریق اون مطالبمون رو بذاریم تو وبلاگمون ؟
اینطوری دیگه ناچار نشیم از طریق سایت وارد بشیم و ...

ممنون

متاسفانه فعلا چنین نرم افزاری وجود ندارد ولی در آینده حتما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

فرهاد دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:32 ب.ظ http://fmh.blogsky.com

سلام

در مورد طراحی نرم افزار برای ارسال مطالب ، بنده آماده همکاری هستم

لطفا شماره تماستان را برای ما با ایمیل ارسال کنید. اگر هم خواستید اینجا پیام بگذارید. نظرتان را تایید نمی کنم تا شماره تان مخفی بماند.

behshad ( Booter yahoo )8 دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:01 ب.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

سلام آقا مرتضی خوبید عزیز من به شما ایمل دادم جوابی نشنیدم به این خاطر اینجا مزاحمتون شدم.من یک وبلاگ ساختم و توش عکس هامو گزاشتم و از مدیریت خارج شدم و خواستم دوباره لوگین کنم لوگین نشد و به من ارور نام کاربری میده.چرا این ارور میده؟ ارور پسورد نمیده بلکه ارور نام کاربری می ده.من منتظر جوابتان هستم.خسته شدم این قدر ایمت دادم و این مشکل رو گفتم وبلاگ به این نامه
www.mojaradi.blogsky.com
هست موفق باشید
بهشاد

ایمیل هایی که برای بخش فنی ارسال می کنید به دست من نمی‌رسد.
حتما به مسوول بخش فنی اطلاع می دهم که کار شما را سریع تر پی‌گیری کند.

لی لی دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:45 ب.ظ http://liliana.blogsky.com/

سلام
عکس های خوبی بود
موفق و پیروز باشید

سپاس از شما

حوال یعنی دوست سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:44 ق.ظ http://www.haval.blogsky.com

این پیام را تایید نکنید تا در وبلاگ به نمایش درنیاید. (فقط بخوانید)

سلام. دلگیر نشوید ولی حوضه صحیح نیست! درست آن حوزه است:--)

نه تنها دلگیر نمی‌شویم. بلکه خوشحال هم می شویم. راهنمایی شما باعث می شود که در آینده کمتر مرتکب اشتباه شویم. راستی معنی هر دو (حوزه و حوضه) را در فرهنگ معین نگاه کردم نتیجه حاصل به این شرح است:
حوزه: 1 ـ ناحیه . 2 ـ جانب ، طرف . 3 ـ میان مملکت . ؛ ~علمیه مرکز تحصیل علوم دینی .
حوضه: ناحیه یا منطقه ای که آب های آن به یک جا می ریزد. 2 ـ ناحیه ای که از آب یک رودخانه مشروب می شود.

حق با شماست. متن را اصلاح کردم. سپاس گزارم!

محمد جواد سقاچی سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:00 ق.ظ http://StudioX.ir

یه سوال دیگه هم دارم

وقتی با FireFox وارد سایت میشم، در بخش ارسال مطل جدید، یا ویرایش مطالب قبلی ، جعبه کنترل متن باز نمیشه، یعنی فقط مطلب با کدهای Html نشون داده میشه

برای این موضوع هم راه کاری دارید یا نه ؟

در حال حاضر ویرایشگر متن بلاگ اسکای تنها در محیط IE کار می کند. در آینده نزدیک امکان استفاده از این ویرایشگر در مرورگر های دیگر اضافه خواهد شد.

حمید سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:54 ق.ظ http://metsoft.blogfa.com

سلام آقای توکلی
چرا این کادر ارسال نظرتون در بعضی مواقع هستش و در بعضی مواقع نیست؟

برای جلوگیری از ارسال نظرات اسپم گونه امکان ارسال ۲ نظر پیاپی برای کاربران وجود ندارد. شما بعد از چند دقیقه مجددا امکان ارسال نظر خواهید داشت. البته امکان غیر فعال کردن این قابلیت توسط صاحب وبلاگ وجود دارد.

سما سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:06 ب.ظ

سلام خسته نباشید
ببخشید چقدر طول می کشد که سایت به یک شکایت رسیدگی کند؟یک هفته یک ماه ...؟
ممنون می شوم اگر پاسخ بدهید.

قطعا رسیدگی به شکایات کاربران کمتر از این که گفتید طول می کشد. اگر شکایتی داشته اید که بررسی نشده در این قسمت یپام بگذارید. حتما بررسی خواهد شد.
با ما در تماس باشید

سما سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:30 ب.ظ

شکایتم همانی بود که چنی قبل خدمتتان عرض کردم.همین پایین به نام سما پیام مرا می توانید ببینید.
ولی هنوز آن وبلاگ به کار خود ادامه می دهد
متشکرم

خاطرم آمد. اگر اجازه دهید در این باره در یک یادداشت توضیحاتی خدمتتان عرض کنم.
پاینده باشید

خواب خدا شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.khabekhoda.blogsky.com/

فقط سلام...
نظر شما در مورد این وبلاگ چیست ؟
فقط ببینید و پاسخ بدهید.
تشکر.

شروع خوبی است. ولی برای اینکه بهتر بتوانیم نظر بدهیم لازم است که یادداشت های بیشتری نوشته باشید.
ثابت قدم باشید!

رها شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:34 ب.ظ http://hadisetanhaee.blogsky.com

سلام

می خواستم بگم چرا قالب وبلاگها اینقدرمحدوده؟؟؟؟ و از قالبهای فانتزی کمتر یا اصلا استفاده ای نمی شه.
خیلی قالبهای متنوع و شاد می شه ایجاد کرد.

منتظر جوابتون هستم
متشکرم

به زودی تعدادقالب ها افزایش پیدا خواهد کرد. امیدوارم بتوانیم رضایتتان را جلب کنیم.

حسین شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:59 ب.ظ

مرتضی جان سلام
در تاریخ پنج شنیه ۲۰/۱۰/۸۶ وبلاگی با نام hosseinict ساختم اما حالا هر چه سعی می کنم وارد وبلاگ بشم نمی تونم و عبارت " چنین وبلاگی با این نام ایجاد نشده " ظاهر میشه.
در اون تاریخ تمام مراحل ایجاد وبلاگ رو طی کرده بودم اما نمی دونم چرا الان جواب نمیده. یاعلی

توجه کنید که نام کاربری و آدرس وبلاگ در سیستم بلاگ اسکای با هم متفاوت است. احتمالا شما نام کاربری با این عنوان ایجاد کرده‌اید. به صفحه اصلی بلاگ‌اسکای بروید بر روی لینک ورود به سیستم کلیک کرده نام کاربری و کلمه عبورتان را وارد کنید. سپس در صفحه جدیدی که وارد می شوید بر روی گزینه ایجاد وبلاگ کلیک کنید و آدرس مورد نظرتان را وارد کنید.
در صورتی که مشکلی داشتید با بخش فنی support@blogsky.org تماس بگیرید.
کامیاب باشید!

محمد جواد سقاچی یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:28 ق.ظ http://StudioX.ir

سلام یه سوال و یه پشنهاد
ازتون پرسیده بودم که چرا "وقتی با FireFox وارد سایت میشم، در بخش ارسال مطل جدید، یا ویرایش مطالب قبلی ، جعبه کنترل متن باز نمیشه، یعنی فقط مطلب با کدهای Html نشون داده میشه"
سوال یا همون پیشنهادم اینه که میتونید یه کاریش بکنید که هم ویرایش متون در ویرایشگر متن در قالب 2 تب امکانپذیر باشه ؟
یعنی یه تب ویرایشگر ویزارد باشه و تب دیگش ادیتور کد باشه ؟
یه چیزی مثله فرانت پیج خودمون ؟
البته اگه میشه ، بلاخره کی روی نت قرار داده میشه ؟

ویرایشگر بلاگ اسکای تنها در محیط IE کار می کند. به همین دلیل هنگام استفاده از مرورگرهای دیگر شما تنها یک TextArea ساده می بینید که به زودی این مشکل برطرف خواهد شد. اما در مورد مساله دومی که گفتید در حال حاضر امکان دسترسی همزمان به کد و محیط ویرایشگر وجود دارد. البته تنها در مرورگر IE. کافی است بر روی نوار ابزار ویرایشگر بر روی <> کلیک کنید
موفق باشید!

[ بدون نام ] یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:57 ب.ظ

معذرت می خوام که اینجا میگم.
اما لطف کنید تو قسمت مدریت وبلاگ ها یه بخشی رو قرار بدید مثل همین قسمت نظرات.
تو هر کسی پیشنهادات یا انتقاد ها رو بگه.
ایمیل زدن و این حرفا خیلی طول می کشه و اکثرا آدم از گفتن حرفش پشیمون می شه.
بازم معذرت می خوام که اینقدر جایه بی ربطی رو برای گفتن حرف هام انتخاب کردم.
اما می خواستم به شما که مدیرید بگم !!!!

اتفاقا خیلی جای خوبی را برای نظر دادن انتخاب کردید. پیشنهادتان بررسی می شود

علی یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:22 ب.ظ http://roozebaad.blogsky.com

سلام عزیزم
حالتون چطوره
من یه سوالی داستم
که لیست وبلاگهای بروز شده ی بلاگ اسکای از کجا میتونم پیدا کنم
ممنونم
بای

از صفحه اول! راستش ما فقط ۱۰ تای آخری را نگه می داریم.
من ترجیح می دهم به جای بای بگویم: خدانگهدار!
شاد و سربلند باشید.

حمید یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:13 ب.ظ http://metsoft.blogfa.com

سلام
این الگوریتمی رو که برای جلوگیری از اسپم ها برای کامنتینگتون در نظر گرفتید اصلاْ‌ جالب نیست...
گفتید بعد از چند دقیقه دوباره می تونید ...
ولی بار ها برام پیش اومده که کامنت گذاشتم چند روز بعد دوباره مراجعه کردم دیدم بازم نمی تونم کامنت بذارم ...
فکر می کنم الگوریتمتون در detect کردن IP ها یه مقدار مشکل داره ... اینجور مسائل برنامه نویسی رو مخصوصاً کار با IP رو ، نباید LOCAL تست کنید ...
اگه جدداً هدفتون جلوگیری از اسپمه ؟!!؟ ... چرا از security code استفاده نمی کنین ... اینطوری که خیلی بهتره ...
موفق باشید
بدرود ...

ممکن است این سیستم هم مانند هر سیستم دیگری دارای اشکال باشد. راستش ما IP ها را چک نمی کنیم. بلکه از cookie استفاده می کنیم. و نکته مهمتر این که صاحب وبلاگ می تواند این امکان را در وبلاگش غیر فعال کند.

هپلی دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:13 ب.ظ http://happali.blogsky.com

سلام همسایه ها !

چطورین یا نه ؟

عکس های نمایشگاه رو گذاشتین و مارو یاده خاطره هامون انداختین از اون نمایشگاه !

البته من فقط بخاطر بلاگ اسکای اومده بودم نمایشگاه !

راستی ٬ امکانش هست که بتونیم از پست هایی که دادیم Backup بگیریم ؟

از اون قدیم مدیما که توی بلاگ اسکای پست دادم تا الان مدت زیادی گذشته و از هیچ کدومه پست هام نسخه ای برای خودم ندارم !

نمیدونم ٬ شاید سهل انگاری از من بوده که باید برای خودم یه کپی نگه می داشتم ولی چون من بصورت بداهه پست میدم و یهو دیدی نصفه شبی اومدم و یه پست جدید گذاشتم واسه همین مرجع اصلیم همین بلاگ اسکای هست !
اگرم بخوام دونه دونه پست هامو باز کنم و ازشون کپی بگیرم فکر کنم حالا حالاهااااااااااااااااا مشغول باشم

خلاصه من نمیدونم دیگه یه فکری بکنین

وقتی آقای هپلی یه دستوری میده مگه میشه اطاعت نکرد. فقط یه کمی وقت لازم داریم.
همیشه شاد باشید. وبلاگ داستانک را هم فراموش نکنید (-;

امین سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 ق.ظ http://iranfirst.com

سلام دوست بزرگوار و گرامی. امیدوارم که همواره ژیروز و موفق باشید. مدتی است دنبال یک نرم افزار شبیه بلوگفا و بلوگاسکای میگردم که بشه اونرو روی یک دومین هم نصب کرد و تک کاربره باشه . آیا شما نرم افزاری که روی سرور دارید این قابلیت رو داره ؟ و آیا اگر بخوام برام اینکار رو انجام بدین . امکان ژذیر هست یا نه . پیشاژیش ممنون میشم . در مورد هزینه هم ممنون میشم بگید .
با تشکر فراوان از شما.

نرم افزار های رایگانی مثل سیستم وبلاگ MT و WordPress و یا asp-rider (این آخری ایرانی است) وجود دارند که امکان نصب بر روی فضای وب شما را دارند. با این حال توصیه ما به شما این است که برای حفظ سادگی کار و پرهیز از مشکلات بعدی از سیستم بلاگ اسکای استفاده کنید و اگر مایل به داشتن آدرس احتصاصی خود هستید از امکان FTP در بلاگ‌اسکای استفاده کنید.

حمید سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:16 ب.ظ http://metsoft.blogfa.com

سلام جناب توکلی
ایده تون برای جلوگیری از اسپم متوجه شدم...
یک سوال ازتون می پرسم ... خوب بهش فکر کنید.
به نظر شما روباطی که برای اختلال در سیستم موظف می شه که از طریق فرم برای سرور هی پشت سره هم query بفرسته ، قدرت اینو نداره که cookie ها رو از طرف خودش حذف کنه؟
در صورتی که به فکر جلوگیری از اسپم هستید... من به شما روش security code را پیشنهاد می کنم ...
بدرود

ممنون. این روش کمی کار را برای کاربر سخت می کند. ولی حتما بررسی خواهد شد.
موفق باشید!

حمید سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 ب.ظ http://metsoft.blogfa.com

به زمان ارسال کامنت توجه کنید ...

کوکی ها را پاک کردید؟

حمید سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 ب.ظ http://metsoft.blogfa.com

به زمان ارسال کامنت توجه کنید ...

حمید سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:18 ب.ظ http://metsoft.blogfa.com

به زمان ارسال کامنت توجه کنید ...

حمید سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:18 ب.ظ http://metsoft.blogfa.com

فکر کنم دیگر متوجه منظورم شده باشید
بدرود ...

بله. متوجه منظورتان هستم. ممنون از تذکرتان!

محسن سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:01 ب.ظ http://m-d.blogsky.com

سلام
میخواستم بدانم آیا امکان درج ادامه مطلب در بلاگ اسکای که بهترین سرویس دهنده وبلاگ در ایران است وجود دارد؟ اگر وجود دارد مرا راهنمایی کنید.
بدون وجود این امکان وبلاگها سنگین شده و بالا نمی آیند و بازدید ها به طور قابل توجهی کاهش می یابد.
لطفا پاسخ را به صندوق پستی من بفرستید شناسه من در بلاگ اسکای : m-d

صندوق پستی فعلا غیر فعال است. امکان قرار دادن ادامه مطلب در اولین فرصت فراهم خواهد شد.

سپهر پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:37 ب.ظ http://www.s-p-r.blogsky.com

سلام علیکم و رحمه الله.خسته نباشید دوستان عزیزگلم-سرورم-ابتدا می خواستم ورود خودم را به عرصه وبلاگ نویسی با بلاگ اسکای به شما و خودم تبریک عرض کنم(چه از خودمرسی)-ثانیا موجب امتنان است اگر من تازه کار مبتدی را در مورد بلاگم راهنمایی و ارشادنمایید.ثالثا چون اصولا فی ذاتمان زیرآب زنی موجود نیست ولی متاسفانه برخی بلاگهای حضرات وبنگارحاوی مطالب و عکسهای خلاف شان بلاگ اسکای می باشد .جالب تر اینکه بعضی از این بلاگهاجز بلاگ تاپها نیز می باشند.و رابعا اگر لیستی از کلیه بلاگها بصورت الفبایی و موضوعی در صفحه اول نمایش دهید خیلی خوب و باحال می شود.خامسا الهی قربونتون برم.
شرمنده می فرمایید اگر به کلبه درویشی ما هم سری بزنید.یا حق ///

اول این که ورود شما را به بلاگ‌اسکای تبریک عرض می کنیم. دوم این که من خودم هم در وبلاگ نویسی تازه کارم. سوم این که در صفحه اصلی سایت و در منوی سمت راست لینکی با عنوان گزارش تخلف وجود دارد که مخصوص استفاده شما جهت معرفی وبلاگ های بی‌تربیت است! چهارم این که چشم! در اولین فرصت لیست را خدمتتان تقدیم می‌کنیم. پنجم این که خیلی دوستتان داریم! ششم این که وبلاگ خوبتان را هم دیدم. هفتم این که شما امید هستید یا سپهر؟

ღ *•¤●ღ فائزهღ ●¤• *ღ سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ب.ظ http://halibehooli.blogfa.com

سلام دوست من
عکسای زیبایی بود.
یه سوال داشتم راستش
البته ربطی به بلاگ اسکای نداره
میخوام بدونم چطوری میشه توی بلاگر گزارش تخلف داد؟
اگه میشه راهنماییم کنید.

در بالاترین قسمت صفحه که منوی مربوط به بلاگر وجود دارد، کنار جستجوی وبلاگ، لینکی با عنوان «وبلاگ پرچم‌دار» وجود دارد. از این لینک برای گزارش تخلف استفاده کنید.

ღ *•¤●ღ فائزهღ ●¤• *ღ شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ق.ظ http://halibehooli.blogfa.com

ممنون بابت راهنمایی تون

خواهش

M.J جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:00 ب.ظ http://studiox.ir

سلام

ببخشید، یه کامنتی با همین ایمیل و به اسمم اینجا ثبت شده که نمخیوام تو گوگل نمایش داده بشه ...

میشه لطف کنید و حذفش کنید!

ممنون میشم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.