وبلاگ مدیران بلاگ اسکای
وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

الکامپ گل و بلبل

بالاخره الکامپ سیزدهم تمام شد. نمایشگاهی از برترینهای الکترونیک و کامپیوتر و تجارت الکترونیکی که در ایران بزرگترین نمایشگاه کامپیوتر محسوب میشود ولی در دنیا شاید آخر یا رده های آخر. نمایشگاه کامپیوتری که توش اینترنت یافت نمی شود. نمایشگاهی که به جای ارائه تکنولوژی و نرم افزار و سخت افزارهای جدید  تا دلت بخواهد سی دی فروشی می تونی ببینی. نمایشگاهی که هنوز بخش نرم افزار و سخت افزار و روزنامه و بخش فروش و نمایش محصول قابل تفکیک نیست. نمایشگاهی که مسئولانش شما را یاد دلال های خانه می اندازد. نمایشگاهی که تنها دغدغه بازدیدکنندگانش جمع کردن کارت ویزیت و کاتالوگ و ... است. نمایشگاه کامپیوتری که تجارت الکترونیکیش یعنی فارکس، نرم افزارش یعنی ویندوز ایکس پی و سخت افزارش یعنی لپ تاپ قسطی.
به هر حال این اولین حضور بلاگ اسکای در این فاجعه بود ولی در کل بسیار مفید و سودمند. بزرگترین منفعت این حضور ملاقات با دوستانی بود که در 5 سال دوستی با آنها فقط نوشته هایشان را خوانده بودیم. دوستانی پر از ایده، پر از انتقاد، پر از تشویق، پر از محبت، شاید در یک کلام توده های انرژی. از نوجوان 15 سال تا  پیرمرد 60 سال مهمان غرفه بلاگ اسکای بودند. صحبت کردن با تک تکشان روحیه بخش بود. بی هیچ منتی به ما پیشنهاد کمک و همکاری میدادند. حتی غر زدنهایشان هم روحیه بخش بود. نه فقط بلاگ اسکای ها بلکه کاربران دیگر سرویسهای وبلاگ نیز با حضور خودشان ما را خوشحال کردند. مدیر دیگر سایتها هم مهمان ما بودند. مدیر سایت iranasp.net، مدیر سایت وبگذر، آقای فخری مدیر سایت پارسی بلاگ و علیرضا شیرازی بلاگفا ، امین رجایی برنامه نویس سایت پندار، مدیر سایت پارسی باکس، دوستان پرشین بلاگ، بچه های انجمن وبلاگ نویسان مسلمان و ... رییس باشگاه وبلاگ نویسان و مدیران شرکت های کامپیوتری دیگر. البته یک مهمان ورزشی هم داشتیم. سرگرم صحبت با دوستان بودیم که دیدم آقای عبدالعلی چنگیز بازیکن مشهور اسبق تیم استقلال اومدن میخواهند وبلاگ نویس بلاگ اسکای بشن.

 ان شاالله که بتوانیم از این دیدار و گفتگوها بهترین استفاده را برای گسترش و پیشرفت بلاگ اسکای ببریم.

 

 

 

مدیران بلاگ اسکای از راست به چپ توکلی - چنگیزی - اروج زاده

 

سمت چپ برادر اینجانب محسن چنگیزی جزو تیم برنامه نویس بلاگ اسکای

 

هواداران بلاگ اسکای. بلوز سبز هپلی هست. البته اسم وبلاگش هپلی هست. هپلی و لباس مشکی برادر هستند. دیگه خودتون شباهتشون را پیدا کنید.

 

مجید مبینی دومین نفر از سمت چپ اولین وبلاگ نویس در بلاگ اسکای است

 

آشناترین غریبه . به وبلاگش سر بزنید

 

حمید توکلی از اون دو آتیشه های بلاگ اسکای هست. البته من روم نمیشه بگم اسم وبلاگش چیه ولی نمیدونم چرا آقای اروج زاده از وبلاگ ایشون خیلی خوشش میاد.

 

این هم یه عکس همین طوری

 

 

آقای اروج زاده مشغول پیامک بازی

 

مسعود چنگیزی و عبدالعلی چنگیز

 

دفتر یادبود بلاگ اسکای که آقای صدر زحمت تهیه آنرا کشیدن. دستشون درد نکنه

 

این هم یه بالون بود که بالا سر نمایشگاه میچرخید. من که نفهمیدم جریانش چی بود. شاید سیستم جاسوسی آمریکا بود تا از نمایشگاه الکامپ ما الگو برداری کنه

نظرات 25 + ارسال نظر
مدیریت : محمد جواد عبدی چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:39 ق.ظ http://www.abdi.tempfa.com

سلام من مدیر سایت تمپفا هستم
یک وبلاگ توی بلاگفا زدیم تا مرجع قالب وبلاگش کنیم اما زیاد جالب نیست بلاگفا از شما در خواست میکنیم که
theme
را به ما بدهید تا کارمان را شروع کنیم

یک نگاه به آدرس سایت بندازید. اینجا بلاگ اسکای هست.

پدارم چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 ق.ظ

آفرین! گل و بلبل بهترین عنوانیست که می شود به الکامپ خودمان چسباند!

موافقم

حمید چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:46 ب.ظ http://metsoft.blogfa.com

سلام!!!!!!!!!!!!!
اول!!!!!!!!!!!!!!!

خیلی دوست داشتم منم بیام
ولی حیف .....

حیف

... چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 ب.ظ

منم اومده بودم توی نمایشگاه و غرفه بلاگ اسکای. اما خوب هیچ اثر و نشونی از خودم به جا نذاشتم. چه کنیم دیگه. ما جزو کاربرا و هوادارای بی نام و نشون بلاگ اسکای هستیم.

ممنون که به ما سر زدید

هپلی پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:05 ق.ظ http://happali.blogsky.com

میبینم که منو تابلو کردین رفت !

الان از اف بی آی و اینتلیجنس سرویس و کا گ ب و .......

همه عکس منو دارن !

خوبه ٬ این بلاگ اسکای هیچی واسه وا نداشت حداقل باعث شد تحت تقیب قرار بگیریم !

دیدم تو وبلاگت داستانک های جالبی مینویسی گفتم تابلو بشی تا بقیه هم داستانک هات را بخونن :)

مدیریت : محمد جواد عبدی پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:12 ق.ظ http://www.abdi.tempfa.com

خودم میگم :
متحیرم چه نامش له له ملک آسمان را....
((پاسخ:

یک نگاه به آدرس سایت بندازید. اینجا بلاگ اسکای هست.
))

منتظر چنین پاسخی نبودم...
آدم وقتی به قدرتی می رسه خودشو گم میکنه...صدرحمت به شیرازی که در عرش اسکای چه میکند.

من نمیدانم چه کسی این پاسخ من را داد ولی یاد حرف عسگری مدیر میهن افتادم و گفت اگر وبلاگ تم دات میهن سه ماه فعالیت نکنه میدمش به یکی دیگه و یاد آب طلا گرفتن حرف مدیر ایران بلاگ افتادم که گفت : تم ایران بلاگ مطعلق به هر کسی است که قالب ایران بلاگ بسازد.
و یاد ها یاد ها افتادم جوان بلاگ آفتاب بلاگ پارسی بلاگ....
اما من حرف شما را به گوش میگیرم و این
بار منتظر پاسخی نمی مانم چون از ما به شما شر نیومده...

(((((سیستم ساده و کلاسیکی توی آسمونها درست کردین))))
انشالله اگر بتونم توی همین روزایی که میام تهران. به ملاقات شما هم خواهم امد آسمونی های عزیز
آدرستون رو برایم میل یا تو نظرات وبلاگم که توی بلاگ اسکای هست بدهید
۰۹۳۵۷۴۱۶۳۵۷۴

سلام
دوست عزیز شما در نظر قبلیتون نوشته بودید "بلاگفا از شما در خواست میکنیم که theme را به ما بدهید تا کارمان را شروع کنیم".
من هم فکر کردم شما سایت بلاگ اسکای را با بلاگفا اشتباه گرفتید و گرنه منظور خاصی نداشتم.
به هر حال خوشحال میشیم بتوانیم با هم همکاری داشته باشیم. لطفا برای همکاری در زمینه قالب به آدرس template@blogsky.org ایمیل بزنید.

مدیریت : محمد جواد عبدی پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:08 ب.ظ http://www.tasnim.tempfa.com

ببخشید...
من برای جشنواره تسنیم رادیو جوان میخوام بیام تهران...
اگر دفتری دارین خیلی دوست دارم یک سری بزنم...
آدرسش رو به من میدین...

سلام
بله دفتر هست.ما هم خوشحال میشویم شما را ملاقت کنیم. لطفا برای هماهنگی به آدرس contact@blogsky.org ایمیل بزنید.

پارسا پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:20 ب.ظ http://aspic.veb.ir

ای اقا مسعود از کی می نالی همینه دیگه الکامپ ما که باهاش کلاس میزاریم سی دی بازی وارکرافت می فروشه...
خلاصه...ولی عکساتون خوب شدن!.....
راستی این سوتی اقای عبدی(مدیر تمپفا)خیلی بد بود!....

ممنون از اظهار همدردیتون

~سحر~ پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:09 ب.ظ http://Saharam.Blogsky.com

شرمندم اینجوری با کله وارد شدم،
گشتم تا وبلاگتون رو پیدا کنم که فقط یه چیز بگم!
اصلا فعلا کاری به نمایشگاه و این جور حرفا هم ندارم!
فقط یک چیز.....ببخشیدا....
از تبلیغاتی که تو صفحه ام میاد متنفرم!
از تبلیغاتی که تو صفحه ام میاد متنفرم!
از تبلیغاتی که تو صفحه ام میاد متنفرم!
از تبلیغاتی که تو صفحه ام میاد متنفرم!
از تبلیغاتی که تو صفحه ام میاد متنفرم!
از تبلیغاتی که تو صفحه ام میاد متنفرم!
از تبلیغاتی که تو صفحه ام میاد متنفرم!
از تبلیغاتی که تو صفحه ام میاد متنفرم!
از تبلیغاتی که تو صفحه ام میاد متنفرم!
از تبلیغاتی که تو صفحه ام میاد متنفرم!
از تبلیغاتی که تو صفحه ام میاد متنفرم!
از تبلیغاتی که تو صفحه ام میاد متنفرم!
از تبلیغاتی که تو صفحه ام میاد متنفرم!
از تبلیغاتی که تو صفحه ام میاد متنفرم!
از تبلیغاتی که تو صفحه ام میاد متنفرم!
از تبلیغاتی که تو صفحه ام میاد متنفرم!
از تبلیغاتی که تو صفحه ام میاد متنفرم!
از تبلیغاتی که تو صفحه ام میاد متنفرم!
از تبلیغاتی که تو صفحه ام میاد متنفرم!
از تبلیغاتی که تو صفحه ام میاد متنفرم!
از تبلیغاتی که تو صفحه ام میاد متنفرم!

افتضاحه!!!! ببخشیدا..... ولی نه سلامی نه علیکی می پره وسط، خیلی بیقواره! گلاب به روتون ... می زنه به قالب ویلاگ!!
می شه یه فکری به حالش بکنین لطفاااااااااااااا!!!!
جاش در کمال بی سلیقه گی و احتمالا پول دوستی انتخاب شده! اصلا هم به روی خودتون نمیارید.
باشد که در آینده ای نه چندان دور با اعصابی آرام تر خدمت برسم!!!

سلام
دوست عزیز محل قرار گیری تبلیغات طوری طراحی شده که بر روی نوشته ها و دیگر اجزاء قالب وبلاگ شما قرار نگیرد و به عنوان بخشی از اولین پست شما باشد و به صوورت وصله ای جدا از قالب نباشد. در حال حاضر سایت بلاگر نیز محل تبلیغاتش را بالای اولین پست قرار داده است.
توجه داشته باشید تبلیغات تنها راه درآمد ما برای ادامه سرویس دهی با کیفیت و گسترش آن می باشد.

از فهم بالای شما در درک این مطلب سپاسگزاریم

هپلی پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ب.ظ http://happali.blogsky.com

این سحر خانم عجب تنفری داشت

نه واقعا الان که دارم فکر میکنم عمق فاجعه رو درک میکنم

ولی خدائیش الان که یه باره دیگه دارم میبینم معلومه اوضاع خیلی خیطه !

چیزه

ببین

اهان یادم اومد

یه کاری کنین وقتی که تیلیغ میاد قبلش بپرسه که

«کاربر گرامی آیا تمایلی به دیدن تبلیغات دارین ؟ »

اگه جواب بلی بود که هیچ ٬ میتونین روی ادامه حیات حساب کنین !
اگرم جواب خیر بود خوب یه بار دیگه بپرسین که حالا ایندفه رو ببین !
اگرم باز جواب خیر بود دیگه میتونین به روز ادامه حیات بدین D:

قابل توجه سحر خانم ٬ اگه دیدی با نظر دادن به حرفات گوش ندادن روش سنگ و شیشه شکوندن که به شیوه اعتراظات خودت اضافه کن

به نظر من هم اعتراظ(ض) خیلی خوبه ولی لازم نیست برای اعتراظ(ض)‌شیشه ها را شکوند. در ضمن اعتراظ(ض)‌ کردن الکی هم فایده نداره. آخه یه تبلیغ کوچک که دیگه اعتراظ(ض)‌ کردن نمیخواد. اعتراظ(ض) باید بجا باشه. اگه اعتراظ(ض) درست باشه خوبه.
یکی به این دیکته من نمره بده.

سامان جراح زاده جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ب.ظ http://vbdotnet.blogsky.com

سلام .
من توی نمایشگاه با شما بیشتر آشنا شدم فکر کنم با آقای اروج زاده صحبت کردم . قرار شد من وبلاگی با عنوان ashyan.blogsky ایجاد کنم .

انتقاد :: قسمت مدیریت وبلاگ با برنامه FireFox اشکال داره لطفا برسی کنید .

سلام
ممنون که به غرفه ما در نمایشگاه تشریف آوردید

حمید توکلی جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:32 ب.ظ http://kntu.blogsky.com

سلام ، حالتون خوبه ؟
آقای عروج زاده به همه ی وبلاگ های بنده لطف دارند!
متن جالبی بود ، با بعضی از بلاگرها آشنا شدم !
ممنونم

سلام
آقای اروج زاده به همه وبلاگ ها لطفا دارند بجز وبلاگ ادمین. خدا خیرشون بده

بارون جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:26 ب.ظ http://man-o-baroon.blogsky.com

واااا. یعنی چی. خداییش کجای دنیا همچین نمایشگاهی میبینین پر از سی دی کارتون و بی قفل و ----؟ نمایشگاه به این تکی و ماهی...

آشناترین غریبه جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:53 ب.ظ http://ashnatarin-gharibe.blogsky.com/

سلام و صد درود .
حال شما .
واقعا که گل گفتید . الکامپ ما واقعا محل جمع آوری کاتالوگ و اشانتیون شده . البته از حق نباد گذشت . توی کدوم الکامپ جلوی در ورودی تیله رنگی می فروشند . کلی باز دید کننده داشتش .
اما در مورد عکس که بگم : رسما دیگه کل ایران من رو می شناسند . شما که عکس رو در این وبلاگ جهانی گذاشتید . آخر نمایشگاه هم که مجری صدا و سیما با یه دوربین .... با من مصاحبه کرد . دیگه کارم در اومدم . از فرداست که موجی از طرفداران سمت من حمله ور بشند . ولی حتما میگم تشویق مدیران بلاگ اسکای باعث پیشرفت من شدند .
قربان همتون .
فعلا....
علی علی ....

راستی .....
اون موردی که تو نمایشگاه گفتم و توی دفتر هم نوشتم که ترتیب اثر میدید؟ (در مورد این بود که توی قسمت نظرات مشخص نمیشه که نظر برای کدوم عنوانه )

ان شاالله که بلاگ اسکای بتونه کمکی در پیشرفت شما داشته باشه

سکوت شبانه شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:14 ب.ظ http://sokot-e-shabane.blogsky.com/

سلام
بعد خوندن داستان الکامپ گل و بلبل که البته مثل باقی چیزای دیگمون بود. یه سوال ازتون داشتم به این مضمون که
چطور میشه مثلا قسمت لینک دونی یا آخرین نوشته ها رو متحرک کرد؟منظورم اینکه مثل گروهی از وبلاگها این قسمتها در جای خودشون حرکت بالا به پایینی داشته باشند ؟

با تشکر

س ا ج د

سلام
دوست عزیز شما باید کمی HTML و javascript‌ یاد بگیرید.

~سحر~ شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ب.ظ http://Saharam.Blogsky.com

من می رم یه گوشه ای بشینم، فهمم رو ببرم بالاتر شاید تونستم مطلب رو درک کنم!!!!
به هر حال ممنونم!
...ولی این رو نمی تونم نگم که هنوز معتقدم در میان سرورهای وبلاگ ها؛ بلاگ اسکای بدقواره ترین انتخاب را برای محل تبلیغ داشته است! خودتون از چند نفر نظرخواهی کنین.
من در بلاگر نتونستم محل تبلیغاتش رو پیدا کنم!

-------
جناب هپلی معلومه که عمیقه!!! اصلا من هم اعتراظ دارم هم اعتراز و شایدم اعتراض! اما چه فایده وقتی که الکی نامیده می شه؟!!؟!؟

کاوه طاهر یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:20 ب.ظ http://www.tvcvalid.org

دستتون درد نکنه
خداییش سیستم شرکتتون تو آسیا! تکه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خیلی دقیقه خصوصا تو اصول استفاده از سی اس اس در ضمن خیلی انعطاف پذیره خصوصا در مورد لینک زدن به مطالب یا اینکه تایتل صفحات را نذاری ولی صفحه اونجوری که میخوای برای مخاطب لود بشه -که تو جایی مثل بلاگ فا کلی قمیش میاد آخرم نمیشه-
آخر این ماه خودم یه تم با حال بهتون میدم حالشو ببرید
موفق باشید

نظر لطفا شماست.
منتظر تمپلیت شما هستیم

هپلی یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:34 ب.ظ http://happali.blogsky.com

ببینم شما حا حنوظ طو قلت طایپ کردنح من موندین ؟

خدا نکنه یکی اینجا صوطی بده !

من فکر کنم ضوغ نضر دادنم کور شد

هغ با شماست

مدیریت : محمد جواد عبدی سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:51 ق.ظ http://www.tempfa.blogsky.com

سلام....وبلاگ ما هم در اسکای درست شد.
پست اول ۴۳ تا نظر و حالا پست دوم را زدم. اگر میشه یک سری یا اینکه وبلاگ ما رو هم معرفی کنید.
یا علی

بسیار عالی. منتظر تمپلیپ های جدید شما هستیم

MAX PAYNE سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 ب.ظ http://maxpaynethefall.blogsky.com

سلام
خسته نباشید
من هم تو بلاگفا مینویسم و هم تو بلاگ اسکای
اینجا یجورایی صمیمی تره
به همتون خسته نباشید میگم

میشه یه پیشنهاد داشته باشم?
با فرض اینکه جواب تورو(true) بود من پیشنهاد میکنم: ، وگرنه جامپ تو MEGAHIT

تو قسمت نظرات تایید نشده فقط تاریخ و آی پی نویسنده کامنت نمایش داده میشه ولی ساعت درج کامنت وجود نداره
شاید ضروری بنظر نیاد ولی برای دوستانی که تعداد کامنت غیر تایدیشون نسبت به کامنت تاییدیشون بیشر باشه این یک موهبته.

نمیدونم شاید تجربه کرده باشید ولی بعضی از دوستان از کامنتینگشون به عنوان چت باکس استفاده می کنند
باید معتاد بلاگ باشید تا بدونید زندگی تو وب واقعی تره تا زندگی در جامعه.

به شخصه این تجربه رو داشتم برای همین مزاحم شدم.

و

دیگه اینکه تو بلاگفا قسمتی داره به عنوان اتصال دامنه به وبلاگ و من از این امکانش بخوبی استفاده کردم:
doctorsib.com
میخواستم ببینم تو بلاگ اسکای هم چنین امکانی وجود داره(ظاهرا که نداره) یا اگه هست راهنمایم کنید یا یه قسمتی جهت اطلاع رسانی به دوستان وجود داشته باشه.

بلاگ من با پیج رانک ۳ هست میخواستم بصورت یه سایت توسعه اش بدم که نشد.

ممنون میشم راهنماییم کنید
چشم رفتم
اینجوری نگام نکنید
پررو هم نیستم فقط مشکلات سایت مورد علاقم رو گفتم
:)

ممنون

MEGAHIT:
خسته نباشد
خدافس

سلام
ممنون از وقتی که گذاشتید تا ما را از اشکالات سایت آگاه کنید.
ساعت درج نظر اضافه خواهد شد.
امکان اتصال دامنه هم اکنون وجو ندارد. در حال حاضر از طریق بخش FTP میتوانید یادداشتهای وبلاگتان را در سایت خود ببیندید.

موفق باشید

کاوه سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:49 ب.ظ http://mafiri.blogsky.com

سلام خوبید یک سوال دارم؟
در تنظیمات ftp چگونه باید ادرس مسیر ذخیره سازی را داد؟
اگر ایمیل منو جواب بدید ممنون می شم

سلام
لطفا با بخش فنی تماس بگیرید

دنیا از دید من پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:38 ب.ظ http://badboy22.blogsky.com

یه سلام به شیوایی و زیبایی صدای بلبل حضور مدیران گل و بلبل بلاگ اسکای .

من ازون کاربران قدیمی سایت هستم که چیزی نزدیک به 3 تا 5/3 سال است که تو بلاگ اسکای فعالیت می کنم. و تا به حال هم بنا به شرایطی چند تا وبلاگ داشته ام که البته تو این وبلاگ آخریم تقریبا یه دو سال و نیمی است که ماندگار شده ام.


برخلاف تمامی افرادی که از بلاگ اسکای انتقاد می کنن من ازون خوشم میاد و با اینکه امکاناتش نسبت به بقیه سرویسها کمتره ولی من هنوز هم به اون وفا دارم.

همون اوایل شروع سایت (شاید بعضی ها یادشون نیاد) که چهره تنها قالب سایت ، ساده بود و نیاز داشت که برای سفارشی کردن قالب ، خود کاربر اقدام کند ، بلاگ اسکای باعث شد که من برم برنامه نویسی و کار با جاوا اسکریپت و ویرایش صفحات وب، برنامه های مدیریت محتوا و ... را یاد بگیرم . و به این خاطر که بلاگ اسکای برای من یک سکوی پرتاب به سوی دنیای جذاب مجازی بود یه بار دیگه از تمامی مدیران بلاگ اسکای تشکر میکنم.

حرف آخر:

بعضی ها میگن آقا فلان ویژگی رو به سایت اضافه کنید یا اگر مثلا امکان اتصال دامنه باشه بهتره و یا ...باید درجواب این عزیزان بگم باور کنید که مدیران سایت هم این چیزا رو میدونن ولی انجام دادن این کارها کمی وقت میبره و مطمئن باشید که مدیران سایت همیشه به کمبود های سایت و راههای برطرف کردن اشکالات سایت فکر میکنن. اینا رو گفتم چون خودم مسئول یکی از سایتهای دانشگاهمون هستم و همیشه خدا دارم به کمبود های سایت و برطرف کردن اشکالات احتمالی اون فکر میکنم.

باآرزوی توفیق روزن افزون برای مدیران سایت

سلام
ممنون از وقتی که برای درج این نظر گذاشتید. وممنون از حمایتهای شما. انشاااله که با کمک شما کاربران فهمیده و صبور همه مشکلات سایت برطرف میشه.

موفق باشید

نادر جوادی ( مدیر وبلاگ گروهی دانشج سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:48 ب.ظ http://www.iauaee-85.blogsky.com

به نام هروسپ خدا

با درود !

بسیار خرسندم که از سشیستم بلاگ اسکای برای ایجاد وبلاگ گروهی دانشجویان مهندسی برق-الکترونیک آغزاد اردبیل ورودی ۸۵ پرداخته ام.
چند روز پیش دوستانی که جهت عضویت به وبلاگ مراجعه کرده بودند سیستم اشکال داشته بود.
از شما درخواست می کنم که سیستم عضویت را برای وبلاگ ما فعال کنید.
منتظر پاسختان هستم.

سلام
وبلاگ گروهی مشکلی ندارد. چنانچه شما با مشکل خاصی روبرو شده اید لطفا به مشکل خود را به ایمیل پشتیبان سایت ارسال کنیدو

ممنون

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:53 ب.ظ

دیگه به ۶۰ ساله نگو پیرمرد!
زشته، گناه داره!!

چشم. حق با شماست :)

امیرآبادی.۳ دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:27 ب.ظ

سلام آقای چنگیز

علیک سلام آقای امیرآبادی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.