وبلاگ مدیران بلاگ اسکای
وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

راهنمای اتصال دامنه به وبلاگ

گاهی اوقات کاربران بلاگ‌اسکای کارهایی برای سایت می‌کنند که خود ما از آن غافلیم. نمونه‌اش جناب حمیدخان توکلی از وبلاگ همکلاسی.  ایشان زحمت کشیده‌اند و یک راهنمای کامل تصویری برای امکان اتصال دامنه به وبلاگ تهیه کرده‌اند. دستشان درد نکند. برای دیدن این راهنما بر روی لینک زیر کلیک کنید.   

 

آموزش ثبت دامنه، اتصال دامنه و ایجاد زیردامنه برای وبلاگ ها

 

آقا حمید! دست مریزاد!

نظرات 92 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:38 ب.ظ

الهم صل علی محمد و آل محمد
بالاخره آقا مرتضی پست زد.
دلتان پر امید!

تازه خیلی هم پست محسوب نمی‌شود. چون اشاره به پست یک بنده‌خدای دیگر است.
خدا پشت و پناهتان!

رضا پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:50 ب.ظ http://web3nter.com

اول سلام
دوم یه حرفی دارم. فکر کنم این پست رو واسه من نوشتن
آخه من ازشون یه سوالی کردم و بعدش بهم خبر دادن که این پست رو نوشتن
خلاصه... دستش درد نکنه
یه توضیح ماکل و توپی رو داده
منتظر صفحات ثابت (اضافی) {شدیدا هستم}
یا علی

بزودی می‌رسند.

سید محمد پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:40 ب.ظ http://Sazedel.Com

زنده باد مدیران بلاگ اسکای و تمام کاربران آن.

زنده باد خودت!

حسین پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:28 ب.ظ http://www.mordad68.blogsky.com

مرسی از شما
خوشحال میشم به وبلاگ منم سری بزنید

آمدم. ولی آدرستان اشتباه بود. آدرس صحیح را بفرمایید. حتما خدمت می‌رسیم.
برقرار باشید!

امید پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ب.ظ http://S-P-R.BLOGSKY.COM

با سلام.دست شما و داش حمید درد نکنه.دانش فنی و خلاقیت کاربران بلاگ اسکای ظرفیت خوبی است که اگر بدرستی و صحیح استفاده و هدایت شود می تواند باعث پیشرفت بلاگ اسکای شود.پیشنهاد شما برای جذب خلاقیتهای کاربران و ایده های نوی آنان چیست؟

استقبال می‌کنیم. از هر پیشنهاد و کاری که به نفع مجموعه بلاگ‌اسکای باشد استقبال می‌کنیم.
حق یارتان!

حمید توکلی جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ق.ظ http://www.KNToosi.com

ممنونم از لطف شما!
یکی از دوستان که از طریق وبلاگ مدیران به همکلاسی آمده و نظر داده، برداشت ناصحیحی از متن شما کرده که چون احتمال میدم ممکنه برخی دیگر از دوستان دچار سوء تفاهم شده باشن، لازم میدونم توضیحاتی بدم!

منظور آقای مرتضی توکلی از عبارت "خود ما از آن غافلیم" این نیست که ما بلد نبودیم و حمید توکلی به ما یاد داد، اصلا چنین چیزی امکان ندارد، اینکه مدیر یک سایت قابلیت مفیدی را ایجاد کند و خودش هم نداند چه کار مفیدی کرده است، منظور آقای توکلی این است که ما نسبت به آموزش استفاده از امکانات سایت به کاربران غفلت کرده ایم، همین!
که این هم طبیعی است که سرشان شلوغ باشد و فرصتی برای آموزش پیدا نکنند!

از امکانات مفیدی که ارائه میدید ممنونم!
موفق باشید!

لطف دارید. شما هم موفق باشید!

کیارش مظفری جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ق.ظ

زنده باد هرکی که حالی در جهت آموزش به هموطنان خود میده ..

زنده باد!
زنده باشید!

پارسا جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:38 ب.ظ

ای خدا سایه ی بزرگ مردان تاریخ وب فارسی را از سر ما کم مکن...

سایه زنان بزرگ را هم همچنین!
شاد باشید.

کیهان جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:16 ب.ظ http://www.kaspernod.blogsky.com

سلام خسته نباشین
۱-میخواستم بگم کدی هستش که در بخش نظرات نمایش نظرات کابران رو از آخر به اول کنه ؟
یعنی هر کس نظر داد نظرش بیاد روی نظرات دیگه ؟
۲-میشه از ورود یک آی پی به وبلاگ جلوگیری کرد ؟
۳- من یک دامنه شخصی گرفتم برای اون یکی دیگه وبلاگم
میشه تا جستجوگر ها سراغش نیومدن میشه دامنه بلاگ اسکایشو بست ؟

۱- خیر
۲- باز هم خیر. راستش حتی اگر امکان‌پذیر هم بود باز هم بی‌فایده بود. برای اینکه IP اکثریت کاربران متغیر است و در اکثریت مواقع ۱ IP می‌تواند متعلق به چند کاربر مختلف باشد.
۳- باز هم خیر. ولی اصلا چرا می‌خواهید این کار را بکنید. مردم می‌روند چندتا دامنه می‌گیرند بلکه جستجوگرها بیشتر سراغشان بیایند.

ببخشید که جواب همه پرسش‌ها «خیر» بود. حتما «خیری» توی این کار هست!

محمد افرا جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:28 ب.ظ

سلام ببخشید این شکلکها چه جوری فعال میشوند؟

شکلک نظرات را می‌گویید؟ باید کد مربوط به آن‌ها را در قالب نظرات اضافه کنید.
در پناه خدا!

ایماگر جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:01 ب.ظ http://imayan.blogsky.com/

سلام
ابتدا از شما بابت سرویس‌دهی مناسب به کاربران و اعضای بلاگ‌اسکای تشکر می‌کنم.
و در ادامه برای هکرهای محترمی که گاه به گاه به بلاگ‌اسکای حمله می‌نمایند- چون می‌دانم وبلاگ مدیران را می‌خوانند- پیغامی می‌گذارم.
هکرهای گرامی
دو سه روز پیش متوجّه شدم که در حال اضافه کردن صفحات ثابت به بلاگ‌اسکای بودید که با دخالت مدیران بلاگ‌اسکای برداشته شد. ضمن عرض خسته نباشید، امیدورام که دفعه‌ی بعد نوآوری‌هایتان را جوری انجام دهید که قابل حذف نباشد.
بی‌زحمت اضافه کردن قابلیّت ویرایش نظرات را هم به بلاگ‌اسکای اضافه کنید چون بعضی از نظرات را نه می‌توان گذاشت و نه می‌توان حذف کرد. با حذف برخی کلمات و گذاشتن [...] این مشکل حل می‌شود. مدیران که به فکر نیستند، شما لااقل دستی بالا بزنید.
با تشکر

هکرها قول داده‌اند ظرف چند روز آینده این صفحات اضافه را فعال کنند.
عمرتان پر برکت!

همسایه جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:19 ب.ظ http://minoom.blogsky.com

سلام
با عرض خسته نباشید و تشکر از زحماتتون.
وبلاگ اینجانب در قسمت تنظیمات ۴ تا پست رو برای نمایش انتخاب و تایید کردم اما ۱ نمایش میده.
لطفا راهنمایی کنید.
همراه ۲ ساله با شما
محمد و مینو

وبلاگتان را باز کردم. ۴ پست نمایش داده شد. باور نمی‌کنید؟ به خدا راست می‌گم. خودتان مجددا نگاهی بیاندازید اگر همچنان مشکل داشتید اطلاع بدهید.
تنهایی تنها برازنده خداست. تنها نمانید!

۳۰نما (گالری عکسهای کمیاب) شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ق.ظ http://30nema.blogsky.com

مدیران محترم سلام

من برای وبلاگ ۳۰ نما با بازدید +۲۰۰۰ روزانه و پیج رنک۳ نیاز به قالب وبلاگ بلاگ اسکای بصورت سه ستونی دارم.
لطفا راهنمایی بکنید این قالبهای را از کجا می شود تهیه نمود و آیا بلاگ اسکای این قالبها را ارائه می دهد؟
در ضمن پیشنهادی داشتم مبنی بر اینکه بلاگ اسکای نیز مانند سایر سرویس دهنده ها جایی را برای معرفی برترین وبلاگها و محبوبترین وبلاگها بر اساس میزان بازدید و یا دایرکتوری از وبلاگها بر اساس موضوع داشته باشد.
با تشکر

با دایرکتوری موافقم.
نگاهی به این صفحه بیاندازید:
http://news.blogsky.com/1387/07/10/post-64/
سلامت باشید.

مهدی شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:19 ق.ظ http://2meh.blogsky.com

با سلام و عرض خسته نباشید به تمام مدیران بلاگ اسکای و مخصوصاً شما
من می خواستم وبلگی با آدرس http://meh.blogsky.com/ایجاد کنم
من کاربر جدید این سرویس دهنده هستم و خیلی هم به این آدرس علاقه دارم
اما آدرس مورد نظر خیلی وقته که اشغال بوده و هیچ کاربری هم ندارد از شما تقاضا دارم اگر امکانش هست آدرس مورد نظر را آزادکنید تا بتوانیم در این آدرس فعالیت کنیم منتظر جواب شما هستم

و بنده ایمیل بخش فنی رو هم نمیدونم از کجا باید گیر بیارم !!

ایمیل بخش فنی: support@blogsky.org
در صفحه تماس با ما می‌توانستید این ایمیل را پیدا کنید.
همچنانکه آدرس وبلاگ شما را به کس دیگری نمی‌دهیم(حتی اگر مدتی غیر فعال باشید) آدرس دیگران را هم به شما نمی‌دهیم. مگر اینکه مدت خیلی طولانی از ثبت آن گذشته باشد و ما به این نتیجه برسیم که این آدرس کاملا بلااستفاده است.
لبتان پیوسته خندان!

کیهان شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ق.ظ

چند پیشنهاد :
۱- قابلیت جلوگیری ورود یک آی پی به وبلاگ و به جای آن بازشدن یک صفحه اینترنتی دلخواه برای این که هشدار های مورد نظر را در آن صفحه بنویسیم

2- صفحات اضافه
خیلی مهمه یکی از امکاناتی که اهمیتش خیلی زیاده صفحات اضافه هست که اکثرا توی همه سرویس دهنده ها هست و من هم شخصا خیلی لازم دارم

3- خرید یک دامین کوتاه
مثلا آفتاب لاگ برای آدرس ها اینجوریه :
www.yourown.pib.ir
یا مثلا خود بلاگفا به سهولت تلفظ و به سهولت نوشته میشه اما تا به طرف بخوای بفهمونی بلاگ اسکای ...

4-خیلی از سرویس ها مثل میهن بلاگ هر چند وقت یک امکان جدید به کارشون اضافه میکنند
اما بلاگ اسکای از همون قدیما تقریبا دست نخورده مونده


5-سیستم خبرنامه

6- یک شمارنده درست و دقیق

7- و دیگر هیچ ...

۱- بررسی می‌شود
۲- آماده است زودی خدمتتان عرضه می‌شود.
۳- تازشم آدرس Blogsky از همه آدرس‌ها قشنگتره.
.
.
.
و در آخر سلامتی شما!

رضا شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:58 ق.ظ http://web3nter.com

سلام
یه تغییراتی توی Title بعضی از صفحه های بلاگ اسکای بوجود آومده آره؟
حال میکنی چقدر زنگم
راستی آقا مرتضی شما با آقا حمید فامل هستین؟

برای این است که موتورهای جستجو بهتر صفحات را پیدا کنند.
نه متاسفانه. ایران پر از توکلی است. یکیش من. یکیش هم این آقا حمید. یکیش این احمد توکلی که نماینده مجلسه. یه توکلی دیگه بازیگره و کلی توکلی دیگه!
نامتان به نیکی جاوید!

reza شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:37 ب.ظ http://yannisoft.ir

سلام
لطفاً راهنمایی کنید چطوری این شکلک هارو به نظرات اضافه کنیم
ممنون از شما و سیستم واقعاً عالیتون

حق یارتون

هنوز جوونمردی پیدا نشده برای این شکلک ها راهنما بنویسه؟
چشم.
خدا پشت و پناهتون!

رامین شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:46 ب.ظ

سلام آقا مرتضی!
من یه میل به شما زدم!
منتظر جواب بمونم یا نمونم؟

سرورتان پر تلاش

جواب می‌دهم. راجع به vps بود؟ درسته؟
کسب و کارتان پر برکت!

~سحر~ شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:31 ب.ظ http://Saharam.Blogsky.com

سلام. خسته نباشید!
من چند روز پیش برای پشتیبانی میلی زدم و مشکلی از وبلاگم رو طرح کردم و فرداش وبلاگم فیلتر شد و همش دارم فکر می کنم اینا می تونن به هم ربطی داشته باشن!؟!؟
حالا اون مشکل تو سر من بخوره برای رفع فیلتر چی کار می تونم بکنم!؟!؟!؟

نه ارتباطی به هم ندارند. شما را بلاگ‌اسکای فیلتر نکرده. می‌توانید با «دفتر اینترنت دادسرای عمومی و انقلاب تهران» تماس بگیرید. با این شماره: 88739577
امیدوارم مشکلتان حل شود.
آفت روزگار از وجودتان بدور!

فرزاد شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:27 ب.ظ

با سلام من دارم دنبال یک جایی می گردم تا وبلاگ درست کنم تازه آشنا شدم بلاگ اسکای با چه قالب هایی کار میکند (می توان استفاده کرد) مثلا با میهن بلاگ و این رو نمیدونم اگه میشه جواب پاسخ من را بدهید
خسته نباشی

تنها از قالب‌های مخصوص بلاگ‌اسکای می‌توانید استفاده کنید. می‌توانید سری به این آدرس بزنید:
http://news.blogsky.com/1387/07/10/post-64/
خداقوت!

مهدی شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:46 ب.ظ

سلام.
شما با این تبلیغاتیا همکاری دارین؟ اینا بعد هر پست مبانو یه کترل + وی میزننو تبلیغشونو میزارن اونجا بعدم میرن سراغ پست وبلاگ بعدی که به روز شده و...
اگه لطف کنین واسه هر کی که بخواد یه کد امنیتی برا ورود اطلاعات پیام بزارین خیلی ممنون میشم.

دمتون واسه اون قسمت آرزوهای اول سالم گرم.
حق یارتون

تنها تبلیغی که ما با آن همکاری داریم!!! همانی است که بالای وبلگتان قرار می‌گیرد و زیرش هم عنوان «تبلیغات در بلاگ‌اسکای» درج می‌شود. حق با شماست باید فکری به حال این اسپمرهای بی‌ملاحظه کنیم.
خدا پشت و پناهتان!

رضا یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ق.ظ http://web3nter.com

سلام حاجی
چطوری؟
بالاخره یه جوونمرد پیدا شد
اونم منم
این لینک رو ببین
اونایی که لازم داشتن بهشون بده
یا اگر هم دوست داشتی توی خود همین وبلاگ بگو
من اجازش رو میدم (هر چند که اجازه ی ما هم دست شماست)

http://hack-rap.blogsky.com/1388/04/14/post-796/

ممنون. فقط نوشته بودید «(برگرفته از وبلاگ تولز)». اگر امکان دارد لینک مربوط به آن را هم بفرمایید.
دمتان هم گرم.

reza یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:52 ق.ظ http://yannisoft.ir

خودم مینویسم
چشم!!!
weblog.yannisoft.ir

ممنون می‌شویم!
قوت بازو!(این رو از این مثبت‌اندیش ها یاد گرفته‌ام. بجای خسته نباشید می‌گویند قوت بازو!)

سعید درودی یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:24 ب.ظ http://themestudio.ir

چه عجب آقا مرتضی بالاخره پست زدید
از آقای توکلی "حمید" تشکر میکنم جالب بود
از شما هم همینطور

لطفا برای این اسپمر ها چاره ای بیاندیشید "لا اقل کد تصویری بگذارید"

فعالیت تم استدیو بزودی از سر گرفته خواهد شد و به قول معروف ما برگشتیم

از آقا مسعود هیچ خبری نیست فرار مغز ها نشده؟؟؟

آرزوی موفقیت و شادکامی برای شما دارم


برای اسپم ها هم فکری می‌کنیم.
لطفتان مستدام!

رضا یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:58 ب.ظ http://web3ntre.com

سلام
بقرمایید
اینم لینکش
www.tools.blogsky.com
فقط یادی هم از ما بکنی هاااااااا

هر دویتان قوت بازو!

سروش از کیوی سیتی یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:06 ب.ظ http://kivicity.ir

گفتیم دور همیم یه نظری داده باشیم!

شهرتان آباد!

سعید درودی یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ب.ظ http://tools.blogsky.com

سلام آقا مرتضی
چرا کامنت ما رو تایید نکردی مگه حرف بدی زدم

در مورد آموزش افزودن شکلک به بخش نظرات من قبلا یه پستی زدم و شکلک رو به تمام قالب های استاندارد بلاگ اسکای اضافه کردم اما آموزش یه خورده جالب نیست و کسانی که طراحی وب بلد نیستند شاید به کارشون نیاد سعی میکنم آموزش رو به صورت مصور دوباره نویسی کنم

کامنتتان را ندیدم. شاید ارسال نشده. مگرنه حتما تاییدش می‌کردم که هیچ کلی هم خوشحال می‌شدم که شما برایم نظر گذاشته‌اید!
دمتان گرم!

reza یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ب.ظ http://yannisoft.ir

میگم ایول چه زود زود نظراتتونو چک میکنین
به قول خودتون
قوت بازوووووووووووووووووووووووووووووووووو!

راستی نظرتو در مورد یانی سافت نگفتی؟

من همش 19 سالمه ببین به کار یه 19 ساله میاد؟!!!

کارتون حرف نداره. فقط صفحه قالب‌ها خالیه. اگر برای بلاگ‌اسکای قالب طراحی کردید خبر بدهید تا اعلام کنیم.
پشتکارتان زیاد!

محمد دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:47 ق.ظ

ببخشید یه سوالی داشتم
وقتی گوگل به فرض پیچ رنک دو را به یک وبلاگ میدهد ممکن است آن را باز هم بعد از مدتی صفر کند؟

بله. pagerank گوگل تغییر می‌کند. می‌تواند افزایش پیدا کند یا کاهش. خداکند که زیاد شود.
pagerank تان ۱۰ باد!

آدرس وبلاگ تولز دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:59 ق.ظ http://tools.blogsky.com/

ممنون!

سید محمد دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ب.ظ http://Sazedel.Com

واااااااااااااااای خدای من.
رفتم تو یه سایتی که گذشته تمام سایت هارو نشون می ده
بلاگ اسکای رو از روز اول دیدم
خیلی با مزه بود.
اولین طراحی سایتتون.
واقعا جالب بود.
زمانی که بالاش بزرگ سفید نوشته بودید Beta+ version

یادش بخیر.
روزهایتان خاطره‌انگیز!

همسایه دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ب.ظ http://minoom.blogsky.com

سلام
بله ایراد از مرورگرم بود ممنون از بذل توجهتون
و دعای قشنگت
محمد و مینو

اگر مشکلی داشتید با ما در تماس باشید. خوشحال می‌شویم اگر بتوانیم کمکتان کنیم.
دلتان خرم!

سعید دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:17 ب.ظ http://themestudio.ir

بازم سلام مهندس

فکر میکنم امروز عیده تصویر روی هدر یادتون رفته!!!

یادمان بود. متاسفانه به دلایلی مقدور نشد. خودم خیلی متاسف شدم. کاش می‌شد گاهی اوقات روزها را به عقب برگرداند.
عیدتان مبارک!

شاه دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:53 ب.ظ http://www.chashm.blogsky.com

سلام خدمت جناب آقای توکلی - می خواستم ببینم چرا دکمه ی جستجو را از صفحه ی اول بلاگ اسکای برداشته اید؟ - من تازه در این جا وبلاگ زده ام و دلیلش را نمی دانم

یک اشکال فنی پیدا شده بود. برطرف که شد مجددا قرارش می‌دهیم.
چشمتان روز بد نبیند!

ایماگر دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:53 ب.ظ http://imayan.blogsky.com/

سلام مجدّد
1. اگر مورد دوّم کامنت قبل را هم بگذارید در نوبت بد نیست( قابلیّت ویرایش کامنتها). بد است بلاگ‌اسکای که مانند دیگران چنین چیزی را نداشته باشد.
2. یکی از دوستان تازه به بلاگ اسکای آمده از من درباره‌ی شیوه‌ی لینک دادن پرسید که داغم تازه شد. از وقتی صفحه‌ی ویرایش عوض شده، زحمت من و امثال من برای نوشتن مطالب بیشتر شده است. بسیاری از کارها را در «ورد» انجام می‌دهم. همان زمان هم می‌خواستم بگویم که قبلی ساده‌تر و راحت‌تر بود و در حالت فعلی خیلی کارها را نمی‌شود کرد یا من نمی‌توانم. برای لینک‌دادن، وقتی روی علامت آن کلیک می‌کنم، یک صفحه‌ی خالی باز می‌ود و با عوض کردن تمام تنظیم‌های جاوا و هر چه که به نظرم می‌رسید هم تغییری در موضوع داده نشد. چند وقت پیش آمدم برای یکی از مدیران این را بنویسم که دیدم در جواب یکی از دوستان نوشته که از بازگرداندن سیستم به حالت قبل چیزی نگو که اصلاً امکان ندارد! من هم منصرف شدم.

این اشکال را با ذکر جزییات برای بخش پشتیبانی ارسال کنید. support@blogsky.org
درباره عوض کردن وبرایشگرهم خدمتتان عرض کنم حدود ۳ ماه وقت صرف این ویرایشگر شده بود تا همزمان در IE، Firefox، opera و چند مرورگر دیگر کار کند.
امیدوارم بتوانیم رضایت خاطرتان را جلب کنیم!

مهدی سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:50 ق.ظ http://2meh.blogsky.com

نمیدونم چرا هر کسی از بهترین سرویس دهنده ی ایرانی در سال 87 یعنی آفتاب لاگ خسته میشه به بلاگ اسکای میاد یا میره به میهن بلاگ
خود بنده بیش از ده نمونه میتونم مثال بزنم
رقابت برترین سرویس دهنده ها در سال 88 بین میهن بلاگ و بلاگ اسکای هست
امیدوارم بتونید ما رو که دیگه خودمون رو به عنوای یک کاربر بلاگ اسکای میدونیم خشنود و راضی کنید با قابلیت های جدیدتون همانند :
1. تالار گفتمان
2. امتیاز بندی بر اساس فعالیت کاربران در بلاگ اسکای
3. نمایش فعال ها و محبوب ها در صفحه ی اول بلاگ اسکای
4. صفحات اضافه
5. قابلیت جلوگیری ورود یک آی پی به وبلاگ
7. یک دامین کوتاه تر از blogsky ، ما نمیگیم این دامین بده ولی بسیار طولانیست همانند aftablog یا میهن بلاگ که مدیران آفتاب لاگ به آدرس کوتاه تر فکر کردن همانند pib
8. سیستم خبرنامه
9. شمارنده ای که آمار هیت نباشد
10.

در ضمن : لبم همیشه خندان هست اگر این آدرس meh رو به من بدید


سال 88 مال شما مدیران بلاگ اسکای امیدوارم بتونید خودتون رو نشون بدید

این نظر تنها جنبه پیشنهادی و خبری داشته
همین

سعی می کنیم امکانات بلاگ‌اسکای به آنچه می‌خواهید نزدیک شود.
دلتان خرم!

رضا سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:10 ب.ظ http://web3nter.com

سلام
دوباره برگشتم
این پست شکلک ها رو زودتر بزارید تا کاربران حال کنند بابا
راستی این الکامپ چندم هست؟
اگه بشه امسال یه دیدار نزدیک باهام داشته باشم

خوشحال می‌شویم ببینیمتان!
چشم.
عزت زیاد!

رامین سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:44 ب.ظ



من منتظرم!

اطاعت!

سرمد سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.nooresabz.tk

با سلام
شما می توانید با خرید از ما خوتان را گول بزنید.
شوخی کردم تبلیغاتی نیستم.
خیلی وقت سر نزدم خواستم بدونم شما خوفین؟ (به قول کلاه قرمزی)

هاین!
دلتان مثل کلاه‌قرمزی خرم!

سعید درودی سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:09 ب.ظ http://themestudio.ir

مرا بخاطر بسپار
زمزمه های پیشرفت
مبارکه

خاطرتان آسوده!

یاشار سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ب.ظ http://elekteron.blogsky.com

مهمترین چیزی که شما ندارید امکان بک اپ گیری از وبلاگ هست تا اگه هکیده شده بشه کاری کرد.

درست می‌فرمایید ولی با دیده اغماض نگاه کرده‌اید وگرنه خیلی چیزهای دیگه هم نداریم.
آفت از وجودتان بدور!

سید محمد چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:53 ق.ظ http://Sazedel.Com

یواش یواش دارید یه کارایی می کنید.
عوض کردن عنوان صفحه ها
من و به خاطر بسپار!
عوض شدن عکس نمایش تو قسمت عملیات یادداشت ها.

شما رو که خیلی پیشترها به خاطر سپرده بودیم.
خاطرتان آرام!

رضا چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:02 ب.ظ http://web3nter.com

سلام
دیگه نمیخوام ادامه بدم
خسته شدم
تا کی آخه؟
هی بنویس...
هی کپی کن...
آخرش کجاست؟
انگار که دارم به بن بست میرسم
خودم که اینطوری فکر میکنم
ولی احتمالا یه وبلاگ دیگه میزنم واسه دست نوشته های خودم و اتفاقاتی که واسم پیش میاد
یه جور درد دل...
خلاصه اینکه امیدوارم بلاگ اسکای همیشه پایدار و جاویدان باشه
راستی داشت یادم میرفت
این آدرس رو هم دیگه نمیخوام web3nter.com
هر کسی خواست بگه تا بهش بدم
Page Ranke 2 هم داره
البته تا آخر همین ماه فرصت دارین که تمدیدش کنید
به امید پیشرفت بلاگ اسکای و تمام کاربرانش

ای بابا! نه به نظر قبلیت که اون‌همه با انرژی بود نه به اینکه اینقدر ناامید و خسته‌است.
خسته نباشید. خدا قوت!

رضا چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:51 ب.ظ http://web3nter.com

سلام حاجی
روزگار دیگه
یکدفعه عوضت میکنه
آخرین پست وبلاگم رو هم زدم
خوشحال میشم بخونیش

امیدوارم هرجا که هستید و هر کاری که می‌کنید در آن موفق باشید.
ما را هم از یاد نبرید.
بهترین آرزوها بدرقه راهتان!

ال طه ... می خواهم شما را از یک واقعیت پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.aletaha.blogsky.com

... می خواهم شما را از یک واقعیت فراموش شده آگاه کنم... که ای کاش این شما بودبد که .... دانستن این موضوع برای هر شیعه امیرالمومنین علی (ع) اهمیت دارد ...
حدود 140۰سال از آن غدیر میگذرد ، یعنی 1400سال است که همه و همه سکوت کرده ایم و روز بروز دارد میگذرد و به روز های جسارت و غصب حقانیت و حق ماشیعیان که همان تنهاامیرالمومنین بودن علی(ع)است اظافه می شود و ما هنوزم سکوت کرده ایم
ای سوختگان نام مقام خانم زهرا علیها سلام ، ای آنهایی که در ایام فاطمیه روز و شب ندارید ، بدانید که نقشه آن بی احترامی به مقام بی بی دو عالم در آن کوچه و بین درو دیوار قرار دادن و ... میدانید دلیل اصلی آن چه بود ؟؟
ای انان که از عشق کربلا و امام حسین دم میزنید و در ماه محرم این عشق خود به اهل بیت و امام حسین و حضرت عباس با شرکت در مجالس سینه زنی و روضه خوانی و مداهی نشان میدهید ... بدانید که آن روز که بدون هیچ حیایی ، ... بی حیایی با پسر حضرت زهرا و علی (ع) آن جسارت کرد .... میدانید دلیل اصلی آن چه بود ؟؟ با توجه به محدودیت نوشته شما را به دیدن و خواندن اصل نوشته دعوت مینمایم
www.emadi.xm.com
www.aletaha.blogsky.com

مطلبتان را خواندم. موفق باشید. اسپمر نباشید!
یا حق!

دل شـــــــدگان پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:18 ق.ظ http://DellShodeGan.BloGSky.Com

سلام علیکم
حدود یک هفته بلکه بیشتر در خصوص تخلفات بعضی وبلاگهای بلاگ اسکای به ایمیلی که در سایت منتشر نموده اید، ارسال کرده ام.
متاسفانه بعد از گذشت حدود ۱۰ روز از این ایمیل ها نه تنها ترتیب اثر داده نشده، بلکه مدیران سایت زحمت ریپلای را هم به خود نداده اند!
باید بررسی نمود آیا به دلیل اختلاف سلیقه این اتفاق افتاده یا اینکه در اساسنامه آن سایت این مسائلی که ذکر گردیده اصولاْ تخلف محسوب نمی شود !
تصور می کنم حداقل کاری که مدیران بلاگ اسکای می توانستند انجام دهند، ارسال ایمیلی بود که حاوی یک یک جواب قانع کننده باشد !
و یا شاید اصولاْ به بین ایمیلها پاسخی نمی دهند و فقط می خوانند !
و اگر حدس بعدی درست باشد، (توجهی نمی شود به این دسته از ایمیل ها، بدلیل اینکه آزدادی وجود دارد و هر کسی می تواند هر چه دلش خواست منتشر کند!!) ... که دیگر حرفی باقی نمی ماند ..
منتظر پاسخ از سوی مدیران عزیز بلاگ اسکای هستم.
ایمیلها به این ادرس و با نام تخلف ۱ تا ۶ ارسال شده است.
abuse@blogsky.org

گزارش تخلف را بخش مربوطه می‌بیند. اگر وبلاگ‌های مذکور خلاف قانون رفتار کرده باشند مطابق آیین نامه بلاگ‌اسکای با آن‌ها برخورد خواهد شد.
سلامت باشید!

محمد جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:29 ق.ظ http://2500sal.blogsky.com

آقا برای بخش نظر دهی یه چیزی بزارید که اینقدر این برنامه های ارسال همگانی نظر کار نکنند من هر می رم نظرات رو می بینم همش تبلیغاتی از کلمه های امنیتی که چی می گن بهش فکر کنم (چپتا)بزارید
دلتان شاد و خرم

در دست اقدام است. اسمش کپچا(captcha) است.
http://fa.wikipedia.org/wiki/%DA%A9%D9%BE%DA%86%D8%A7
http://en.wikipedia.org/wiki/CAPTCHA

پاینده باشید.

دختر نارنج و ترنج جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:31 ق.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام بابای وبلاگی
ممنونم از امکانات جدیدی که برای بلاگر ها گذاشتید.. خیلی کار ما رو راحت می کنید. یه تشکر ویژه هم دارم برای این که توی این به هم ریختگی اینترنت بلاگ اسکای یکی از معدود سرویس هایی بود که اصلا کاربرهاش رو اذیت نکرد. دستتون درد نکنه. بی نهایت ممنون..............

امیدوارم همیشه رضایتتان فراهم باشد.
روز و روزگار بر شما خوش!

امید جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:45 ب.ظ http://S-P-R.BLOGSKY.COM

سلام کا.از اینکه به جمع ؛ منو از یادت نبر: پیوستید خیلی خوشحالم.از اینکه http://web3nter.com از پیشمون میره خیلی متاسف و ناراحتم.از اینکه هر روز اسپم رو تو کامنتام می بینم خیلی عصبانیم.از اینکه بلاگ اسکای داره کم کم بهترین سویس دهنده بلاگ در ایران میشه خیلی خوشحالم.از اینکه پشتیبان گیری ندارید هم شدیدا هراسناکم.(چون زمزمه فیلتر به گوشم می رسد ).کلا هم خوشحالم هم ناراحت.دمتان گرم.سرتان بی بلا.بازوانتان پر قوت....قربونتون یا علی

یا حق!

وحید شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ب.ظ http://golenarges.blogsky.com

یه کم از ورد پرس یاد بگیری چه امکانات خوبی تو پوسته و ... داره !
حیف که ما نمک خوردیم نمک گیر شدیم ! مگر نه کوچ می کردیم !

ما از همه یاد می‌گیریم.
لطف عالی مستدام!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.