وبلاگ مدیران بلاگ اسکای
وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

وبلاگ چیه؟

چند سال پیش وقتی موج وبلاگ‌نویسی به ایران رسید، خیلی زود به آن علاقه‌مند شدم، آن هم نه فقط به عنوان یک وبلاگ‌نویس-که البته خودم هم جسته و گریخته می‌نوشتم- بلکه بیشتر از نگاه رسانه‌ای و روزنامه‌نگاری. این بود که مجله دنیای کامپیوتر و ارتباطات هم وبلاگش براه افتاد، و هم در پرداختن به موضوع وبلاگ و حمایت از آن همت خوبی به خرج داد و نتیجه‌اش شد دو دوره مسابقه وبلاگ‌های برتر فارسی، که البته دیگر ادامه نیافت و شاید بعدها فرصتی شود تا در باره خاطرات و اتفاقات آن روزگار بنویسم.

دکترشکرخواه آن موقع برایم ستون ویژه‌ای داشت که مرتب در باره وبلاگ می‌نوشت، و از جمله این مقاله «وبلاگ ها و ماهی‌ها؛ در فاصله آرزوها و تحلیل‌ها» به نظرم یکی از دلنشین‌ترین و خواندنی‌ترین یادداشت‌هایی بود که تا آن زمان در این باره دیده بودم، با این که پنج سال از نوشتنش می‌گذرد، هنوز هم تروتازه است. توصیه می‌کنم شما هم از دستش ندهید.

با این مقدمات می‌خواهم بگویم که در این چند سال که معمولا زیاد هم در فضای وبلاگ‌ها بودم و هستم، اما هنوز...خودم را کوچک‌تر از آن می‌دانم که یک وبلاگ‌نویس باشم...

اما حالا که مسعود خان چنگیزی دست ما را گذاشته توی حنا، ظاهرا دیگر به این مقام نائل می‌شویم.

 اما توی این وبلاگ از چی‌ها قرار است بنویسم؟ راستش موضوعات و ایده‌های زیادی هست، و حتما پیشنهادات شما هم به آن کمک خواهد کرد، اما عجالتا بنا به همان علاقه‌ام، بیشتر به موضوعاتی می‌پردازم که به خود «وبلاگ» مربوط است.


 چند نکته:

- البته منظور بنده اصلا این نبود که فقط و فقط در باره «وبلاگ» خواهم نوشت، مثلا شاید به مسئله رقابت خونین سرویس‌های وبلاگ فارسی و بحث شیرین آمار و... از این دست سوژه‌ها هم برسم؛ تا چه پیش آید.

- لطفا سؤالات و درخواست‌های فنی را با مسعود و مرتضی مطرح کنید، همه چیز زیر سر آنهاست.

- کاش می‌شد این بنر تبلیغاتی را که مثل خروس بی‌محل به وبلاگ ما هم راه پیدا کرده حذف کرد!

- من میونه چندان خوبی با نوشتن محاوره‌ای ندارم، پس هر کی با این مسئله مشکل داره، یا اون باید بلاگ‌اسکای رو ترک کنه یا حقیر!(به قول یکی از مقامات عالیه)

نظرات 18 + ارسال نظر
کاوه شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:06 ب.ظ http://www.4payeh.blogsky.com

سلام آقا محمود
از شواهد پیداست که من اولین نظر دهنده به نوشته شما هستم!
فقط میخواستم از خدماتتون تشکر کنم و همچنین خواهش کنم که خدمات وامکانات بلاگ اسکای را حداقل به سایتهای دیگر برسانید.
در آخر هم اگر وقت کردید سری هم به وبلاگ ما بزنید.
در پناه یزدان پاک خرسند و پیروز باشید.

سلام
در این که تلاشمان را می‌کنیم تردید نکنید.
موفق باشید

یک آرش یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:22 ق.ظ http://blog.iarash.com/

روی سوم سکه...!
این تومانینه شما قابل ستایشه (فجیع!)...

سلام
این «تومانیه(احتمالا همان طمانینه) فجیع» هم از آن ترکیب‌های جالب است!

یک فنجان چای سابق!! یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:29 ق.ظ http://fenjan.blogsky.com

آی گفتی ای گفتی...بختک!
جانا سخن از زبان ما میگویی!
من هم هنوز قانع نشدم که چرا این تبلیغات بلاگ اسکی در وسط وبلاگه!
هرچند مطمئنم این کامنت تایید نمیشه، فقط محض اطلا میگم آقای اورج زاده عزیز ولی اگر این نقص رفع کردید هم شما به اورج میرسید و هم ما به اورج میرویم!!

من که نگفتم تبلیغات نکنید عزیزان، تبلیغات بکنید..خوبش را هم بکنید! اما چرا وسط قالب؟
من که از جوابیه آقای چنگیزی و آقای توکلی متقانع نشدم، واقعا حیفه چنین سرویس استاندارد و زیبایی همچی ایراد تابلویی داشته
باشه...
مثل اینکه باید جول پلاسمون جمع کنیم بریم جای دیگه، هفت ماه اینجا دل دل و مز مز کردم بسه!
شما را بخیرو مارو بسلامت!

یک آدم اینجوری یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:50 ب.ظ http://yekadameinjoory.blogsky.com

سلام!

اصولا وبلاگ چیز بدی نیست!!

قربانت یک آدم اینجوری!

سلام و کاملا موافقم.

سینا یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:05 ب.ظ http://fenjan.blogsky.com

به به، نمیدونستم اینجا هم سانسوریت بیداد میکنه!
گفتی بودید هیچ نظری رو سانسور نمی کنید!
مگر که تابلو و توهین آمیز باشه!
مگه من چه توهینی کردم؟
انصافا کلی از شما تعریف کردم حالا یه انتقاد کوچیک هم روش!
معلوم که نظر واقعی کاربران واستون مهم نیست!
شما که ظرفیت یه ایراد و انتقاد کوچیکو ندارید، مطمئنا پیشرفت هم نخواهید کرد، بهتر در اینجا رو تخته کنید!
این وبلاگ رو هم واسه چالوسی بقیه و از رو شکم سیری خودتون زدید

سلام
هم تعریف و هم انتقاد شما قابل احترام است هر چه قدر هم تند باشدء کامنت شما هم که منتشر شده هیچ مشکلی نداشت و یک انتقاد ساده بود که قبلا هم مطرح شدهء فقط مشکل از این مدیران بلاگ اسکای است که آگهی بهشان(در واقع بهمان) حسابی مزه کرده و دارند بانک‌های سوییس را پر می‌کنند!
ببخشید که شلوغی کارها امروز باعث شد که نتوانم به نظرات شما سربزنم.

یک آرش دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:08 ق.ظ http://blog.iarash.com/

احتمالا اگه خودتونم اون موقع (با توجه به ساعت نظر) کامنت می ذاشتین بعید نبود که اشتباه نکنین...!
انسان جایز الخطاست...
اشتباه هم از من بوده که با چشم بسته کامنت می نویسم...!!!

متشکرم از بزرگواری و پذیرش.
موفق باشید.

پویا دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:26 ق.ظ http://prodigy.blogsky.com

سلام
نمیدونم چرا شما و همکارای محترمتون با یک جور لحن طعنه آمیز صحبت میکنید ؟
مثلا آقای توکلی از غلط املایی حرف میزنن شما هم غلط املایی (طمانینه) میگیرید
--------------------------------
بگذریم !
میخواستم بدونم چه جایگاهی برای بلاگ اسکای بین سایر سرویس دهنده ها میبینین و اینکه از ۰ تا ۲۰ چه نمرهای به بلاگ اسکای میدین و چه آینده ای براش در نظر دارین ؟
آیا به تغییرات زیاد سرویسهای دیگه که بعضا امکانات زیادی رو فراهم کردن توجه میکنید و یا از اونا ایده میگیرین ؟
-------------------------------
خود شما چه پیشنهادی برای بلاگ اسکایی ها دارین ؟

سلام
راستش نمره و جایگاه رو بهتره از ما نپرسین چون جواب ما کاملا معلومهء این چیزیه که قاعدتا کاربرا باید بگن.
ولی آینده خیلی درخشان‌تری براش درنظر داریم. پیشنهادها و برنامه‌های زیادی هم داریم و...
این هنوز ازنتایج سحر است.

مصطفی دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:31 ب.ظ http://isis.blogsky.com

سلام آقای اروج زاده
خیلی خوش اومدین
بالاخره توفیق رفیق ما شد تا شما رو ملاقات کنیم
موفق باشید

زیارت قبول!

حمید توکلی سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:25 ق.ظ http://kntu.blogsky.com

سلام
امیدورام که حالتان خوب باشد
نمی دانم وبلاگ های قبلی من را به یاد دارید یا نه !
الان دارم روی وبلاگ جدیدم کار می کنم
ویژگی خاص وبلاگ گروهی جدیدم اینه که خیلی سریع تر از بقیه وبلاگ هام آپ دیت میشه
خوشحال میشم اگه نگاهی بیاندازید

http://kntu.blogsky.com

سلام
یک وبلاگ گروهیء آن هم دانشجوییء واقعا جای تبریک دارد و ارزشمند استء مهم‌تر این که مال دانشجویان خواجه نصیر باشد.
امیدوارم شاهد رونق و گسترده‌تر و پربارتر شدن این وبلاگ باشیم.
پس تا اینجا یک-هیچ به نفع خواجه نصیر!

مهدی-(دفتر عشق) سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:25 ب.ظ http://daftareshghe.blogsky.com

سلام.
خوبید؟
واقعا خسته نباشید
براتون آرزوی موفقیت میکنم
خوشحالم در سایت بلاگ اسکای تونستم به بهترین جایگاه وب لاگ نویسی برسم
به سایت بلاگ اسکای افتخار میکنم
شاد باشید

سلام
اظهار لطف شما خستگی را می‌زداید.
شما هم شاد باشید.

سامانه مروارید چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.morvaridonline.blogsky.com

سلام ... من پیشنهاد میکنم بنر تبلیغاتی رو حذف کنید ولی در عوض از کابران بلاگ اسکای آبونمان دریافت کنید .. اینطوری خیلی بهتره ... یه نگاه به وبلاگ من بندازین ؟ اصلا زشت میکنه ... یا اینکه یه کار دیگه کنید ... مثل بلاگفا .. تبلیغاتتون رو ببرید گوشه صفحه نه اینکه وسط صفحه نمایش بدید ... آخه ما هم حقی داریم ... اومده درست جلوی آرم وبلاگ من قرار گرفته !!! ببرید گوشه صفحه که بهتره ... کسی هم حذفش نمیکنه ... مثل بلاگ فا !!

سلام
تبلیغات در سایت‌های سرویس دهنده امروز یک راهکار عمومی برای ادامه کار سایت است و به نظر نمی‌رسد دریافت آبونمان برای این کار در دنیا مقبول باشد.
موفق باشید

اکبر یارمحمدی جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:10 ق.ظ http://akdi.blogsky.com

سلام
خوشحالم که بالاخره خیاطان هم تو کوزه افتادن چهار ساله که کارتون بالابردن تعداد کسانی بود که تو کوزه میفتادن و حالا خودتون هم قاطی ما شدین. خوشحالم که اینگونه شد.
منم جزو کسانی هستم که زیاد غر میزنم و سر هر چیزی دوس دارم بهترین بشه من از سال ۸۲ وبلاگ نویس شدم اول با بلاگ اسپات بعد پرشین بلاگ و وقتی هم که بلاگ اسکای رو آذرماه ۸۲ پیدا کردم دیگه واسه همیشه به اینجا نقل مکان کردم. فقط من پنج ماه از آرشیوم هنگام انتقال به اینجا پاک شده و زیاد پیگیر این مساله نشدم گفتم امکانش هست تا من از اولین پستم بتونم نوشته های قبلیم رو به دست بیارم یا نه؟
راستی من بلاگفا و مهین بلاگ و پارسی بلاگ رو هم امتحان کردم ولی هیچکدوم به اینجا نمیرسه اگه بتونین یه سیستمی بزارید که فتوبلاگ هم راه اندازی کنیم فکر نکنم کسی به گرد پاتون برسه آخه هیچ سرویس فتوبلاگ فارسی وجود نداره و به نظرم بعد از افتتاح هفت خبر بهتره رو این پیشنهاد منم فکر کنید.
فعلا

سلام
با سپاس از اظهار لطفتانء حتما روی پیشنهاد شما تامل می‌کنیم!
آبی باشید.

.... جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:25 ق.ظ http://fenjan.blogsky.com

شما را چه میشود! من که قید وبلاگمو زدم! بابا میگه مثل بلاگفا لاقل...

کوروش ( جعفر محمدى ) شنبه 5 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:46 ب.ظ http://lovemeans.blogsky.com

سلام
خیلى خوشحال شدم که راه مناسبى مثل این وبلاگ رو واسه ارتباط ما با خودتون راه انداختید.
واقعا فکر خوبى بود، حالا خیلى دلگرم شدم.
موفق باشید.

*سراب* یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ب.ظ http://mirage.blogsky.com

سلام
خیر مقدم می گم!
امیدوارم تو کارتون موفق باشید
سرویس وبلاگی شما از پرشین بلاگ و بلاگفا و میهن بلاگ خیلی بهتره...یه جورایی به نظر من هم از نظر قالب های وبلاگ و خود سایت و هم از نظر سرویس دهی سر تر از این سایت ها هستید....پارسی بلاگ هم سایت خیلی خوبیه که امکاناتش از بلاگ اسکایی خیلی بهتره...ولی بازم با بلاگ اسکایی می مونم...فکر می کنم اردت خاصی نسبت به این سایت دارم...!!

soheil شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:24 ب.ظ http://www.hallucinstory.blogsky.com

سلام /خسته نباشید !!!
یه خواهشی از شما داشتم اگر مشکلی نیست قسمت ویرایش متن وبلاگ من خراب شده و نمی تونم نوشته هامو ویرایش کنم
اگر زحمتی نیست اینو برای درست کنید
خیلی ممنون!!!

سلام
لطفا مشکلات فنی خود را به ایمیل پشتیبان فنی سایت ارسال کنید.

متشکر

سید محمود پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ب.ظ http://mahmoud-hashemi.blogsky.com

با سلام و خسته نباشی
من در عرصه وبلاگ نویسی یک تازه کار ومبتدی هستم
می خواستم لطف کنید و اینجانب را راهنمایی کنید
البته اگر وقت با ارزشتون رو نمی گیره.

از لطف شما کمال تشکر و قدر دانی را می نمایم.
سید محمود هاشمی

سلام
به صفحه زیر نگاهی بکنید:
http://weblog.ccwmagazine.com/files/Weblog_Guide.asp

طلوع چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:15 ب.ظ http://www.beautiful-day.blogsky.com

با سلام و خسته نباشید
خواستم بدونم چطور میتونم تعداد نویسندگان رو برای وبلاگ افزایش داد به طوری که هر نویسنده ای که پستی رو میذاره به نام خودش ثبت شه
با تشکر فراوان اگه ممکنه پاسختون رو برام میل کنید بی نهایت ممنون
سال نوتون هم مبارک باشه

میتونید از منوی وبلاگ گروهی استفاده کنید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.