وبلاگ مدیران بلاگ اسکای
وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

سلام دوست قدیمی

دوران دبیرستان دوران ویژه‌ای است. بچه ها آنقدر بزرگ شده‌اند که خیلی از لذت‌های زندگی بزرگ‌ترها را تجربه کنند. اما آنقدر بزرگ‌نشده‌اند که آلودگی های دنیای بزرگ‌ترها را به خودشان بگیرند. آنقدر بزرگ‌شده‌اند که که سوال‌های بنیادی راجع به زندگی و مرگ، عدالت و حقیقت و هزار چیز مهم دیگر در ذهنشان شکل بگیرد، اما  آنقدر بزرگ نشده‌اند که مشکلات زندگی باعث شود این سوال‌ها را فراموش کنند. آنقدر بزرگ شده اند که با همدیگر عهد دوستی ببندند. اما آنقدر بزرگ نشده‌اند که روابطشان را بر اساس منافعشان برقرار کنند. بیشتر دوستان صمیمی امروز من، دوستان دوران دبیرستان هستند. بچه های مدرسه باهنر.   

چند روز پیش توی صندوق پستی بلاگ‌اسکای‌ام یادداشتی از یک دوست قدیمی پیدا کردم:


داشتم به یکی صحبت میکردم در مورد یه چیزی! یاد یه حرف از یه همکلاسی تو دبیرستان باهنر افتادم که این بود: آدم باید به اندازه نمره 12 بنویسه و برگه رو بده و بره بیرون از جلسة امتحان. بعد یادم اومد اسم اون آدم مترضی توکلی بود. اتفاقی یه سرچی زدم و عکس و اسم شما رو دیدم. سن ات که میخوره به اینکه هم کلاسی من بوده باشی!
فقط میخواستم ببینم که خودتی؟ چون من همون موقع مطمئن بودم که یه چیزی میشی! که به نظر میرسه شدی!
یادمه یه وقتی هم با عمار بزرگر در مورد واسطة ارتباط با خدا بودنه معصومین با هم بحث کردیم!
اگه خودتی لطفاً فقط یه میل به این آدرس من بزن تا من امشب سر راحت بذاریم بر بالین و بدونم یه همکلاسیم علی الظاهر خوشبخت شده!

از همکلاسی های اون موقع تو هم من اشرافی و شایسته و فریدی و خوشدوز و تورجی روشنفر و جباری و اینها بودند. یه معلم هم که باید یادت باشه جویبار بود! مدرسة نمونه مردمی باهنر تهران. توی خیابان جمهوری


معرفت هم معرفت‌ دوستان قدیمی! درست شناختی! شیرزاد عزیز! خودم هستم. دمت گرم که هنوز فراموشمان نکردی! ولی خوب کمی با آن روزها فرق کرده‌ام. روزگار باد دماغم را کم کرده. مدت‌هاست نه کتابی از صادق هدایت خوانده‌ام نه مطهری و شریعتی. خیلی وقت است توی امتحانی که برگه داشته باشد شرکت نکرده‌ام. ولی اگر شرکت کنم بعید است بعد از نمره دوازده برگه‌ام را تحویل بدهم. راستش مدت‌هاست با کسی راجع به مسایلی مانند «واسطه ارتباط با خدا بودن معصومین» بحث نکرده‌ام. عمار برزگر را یک بار در خیابان دیدم. با هم کمی حرف زدیم و شماره تلفن به هم دادیم. ولی شماره‌اش را گم کرده‌ام. راستش در زندگی چیزی که قابل گفتن باشد نشده‌ام. از این نظر خیلی‌ها را نا امید کردم. اما راستش احساس خوشبختی می‌کنم. آن هم به کمک همسر مهربانی که بهترین موهبت زندگی‌ام است. راستی از خودت چیزی نگفتی. در چه احوالی؟ ازدواج کرده‌ای؟ فرزند داری؟ آن روزها در المپیاد فیزیک رتبه اول استان را کسب کرده‌بودی. زندگی‌علمی‌ات را ادامه داده‌ای یا سرگرم شغل و پیشه‌ای هستی؟

ابوذر جان! یادداشتت مرا به روزهای خوش مدرسه برد. هر جا که هستی شاد و خرم باشی!




نظرات 19 + ارسال نظر
دکتر خودم شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ق.ظ http://porpot.blogsky.com

رمانتیکال بود یه کم

زندگی هم رمانتیکش خوب است
سرتان سلامت!

MST شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ق.ظ http://www.mrmostafa.blogsky.com/

چه لذتی داره وقتی آدم دوستای قدیمیشو پیدا میکنه...
(دوستای جدید که ظاهرا کاری واسه آدم نمیکنن )

راستی آیا قصد ندارید که تغییری در ظاهر سایت بلاگ اسکای بدید... یه محرم در سال که بیشتر نداریم

احتمالا قصد ندارید دیگه

قرار نیست دوست برای آدم کاری کند.
برقرار باشید

سجاد شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ق.ظ http://www.s-mb.blogsky.com

میکن دنیا کوچیکه اما وقتی اینترنتی میشه کوچک تر هم میشه

خیلی هم کوچک
آرزوهایتان بزرگ!

وب نوشته های یک معلم شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:25 ب.ظ http://bamdad.persianblog.ir

به معرفت هردوتایتان نمره ۲۰ !
الان که مد شده بعد مرگ سر تابوت کشی رفاقت ها گل میکند...

دم شما هم گرم!

محسن شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:39 ب.ظ http://Pyramid.blogsky.com

وقتی از طریق خبرنامه فهمیدم وبلاگ مدیران بلاگ اسکای بروز شده نزدیک بود سکته رو بزنم.بابا این رسم جونمردی نیست،وقتی خواستین بعد از قرن ها بروز بشین یه خبری بدید که چهار نفر امثال ایست قلبی نکنن...

ماشاا... به قلبتان!

معین قزلباش یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ق.ظ http://printak.ir


سلام مهندس عزیز
دلم برای وبلاگ نویسیت تنگ شده بود

چقدر زیباست که این رابطه های قدیمی همیشه حفظ بشه و همیشه برقرار باشه
مثل قدیما که میخواستی بری مدرسه با هزار ذوق و شوق...
ولی امروز قدر اون روزا رو بیشتر میدونی و پیش ودت میگی کاشکی هیچ وقت تموم نمیشد

دل من هم برای شما تنگ شده.
روزتان خوش!

سید محمد یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ق.ظ http://tanhae.com

خدا پشت و پناه جفتتون. همه چیز قدیمیش خوبه. جدیدش هم خوبه ها. اما قدیمیش بیشتر. مثل کاربرهای قدیمی (خودم). که بازم میان اینجا به شما سر می زنن

( تف تو ریا . )

کاربرقدیمی از همه چیز بهتره!
سرتان سلامت!

ابوذر شیرزاد غربی یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ق.ظ

سلام آقا مرتضی
بسیار حال کردم از این که خودتی و توضیحاتی که دادی هم شوق انگیز بود برام؛ ممنون.
گفتی رفیقهای مهمی از دوران فعلی ات را توی باهنر یافته ای، دوست داشتم ببینم کیا رو میگی که الان هم میبینی شون.
در مورد خوشبختی؛ خودت بهتر میدونی که بهترین وضعیت همینی است که داری و حرف مردم خیلی وقت ها ارزشش به قول شاعر از عرق شتر نجاست خوار هم کمتره. خوشحالم از این احساس خوشبختی. منم - به قول قدیمی ها مثل همیشه -یه سری خورده کاری دارم که اگه تمومشون کنم دیگه خوشبخت میشم!
من مرحلة اوله المپیاد فیزیک قبول شدم که خیلی ارزشش کمتر از نفر استان بود! تو استان اول شدن اون موقع ینی رقابت با علامه حلی و فرزانگان و نور و مفید که بنده خیلی کوچک تر از آن بودم. مرحلة دوم هم قبول نشدم. ولی لیسانسم رو به شوق همون واقعه و یه سری چیزای دیگه فیزیک خوندم و البته آخرین باری که با یه مسئلة فیزیکی مواجه بوده ام به بیش از 8 ساله پیش بر میگرده! الان هم تو کار بورس و سرمایه و از این بازی ها هستم. کارم خیلی بد نیست ولی هنوزم یه شغلهایی توی ذهنمه که دوست دارم وقتی بزرگ شدم انجام بدم!
در مورد رفق هم من فقط نسبتاً از عمار برزگر و اگه یادت باشه ابوذر روشنفر خبر دارم؛ اونا ولی هنوز کامل خوشبخت نشده اند!
خیلی خوشحال شدم مرتضی جان بیشتر وقتت رو نگیرم؛ امید وارم بهتر از اون چیزی که فک میکنی از آب در بیاد همه چی، سی یو

ابوذ
سنه 10 قرنه بیست و یکم

ممنون.
از بچه های باهنر با علی اشرفی، محمد اشرافی، علیرضا آزاد، مهدی پورسعیدی، محسن بهادر، سعید بختیار، علی رزاقی، مجید اسماعیل‌زاده، علیرضا معلم زاده و چندتای دیگر هنوز ارتباط دارم.
به عمار برزگر سلام مرا برسان. به سایر بچه های باهنر هم همینطور!
عاقبتت بخیر!

[ بدون نام ] دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 ب.ظ

واقعا واسه ی مدیریت ضعیف بلاگ اسکای متاسفم که اصلا هیچ پیگیری نمیکنه قبلا گزارش تخلف وبلاگ ( http://www.amarmemco.blogsky.com ) رو داده بودم . با اینکه به افراد ، توهین میکنه و از الفاظ رکیک استفاده میکنه اما هیچ پیگیری ای شما حاضر نیستید انجام بدین.

با بخش گزارش تخلف تماس بگیرید. اینجا که جای این حرف‌ها نیست.
صبرتان زیاد!

ز- الف سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ب.ظ http://zansari.blogsky.com/

سلام
من به تازگی یه وبلاگ زدم. می خواستم بدونم آیا میتونم فایل( .doc و pdf و ...) رو آپلود کنم؟ عکس چطور؟
ممنون می شم زود جوابمو بدید.

فایل‌هایتان را در سایت picofile.com قرار دهید. هنگام ارسال فایل پسوندهای مجاز به شما نشان داده خواهد شد.
غم از وجودتان دور!

الهه پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ب.ظ http://dokhtarekord.blogsky.com/

سلام ...من یه کم مونده موهام رو بکشم .. میشه کمکم کنید وبلاگم نابود شده ایییییییییییییییییییییییی تورو خدا کمک کنیییییییییییییییییییییییییییییییییییید..

با بخش پشتیبانی تماس بگیرید: Support@Blogsky.org
دلتان آرام!

کامران پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 ب.ظ http://7-sky.blogfa.com

سلام اگر میخواهید یک قدم جولوتر از جلو تر باشید از سرویس ها در سایت خود برای کار بران وبلاگ در داخل وبلاگها سرویس ثبت نام بگذارید تا کسانی که می خواهند از وبلاگها استفاده کند اول ثبت نام کند بعد استفاده کنند از برخی از مطالب........ ممنون

ممنون از پیشنهادتان
سربلند باشید!

کدی جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:07 ب.ظ http://mancaddyhastam.blogsky.com

یکی از ویژگی های منحصر به فرد صفحه ی بلاگ اسکای وجود گزینه هایی برای تغییر رنگش بود. همیشه هفته یا دو هفته یک بار برای تنوع رنگش را عوض می کردم. حالا اما از آن گزینه خبری نیست و صفحه هم خاکستری شده است. امیدوارم این حذف رنگ ها موقتی باشد. من این رنگ را اصلا دوست ندارم!

این رنگ به مناسبت ایام عزاداری محرم در سایت قرار گرفته. حذف رنگ‌ها موقتی است.
سرتان سبز!

فرهاد شیک یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ http://www.facebook.com/farhadshik

سلام. من فرهاد 20 ساله از دبی دانشجوی طراحی صفحات وبم ولی شما از همین الان بگو آقا مهندس
در حال کسب تجربه و خواندن تجربه های پیشگامان ما در عرصه ی مدیریت وب بودم که گذرم به اینجا افتاد گفتم عرض ادبی کرده باشم
انشا ا.... موفق باشی همکار
ارادتمند فرهاد شیک وبمستر نسل جوان و علاقه مند به طنز پردازی
____________________

صــلاح کـار کـجـا و مـن خراب کـجـا
ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا

امیدوارم در کارتان موفق باشید.

وحید یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ب.ظ

با خوندن این پست شما یاد دوستای خودم افتادم !
یاد همه همکلاسی های دبیرستان سوم شعبان ( شهرک کیانشهر ) به خیر امید وارم همشون سالم و سرحال باشن

دم همه بچه های دبیرستان سوم شعبان گرم!

غزال تنها سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:19 ب.ظ http://zanjire-yadegari.blogsky.com

توی بلاگ اسکای نمیشه یه کاری کنیم که تو صفحه ی اصلی کسی نتونه راست کلیک کنه؟

با کدهای جاوا اسکریپ میتوانید این را انجام دهید

بوف کور سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:16 ب.ظ http://bofekor.blogsky.com

نوروزتان مبارک

نوروز شما هم مبارک!

گـــــــــــــــــــــــــوگــــ یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ق.ظ http://www.gtas-science.blogsky.com

می خواستم بدونم چرا برای لوگو فایل انتخابی تنها باید gif باشد؟
ممنون

اصلاح خواهد شد.

علیرضا سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ق.ظ

بسمه تعالی

سلام بر جناب آقا مرتضی ی عزیز!
انشا الله سال خوب و خوشی را به همراه خانواده محترم داشته باشید.
از اینکه ابراز لطف نموده اید بسیار سپاسگزارم.
با آرزوی بهره مندی از خیر دوسرا-
معلم زاده
نوروز۹۱

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.