وبلاگ مدیران بلاگ اسکای
وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

تو اگر طبیب بودی سر خود دوا بکردی

 

توی هر سرویس اینترنتی، کاربران آن سرویس بزرگترین سرمایه هایش محسوب میشن و مدیران آن سرویس باید به هر نحوی هوای کاربران خودشون را داشته باشن تا کاربرانشون همیشه ماندگار باشن. متاسفانه یکی از آفتهایی که توی وبلاگستان وجود داره عدم استمرار در بروز رسانی وبلاگها توسط نویسنده آنهاست تا جایی که بعضی مواقع این عدم استمرار در نوشتن، باعث ترک کامل نویسنده وبلاگ و خوانندگان آنها میشود. چندیدن وقت پیش این مسئله خیلی فکرم را مشغول کرده بود که چگونه میشه راهکاری ارائه کرد که کاربران تشویق در بروز رسانی وبلاگشان بشن. دیروز وقتی داشتم آرشیو وبلاگ مدیران بلاگ اسکای را نگاه میکردم یاد این جمله افتادم "تو اگر طبیب بودی سر خود دوا بکردی". البته یکی از دلایل به روز نکردن وبلاگ مدیران این بود که روی نوشتن بعد از چند ماه را نداشتم. گفتم بذار حداقل به بهانه یه خبر خوب بیام یه چیزی بنویسم که دوستان خیلی خرده نگیرن مخصوصا امروز که روز ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) هم هست. اول اینکه ولادت این دو بزرگوار را به همه کاربران بلاگ اسکای تبریک میگم و خبر خوب اینکه از این به بعد فایلها و عکسهاتون را میتونید روی یه سرور مطمئن منتشر کنید. فقط کافیه یه سری به سایت http://www.picofile.com/ بزنید. توی طراحی این سایت نهایت دقت و ظرافت انجام شده تا محیط کاربری ساده و در عین حال مدرنی را داشته باشه و نکته دیگه ای هم که داره اینه که کاربران بلاگ اسکای احتیاجی به ثبت نام مجدد در استفاده از این سایت جدید را ندارن و تنها کافیه با همان نام کاربری و کلمه عبور خودشون در سایت بلاگ اسکای، وارد سایت پیکوفایل بشن. همچنین توجه داشته باشید چنانچه در یکی از دو سایت بلاگ اسکای و یا پیکوفایل Login و یا Logout کنید در سایت دیگر هم Login و یا Logout خواهید شد و احتیاج به وارد کردن مجدد نام کاربری و کلمه عبور خود ندارید. نرم افزار پیکوفایل بر روی مرورگرهای IE, FireFox, Opera, Chrom, Safari به طور کامل تست شده و مشکلی نداره ولی چنانچه باز هم به مشکلی برخورد کردید و یا انتقاد و پیشنهادی در مورد این سایت جدید داشتید لطفا به آدرس contact@blogsky.org ارسال نمایید. برای راهنمایی بیشتر در استفاده از این سرویس هم میتونید به آدرس http://www.picofile.com/help.aspx مراجعه نمایید. در ضمن این سرویس در حال حاضر به صورت آزمایشی راه اندازی شده و تنها کاربران قدیمی بلاگ اسکای که تاریخ ثبت نام آنها بیش از یک سال باشد قادر به استفاده از آن هستند. انشالله بعد از انجام مراحل آزمایش، این سرویس برای عموم آزاد خواهد شد. 

 

در پایان نیز از برادر عزیزم آقا محسن چنگیزی که مدیریت این پروژه را بر عهده داشته و تلاش زیادی در به ثمر رساندن نرم افزار پیکوفایل داشتند تشکر و قدردانی میکنم. 

 

عکس صلوات بالای این مطلب اولین تصویری است که بر روی سرور سایت picofile.com ارسال شده است

نظرات 68 + ارسال نظر
حمید توکلی جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:15 ق.ظ http://blog.kntoosi.com/1388/12/13/post-14496/

ممنونم بابت خبرهای خوبتون!
جناب چنگیزی، دیروز خواستم تلفنی خبر بدم، نشد!
همکلاسی از دیروز فیلتر شده،‌ البته دامنه ی kntoosi.com
می تونید با دامنه blog.kntoosi.com همکلاسی رو ببینید، خواستم در جریان باشید!
ما پیگیری رو شروع کردیم و در حال پیگیری هستیم!
موفق باشید!

سلام
متاسفانه روند فیلترینگ خیلی بی ضابطه شده. امیدوارم پیگیریهای شما زودتر نتیجه بده. لطفا من را هم در جریان روند رسیدگی به فیلتر سایتتون قرار بدید
ممنون

آرش جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ق.ظ http://ohb.blogsky.com

سلام
اول عیدتون مبارک
دوم : واقعاْ دست مریزاد
بهتون تبریک میگم
زنده باد بلاگ اسکای

سلام
عید شما هم مبارک

مهرداد جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:49 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

آقا دستت درد نکنه... خدا امواتتو بیامرزه...
ایشاا.. خودم جشن تولد ۱۲۰ سالگیتو بگیرم...
دستت طلا
دیگه پدرم داشت در میومد واسه آپلود عکس... همه جا مسدود شده، خدا کنه اینو نبندن.

ولی کاش یکم زودتر میزاشتید، چون تمام عکس های وبلاگم بخاطر مسدود شدن هاست از بین رفته...
اگه بدونی چه زحمتی پاشون کشیده بودم ولی همش بر باد رفت

غصه نخور انشالله درست میشه

مهرداد جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:59 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

شرمنده اینجا میگم... دیگه ایمیل نخواستم بفرستم.
میخوام وارد بشم (با یوزر نیم و ژسور بلاگ اسکای( بهم میگه:
؛در حال حاضر امکان استفاده شما از این سرویس وجود ندارد؛

چرا؟؟؟؟

این سرویس در حال حاضر به صورت آزمایشی راه اندازی شده و تنها کاربران قدیمی بلاگ اسکای که تاریخ ثبت نام آنها بیش از یک سال باشد قادر به استفاده از آن هستند. انشالله بعد از انجام مراحل آزمایش، این سرویس برای عموم آزاد خواهد شد.

امید جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 ق.ظ http://S-P-R.BLOGSKY.COM

سلام علیکم.اسعدالله ایامکم بالاخیر.عیدتان مبارک.!!!!
بنده هنوز هم باورم نمی شود حضرتعالی بروز کرده اید.آخر قربانتان بروم مدیر جان،استاد،بزرگوار و...این چه کاری است که با دل کوچیک ما کاربران (مطمئنا عزیز!!) می کنید.از 14 آبانماه تا 14 اسفند.5ماه متوالی !!! البته همیشه دعا می کردم مشکلی برای شما و سایر مدیران پیش نیامده باشد که در آنصورت غیبت صغرای شما را موجه است.بهر خوشحالم که باز هم پستی جدید از شما می بینم.دیگه نبینم بری حاجی حاجی مکه آ.هفته ای یک عدد پست !!!! از سایت آپلود شما هم متشکرم.بالاخره ما تصاویر و بقیه چیزهایمان را که به هر کس و ناکس تمی توانیم بدهیم.به جان خودمان غیرت داریم.آنهم از نوع سایبری و مجازیش.باز هم متشکرم.



سلام
دیگه امید آقا شرمنده نفرمایید

معین قزلباش جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:09 ق.ظ http://www.7na.ir

سلام آقا مسعود دوست داشتنی ، برادر خسته نباشید ، امسال دوست سال بعد هم دوست!!!!!

آقا چشمانم به صندوق خونه کنترل پنل خشک شد تا بروز شدید
منم راه اندازی این سرویس را تبریک میگم ، راستشو بخواین الان تقریبا یه یک ماهی میشه هر روز به پیکو فایل سر میزدم ولی بعد از ورود به سایت هنگام لوگین خودکار با ارور دیتابیس سرور مواجه میشدم و حالم گرفته میشد
ولی الان که وارد وبلاگم شدم و دیدم شما آپدیت شدید گفتم یه خبرایی هست و ما بی خبریم ، خلاصه سرتونو درد نیارم ، هرجا هستید سلامت باشید

اینم عکس اول من هست:
http://s1.picofile.com/portal/Pictures/news/1/7newsagency.png
امیدوارم این سرویس هم مثل بلاگ اسکای دوست داشتنی موفق باشه

به امید توفیق روزافزون ، خدانگهدار

سلام
من هم به شما افتتاح سایت جدیدتون را تبریک میگم. انشالله که یه روزی بهترین سایت خبری بشه.
با آرزوی روزهای خوش برای شما و دیگر دوستان عزیزتان

معین قزلباش جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:11 ق.ظ http://www.7na.ir

بازم من گیردادم ولی ببخشید تو رو خدا
شما پنجشنبه خبر رو زدید ولی تو تاریخ ارسال اومده :جمعه 14 اسفند ماه سال 1388

دست شما درد نکنه. اصلاح شد

سعید درودی جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:40 ق.ظ http://themestudio.ir

با سلام
و باعرض تبریک بمناسبت این ایام خجسته
تبریک میگم آپدیت وبلاگتون رو (واقعا جای بسی تبری و تهنیت داره)
و تبریک گشایش سایت picofile
من امتحان کردم عالیه ساده و قدرتمند
جای تشکر و قدردانی داره دست مریزاد
امیدوارم واسه عید نوروز هم عیدی قشنگی داشته باشین ما هم داریم یه عیدی قشنگ آماده میکنیم امیدوارم که دیر نکنیم
ضمنا آقا مسعود ممنون به خاطر راهنماییتون
چند تا نکته:
- بهتره favicon سایت جدید رو عوض کنید
- oper را تصحیح کنید
- واسه بالا رفتن آپدیت های میشه مسابقه گذاشت مثلا بهترین وبلاگها یا برترین مطالب یا همچین چیزی
- ضمنا آخرین قالب ما پاییز ارائه شده

آرزوی موفقیت و شادکامی برای شما و همه کاربران برترین وبلاگ سرویس ایرانی دارم

علی یارتان

به به آقا سعید گل
وبلاگ ما که بروز شد کی میشه بروز شدن وبلاگ شما را ببینیم ;)
ما که عیدیمون را دو هفته زودتر دادیم منتظر عیدی شما هستیم.
الان یه ۵ دقیقه هست که آقا سعید منو گذاشتی سر کار. نوشتی oper را تصحیح کنید. فکر کردم نرم افزار picofile با اپرا مشکل داره هی دارم تستش میکنم میبینم مشکلی نداره :))
موفق باشید

من تنها جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:45 ق.ظ http://mane-tanha.blogsky.com

سلام
یعنی اینقد من شما رو دوست دارم به خدا که خودت هم نمیدونی.
ایشالا یه روز بیاد که با هم بریم مدینه و مکه.
و ممنون بابت مرکز آپلود.
یا علی

انشالله یه روز با همه دوستان بلاگ اسکایی هم سفر بشیم

تنهایی جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:49 ق.ظ http://tanhae.com

کاش یک ماه زودتر گفته بودید

من که از بس اذیت شدم بعد از دو سال نوشتن رفتم از بلاگ اسکای و یه سایت ساختم.

همه اش هم به خاطر همینکه یه جای مطمئن واسه آپلود نداشتم.

این که عیبی نداره. دوباره تشریف بیارید قدمتون رو تخم چشمهای بنده

اکبر جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:03 ق.ظ http://akbar13.com

سلام
به به چه عجب چشممون به جمال شما روشن شد.
من چند وقتیه که تصمیم به رفتن رو وردپرس دارم اما شماها ما رو شرمنده میکنید. با این کارها نمک گیرمون کردین تو بلاگ اسکای.
راستی نمیشد. یه کاری کنید که لینک این سایت تو صفحه مدیریت باشه و از اونجا راحت هر چی آپلود میکنیم تو ویرایشگر وبلاگ بیاریم و بفرستیم تو وبلاگ.
راستی خود بلاگ اسکای نمیتونست تو سرور خوشد اینکار رو بکنه.
خود ویرایشگر مستقیم از کامپیوتر کاربرا فایلها رو آپ کنه.
ولی بازم مرسی.
راستی به این اسمایلها اگه گل و بای بای رو هم اضافه کنید نور علی نور میشه.

سلام
اکبر آقایی که ما میشناسیم با مرام تر از این حرفاست که بخواد از بلاگ اسکای بره. مگه نه؟ ;)

احسان جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:22 ق.ظ

مگه کاربران جدید چیکار کرددن؟
ما هم میخوایم

یه کم صبر داشته باشید تا ایرادات احتمالی برطرف بشه بعد انشالله برای همه آزاد میشه

نیما جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:20 ب.ظ http://real-arsenal.blogsky.com

سلام عیدتون مبارک
واقعا سایت عالیییه
موفق باشید

انشالله که همیشه از سرویسهای ما راضی باشید

یاسمن جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:20 ب.ظ http://mehrabooni-sedaghat.blogfa.com/

با سلام خدمت مدیر محترم بلاگ اسکای
من یاسمن رمضانی هستم مدت دو سال از سرویس بلاگ اسکای استفاده
میکردم. ..http://mehrabooni-sedaghat.blogsky.com/
متاسفانه به علت این که کامنت دونی وبلاگ تو بلاگ اسکای مشکل پیدا کرد نقل مکان کردم به بلاگفا(که لینکش رو تو پست اخرم تو بلاگ اسکای گذاشتم و 4 سال هم اونجا نوشتم الان میخوام کل این پتهاتو رو ببرم تو سایتی که به همنی منوظر درست کرم اما بلاگ اسکای یوزر پسوردم رو معتبر نمیدونه ولی کل پستهام اطلاعاتش موجوده. میخواستم اگه ممکنه یه یوزر پسورد به من بدید تا من بتونم به کنترل پنل رفته و اطلاعاتم رو که در واقع دفتر خاطراتم هست به سایتم منتقل کنم نمیدونید چه محبتی در حقم میکنید اگه این کار انجام بشه اگه سری به وبلاگم در بلاگفا بزنید میبینید که چفدر کار خیر در این وبلاگ انجام میشه.

لطفا به بخش فنی ایمیل بزنید

پویا شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:12 ق.ظ http://tendollarclicks.blogsky.com

اقا پارتی بازی نداریم مثلا ما که 4 ماه عمرمونه هر روز هم بروزیم بریم سراغ پیکو بدبخت شدم 4shared فیلتر شد 5 گیگ اطلاعات دود شد رفت البته عادت داریم عیبی نداریم اصلا یه روز فیلترینگ نباشه دق میکنیم مگه نه؟
خلاصه خدا کمکون کنه در ضمن از بروز شدن وبلاگ مدیران خیلی خوشحالم همیشه باشید تا ما احساس امنیت کنیم.....

کاربرای جدید که تاج سر ما هستند. انشالله به زودی استفاده برای همه آزاد میشه

Susan یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ق.ظ


سلام
و ممنون بایت پیکوفایل
عالیه :)

قابل شما را نداشت

هومن معین دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:47 ق.ظ http://hooman.in

با سلام.

من یکی از قدیمیهای بلاگ اسکای بودم. بحث از رضایت مشتریان شد. من به جرات میگم بلاگ اسکای بهترین سیستم بلاگ دهی فارسی ست! اول از همه پشتیبانی قوی ، امکانات روز افزون و عالی! گاهی فکر میکنم مثلا 10 سال دیگه بلاگ اسکای به کجا میرسه گلی سورپرایز میشم. بگذریم.
من با اینکه هاست شخصی دارم ، اما همواره وبلاگ نویسی رو مدیون بلاگ اسکای هستم و به همین علت سرمیزنم.

من دو خواسته داشتم برای بهبود بلاگ اسکای:
1. سرویس درون ریزی و برون ریزی! مثل بلاگ اسپات! یا ورد پرس!
2. توانایی برداستن تبلیغ در ازای پرداخت هزینه!

اگر این دو امکان فراهم بشه من خودم در کمترین زمان میام دوباره رو بلاگ اسکای.

همواره دوستتان دارم. هومن معین.
http://hooman.blogsky.com
http://hooman.in

سلام
آقا هومن عزیز خیلی متشکرم از اظهار لطف شما. ما هم یادمون نمیره که هر چه داریم از کاربرای خوبی مثل شما داریم. امیدوارم بلاگ اسکای هر چه زودتر اونطوری بشه که شما را بر گردونه :)
البته دیدم یه چند تا پست جدید تو وبلاگتون زدید ;)

مهرداد دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:51 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

سلام
تورو خدا به داد من برسید...
بخدا وبلاگم نه سیاسی هست نه غیر اخلاقی!
یه عالمه مقاله آموزشی داشتم که بخاطر فیلتر شدن هاست عکس هام، میشه گفت دیگه به درد نمیخورن! خواهش میکنم...
من بیشتر بخاطر همون مقالات بازدید دارم که اگه همونم نباشه که دیگه هیچی...

تورو خدا یه کاری کنید
آدرس هاست ها:
www.Picup.ir
www.aksup.com

چه عرض کنم؟ آخه سایتهایی که نام بردید از حیطه اختیار ما خارج هستند.

آرش دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:53 ق.ظ http://ohb.blogsky.com

سلام
ظاهراْ برای پیکوفایل مشکلی پیش اومده

سلام
بله. پیکوفایل در حال حاضر در مرحله تست و آزمایش میباشد و امکان بروز این مشکلات وجود دارد.
از توجه و صبر شما سپاسگزاریم

1mard دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:16 ب.ظ http://www.1mard.blogsky.com

سلام آقای مدیر
چرا نمی تونم از نظرات گذشته ی خوانندگانم آگاه بشم ؟

سلام
متاسفانه منظور شما را درست متوجه نشدم. ولی شما به همه نظرات قبلی خوانندگان وبلاگ خود دسترسی دارید.
لطفا به صورت روشنتر سوال خود را مجددا مطرح کنید.

عبرت دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:08 ب.ظ http://ebrat.blogsky.com

سلام بر شما و اعیاد ربیع هم بر شما مبارک باد عید نو روز هم خیلی پیشاپیش مبارک باشه
خیلیییی! خوشحال شدم که دوباره شروع به نوشتن کردید چون بروز بودن وبلاگ مدیران خودش دلگرمی هست برای پویایی بلاگرهای دیگه
پیکوفایل رو هم من نتونستم باهاش کار کنم مثل اینکه ایراد فنی داره
خوب به هر حای
موید باشد در مسیر حق
:-)

سلام
اعیاد بر شما هم مبارک. نظرات شما در وبلاگ مدیران هم باعث دلگرمی ماست. پیکوفایل هم مشکلش بر طرف شد اگه دوست داشتید یه تستش بکنید.
موفق باشید

سید حسین هاشمی دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:10 ب.ظ

سلام
از دسترس خارجه ؟!

چند ساعتی از دسترس خارج بود که مشکل برطرف شد. توجه داشته باشید این سایت فعلا در مرحله تست است.

علی چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام مخندس جان مای اپرا هم فیلتر شد!!!و زحماتی که به باد رفت و داره میره!!!
چون شما نوشتید منم یه پست مینویسم مسعود خان

دست شما درد نکنه علی آقا که ما را مطلع کردید

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 ق.ظ

سلام مهندس روزای سختی رو گذروندیم .امکان جدیدتون هم عالیه ولی خوب شامل من نشد.مای اپرا فورشرد برای چند روز و....ادم رو ناراحت میکنه مسعود خان وبه لطف دوستان اسم هم نمی نویسم!انشاا... تا چند وقت دیگه ...چی بگم والا!!!مسعود خان اصلا دل و دماغی واسه نوشتن نیست به خدا.فکر کنم تا چند وقت دیگه باید تو چت روما همدیگرو ببینیم!!!
موفق باشی
راستی مهندس هنوز با اکسپلورر وداع نکردی.شوخی بود.
عزیزی برای ما

علی آقا انقدر سخت نگیر انشالله درست میشه.
الان دارم نظر شما را با MS IE 8 درج میکنم ;)

پویا چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ب.ظ http://tendollarclicks.blogsky.com

سلام یه سوال داشتم گفتم کجا ازینجا بهتر اقا الان من دو ماه میشه روزی بالای۳۰۰ نفر بازدید دارم به ننظرتون چرا پیج رنک گوگل از جاش تکون نمیخوره من تا حالا سایتهایی دیدم که اطلا بازدید خوبی هم ندارن اما پیج رنکشون بالاس به نظرتون چی کار کنم؟

سلام
دوست عزیز روشهای زیادی برای بالا رفتن پیج رنک در گوگل وجود دارد که از حوصله این کامنت خارج است ولی تبادل لینک با دیگر وبلاگها و وب سایتهایی که رنک بالایی دارند و درج مطالب با ارزش که امکان جستجوی آن در جستجوگرها باشد و ... میتواند باعث بالا رفتن رنک وبلاگ شما شود.

من تنها پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:11 ب.ظ http://mane-tanha.blogsky.com

سلام آقا مسعود.
یه دفه همه فایل‌ها پاک شد؟

سلام
دوست عزیز در حال حاضر در مرحله تست هستیم و امکان بروز چنین مشکلاتی وجود دارد. از مشکل پیش آمده پوزش می طلبیم

ღیه کوچولو و آقاییش پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:53 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سلام چرا بلاگ اسکای یه سازنده وبلاگ های قشنگ نداره؟!
بابا مردیم از بس دنبال قالب گشتیم..تازه الان خیلی جاها کد قالب واسه بلاگ اسکای نمیذارن:((

سلام
لطفا به صفحه http://news.blogsky.com/1387/07/10/post-64/ مراجعه نمایید.
در ضمن با مراجعه به آدرس http://www.themestudio.blogsky.com/1387/07/10/post-24 و یا آدرس http://www.parstheme.com/translator
میتوانید قالب مورد نظر خود در دیگر سرویسها را به قالب بلاگ اسکای ترجمه نمایید.

مهران جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:31 ب.ظ http://mech-tech.blogsky.com

سلام و خسته نباشید
نمیشه picofile رو برای همه آزاد بگذارید؟!
آخه من هم 6 ماه هست وبلاگ دارم فایل هام رو توی 4shared آپلود میکردم که دیگه با این روند فیلترینگ مطمئن نیست

سلام
به زودی پیکوفایل برای همه آزاد میشه

سلطان پنگوئن شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ق.ظ http://silentsong.blogsky.com

سلااااااااااام مخلص مدیریت مهربون و گرمه بلاگ اسکای :)

خیلی چاکریم شدیدا :) این سری نشد بیام پیشتون انشالله عید میام که حتما ببینمتون... آخه یه تشکر ویژه دارم ازتون...

این میزبانیه وبتون باعث بهترین اتفاق زندگیه من شده و یه جورایی تا آخر عمر مدیونتونم حتما میام پیشتون

راستی آجیل هم دارین تو دفترتون :)))))

خیلی دوستون دارم مدیرای گل. راستی وبلاگم رو برای ۲ ۳ ماه بستم حذفش نکنین یه وقت خاطرات چند سالم بپره :)) اون دفعه خودتون برش گردوندین! یادتونه؟ چقدر مزاحمتون شدم...

میخوام ۲ ۳ ماه دیگه باز بیام و بشم همون سلطان مزاحمه همیشگی

خیلی کوچیکتونم :-*

پس عید انشالله منتظر باشیم دیگه؟

Salar شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:26 ق.ظ http://www.eskelt.blogsky.com

سلام آقا مسعود می خواستم بپرسم که چرا وقتی قالب وبلاگ دانلود میکنیم در ویرایش قالب قرار میدیم وبلاگم را که باز میکنم یکی این که اسم صفحات جداگانه را نشون نمیده و دوم اینکه قالب خراب Sev میشه ممنون میشم اگه بهم بگید صفای شما salar

احتمالا قالبی که شما دریافت کرده اید مشکل دارد و ناقص است

پارسا شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:04 ب.ظ

سلام عزیز!
ما فکر می کردم اینه : "کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی"
خب البته اینا قابل چشم پوشی هست!

بله این چیزی که شما نوشتید درسته ولی تو زبان عامیانه از کلمه تو هم استفاده میشه

کمال شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:07 ب.ظ http://arakihaa.blogsky.com/

سلام.

ثبت دامین به وبلاگ چقدر طول میکشه؟


خسته شدیم دیگه!

دیگه نباید بیشتر از یک روز طول بکشه. اگر بعد از این مدت دامنتون متصل نشد با بخش فنی بلاگ اسکای تماس بگیرید.

علی شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:18 ب.ظ

ایول، ایول. داش بلاگ اسکایو ایول! اگه یه سرویس بک آپ گیری هم راه بندازین دیگه ایول ایوله ایول. بلاگ اسکای تاج سره ایول.

به روی چشم

دهان پاره یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:49 ق.ظ http://www.dahanpare.blogsky.com

سلام خسته نباشید
می خواستم بدونم شما دلیل فیلتر شدن بلاگ من رو میدونید؟
یعنی از طرف بلاگ اسکای یا نه؟

سلام
دلیلش را نمیدانم ولی فیلتر شدن وبلاگ شما از طرف بلاگ اسکای نمیباشد

سلطان پنگوئن یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

سلام مجدد!

من رفتم پیکوفایل عجب چیزه دلیه! :-*

به غیر عکس یه عالمه فایل دیگه هم میشه آپلود کرد بعد از همه بهتر اینکه عکا رو میشه با خیال راحت آپ کرد چون رمز میشه گذاشت.

واقعا مرسی :) عیدیه خیلی خوبی بود مدیرای گل مرسیییی

فقطططططططط بلاگ اسکاااااااااااااااااااااای

انشالله که همیشه از بلاگ اسکای راضی باشید :)

محمد یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:21 ب.ظ http://2500sal.blogsky.com

سلام
خیلی ممنون آقا
دولت عزیز ما که همه ی سایت های آپلود رو فیلتر کرده من خودم یه خیلی فایل رو my operaآپلود کردم که فیلتر شده.!
مای اپرا!!!!!!!
ان شا الاه رو این سایت همه رو آپلود کنم
ممنون و سپاس فراوان

انشالله که با خیال راحت از این سایت استفاده کنید

ایماگر یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:13 ب.ظ http://imayan.blogsky.com/

سلام بر آقامسعود خوش‌تیپ
ببین عزیزجان واقعاً از سر ناچاری اینجا کامنت می‌گذارم و گرنه می‌دانم که باید مشکلات را به نمی‌دانم چه ات بلاگ‌اسکای بفرستم. ما همین کردیم و نامه‌ای زدیم به ادمین ات... به این شرح:
سلام
پس از حذف وبلاگهای متعدّد در سرویس‌های وبلاگ فارسی بر اساس قانون جرایم رایانه‌ای، می‌خواستم بپرسم که احتمال اینکه چنین اتّفاقی دیر یا زود برای «ایمایان» هم بیفتد چقدر است؟
با تشکّر
تو را به خدا جواب را باش:
سلام
کاربر گرامی متاسفانه قوانین ارائه شده و نحوه فیلترینگ چندان شفاف و باضابطه نیست که بتوان از فیلتر شدن آتی وبلاگی خبر داد. ولی چنانچه وبلاگتان فیلتر شد میتوانید از طریق ایمیل filter@dci.ir پیگیری نمایید.
موفق باشید
------------
طبعاً با توجّه به حذف- نه فیلترینگ!- ناگهانی و گسترده وبلاگها در بلاگفا و کمی هم پرشین بلاگ من پرسیدم که احتمال اینکه بر اساس حکم قضایی یا هر عامل دیگر مدیران بلاگ‌اسکای مجبورشوند ایمایان را حذف کنند چقدر است؟ بسیاری از دوستان من در بلاگفا صبح از خواب بلند شدند و دیدند که از وبلاگشان خبری نیست. اگر واقعاً ممکن است چنین اتّفاقی بیفتد من جریان را جدّی بگیرم و از مطالب کپی بگیرم و به فکر وبلاگ جدید باشم.
لطف کن کامنت را تأیید نکن و بوسیله نامه یا صندوق پستی یک‌جوری که شیرفهم بشیم به ما بگو جریان از چه قراره.
موفق باشی

سلام بر آقا ایماگر خوش اخلاق
ممنون از اینکه همینجا نظرت را گذاشتی من هم نظر شما را همینجا پاسخ میدهم تا چنانچه کاربران دیگر بلاگ اسکای این سوال در ذهنشان افتاد جوابشان را اینجا بخوانند.
اصل کلام! بلاگ اسکای به هیچ عنوان وبلاگهای با ارزش کاربران خود را حذف نمیکند. حتی در صورت فیلتر شدن وبلاگتان، شما به مطالب آن از طریق پنل مدیریتی خود دسترسی خواهید داشت و نیازی به نگرانی نیست!
شاد باشید

گ دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:19 ب.ظ

سلام.
هنوز امکان رمزی کردن نوشته ها نیومده توی بلاگ اسکای. قرار هست بیاد یا نه؟
تو فکرش هستین؟ اگه نیستین بگین ما یه فکری به حال وبلاگ هامون برداریم.حداقل جا به جا شیم .خیلی این مورد برام مهمه اما چون بقیه ی امکانات بلاگ اسکای از بقیه بالاتره حیفم میاد برم.


دیگه اینکه میشه کاری کرد که وبلاگ از طریق سرچ گوگل پیدا نشه؟


در مورد این برنامه ی جدیدم بیشتر آگهی بدین . اونطر که من بررسی کرد یه چیزیه مثل کامپیوتر یا فایل شخصی و ربطی به وبلاگ نداره یعنی نمیشه از اینجا چیزی توی وب نمایش داد نه/؟



سلام
امکان رمزگذاری که حتمیه. فقط یه کم صبر کنید.
برای اینکه وبلاگتون سرچ نشه این را میتونید تو قالب وبلاگتون استفاده کنید
<META name="robots" content="NOINDEX">
توضیحات برنامه جدید تو صفحه http://www.picofile.com/help.aspx قرار داره

پویا دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ب.ظ http://tendollarclicks.blogsky.com

اقا ما خیلی چاکریم ها !!!!!!!!!!!
بلاگفا عجیب بگیر بگیر شده دارن بنده خدا اخبار بلاگفاروهم فیلتر میکنن خیلی ها هستن میگن ما فقط یه پست داشتیم ما رو ترکوندن
ختم کلام بلاگسکای یه چیز دیگه اس...
ای کاش زودتر فهمیده بودیم ...
پیشاپیش عیدتون مبارک و خسته هم نباشید

عید شما هم مبارک

م ج سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:54 ق.ظ http://zanjir.blogsky.com/

با درود
اول که دستتون درد نکنه
دوم هم خسته نباشید
حقیقتش چند سوال داشتم که بی خیالشون شدم واسه پرسیدن
در آخر هم در جواب سرویس های که خیلی از وبلاگ ها رو فیلتر کردند اینو میتونم بگم :
ما به اینجا نه پی‌ حشمت و جاه آمده‌ایم
از بد حادثه اینجا به پناه آمده‌ایم
پاینده باشید.

انشالله که روزی بشه هیچ وبلاگی فیلتر نشه و شما با رضایت کامل در کنار ما باشید

پویا چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:04 ب.ظ http://tendollarclicks.blogsky.com

اقا واقعا دستتون درد نکنه عجب عیدی بود دم همگی گرم خدا بهمراهتان
از طرف برو بچ کرمانشاه

عید همه بروبچ کرمانشاه مبارک

کاربر چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:38 ب.ظ

( کلیه حرفام مربوط به قبل انتخابات و یا بهتر بگویم سالهای گذشته است )
نزدیک ۷ ساله وبلاگ مینویسم ..وقتی بلاگ فا وجود خارجی نداشت
همه جا هم وبلاگ دارم ! هاست ! ماست ! دامین

اونقدر که اسماشون هم از یادم میره ! ولی توی عمرم حتی یه مطلب که به یه نفر بر بخوره ننوشتم ( چه برسه به راست یا چپ ) در این حذفینگ گسترده هم وبلاگ هام سرجاشونن

ولی خداییش از این ۷ سا ل ۶ سالش رو اینجا بودم به جز یه مدتی که کلا رفت ( در ورژن قدیم ) هیچ کم و کاستی ندیدم

ولی چند تا معیار هست که شما بیشتر بهش توجه میکنین

۱- احترام به کاربر
۲- پاسخ دهی
۳- پاسخ به نظرات در این وبلاگ
۴- ارزش دادن به نطرات تجربیات و هشدار های کاربر ها

اگه دقت کنین مورد دو و سه هم در واقع همون مورد یک هست
یه روز یک مدیری گفت :

یه روز یه نفر گفت : ما به کاربر ها به دید اقتصادی مینگریم ! ( یعنی تا میتونی بار بکشی ... بار بکش ... بعد به وبلاگت چوب حراج میخوره فروش میرسه ما که گلومون پاره شد از بس اعتزاض کردیم )

حالا این خوبش بود ! مدیر بعدی ...قیمت ۴ هزار تومن رو هم تعیین کرد ! و نزدیک ۳۰ نطر من بدبخت رو هم به شخصه پاک کردن که مودبانه و از روی تجربه بود..که ارزش خاطرات و اعتماد یک شخص ۴ هزار یا ۱۰ هزار تومن نیست که بفروشیش به فرد دیگری

بعد از پیدایش بلگ اسکای سیستم وبلاگی پیدا شد که .هم نظرات کاربران را پاک میکرد و هم بر خلاف نوشته هایش جنبه کوچکترین نقد را هم نداشت - و علاوه بر پاک کردن نظرات کاربران در وبلاگ خودش . وبلاگ های کاربرانی را که برای پیشرفت همان سرویس آنرا نقد میکردند را پاک میکرد !

البته دلیل این را هم در وبلاگش مینویسد : چون اشخاص نا معلومی به او فحش داده اند کامنت من که فقط یک پیشنهاد ( که بعدا عملی شد ) بود ( گفته بودم بالای وبلاگ های ما تبلیغ هک موبایل نیندازید )... باید پاک میشد !!!!! ...من که چیزی نفهمیدم !..... رسوایی بعدی به خودش ماند ....

خوب انتظار دارید کاربران مغرور ایرانی در چنین سیستم هایی وبلاگ بنویسند ... ؟؟
سرویس هایی که آنها را آدم هم حساب نمیکنند و تا وقتی بازدید دارند و مینویسند برایشان ارزش دارید و بعد هیچ ؟؟؟

همین شد که چند ماه مانده به انتخابات وبلاگ های شخصی خودم را در آن سیستم ها بستم . ....

به عنوان یک کاربر ! حتی مخالف حذف وبلاگ خودم در قبال رعایت نکردن ...... نیستم ... حتی به نا حق

به نظر من شما محبوب ترین سرویس وبلاگ ایرانی برای من هستید....

نه به خاطر امکانات ( چون اگر اینطور بود ورد پرسی ها حرف اول را میزدند )

نه به خاطر حذف نکردن بلاگ ( چون اگر اینطور بود میهن بلاگ به خاطر امکان پشتیبان گیری اول بود )

بلکه به خاطر روابط خوب و دوستانه ای که با کاربرانتان دارید و به اندازه یک انسان برای هر یک ارزش قائلید

این را شخص من نمیگویم .. زمان ثابت کرده ... همانطور که سیاه را از سفید و سفید را از سیاه تمیز میدهد

سلام
بلاگ اسکای هر اعتباری داره از کاربران خوب و فهیمی مثل شماست. امیدوارم برخوردها و کردار ما طوری باشه که همیشه از ما راضی باشید.
مطمئن باشید که همیشه قدردان شما عزیزان هستیم.

حسام چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:04 ب.ظ http://hessamm.blogsky.com

بهترین عیدی بود که می تونستین بدین. دیگه بیچاره شدیم انقدر هر روز دنبال یه سایت جدید آپلود عکس گشتیم.

عیدتون مبارک، ایشالله سال خیلی خوبی داشته باشین همیشه UP باشین!

عید شما هم مبارک. انشالله امسال هم شما را در الکامپ زیارت کنیم :)

1mard چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:08 ب.ظ http://www.1mard.blogsky.com

سلام آقای مدیر
بابت عیدیتون(۳۰۰ مگ فضا) خیلی خوشحالیم دستتون درد نکنه
یه سوالی پرسیدم اینکه چرا به نظرات خوانندهام دسترسی ندارم منظورم این بود چطوری می تونم به همه نظرات خوانندهام یکجا دسترسی داشته باشم.من برای اینکه نظراتی که تایید کردم(مثلا پست سوم) باید به قسمت مطالب منتشر شده برم و روی نظرات این قسمت کلیک کنم؟
نمیشه همه نظرات یکجا با یک لینک دراختیارم باشه؟

سلام
متاسفانه در حال حاضر چنین امکانی وجود نداره

تلاله چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:27 ب.ظ http://talaleh.blogsky.com/

سلام بر شما مدیران شایسته
این عید باستانی را به همه شما عزیزان تبریک میگم. امید دارم موفق و پیروز باشید. سال پر باری داشته باشید.از هدیه نوروزی هم ممنونم که بسیار به جا بود.هدیه من اینه که از خدا می خوام به تمام آرزوهاتون برسید وخوشبخت باشید. دوستتون دارم

من هم از هدیه شما سپاسگزارم. بهترین هدیه دعای خیر برای همدیگر هست

امیر چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ب.ظ

خداییش سخته الان این کارا
پیکو هم خیلی جالب از آب در اومده

4 ماهه آپ نکردین خوبه وبلاگتون توی بلاگ اسکایه وگرنه حذف میشدین آقای مدیر D:

ما وبلاگهای خوب را ۱۰۰ سال هم آپ نکنن حذف نمیکنیم ;)

مهرداد پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:08 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

درستتون درد نکنه بابت آزاد کردن این سرویس واسه بهمه...
واقعاْ نجاتمون دادید.
ولی ای کاش زودتر... من که ژدرم در میاد تا اونهمه عکس رو آدرسش رو هی عوض کنم...

آی خدا، خودشت شاهدی که چی میکشیم...

ولی بازم مچکرم، امیدوارم همیشه شاد و موفق باشید)

راستی سال رو هم به شما و همه دوستان تبریک میگم

سال نو بر شما هم مبارک

رجا پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 ب.ظ http://mm2.blogsky.com

سلام خدمت شما و ممنون بابت سرویس دهی عالی شما

نمی دونم تعدادی از دوستانم می گفتند صفحه وبلاگم رو نمی تونند مشاهده کنند
که نمی دونم علتش چیه ؟

برای این امکان جدید که گذاشتین اگه تو قسمت خود وبلاگ یه امکانی برای لینک دادن این دو سایت تو خود بلاگ قرار بدین دیگه خیلی عالیه میشه
مثلا تو قسمت عکس امکان آپلود مستقیم روی سایت پیکو فایل باشه
مثل سایت بلاگر

یا یه لینکی تو پنل مدیریتی ایجاد بشه تو سایت پیکو فایل تو اکانت بره

وبلاگتو به خوبی باز میشه.
بابت پیشنهادتون هم ممنون

علی رضا جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:54 ب.ظ http://www.tak-20.com

با عرض سلام و خسته نباشید به مدریت بلاگ اسکای

در صورت امکان سایت تک بیست را در بخش های مختلف سایتتان به کاربرانتان معرفی کنیید

تمامی قالب های تک بیست برای سرویس بلاگ اسکای هم ترجمه شده است

در صورت امکان ما را در بخش های انتخاب قالب و تغییر کد قالب با عنوانی لینک کنید

با تشکر

بابت سایت خوبتون ممنون

pirooz جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:03 ب.ظ http://googooly.ir

شما قصد ندارید قالب بلاگ اسکای رو عوض کنید ؟

من یه قالب زدم خوراکه بلاگ اسکای خواستید میل بدید بفرستم .

راستی عیدتون مبارک .

قالب بلاگ اسکای مگه بده؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.