وبلاگ مدیران بلاگ اسکای
وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

تکذیب یک ایمیل

این روزها که تب اعتراف جمعی از فعالان سیاسی داغ شده، دوستی/دشمنی از سر شوخی/غرض اقدام به انتشار اعتراف نامه‌ای از زبان بنده به صورت ایمیل نموده است. 

امروز صبح که مشغول چک کردن نامه‌های رسیده به ایمیل admin@blogsky.org بودم متوجه شدم بالغ بر هزار ایمیل برگشتی از میل سرور یاهو و جیمیل و ... دارم. این حالت زمانی رخ میده که شخصی با آدرس ایمیل ادمین بلاگ اسکای شروع به اسپم نامه‌ای کرده باشه و حدود هزار تا از آدرس ایمیلهایی که بهشون نامه را فرستاده اشتباه بوده و یاهو این خطا را برای ایمیل ادمین بلاگ اسکای گزارش داده. همانطور که احتمالا می‌دانید در فضای اینترنت ارسال ایمیل با آدرس پست الکترونیک شخص دیگری کار بسیار راحتی است. مثلا شما میتوانید ایمیلی با آدرس admin@blogsky.org و یا info@google.com و یا هر آدرس پست الکترونیک دیگری به دوستان خود بفرستید. از این روش بیشتر برای ارسال ایمیل‌های تبلیغی استفاده می‌شود و یا هکرها با این روش کاربران سایتها را فریب می‌دهند و از آنها درخواست پسوردشان را می‌کنند و فرد گیرنده ایمیل به خاطر آدرس معتبر ایمیل به محتوای آن اطمینان می‌کند. در هر حال توجه داشته باشید آدرس فرستنده نامه اصلا ملاک معتبر بودن آن نیست. همچنین برای اینکه بیشتر از جعلی بودن این ایمیلها مطمئن بشید دوستانی که از طریق سرویس جیمیل این ایمیل را دریافت کرده‌اند به داخل نامه رفته و گزینه show details را بزنند در این صورت گزینه mailed-by srs.kundenserver.de را خواهند دید که این آدرس سرور اصلا ارتباطی با میل سرور بلاگ اسکای ندارد.

خیلی پرحرفی نمی‌کنم فقط خواستم به اطلاع شما دوستان برسونم که اگر ایمیلی از طرف بلاگ اسکای و با نام بنده دریافت کردید جعلی هست و توجه داشته باشید کلیه اخبار و مسائل مرتبط با بلاگ اسکای تنها از طریق بخش اخبار بلاگ اسکای و یا همین وبلاگ مدیران به اطلاع شما عزیزان می‌رسد. 

در ضمن متن زیر محتوای ایمیل جعلی است که با نام بنده منتشر شده که همین جا مجددا تکذیبش می‌کنم. در این اعتراف نامه دو نکته بامزه وجود داره یکی اینکه نوشته "بازگشایی بلاگ اسکای به دست شوم آقای ابطحی بوده" فکر کنم زمانی که بلاگ اسکای راه افتاد آقای ابطحی هنوز نمی دونست اینترنت چیه. نکته دوم نوشته "ما وجوه قابل توجهی در ایام ریاست جمهوری دکتر خاتمی از آقای ابطحی دریافت کردیم".  توی این هفت هشت سالی که از بازگشایی بلاگ اسکای میگذره نه تنها از سمت شخصیت های دولتی (چه راستی چه چپی) خیری به بلاگ اسکای نرسیده فقط شر رسیده یادمه در اواخر زمان آقای خاتمی حدود هشت ماهی بلاگ اسکای تو کل ایران فیلتر بود که کلی ما را عقب انداخت که البته اون زمان باعث و بانی این فیلترینگها مشخص نبود. الطاف زمان آقای احمدی‌نژاد هم که دیگه قابل وصف نیست. بگذریم درد دل زیاده و نامحرمان بسیار ...

اللهم اشف کل مریض

----------------------------------- 

 

خیانت به کشورمان و ریس جمهور محبوب و منتخب  دکتر احمدی نژاد

این روزها وقتی اعترافات تکان دهنده ابطحی را شندیم ناخوداگاه از خود بیخود شدم جرا که بازگشای بلاگ اسکای به دست شوم ایشان بود.

جرا که بعنوان یک ایرانی و مدیر بلاگ اسکای لازم دانستم از آقای احمدی نژاد و آحاد ملت عذر خواهی کنم درست است که ما وجوه قابل توجهی در ایام ریاست جمهوری دکتر خاتمی از آقای ابطحی دریافت کردیم اما یقین دارم این پول از بیت المال ملت بوده است. و ما آن را در جهت تخریب آقای دکتر استفاده کردیم و همچنان مورد لطف علمکرد چهار ساله دولت محترم قرار گرفتیم.

متاسفانه دراین مدت چند سالی که از تولد بلاگ اسکای میگذرد زبانم عاصی از بیان این واقعیت بود .حال وقت را غنیمت شمردم از کاربران بلاگ اسکای و مردم عزیز کشورمان خصوصا ریس جمهور محبوب و منتخب دکتر احمدی نژاد عذرخواهی کنم.

نظرات 137 + ارسال نظر
فرشید یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ب.ظ


فکر کنم همین کافی باشه!

کدوم؟

امین یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ب.ظ http://musighidan.blogfa.com

کامنت هایی که پست قبلی گذاشتم کو ؟

دقت کنی هستند

سهیل یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:54 ب.ظ http://www.negarin.blogsky.com

من که حالم از موسوی به هم میخوره...
نه که از احمدی نژاد خوشم بیادا ولی حداقل میدونم رهبر چی میگه
اه موسوی!

من هم از همه آدمهای خوب خشم میاد

شاهی یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:59 ب.ظ

اول لین میزنید بعد تکدیب میکنید.
بس عکس ابطحی روجیه میکنید

اول ایمیل زدند! بعد من هم تکذیبش کردم!

امین یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:40 ب.ظ http://musighidan.blogfa.com

از صداقت کلامتون لذت بردم

ممنو

امین یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 ب.ظ http://musighidan.blogfa.com

کامنت هام رو دیدم ! اول پست جدید گذاشتی بهد اونها رو تائید کردی من ترسیدم !

حالا اگه تایید هم نمیکردم ترس نداشت که

امین یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:59 ب.ظ http://musighidan.blogfa.com

داداشی نمیگی چقدر هاست بگیرم ؟

با کم شروع کن بعدش هر چی لازم داشتی بهش اضافه کن

خاطره یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:25 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

دروغ گویی مد شده شما به دل نگیرید!
البته جالبه که دروغ هایی مد شده که با تفکر میشه به دروغ بودنش پی برد
کاش فرشته مهربون خاصیت دماغ پینوکیو رو برای آدمها گذاشته بود!
شاید نصف مشکلات انسانها حل میشد!

اینطوری که هر آدمی چند متر دماغ داشت

دانشجو یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:36 ب.ظ http://love-iran-1.persianblog.ir

سلام ترسو

یک حرفی میزنی تا آخرش برو .
به خاطره چی جا زدی ؟؟؟
تهدید شدی ؟؟؟

یکی جای من حرف زد من هم تکذیبش کردم شما چرا دیگه ناراحت شدید؟!؟

امین یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:34 ب.ظ http://musighidan.blogfa.com


سلام !
من اومدم بلاگ اسکای آغوشتو وا کن برام !

http://loveis.blogsky.com/

هر کی خواست بیاد پیشم

آقای مدیر شما هم بیاین اگه وقت داشتین

بلاگ اسکای که از اول آغوشش برای شما باز بود

اکبر یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ب.ظ http://akbar13.com

سلام
امان از دست این آدمهای مغرض.
بابا این حرفها اهمیتی نداره. خودشون بزرگش کردن.
چون بعضی از سرویسها وابسته به نهادهای خاص هستند و شما این چنین نیستید و روز به روز به تعداد کاربرانتان اضافه میشه این دسیسه رو درست کردن.
بازم میگم ما از اول بلاگ اسکایی بودیم و تا آخرش باهاش سبز خواهیم ماند

ما تا شما را داریم که دیگه غم نداریم

نیما یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:52 ب.ظ

ممنون از این که روشنمون کردید.
انشا الله همیشه موفق باشید.
نماز و روزه هاتون قبول

نماز روزه‌های شما هم قبول.
من هم برای شما آرزوی موفقیت دارم

سروش از کیوی سیتی یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:04 ب.ظ http://kivicity.ir

سلام میگم و با توجه به اختیاراتی که دارم سلام میدم!
ابتدا به ساکن باید بگم سرتان سلامت! ما که یه وبلاگ در این شهر کوچولوی خودمان داریم هزارتا حرف پشت سرمان است چه برسه به شما که بلاگ اسکای کبیر را دارید. بهتر است زیاد ناراحت نشوید!
ضمنا اگه میشه تو یه پست روش ارسال ایمیل جعلی به نام دیگران رو آموزش بدین!

راستی همین لباسی که به تن مبارک شماست خوبه! هم از لحاظ کیفیت و هم طراحی! حالا یه مزنه ای بدین مشتری میشیم!
اصلا اگه نمیخوایین جواب بدین گوشیرو بدین دست آقا مرتضی با خودشون حرف بزنم!

منتظرما

اصلا زنگ بزنید دفتر ما قشنگ با هم صحبت کنیم اگه خواستید اونوقت گوشی را به آقا مرتضی هم میدم
۷۷۶۱۶۶۶۵

امین یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:15 ب.ظ http://loveis.blogsky.com/

بیا این کامنت های ما رو جواب بده

راستی واسه جوب دادن به کامنت ها اگه نیرو خواستین بگین من میام

من باید یه چند نفری را استخدام کنم که فقط به کامنتهای شما جواب بدن

رها رفیعی یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:04 ب.ظ http://axeziba.blogsky.com

سلام من نمیدونم چه جوری عکس بذارم تو وبلاگم هر وقت میفرستم بالاش ضربدر میادو عکس وارد نمیشه جوابمو به میلم بدین
mehr19bahman@gmail.com
ممنون میشم
بابای

احتمال زیاد آدرس اینترنتی عکسی که میذارید اشتباه هست

نوید نیک کار - پاورقی های من یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:09 ب.ظ http://navidnikkar.ir

سلام آقای چنگیزی
نخست اینکه طلا که پاکه، چه منتش به خانه.
دوم اینکه آقای چنگیری خودتو ناراحت نکن. ما شما رو می شناسیم، بلاگ اسکای رو هم خوب می شناسیم و برای همین هم هست که اینجا خانه داریم.

آقای چنگیزی این بلا تا به امروز 2 بار سر من هم اومده. یک بار دیدم فردی با اسم و مشخصات من پیام های سیاسی می فرسته که سریعا من تکذیب کردم و در وبلاگم اعلام کردم. آقای چنگیزی یک بار دیگر هم دوستان به من اطلاع دادند که چنین اتفاقی داره می افته. و اینکار فقط به خاطر حسادت ها و کمبود های توانایی در نویسندگی و دشمنی شخصی است. این روزها آبرو بردن خیلی کار ساده و دل اتنگیزی شده برای بعضی ها ..

آقای چنگیزی میگید چه باید کرد؟

پیروز باشید.

من که براش دعای اللهم اشف کل مریض را خوندم شما هم به نظرم همین کار را بکنید

نوید خان پاورقی ها! یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:12 ب.ظ http://navidnikkar.ir

راستی فراموش کردم بگم، خواهش مندم روند پیشرفت بلاگ اسکای را همین طور ادامه دهید که واقعا بلاگ اسکای پیشرفت کردنش برای همه ما افتخار آمیزه. چون بهش پایند بودیم از همون روز اول با دار و ندارش ساختیم و امروز خوشحالیم.

امکانات جدید رو تبریک می گم. امروز هم که این آیکون موبایل رو گذاشتید توی کنترل پانل. پس بیشتر تبریک می گم .. هم به شما و خلاقیت شما و هم به خودمون !

زنده باد بلاگ اسکای

تیردخت یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:23 ب.ظ http://tirdokht.blogsky.com/

ووو! مردم چه بیکارن


راستی کی میخواین این موضوعات رو درست کنین؟ منظورم اینه بشه واسه یه مطلب چند تا موضوع رو انتخاب کرد به شدت نیاز دارم

میسی

فکر نکنم به این زودیها آماده بشه چون داریم کار دیگه‌ای میکنیم

نوید خان پاورقی ها! یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:48 ب.ظ http://navidnikkar.ir

آقای چنگیزی؟؟؟ من خیلی وقته گفتما!!! از این تی شرت ها به ما نمی دین ؟

i love you blogsky /// i love you blogsky

انشالله سری جدید اماده اولیش را به شما میدیم

علی یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:01 ب.ظ

ما نگوئیم بد و میل به ناحق نکنیم
جامه کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم
گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید
گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم
شماها خاطرتون بیشتر از اینها عزیزه.
یاعلی

احسنت. خیلی آقایی علی آقا

خواننده دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:04 ق.ظ

ظاهرا محبوبیت وبلاگستانتان دارد کار دستان می دهد
شاید هم زمانی ناخواسته کسی را سر لج با خودتان انداخته باشید
موفق و پایدار باشید

شاید!!!

نون دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:13 ب.ظ

چرا امکان خصوصی نویسی نمیاد توی بلاگ اسکای ؟

راستی من همش میترسم یعنی ممکنه یه روز بیاو وبلاگم باز نشه بعد بفهمم کلا بلاگ اسکای تعطیل کرده رفته دنبال کارش ؟ اینطور چیزی ممکنه؟ اصلا اساس کار این وبلاگ ها چیه و چطوریه؟

امکان خصوصی نویسی هم به زودی میاد انشالله.
شما از هیچ چیز نترسید. به لطفا خدا بلاگ اسکای هفت سالی هست که پابرجاست انشالله سالیان سال هم هست

کاربر دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:22 ب.ظ

آخ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ
آتیش ش ش ش ش ش ش ش ش
گرفتم م م م م م م م م م م م م

شما چرا آتیش گرفتید؟

[ بدون نام ] دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:41 ب.ظ http://www.mobarez.blogsky.com/

ازتون معذرت می خوام مطلب رو اصلاح می کنم

معذرت بابت چی؟

عاشق دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:20 ب.ظ

حالا زیاد نترسید بابا
بلاگ اسکای همچنان هست ما هم رفقاش
بد نگاتون کردن بگید بیایم دسته جمعی حالشون رو بگیریم

دست شما درد نکنه :)

امید دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ب.ظ http://S-P-R.BLOGSKY.COM

سلام بر آقا مسعود عزیز.واقعا خنده داره.تو روز روشن (البته شاید هم تو شب تاریک !!!!) جهت تشویش اذهان عمومی اقدام به چنین کارهای احمقانه ای می کنند.به نظر من پیگیری قضایی این مورد حق قانونی شما والبته کاربران بلاگ اسکای است.این البته از محبوبیت ، حسن شهرت و حسن سابقه شماست که می خواهند به شما لطمه بزنند.(خیر نبینند ایشاالله ).بنده از همین تریبون تمامی موارد مطروحه اتهامی را نسبت به مدیران هلوی بلاگ اسکای بشدت محکوم می کنم.و دعا می کنم ایشاالله حک بشند،فیلتر بشند،مخملی بشند و....

دست شما درد نکنه آقا امید عزیز که انقدر هوای ما را دارید.
اون هلو را خوب اومدی ;)

امین دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:55 ب.ظ http://loveis.blogsky.com/

کامنت های من از روی علاقست آقای چنگیزی ! خوب میخواستین از اول ما رو تحویل نگیرین تا رومون زیاد نشه !

راستی از اینکه گفتم قراره وب مستر بزنم ناراحت نشدین که ؟

شما خیلی گلید. ما هم به شما علاقه داریم.
نه چرا ناراحت بشم؟ اگه کمکی هم از دستم بر بیاد در خدمتت هستم

امین دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:24 ب.ظ http://loveis.blogsky.com/

دوست داریم

خیلی ممنون

صادق دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 ب.ظ http://www.clipdooni.blogsky.com

سلام و عرض خسته نباشید به شما عزیزان

من می خواستم یه پیشنهاد بدهم :

" جستجو در میان وبلاگ ها "

خواهش می کنم این امکان جستوجو را بگذارید

ممنونم

این امکان در بلاگ اسکای وجود داشت که موقتا غیرفعال شده

کاربر دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ب.ظ

ما کارامون رو بی علت انجام میدیم.قصد و غرضی هم ندارم فقط قربت الی الله...
حالا در عمرمون یه بار همدری کردیم آتیش گرفتم زدی تو ذوق ما؟
همین کارا رو میکونن آدم دیگه حس و حال نوعدوستی رو نداره !!!

شرمنده. من متوجه همدردی و نوعدوستی شما نشدم.

[ بدون نام ] دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام اول باید تاکید کنم من احمدی نژادی ام. بعد این که چه آدم بیکاری بوده که گیر داده به شما آدم مهم تر از شما پیدا نکرد گیر بده بهش !
سوم این که فکر کنم یکی از رفیقاتون خواسته سربه سرتون بگذاره

اول اینکه من طرفدار هیچ کسی نیستم. دوم اینکه من هم همین سوال را ازش دارم سوم اینکه من از این مدل رفیقها ندارم

سروش از کیوی سیتی سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:11 ق.ظ http://kivicity.ir

سلام
حتما از حرفام عصبانی شدین میخوایین زنگ بزنم و کلی بهم فحش بدین! مگه نه؟
اصلا بذارین آقا مرتضی یه پست بذاره خودم بهش نظر میدم و ازش میپرسم! اونوقت میبینین که مشتری مداری یعنی چی؟

اینو باید سر لوحه کارتون قرار بدین که همیشه حق با مشتری هست!

حالا میبینین!

من فقط خواستم صدای را بشنوم و دوستیمون با هم بیشتر بشه.
شما هر کدوم را رو قیمت حدود ۱۵۰۰۰ تومان حساب کن.

رامین سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ق.ظ

سلام بر مدیر خوش رو و با مرام بلاگ اسکای ...
این چیز ها در ایران به وفور دیده میشه و برای ما اسباب خنده!
من یکی برنامه نودو میبینم شاد میشم ... یکی مطالعه اتفاقات با مزه و کودکانه کشورمون هست ...
من نمیدانم چرا شما این دید درونتون نیست که کارهایی انجام دهید که حتا بلاگر بیاد ازتون الگو برداری کنه!ما ایرانی هستیم و همونطور که از رئیس جمهور منتخب و خوشگلون پیداست هر کاری میتوانیم بکنیم!
به امید پایداری بلاگاسکای از گزند نامردمان

سلام بر آقا رامین عزیز
انشالله که همیشه لبتن خندون باشه

سعید درودی سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:57 ق.ظ http://themestudio.ir

سلام مهندس
نه میشه خندید نه میشه گریست

راستی مهندس چطور بود ؟!

سلام
بخند و خوش باش
دیدم قشنگ بود البته امروز دوباره دیدمش نبود

عبرت سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ب.ظ http://ebrat.blogsky.com

سلام بر شما آقای چنگیزی
واقعا بعضی از افراد از بعضی از واقعیات جامعه در جهت تخریب بعضی دیگر استفاده میکنند که باید به حال اونها تاسف خورد و اون جمله دعایی آخر متن شما رو بصورت صحیح تر(!) تکرار کرد:
اللهم اشف کل مریض.
التماس دعا.
عبرت.

التماس دعا

مهدی سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:11 ب.ظ http://bivatan.blogsky.com

بی خیال بابا ..... این جور چیزا که عذرخواهی نداره. اگه گرفتینم نوش جونتون، خوش به حالتون.
به جای این کارا هم برید، یه امکان بذارید من پستای قدیمی مو از تو میهن بلاگ و پرشین بلاگ بیارم اینجا. واقعلا ممنون میشم.
طرفدار هر کی که باشید، بلاگ اسکای رو دوست داریم.
موفق باشید.
یا حق.

کاشکی بود و میگرفتیم :))
الان شدیم آش نخورده و دهن سوخته

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:04 ب.ظ

مهندسی نرم افزار بهتره یا سخت افزار؟
اگه یکی سخت افزار بخونه میتونه مثل شما بلاگ اسکای بزنه؟ آیا تحصیلاتش به این اوامر مربوط میشه؟ یا برای اینجور کارا حتما باید نرم افزار بخونه؟

کلا هر کدوم را تو دانشگاههای ایران بخونی بلاگ اسکای نموتونی بزنی. به همت خودت بستگی داره که چقدر بری دنبال نرم‌افزار

یاشار سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ب.ظ

خب این حق شما بود که اون خبر رو تکذیب کنید.
ولی از اونجایی که خودتون میدونیدهر دم از این باغ خری میرسد! دیوانه تر از دیوانه ای میرسد! لطفن به دولت گیر ندید. نه اینکه طرفدارشم برای اینکه همین رو بهانه میکنند و اینجا رو میبندند و اون وقت تمام زحماتی که برای وبلاگمون کشیدم از بین میره.

ما کی به دولت خدمتگزار و عدالت محور گیر دادیم؟!؟

سهیل سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:23 ب.ظ

http://saiberi.persianblog.ir/
اینا میگن بلاگ اسکای رو هک کردن!!!!
الکی هم میگن حامی احمدی نژادن!!!
خدا رو شکر که دشمنان ما از احمقهایند!

ادعا کردن که کاری نداره من هم گوگل را هک کردم

سهیل سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:06 ب.ظ

کاشکی امکان ویرایش بود .من رفتم تو چن تا وبلاگ موسوی چی نظر دادم بعد دیم هی میان فحش می نویسن تو وبلاگم!
بعدشم اگه می شد ویرایش کرد خیلی خوب میشد آدم ویرایشش می کرد زیرشم واسش جواب میذاشت
تو این مدت هر چی ما با کلی دلیل و مدرک و منطق و سند حرف زدیم آخرش فحش شنیدیم!!!

ان الله مع الصابرین

سربازان فدای احمدی نزاد سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:11 ب.ظ http://saiberi.persianblog.ir/

میگم مسعود خان بس لرزه های بمب ایمیلی رو بواش یواش دارید میبینید.
البته اینها رو خودت خواستی.
آخر از نطفه خرام فکر نکردی که با بستن وبلاگ خلیج فارس موانع واسه خودت ایجاد میکنی.
البته این دفعه جند هزار ایمیل میفرستم
مثل اینکه یادت رفته اطلاعات کاربرانتو در اختیار موساد و دیگر سازمانهای جاسوسیقرار دادید.
خواهید دید که به این آسانی نخواهیم گدشت.
اون از رسواد مالی ات و اینهم از همکاری با رطیم صهیو نیستی.
کاری میکنم که بلام اسکای در کل ایران فیلتر بشه.
سارا

ای بابا چه دل خرمی داری تو دیگه

رضا چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ق.ظ http://site-nadaram.com ya org?

آفرین
حالا بهتر شد
متتظرش بودم

:)

ثمین چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ق.ظ http://http:/jahani-sabz.blogsky.com/

سلام....خسته نباشید
من برای ورود به وبلاگم با مشکل مواجه شدم.....
همون اسم کاربری و رمز را می زنم ولی نمی تونم وارد بشم....لطفا کمکم کنید..ممنون

لطفا به بخش پشتیبانی ایمیل بزنید

آنیتا شکوری چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:41 ب.ظ http://www.ozahir.blogsky.com

سلام
در نمایشگاه رسانه های دیجیتال شرکت می کنید؟
فرصت ثبت نامش تا ۱۵/۶/۸۸ هست
گفتم خبرتون کنم
www.dmf.ir

سلام
دست شما درد نکنه بابت اطلاع رسانی.
فکر نکنم آب ما با اینها تو یه جوب بره

همسایه چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:00 ب.ظ http://minoom.blogsky.com

سلام
ما رو چه به سیاست.
------------------------------------
وبلاگ من تا وقتی تبلیغات رو نبندی به صورت کامل بالا نمیاد در صورت امکان رسیدگی کنید.
محمد و مینو

من الان وبلاگ شما را دیدم. مشکلی نداشت. شاید اشکال از مرورگر شما باشه لطفا با یک مرورگر دیگه وبلاگتون را تست کنید

مصطفی پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:29 ق.ظ http://downloadz.blogsky.com

سلام
من تازه در سیستم بلاگ اسکای شروع با کار کردم.
قبلا تو میهن بلاگ وبلاگ داشتم.
الان میبینم که سیستم بلاگ اسکای خیلی از امکانات ساده رو نداره
مثلا صفحه بندی در صفحه ی اصلی وب ( این یکی خیلی مهمه )
نشون دادن آمار بازدید ناقصه
خبرنامه نداره
نظر سنجی نداره
جستجو نداره
و ..

البته فکر کنم از نظر امنیت و قدرت سرور خیلی بهتر از میهن بلاگ باشید ( میهن بلاگ یه روز در میون خرابه)

به هر حال اگه سعی کنید امکانات رو گسترش بدید ممنون می شیم.

تشکر.

ای به روی چشم

علی پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:02 ب.ظ http://fun4all.blogsky.com

سلام اقای چنگیزی پنج شنبه شده ها غیبت داری!!!
موفق باشی

هستیم در خدمتتون

آرایه پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:18 ب.ظ http://pendarenik.blogfa.com/

----- Original Message -----
From: araie aria
To: admin@blogsky.org
Sent: Friday, August 28, 2009 4:43 PM
Subject: Re: ?????



taaasoooooof


--- On Fri, 8/28/09, masood <admin@blogsky.org> wrote:


From: masood <admin@blogsky.org>
Subject: ?????
To: araie_aria@yahoo.com
Date: Friday, August 28, 2009, 8:08 AM


سلام...من میدونستم...

:)

~سحر~ پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ب.ظ http://Saharam.Blogsky.com

واقعا خدا شفا بده!!!! حالا قوه ی تخیل همه هم قوی شده و خوششون اومده از اراجیف نوشتن! دوست دارم بدونم تا کی می تونن این بازی ها رو ادامه بدن!!!!

تا دنیا هست از این بازیها هم هست

محسن محمدی پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ب.ظ

سلام من توی مسابقه سفره هفت سین نوروز ۸۸ جزء برندگان بودم ولی تا حالا جایزه ای دریافت نکردم
میشه بگید جایزه ما چی شد؟

من جایزمو می خوام

ما همه جایزه‌ها را ارسال کردیم. شاید آدرستون مشکل داشته. لطفا مجددا آدرس و مشخصاتتون را به contact@blogsky.org ارسال کنید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.