وبلاگ مدیران بلاگ اسکای
وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

ویرایشگر جدید بلاگ اسکای

همانطور که احتمالا متوجه شده‌اید طی روزهای اخیر ویرایشگر جدید بلاگ اسکای در قسمت درج یادداشت به صورت آزمایشی قرار گرفته است.

این ویرایشگر قابلیتهای بیشتری نسبت به نگارش قبل دارد که در قسمت اخبار به تفصیل بیان خواهد شد. از جمله این قابلیتها لود شدن آن در مرورگرهای فایرفاکس و اپرا است. به هر حال بعد از قرار گرفتن نسخه جدید ایمیلها و نظرات متعدی بر ما فرود آمد مبنی بر اظهار نظرات مختلف در مورد آن. اکثر ایمیل ها بار مثبت داشت ولی عده قلیلی هم به مقابله با این طفل معصوم (ویرایشگر جدید) پرداختند. متاسفانه در انتقادات این عزیزان کلمات تخصصی استفاده شده بود که از سطح سواد ما خارج بود برای مثال دوستی فرموده بود ادیتور جدید پرپر میشه یا دیگری نبشه بود این نوار ابزار جدیدی که گذاشتید، یه جوریه! و پهلوانی هم بانگ بر آورده بود که صفحه یادداشت جدید رو کشتید شما !!

به نظر میرسه شاید بعضی از دوستان هنوز با ویرایشگر جدید عادت نکرده‌اند و کمی زمان لازم است تا بشه در مورد ویراشگر جدید قضاوت کرد (البته این را در جواب یکی از منتقدین که گفتم ایشان هم تلویحا تذکر دادند آقای چنگیزی من آخر کامپیوتر هستم خودت کامپیوتر بلد نیستی). ناگفته نماند بعضی از انتقادات هم جای تامل دارد. برای مثال یکی از کاربران عنوان کرده که وقتی متنی را از نرم‌افزار word به داخل ادیتور جدید منتقل میکنم کمی دچار مشکل میشود. همانطور که بعضی از دوستان میدانند در هنگام کار کردن با word یک سری تگ در پشت صحنه تولید میشود که از دید کاربران خارج است این تگها علاوه بر اینکه باعث افزایش حجم مطلب شما میشود خارج از استاندارد HTML و صفحات وب میباشد. یکی از قابلیتهای ویرایشگر جدید حذف این تگهای اضافه در هنگام paste کردن مطلبی از فایل word است که ممکن است باعث آشفتگی بعضی از مطالب شما شود.

به هر حال هدف از ارتقا این ویرایشگر رضایت بیشتر کاربران است پس مهمترین عامل برای رسیدن به این هدف نظرات و پیشنهادات شما میباشد. فقط لطفا کسانی که اشکالی در ادیتور جدید می بینند کمی با درایت بیشتر نظرشان را به ما منتقل کنند که ما هم سر در بیاریم. و نکته آخر اینکه کاربرانی که درخواست بازگشت به نسخه قبلی ویرایشگر را دارند فقط میتوانم بگویم هرگز (با حالت دیکتاتوری).

منتظر شنیدن نظرات شما عزیزان هستم

نظرات 46 + ارسال نظر
محمد شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ق.ظ http://love.blogsky.com

سلام
کار بسیار جالبی بود و دستتون هم درد نکنه.
اما من چنتا نظر دارم که می گم. چون اینجا جای نظر دیگه...!
یکی اینکه عرض این ویرایشگر کمه.
به نظر من اگه حدود ۲سانتی متر ارتفاعش رو بیشتر کنید کار با اون راحت تر می شه و کمتر لازم میشه اسکرول بار رو بالا و پایین کرد.
نکته دوم اینکه در قسمت درج و ویرایش عکس نیازی به نمایش دوباره عکس نیست. بازم می گم. این فقط نظر من هست. فکر می کنم با حذف قسمت مشاهده عکس در این صفحه سرعت کار بالا تر می ره.
نکته ۳ تشکر از اینکه در قسمت درج و ویرایش لینک عنوان و پنجره مقصد رو اضافه کردید. بسیار کار به جایی بود.
نکته ۴ ، شاید کار اضافی باشه و به وسیله خود لینک کردن هم بشه این کار و انجام داد اما گه تویه پنجره درج و ویرایش عکس لینک عکس به.... رو قرار می دادید کار پیشرفته تر و بهتر می شد.
به هر حال باز تشکر می کنم از تلاشتون.
من عقیده ام اینه که واسه انجام بعضی کار ها یه رای گیری و نظر سنجی انجام بدید و بعد اجرا کنید. البته بعضی کار ها !!!!
راستی نکته 5 اینکه یه شمارنده پیشرفته رو به بچه های بلاگ اسکای هدیه بدید. ممنون می شیم.
و نکته 6 اینکه، به مناسبت این ماه عزیز شعبان و اعیادش قسمت عضویت و صندوق پست سیستم لاگ اسکای رو مثل گذشته اگه ممکن هست راه بندازید.
و نکته 7 اعیاد این ماه رو بهتون و تمام مدیران و دست اندر کاران تبریک می گم( به اضافه خانوم بچه ها)
و نکته8 و آخر، ما شما رو خیلی دوست داریم. به قول خودتون باتشکر!

سلام
۱- حق با شماست ارتفاعش کمی بیشتر بشه بهتره
۲- پیش نمایش عکس الزامی نیست میتوانید عکس را مستقیما ثبت کنید
۳-بله
۴- منظورت را متوجه نشدم
۵-شاید در آینده
۶- انشالله در آینده
۷- اعیاد بر شما و همه کاربران عزیز بلاگ اسکای مبارک باشه
۸- ما هم شما را خیلی دوست داریم. فقط اینکه انقدر این همکارای ما را اذیت نکنید

سعید شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:41 ق.ظ http://themestudio.blogsky.com

ای دیکتاتور
مسعود جون سوادت ته کشیده میگم پرپر میزد یعنی پرپر میزد دیگه(یعنی پنجره جدید تا زمان لود کامل باز و بسته میشد)
ضمنا ما که سرقولمون هستیم
الان هم که یک و نیم بعد نصف شبه از خابمون زدیم داریم کار میکنیم

دارم یکی قشنگشو واسه خودم ردیف میکنم
تموم بشه حتما

ضمنا این ویرایشگر هم مبارکه ولی میتونه بهتر از اینی که هست باشه
البته واسه من فرقی نداره چون مرورگر اصلی ام IE هست

انشالله که کنکور قبول بشی انقدر داری زحمت میکشی

میلاد شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ق.ظ http://alivingbeing.blogsky.com

یکی از دلایلی که من را در همین بلاگ‌اسکای نگه‌داشت تعویض ویرایش‌گر بود!
(خالی بستم، قبل از این‌که ویرایش‌گر بیاید هم به همه می‌گفتم فقط بلاگ‌اسکای!)
اما در کل از این ویرایش‌گر راضی هستم و به نظرم تحول خوبی‌است در قسمت ارسال یادداشت.

دست درد نکنه. میلاد جان شما یکی از کاربران خوب ما هستید (خالی نبستم). انشالله که همیشه راضی باشید

هپلی شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:04 ق.ظ http://happali.blogsky.com

چه عجب !!!!!!!!

دیگه داشت ۱ ماه میشد که خبری ازتون نبود

۱ ماه دیگه هم گذشت ولی از تولد خبری نشد.
عجب

سعید شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:16 ق.ظ http://themestudio.blogsky.com

دوباره سلام
مسعود جون این تبلیغات کجا رفتن خیلی لازمشون دارم البته نه خودشون رو میخواستم طول دقیق تبلیغات رو بدونم واجبه به مولا

سلام
مهندس عرض تبلیغات ۴۶۸ پیکسل هست ولی شما عرض قسمت پستها را حداقل ۵۰۰ پیکسل در نظر بگیر

یه کوچولو و آقاییش شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ق.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سلام..خسته نباشین.
نمیشه قسمت لینک رو بر اساس حروف الفبا چید؟متوجه منظورم شدید؟

امکان جابجایی لینکها به صورت دلخواه وجود دارد

رضا شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:20 ب.ظ http://www.web3nter.com

سلام
خوب هستین؟
خسته نباشید
من که با ادیتور جدید بیشتر حال میکنم بهتره
بابای

سلام
مرسی. خوشحالم که با ادیتور جدید راحت هستید

کاربر آینده شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام.آقای مهندس این شکلکهای سایر سرویس ها منظورم هست.اون شکلی باشه.اصلا ما یاهو رو تحریم کنیم
کامنت خصوصی مزایی خاص خودش رو داره.البته در حد پیشنهاده روش فکر کنین در اینده.
سرویس شما بسیار عالی و جمع و جور هست.راه برای چندتا پیشنهاد دیگه هم داره.گل یاتان نرود.قول دادی

۲۰۰ ۳۰۰ تا شکلک جدید میخواهیم براتون بزاریم.
کامنت خصوص را هم ولش کن.
سرویس ما عالی هست انشالله که متعالی شود.
گل هم چشم

حمید توکلی شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:07 ب.ظ http://www.kntoosi.com

در ادیتور جدید، گزینه ای هست با عنوان ِ حذف تگهای آفیس!

به نظرم بهتره بعد از اینکه این گزینه رو انتخاب کردیم، تگهای آفیس حذف بشه و نه اینکه خودش خودکار حذف کنه!

وقتی یه مطلب رو از Word ، پیست می کنیم تو ادیتور، فاصله ی بین پاراگراف ها رو حذف میکنه، ولی جالبتر از اون اینه که وقتی توی خود ِ ادیتور دوباره بین پاراگراف ها فاصله میزنیم، باز هم فاصله ها رو حذف میکنه!

اگه کار کردن با ادیتور جدید، مهارت خاصی میخواد، لطف کنید بهمون یاد بدید!

ممنون که رسیدگی میکنید!

مهندس یکی از این فایلهای ورد را برای ما ایمیل کنیم تا کالبد شکافیش کنیم. ما که هرچی تست میکنیم اشکالی نمی بینیم

گیلاسی یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:44 ق.ظ

اخر اخرش که نه ! یکمی مونده به اخرش!! دو ایستگاه پایین تر !
ولی جون گیلاس این مشکل داره حالا هی بگید تو خوابی !

آخه آدمی که ساعت ۴ صبح وبلاگش را آپدیت میکنه معلومه تو روز خواب آلودست دیگه

شادی یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ب.ظ http://parchine-raz.blogsky.com/

وجود این وبلاگ یعنی نهایت دموکراسی!
هنوز از بلاگ اسکای دیکتاتوری ندیدم ...
این که ما دلمون واسه اون ویرایشگر تنگ شده برمیگرده به مقوله ی نوستالوژی...!!!
مشکل من با عکس بودکه حل شد ممنون
از ورد هم که کپی میکنم من به مشکلی برنخوردم تا حالا باز هم ممنون
موفق باشید

کاشکی همه مثل شما در مورد این ویرایشگر فکر میکردند

Ir02x6 یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:44 ب.ظ http://ir02x6.blogsky.com

خیلی باحال شده ...
تو اپرا هم می آد ...
دمت جیز

مرسی

امیر یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:57 ب.ظ

ویرایش گر قبلی به خاطر سادگیش قشنگ بود

قشنگی از خودتونه

محمد دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ق.ظ http://love.blogsky.com

بعضی وقت ها هست که شما می خواید به خود عکسی که تو وبلاگ می خواید نمایش بدید یه لینک وصل می کنید. یعنی هر کی رو عکس کلیک کنه بره تو آدرسی که شما لینک کردی به عکس. دقیقا مثل لینک یه نوشته.
منظورم این بود که این اضافه کردن لینک رو تویه قسمت درج و ویرایش عکس قرار بدید. البته می دونم جور دیگه ای هم می شه این کار و کرد.
در ضمن من از همه همکاراتون تشکر می کنم و اصلا قصد اذیت کسی رو ندارم. اگه از من ناراحتن از طرف من ازشون عذر خواهی کنید یه بوسشونم بکنید. شاید اینجوری از دلشون در بیاد

خدا خیرتون بده

محسن دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:34 ق.ظ http://after23.blogsky.com

قربان لازم نبود با حالت دیکتاتوری بگویید هرگز. ما گردنمان از مو باریکتر است. همین جا ضمن اعلام اینکه خر ما از کزه گی دم نداشت و نیز کیسه کردن ماست های خودبا شهامت از ایمیلی که برایتان فرستادیم و نالیدیم اعلام برائت می کنیم.
ممنون از زحماتتان.

احسنتم و تبارک الله

قالب وبلاگ دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:02 ق.ظ http://gamespot.blogsky.com

سلام عرض میکنم خدمت شما . میخواستم که بگویم من و یکی از دوستان طراح قالب وبلاگ هستیم و اگر ممکن هست یکی از کار های ما را ببینید و اگر خوشتان آمد ما به عنوان قالب ساز بلاگ اسکای باشیم . اگر موافق هستید و میخواهید با من تماس داشته باشید آی دی زیر را آدد کنید :
amirkazemi39

سلام
دوست عزیز لطفا به template@blogsky.org ایمیل بزنید

مسعود دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:49 ق.ظ

چه خوب شد که بالای وبلاگ ها الان تبلیغ نیست. آیا در آینده می خواهید تبلیغ بگذارید؟ چرا یک مدت تبلیغ می گزارید بعد نمی گزارید؟ ولی اینجوری که تبلیغ نیست بهتره

معلومه که میخواهیم بذاریم. چه سوالاتی میپرسیدها

شقایق دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:06 ب.ظ http://shaghayegh.blogsky.com

با ادیتور جدیدتون خیلی خوشحالتر! کار میکنم. خب به هر حال من عاشق کارای جدیدم و ادیتور جدیدتون هم هیچ مشکلی نداره کاش اسم اون دکمه رو بزارین حذف تگهای وورد، چون من توی فرانت پیج تایپ می کنم و بعد از Paste کردن هیچ مشکلی هم نداره چون اگر کدی هم باشه با اچ تی ام ال هم خونی داره.
I LOVE BLOGSKY
موفق باشید

ممنونم از راهنماییتون و خوشحالم از رضایت شما

سلطان پنگوئن دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:46 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

سلام...

دستتون درد نکنه! خیلی شدید! خیلی هم توپه! البته مشکل word رو داره که خودتون اشاره کردین! که اونم مهم نیست زیاد...

بابت زحماتتون ممنون...

سلام
خواهش. انجام وظیفه کردیم

محمد سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:03 ق.ظ http://love.blogsky.com

با سلام ۳باره
۱. می بخشین ما اینقدر مزاحم می شیم.
۲. یه مشکلی تو این ادیتور پیدا کردم که هنوز مطمئن نیستم مشکل باشه. چون رو سیستم من اینجوری هست گفتم شاید واقعا همه جا اینجوری باشه . بگم که حلش کنن بچه های فنی.
این رو فقط رو سیستم خودم دیدم. راستی من با اینترنت اکسپلورر کار می کنم.
وقتی تویه ادیتور اصلی (اولی) گزینه ی بزرگ کردن ویرایش گر و می زنم و تویه صفحه ویرایش گر بزرگ وارد می شم؛ تمام گزینه هایی که باز اینجا هم هستند؛ از قبیل درج و ویرایش عکس؛ رنگ قلم و .... رو می زنم؛ دیگه تو این پنجره هایی که باز می شه زبان فارسی ساپرت نمی شه.
نمی دونم تونستم منظورم و برسونم یا نه.
جهت اطمینان آدرس یه عکس و می زارم؛ مشاهده کنید شاید بهتر منظورم و رسونده باشم اینجوری.

http://i38.tinypic.com/2dt271f.jpg

به هر حال وظیفه گفتن مشکلی بود که مشاهده کرده بودم.
اینم اضافه کنم که من چون این مشکل و تو ادیتور قبلی ندیده بودم بیشتر شک کردم به مشکل از این ادیتور باشه تا سیستم خودم!
موفق و سر بلند باشید.




سلام
این تصویر را ببین http://i35.tinypic.com/2mw9sh3.jpg
مشکلی در ویرایشگر وجود ندارد. احتمالا صفحه شما به درستی لود نشده.
ممنون بابت پیگیریتون

میلاد سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:01 ق.ظ http://alivingbeing.blogsky.com

سلام
اگه چند تا قالب طراحی کرده باشیم برای بلاگ‌اسکای چه جوری باید اونو به شما بدیم تا در سیستم بذارید؟
البته من قالبی از خودم طراحی نکردم. قالب Thirteen رو از قالب‌های آزاد وردپرس منتقل کردم به سیستم.
اینجا هم می‌تونید ببینید نمونه ش رو:
templatetest.blogsky.com

سلام
دوست عزیز لطفا به template@blogsky.org ایمیل بزنید.

مرسی

رضا سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:04 ق.ظ http://www.hack-rap.blogsky.com

سلام داش مسعود
خوف هستی؟
میگم شما خودتون نمیتونید یه ۲ تا قالب ۲ ستونه درست کنین؟
خدایی خسته شدم از قالب وبلاگم
میخوام به دامین اتصال بدم ولی قالب خوبی نسیت
منتظر جوابم

فعلا امکانش نیست. یه چند وقتی طول میکشه که دیگه تا اون وقت کاسه صبر شما هم لبریز میشه
شرمنده

کاربر سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:53 ب.ظ

سلام مهندس.۲۰۰-۳۰۰تا شکلک!!! چه خبره استاد؟بعد میشه پارسی بلاگ و اون همه انتظارآخرش ۲۰تا کافیه مگه میخایم کارتون بلاگ بسازیمکامنت خصوصیچشم.ولش میکنم.
بابت گل هم ممنون.

خواهش

یه دوست سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:13 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید
چرا فونتها غیرفعالند و امکان تغییرفونت نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
امکان تغییر فونت وجود دارد.

هادی بدری‌زاده سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:55 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید فراوان خدمت شما دوست و مدیر عزیز.
یادم هست که چندی قبل شعار بلاگ اسکای این بود که "بلاگ اسکای می‌خواهد بنز باشد". اما باید بگویم که متأسفانه سیستم بلاگ مطبوع و مورد پسند من در حال به یک پژو مدا 84 تنزل پیدا کرده. از نظر امکانات از رقیبان خودتون مثل بلاگفا عقب افتادید. مثلاً امروز که دیدم سیستم قالب در صفحات جدید را اضافه کردند و جدا از موضوع‌بندی امکان طبقه‌بندی پست‌ها بر اساس نام نویسندگان و اعضا را در وبلاگهای گروهی در نظر گرفته‌اند و ...
حال مشکل بنده این است که وقتی در وبلاگ بسیار پر بیننده‌ی همکلاسی که روز 20 تا 30 پست بر رویش قرار می‌گیرد و نیاز بسیار مبرم به طبقه‌بندی نوشته‌ها بر اساس نام اعضا دارد،‌چرا پس از چندین بار خواهش و اصرار از طرف مدیران وبلاگ همکلاسی که به‌نظر من موجب افتخار برای بلاگ‌اسکای است، هیچ توجهی نمی‌کنید. این‌قدر تعداد پست‌ها بالاست که خیلی از پستها توسط علاقه‌مندان خوانده نمی‌شود و هیچ کس هم راهی برای دیدن نوشته‌های مثلاً آقای بدری‌زاده نداره! کار بجایی رسیده که ما داریم توی سر خودمون می‌زنیم که ببینیم می‌شه دیتا بیسی برای اینکار جداگانه طراحی کنیم. که متأسفانه تاکنون ثمر نداشته. برای بار چندم خواهش می‌کنیم،‌ برای این معضل فکری کنید. ممنونم از لطفتون.

سلام
دوست عزیز درخواست ها و پیشنهادات کاربران بر اساس سیاستهایی اولیت بندی میشوند و ممکن است مدتی ایجاد امکان جدیدی به طول بیانجامد و ممکن است بعضی از امکان جدید مورد درخواست عده کمی از کاربران باشد. در هر حال تمام تلاش ما ارئه خدمات با کمیت و کیفیت بالاست.

هادی بدری‌زاده سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:57 ب.ظ

راستی چون من مسؤول رسیدگی این مشکل شده‌ام. ایمیلم را اینجا می‌گذارم. ممنون.
bazkhord@yahoo.com

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:34 ب.ظ

آقا قضیه ی این گل چیه؟
منم می خوام

چیز خاصی نیست. منظورشون من هستم

حوال یعنی دوست چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:39 ق.ظ http://www.haval.blogsky.com

سلام. ویرایشگر جدید چشم نوازتر است اما...

اگر پیش از این، ویرایشگر به خوبی در مرورگر IE کار می‌کرد و در سایر مرورگرها خیر، این بار در همه مرورگرها به طور ناقص کار می‌کند!

همین که تگهای ورد را خودکار حذف می‌کند یک ایراد است دیگر! بنده متنی را در ورد تایپ کرده و چند لینک (هاپیپرلینک) هم درج کرده ام، اما بعد از کپی و انتقال آن به ویرایشگر بلاگ اسکای، تما لینکها حذف می‌شوند و بعضا رنگها هم دستخوش تغییراتی می‌شوند....

راستی، مگر نمی‌توان از همان ویرایشگری استفاده کرد که بلاگفا استفاده می‌کند؟

در هر حال، ما همچنان بلاگ اسکایی هستیم...

هر چند بعد از چند سال نوشتن، page rank حوال در گوگل هنوز صفر است!

آروزی موفقیت برایتان دارم.

سلام
ممنون از توجه شما. در حال رفع ایرادات ویرایشگر جدید هستیم

الهام چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:08 ب.ظ http://sofalin.blogsky.com

من راضی نیستم
یکی از پستهامو هروقت میخوام ادیت کنم سیستم کامل هنگ میکنه و عجیب اینکه فقط درمورد همان پست!
۲-من نمی دونم سیستم قرار دادن عکس چجوریه
آدرس رو که میذارم تو قسمت مربوطه بعدش چه اتفاقی میفته؟
شما که تصمیم به تغییرات اینچنینی دارید بهتر نیست اول کمی آگاهی و آموزشهای لازم را بگویید؟!

دوست عزیز به زودی مشکلات ویرایشگر جدید بر طرف خواهد شد

یه کوچولو و آقاییش چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:40 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سسلام..منظورم..این بود خودش اتوماتیک به ترتیب بشه..پرشین بلاگ این مدلیه..

شرمنده برای بلاگ اسکای را خود شما باید زحمتش را بکشید

میثم پی جی چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:03 ب.ظ http://anarnet.mihanblog.ir

سلام
من میثم ادمین انارنت هستم
راستش رو بخواین من تا حالا اصلا اسم بلاگ اسکای هم به گوشم نخورده بود ، نمیدونم چی شد با این سیستم آشنا شدم و از این بابت خدا را صد هزار مرتبه شکر میکنم.
بلاگ اسکای از چند نظر ، نظر منو جلب کرده :
این که مدیرای خوبی داره که واقعا به فکر کاربراشونن (از پاسخ دادن به کامنت ها معلوم میشه)
و این که این جا به شعور ادم احترام میذارن ، میخواستم برم وردپرس ولی حالا که بلاگ‌اسکای رو دیدم منصرف شدم ، درسته که امکانات بلاگ‌اسکای در حد امکانات وردپرس نیست ولی در بلاگرهای فارسی حرف اول رو میزنه (من بمیریمم ایران رو به دنیا ترجیح میدم).
اما یه مشکل بزرگ در سر راه من برا ورود به بلاگ اسکای وجود داره و اون اینه که من در انارنتم در میهن‌بلاگ4 100 تا پست دارم که بیشتر اونا هم آموزشی هستن و دارای عکس ، پس انتقال اونا به بلاگ‌اسکای به صورت دستی خیلی زمان بره ، میخواستم بدونم راهی برای انتقال وبلاگم وجود داره؟(که انارنتم رو در میهن‌بلاگ به بلاگ‌اسکای import کنم).
ضمنا آیا بلاگ‌اسکای محدودیت تعداد پست داره؟(یعنی مثلا بیشتر از 200 تا پست رو دیگه نشون نده).
ممنون میشم جواب بدید.
ممنون و یا علی!

سلام
دوست عزیز از اظهار لطف شما به بلاگ اسکای کمال تشکر را دارم.
امکان خاصی برای انتقال پستهای شما از دیگر سرویس دهنده ها وجود ندارد. همچنین بلاگ اسکای محدودیتی در تعداد پست ندارد.
امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای نوشته های خوب شما باشیم

امیر مولائی پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ق.ظ

با سلام من سالهاست از سیستم وبلاگ استفاده میکنم . اما وبلاگهایی در سیستم های دیگر دارم . در میهن بلاگ و پرشین بلاگ، میخواستم بپرسم آیا راهی هست که اطلاعات و آرشیو آنهارا به وبلاگ جدیدم در بلاگ اسکای منتقل کنم؟ ممنون میشم بهم کمک کنید

سلام
دوست عزیز متاسفانه امکان خاصی برای انتقال مطالب شما وجود ندارد و باید مطالب خود را به صورت دستی انتقال دهید.

مرکز دانلود ایرانیان پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:21 ق.ظ http://www.matinpardaz.com

سلام. این ویرایشگرهای آنلاین هم حکایتی دارند...

ما در سایت خود از ویرایشگر TinyMCE استفاده می‌کنیم. امکاناتش کامل است و با مرورگر فایرفاکس هم به خوبی کار می‌کند اما بعد از ارسال مطلب باید یکی دو بار برگردیم و چینش مطلب را درست کنیم.

راستی، شما از چه ویرایشگری بهره می‌برید؟

ویرایشگر TinyMCE کمی سنگین است. ویرایشگر فعلی بلاگ اسکای HTMLAREA است

حوال یعنی دوست جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:08 ق.ظ http://www.haval.blogsky.com

سلام. می‌خواستم بگم که مشکل من با ویرایشگر متن حل شده و با فایر فاکس به خوبی کار می‌کنه...

سلام
خدا را شکر

شاهین سپنتا جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:22 ق.ظ http://www.drshahinsepanta.blogsky.com

با درود
همان طور که دیگر دوستان هم نوشته اند هنگام کار با ویرایشگر جدید یک مشکل هست و اون هم اینه که وقتی مطلبی را که در word تایپ می کنم و بعد به داخل ویرایشگر منتقل می کنم بعد از این که مطلب را پست کردم ، می بینم که فاصله پاراگراف ها دوبرابر شده و هر کاری هم می کنم این فاصله ها کمتر نمیشه و این باعث میشه که ریخت مطلب به هم بریزه .
لطفا بفرمایید برای این که فاصله خطوط و پاراگرافها بیشتر نشه چکار کنم؟

سلام
در حال رفع ایرادات ویرایشگر جدید هستیم.
موفق باشید

هادی بدری زاده شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام. خسته نباشید. آقا میشه پاسختان را در مورد کامنتی که در همین پست قبلاً گذاشتم بدونم... لطف کنید جواب بدین

جواب داده شد. شرمنده از تاخیر پیش آمده

فائزه غلامی شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ب.ظ

خیلی ویرایشگر جدید درست کار نمی کنه.به عنوان مثال وقتی می خوای رنگ نوشته رو تغییر بدی اصلا تغییر نمی کنه هزار بار هم سعی کنیم تغییر پیدا نمی کنه و یا تکه ای رنگش تغییر می کنه.و یا وقتی می خوای متن رو ویرایش کنی تغییرات اعمال نمی شه.
امیدوارم این مشکلات حل بشه.
موفق باشید.

ممنون. در حال بررسی است

حمید توکلی، IT دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:22 ب.ظ http://www.kntoosi.com

لزومی به ارسال فایل Word نیست چون حتی اگه توی خود ادیتور هم یه مطلب رو تایپ کنیم باز هم فاصله ی بین خطوط رو حذف میکنه!

این فقط مشکل من نیست، این مشکل رو خیلی از اعضای همکلاسی دارند و به بنده منتقل کردن!

از طرفی خطوط افقی معمولا بعد از ویرایش مجدد متن، به انتهای متن میرن!

مثل این :

http://kntu.blogsky.com/?PostID=4444

موفق باشید!

حمید جان مشکل در حال بررسی است. ممنون از توجه شما

حمید توکلی سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:07 ب.ظ http://kntu.blogsky.com/1387/05/28/post-5390/

مسعود جان!

تو همکلاسی یه متن نوشتم در مورد مشکلات ویرایشگر!

http://kntu.blogsky.com/1387/05/28/post-5390/

یه چیز جالب : اگه ویرایشگر رو بزرگ کنیم، مشکل حذف فاصله هاش حل میشه!

موفق باشید!

ممنون. موفق باشید

جی ۲ شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:45 ق.ظ http://jalal-alizadeh.blogsky.com

راستی آدرسش هم اینه:
http://BlackLove-07.Blogsky.com

حمید توکلی دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:00 ب.ظ http://www.kntoosi.com

یه مشکل دیگه!

وقتی یه متن رو به یه متن دیگه توی همکلاسی لینک میکنم، مثلا اگه اینجوری باشه:

http://kntu.blogsky.com/1387/05/26/post-5176

به جای kntu، سه تا دبلیو میزاره و وقتی هم که باز شد، آخرش اینو میزاره : Home.bs

http://www.blogsky.com/1387/05/26/post-5176/Home.bs



این مشکل رو چندین بار دیده بودم ولی حواسم نبود که مال ِ ادیتور ِ جدیده!

موفق باشید!

جل الخالق. چرا این مشکلات برای ما پیش نمیاد؟!؟

ali سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:00 ب.ظ http://www.softdownload.blogsky.com

http://toolbar.netcraft.com/site_report?url=http://www.blogsky.com


سایتتون دیروز ریبوت شد!!!!!

حالا سالی یک دفعه عیبی نداره

حمید توکلی جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ب.ظ http://www.kntoosi.com/1387/06/08/post-5505/

این متن رو هم ببینید!

http://www.kntoosi.com/1387/06/08/post-5505

هر لینکی که تو ادیتور ثبت میشه، به طور خودکار قسمت اولش اسم سایت بلاگ اسکای قرار میگیره!

سلام
مشکل به خاطر کامل نبودن آدرس لینکهای شما میباشد. لینکهای شما برای مثال به صورت wiki.php میباشد. چنانچه لینک به صورت کامل همراه با URL باشد مشکلی نخواهید داشت

محمد یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:05 ق.ظ http://www.love.blogsky.com

سلام
ببخشین این حرف و اینجا می زنم.
می دونم تو دلتون می گید برو به ایمیل پیشنهادات ایمیل بزن بابا. اینجا که جای این حرف ها نیست اما!!! حوصله ایمیل زدن و ندارم و دلم هم نمی یاد نگمش
خواستم پیشنهاد بدم، تو قسمت یادداشت های منتشر شده به اضافه ردیف و عنوان یادداشت و نویسنده و ...... یه قسمت دیگه اضافه کنید که نشون بده این نوشته مربوط به چه موضوع بندی میشه. این خیلی مفیده. ممنونم مدیر جان

سلام
پیشنهاد خوبیه ولی دیگه عرض جدول جای بیشتری برای قرار دادن ستون موضوع بندی نداره

محمد دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:11 ب.ظ http://www.Love.Blogsky.com

سلام
ببخشین من اینقدر تعداد نظراتم بالاست
من یه مشکل دیگه دیدم.
من داشتم یه یادداشت جدید می نوشتم و نوشتم هم و انتشار دادم.
این یادداشت دارایی کمی کد html و از این حرف ها بود واسه بچه ها که صدای ربنای ماه مبارک و بتونن تو وبلاگشون بزارن.
آدرسش این بود>>>
http://love.blogsky.com/1387/06/10/post-64

تویه این پست از ادامه مطلب استفاده کردم و کد هارو تو ادامه مطلب گذاشتم. بعد از انتشار متوجه مشکلی تویه این مطلب خودم شدم . برگشتم تو ویرایش متن این مطلب اما صحنه عجیبی دیدم!
این عکس و ببینید شما هم>>>
http://i34.tinypic.com/5tw6co.jpg

نصف مطلبی که تویه ادامه مطلب بود رفته بود تویه خود صفحه. البته من تونستم مشکل خودم و حل کنم
اما واقعا اینجوری خوب نیست. بهتره یه کم این ویرایشگر هوشمند تر باشه.
ممنونم.

سلام
مرسی. بررسی میشه

رویااااღ.••.اتیش پاره.••.ღاز قم جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ب.ظ http://foozooli.blogfa.com

سلام تو جواب سوال من اینو گفتید می خوام بدونم این گزینه دقیقا کجاس
شما باید گزینه anti flooding را در منوی تنظیمات بخش نظردهی غیرفعال کنید.

تورو خدا یه جواب قانع کننده بگید مرسی

وقتی که وارد بخش مدیریت یک وبلاگ میشوید سمت راست گزینه هایی وجود دارد از قبیل "یادداشت جدید" ، "یادداشت های منتشر شده" ، "نظرات تایید نشده" و ... یکی از این گزینه ها "تنظیمات بخش نظردهی" هست. روی این بخش کلیک کنید. داخل این بخش گزینه ای به نام Anti flooding وجود دارد. غیر فعالش کنید و دکمه ثبت را فشار دهید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.