وبلاگ مدیران بلاگ اسکای
وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

وزارتخانه‌ای با آرمانی به پهنای ۱۲ کیلو بیت

باور بفرمایید که بنده از این آدم‌هایی که از هر چیز ایراد می‌گیرند و نسبت به هرچیزی معترضند نیستم. علاقه‌ای هم به دعواهای سیاسی ندارم. ولی آشی که این آقای وزیر دارد می‌پزد آنقدر شور شده که صدای این آقا مسعود ما هم درآمده. اجازه بدهید چندتا از جمله‌هایی که ایشان فرموده‌اند را به نقل از خبرگزاری فارس عینا نقل کنم

« این میزان [۱۲۸ کیلوبیت] را شرکت‌ها حتی نمی‌توانند به مشتریان عرضه کنند»
نمی‌دانم  این عدد ۱۲۸کیلو بیت در چشم آقای وزیر خیلی بزرگ به نظر می‌آید یا اینکه توانایی های مخابراتی کشور تا این حد محدود است یا اینکه شرکت های ارایه دهنده اینترنت در نظر وزیر محترم این‌همه بی‌عرضه می‌نمایند. به هر حال اگر جناب وزیر کمی در اینترنت جستجو می‌کرد متوجه می‌شد که سرعت ۱۲۸ کیلوبیت در خیلی از کشورهای نه چندان پیشرفته هم در حال انقراض است. 

 «پهنای باند 128 کیلو بیت اکنون برای بسیاری از سازمانها بدون مشتری است»
وقتی پهنای باند ۱۲۸ کیلوبیت با ترافیک ماهانه ۳ گیگابایت برای آدم ۱۷،۱۸ هزارتومان آب می‌خورد و همین پهنای باند بدون محدودیت، برای مصرف کننده بالاتر از ۲۵ هزار تومان تمام می‌شود خوب معلوم است که مشتری کم پیدا می‌شود. با این حال هم اکنون در بسیاری از مناطق تهران(مثل سعادت آباد- محله چنگیزی‌اینا) پورت‌های ADSL خالی پیدا نمی‌شود و مشتریان محترم برای گرفتن اشتراک ADSL باید چند ماهی در نوبت بمانند. یا محله ما که اصلا ADSL عرضه نمی‌شود و بنده هنوز در حسرت دیدن عدد ۱۲۸kb در جلوی عبارت speed در پنجره connection هستم.

«با صدور مجوز برای ارایه پورتهای پرسرعت از سوی شرکت‌های مخابرات استانها نرخ رشد در این زمینه سرعت می‌گیرد»
این هم سرانجام خصوصی سازی!

«پهنای باند 56 کیلو بیت برای مصارف و کاربران اینترنتی خانگی و دانشگاه‌ها حتی برای دانلود کتابهای 500 صفحه‌ای مناسب است»
«اگر بتوانیم 12 کیلو بیت را به این 30 درصد یعنی 5 میلیون نفر برسانیم انقلاب عظیمی در عرضه اینترنت پرسرعت کرده‌ایم»

یک سوال، آقای وزیر! شما با کاربردهای اینترنت آشنا هستید؟ معنی اینترنت پرسرعت را می‌دانید؟ آیا می‌دانید که مودم های  Dial up در دهه هشتاد میلادی مرز سرعت ۱۴.۴ کیلوبیت را پشت سر گذاشته‌اند؟ شما معنی سرعت ۱۲ کیلوبیت را میدانید؟ شما معنی «انقلاب عظیم» را می‌دانید؟(شد چند تا سوال؟)
 اگر اجازه دهید با یک مثال برایتان راجع به این سرعت توضیح می‌دهم. نمیدانم شما چقدر با سایت‌های اینترنتی آشنا هستید. ولی اکثر کاربران ایرانی سایت Yahoo را می‌شناسند و به آن سر می‌زنند. حداقل برای دیدن ایمیل‌هایشان به این سایت مراجعه می‌کنند. برای اطلاع بیشترتان عرض کنم این سایت همان سایتی است که چند ماه پیش نام ایران را از لیست کشورهایش حذف کرد. الغرض! حجم متن HTML صفحه اول این سایت حدود ۱۲۵ کیلوبایت است (همین الان اندازه گرفتم) و حجم بقیه فایل‌های وابسته به آن (شامل جاوااسکریپت، CSS، تصاویر بدون احتساب کوکی ها و سایر اطلاعات پنهان از دید کاربر) حدود ۱۶۵ کیلوبایت است. به عبارت ساده‌تر شما وقتی به صفحه اول این سایت مراجعه می‌کنید حداقل ۲۹۰ کیلوبایت اطلاعات دریافت می‌کنید. مدت زمان لازم برای دریافت این اطلاعات از فرمول زیر محاسبه می‌شود.

T = (290 * 8) / S  

که در این فرمول T زمان بر حسب ثانیه و S سرعت برحسب کیلوبیت بر ثانیه(kbps) است و در صورت تحقق اهداف شما برای رسیدن به سرعت ۱۲ کیلو بیت بر ثانیه زمان لازم برای دیدن صفحه اول سایت Yahoo برابر با  ۱۹۳ ثانیه یا به عبارتی ۳ دقیقه و ۱۳ ثانیه است. (لطفا محاسبات را مجددا انجام دهید. شاید من اشتباه کرده باشم)
چی؟ می‌پرسید عدد ۸ چرا در حجم صفحه ضرب شده؟ ببخشید فراموش کردم توضیح بدهم. ما دو واحد داریم که نام‌شان کمی شبیه به هم است. اولی کیلوبیت(kb) و دومی کیلوبایت(KB). اولی معمولا برای اندازه گیری سرعت شبکه و دومی برای اندازه گیری حجم فایل استفاده می‌شود. و هر بایت برابر با ۸ بیت است. به همین دلیل هم ما با اینترنت ۵۶ کیلوبیتی حداکثر سرعت دریافت اطلاعاتمان ۷ کیلوبایت است. البته مودم های ۵۶kb معمولا با حداکثر سرعت کار نمی‌کنند و بسته به کیفیت سویچ های مخابرات، کیفیت کابل‌های تلفن، فاصله از مرکز مخابراتی و نویزی که روی شبکه وجود دارد سرعتشان کاسته می‌شود  ومعمولا باسرعت های بین ۴۰ تا ۵۰ کار می‌کنند. به همین جهت ما با استفاده از آن ها سرعت Download بیشتر از ۵ یا ۶ را هیچ وقت پیدا نمی‌کنیم.   
می‌دانید مشکل کجاست؟ مشکل اساسی این است که جناب وزیر فرق بین کیلوبیت(kb) و کیلوبایت(KB) را نمی‌داند. به همین خاطر فکر می‌کند که سرعت ۵۶kb و یا ۱۲۸kb سرعت زیادی است و ۱۲ کیلوبیت را برای مردم مناسب می‌داند.. متاسفانه ظاهرا مشاوران و معاونان وزیر هم این مساله را نمی‌دانند و نتیجه آن این است که می‌بینید.

نظرات 70 + ارسال نظر
Mohammad شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:53 ب.ظ http://love.Blogsky.Com

Salam aghaye modir.
Harfe shoma kamelan sahih, ama toro khoda enjor nagid.
Mitarsam az farda blogsky.Com ro ba en harfa filter konan, on vaght ma bikar mishem! Plz plz plz

نگران نباشید. انشاالله فیلتر نمی‌شویم

امید یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ق.ظ http://www.s-p-r.blogsky.com

سلام مرتضی جان.بابا تو فکر نکردی ایشان و مشاورین و معاونین ایشان شاید قادر به فهم چنین مطالب ثقیلی نباشند یکم زیر دیپلم حرف بزن بقیه هم متوجه بشوند.مثلا بگو همه جای دنیا چطور یه مسابقه فوتبال را براحتی و بدون پرش با اینترنت می بینند.یا چطور برای یک دانلود کوچک صوتی یا تصویری باید مدتها زل بزنیم به مانیتورمان.چرا همه متخصصین وزارت ارتباطات رو مثل خودت فرض میکنی .اصلا انگار تواین کشور زندگی نمی کنی .یکم از اوس مسعود یاد بگیر اصلا تریپ مدیریت نمی گیره حرفاش را هم همه می فهمند.منم قول می دم اگه از این حرفا دوباره نزنی پست بعدیم رو بعد قهرمانی اس اس تو حذفی به تو تقدیم کنم.میدونم اس اسی هستی ....قربونت امید (یعنی میشه این بارهم اول بشم خدا)

من فقط طرفدار تیم ملی هستم! (دروغ به این بزرگی شنیده بودی؟)

مصطفی یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:01 ق.ظ http://isis.blogsky.com

سلام آقا دوماد
دلم برای خودم میسوزه
ما داریم تو این مملکت حروم میشیم
نه اینکه نخبه ایم حقمونو اینا می خورن
در ضمن وزیر عزیز طبق آخرین تحقیقات بنده در طول عمر با برکت خود ۱۷ بار از نزدیک ، ۱۰۴ بار از فاصله ۱۲۰۰ متری ، ۱۷۵ بار بصورت تصاویر چاپ شده توانستند کامپیوتر را زیارت کنند و در طی همین بازه زمانی ۳بار کاربر کامپیوتر بودن که ۱.۵ بار موفق شدن به اینترنت وصل بشن ، که مانع بسی افتخار برای دولت نهم و رکوردی ثبت شده در گینس هست...
مع الوصف این روند که شما در پیش گرفتید شما را در معرض لیفترینگ قرار میدهد و این قضیه بسی باعث نگرانی خاطر این حقیر است.
-------------------------
پ.ن : خدایا مارا از شر انسانهای نادان برهان(بخوانید حاکمان نادان / بگویید الهی آمین)

نگران نباشید. شکر خدا در این کشور آنقدر آزادی هست که بخاطر گفتن این حرف‌ها فیلتر نشویم

هپلی یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ق.ظ http://happali.blogsky.com

سلام آقاهه

زیاد حرص و جوش نخور بابا

تولد چی شد ؟

من کیم؟ اینجا کجاست؟ تولد چیه؟

یه کوچولو و آقاییش یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:30 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سلام..خسته نباش..من هرکاری میکنم این شکلک ها برای من نمیاد..میشه کدش رو برام بفرستین..یا بگین من از از کجا پیدا کنم؟
متشکرم

یادتونه گفتیم همین روزها شکلک ها را برای همه می‌گذاریم؟
هنوز همین روزها نشده. چند روز دیگه صبر کنید

[ بدون نام ] یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:45 ب.ظ

لطفا یک انتقال دهنده مطلب در سایت blogsky ایحاد کنید

منظورتان از انتقال دهنده مطلب چیست؟

حسین دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:10 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

بابا اینقد از این وزیر انتقاد نکنین!

بنده خدا لطف کرده از یه سیم کوچولوی مسی که اومده طرفای مرکز شهر یه ۲۰۰ ۳۰۰ میلیون انشعاب!! گرفته داده ملت!

ببینین چقد صرفه جویی میکنه!!!

منه بیچاره هم سرعتم به ۱۹کیلو کاهش پیدا کرده! حالا سرعت دانلودم اگه ۱بشه دیگه معجزه شده! کتاب ۲صفحه ای هم نمیتونم دانلود کنم! اصلا دانلود با سرعت ۱ معنی نداره که! داره؟ یه جورایی دانلود نداره اینترنت ما

این ۹۰۰۰ تومن به ازای هر یه گیگ دانلود واسه adsl هم که فاجعه است که تو شهرستاناست!

ای بابا! دست رو دلم نذار که خونه!!!

نبینم غمگینی. اینترنت که چیز مهمی نیست. سرت سلامت

ناصر رایگانی دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:34 ب.ظ http://www.bastam.blogsky.com

الهی
به کوری چشم دشمنان
سرعت خطوط اینترنتی ما را ۱۲۸kb بفرما
باشد تا مشتی محکم بر دهان اینترنت ۵۶kb بزنیم
آمین

شما که داری دعا می‌کنی چرا ۱۲۸kb ؟ بیشتر دعا کن

صورتی سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:38 ق.ظ http://www.mahnazhoney.blogfa.com

سلام من فرم عضویت رو در بلاگ اسکای پر کردم اما همانطور که گفته شد نبود و من ایمیلی دریافت نکردم

دقت کنید که آدرس ایمیل را درست وارد کرده باشید. مجددا به MailBox تان سر بزنید. قسمت Bulk‌ یا junk را هم بررسی کنید شاید به اشتباه ایمیل ارسالی در این بخش‌ها قرار گرفته باشد.

سعید سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ب.ظ http://picgallery.blogsky.com

اینقدر نبوغ وزیر محترم رو عیان نکنید
البته نبوغ آقای وزیر ثابت شده است و هیچ نیازی به توضیح وجود ندارد

ضمنا مرتضی جون فعلا نوبت شما نشده مثل اینکه ف ی ل ت ر ی ن گ مخابرات نوبتیه و نوبت به سیاوشی ها رسیده تا همه وبلاگها و وبسایتها شون فیلتربشه از همین الان گوش به زنگ باشین شاید فردا نوبت ما و شما هم برسه

ارادتمندم!

مهدی سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:29 ب.ظ http://Ezhdeha.blogsky.com

سلام
من قالب وبلاگم بهم ریخته (البته تقصیر خودم بود و اشتباها پاکش کردم)
چطور میتونم قالب قدیمی بلاگ اسکای (مثل قالب وبلاگ http://mombaini2006.blogsky.com/ ) را پیدا کنم ؟!!

کدش رو بهم بدید لطفا
به آدرس تمپلت هم میل زدم جواب ندادن

لطفا کمک کنین
یا علی

با بخش فنی به آدرس زیر تماس بگیرید:
support@blogsky.org

فرهاد چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:17 ب.ظ http://fmh.blogsky.com

سلام

یک پیشنهاد :
امکان افزودن صفحه اضافی به وبلاگ

اطاعت؟ راستی هنوز مایل هستید برای بلاگ اسکای برنامه آفلاین بنویسید؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:14 ب.ظ

سلام
ما بلاگ اسکایی ها نمی تونی اینجا http://www.feedburner.com ثبت نام کنیم؟

برای ثبت نام در feedburner مشکلی جود ندارد.

سمی چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ب.ظ http://semialism.com

آقا خدا رو شکر کن هنوز روشون نشده مثل کوبا کلا اینترنت رو قطع کنن!

خدا رو شکر

خاطره پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:21 ق.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

سلام
یه سوالی دارم میدونم عجیبه!
راستش شماره پست های وبلاگم مشکل داره
بعد از شماره ۱۷۶ شماره ۱۷۸ تا۱۸۲ به ترتیب!
بعد از ۱۸۲ شماره بست جدیدم بعد از ۲ ماه شده ۱۷۷
نمیدونم منظورم رو رسوندم یا نه
ممنونم

پست شماره ۱۷۷ را ابتدا چرک‌نویس نکرده بودیم؟

خاطره پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:19 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

سلام
کاملا درسته به این فکر نکرده بودم
ممنونم از پاسختون

برقرار باشید

فرهاد پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:36 ب.ظ http://fmh.blogsky.com

بله

در خدمتیم

موفق باشید

حسین جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:08 ب.ظ http://www.silentsong.blogsky.com

من یه مشکل دارم!

توی وبلاگ من وقتی از آدرس www.silentsong.blogsky.com استفاده میشه نمیشه نظر داد و میگه :متاسفانه امکان درج این نظر وجود ندارد

ولی اگه از آدرس silentsong.blogsky.com یعنی بدون ۳تا w نوشته شه میشه نظر داد!

چرا اینجوریه؟ توی وبلاگ vaksan.blogsky و دو سه تا دیگه وبلاگ هم همینجوریه!

من و دوستام از چندتا شهر مختلف و سیستم مختلف امتحان کردیم ولی همش اینجوریه!

الان امتحان کردم. مشکلی وجود نداشت. برای شما هم نظر گذاشتم.
اگر باز هم مشکل داشتید تماس بگیرید

Mohammad جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 ب.ظ http://love.Blogsky.Com

Toro khoda 1 kare ro faghat anjam bedid.
Ghesmate ozveiate weblog haro ke ghablan ham pish bene shode rah bendazid. Khily chize mofideye. Hame mitunan az be roz shodane webloge morede alaghashon ba khabar beshan.
Sandoghe dariafte khabare update shodane weblog haro ham to khode blogsky bezarid na to emil ha.
Mamnunam.
Lotfan ghabl az tabestun rash bendazid.
1kare konid bache ha nagan modiraye blogsky bikar neshastan baba.
Age neveshte ham finglishe, chun ba mobile az enja didan mikonam. Shoma be bozorge khodeton bebakhshid.
Montazere fa'al shodane en ghesmat hastam. Ya hagh

تو رو خدا فارسی بنویسید! ولی خوب حالا که دارید با موبایل به سر می‌زنید فینگیلیش هم قبوله.
چشم.

یه کوچولو و آقاییش جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:13 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سللام باشه..من منتظر چند روز میمونماما اگه بعدش نشد چی؟

اون وقت باز هم چند روز دیگه منتظر بمونید!

حسین جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:43 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

من یه جستجو!!! کردم و یه دوری توی بلاگ اسکای زدم دیدم همه اینجوری شدن...

یعنی اگه با سه تا w آدرس رو بنویسی نمیشه نظر داد مگه اینکه بدون w وارد وبلاگ شی...

دوستامم همین مشکل رو دارن...

بررسی می شود

احسان جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:48 ب.ظ http://pantechphones.blogsky.com

سلام.بله متاسفانه اینا این چیزا رو درک نمی کنند و به جای پرداختن به اصل مطلب و بهبود بخشیدن سرعت به حاشیه ها می پردازند و با روده درازی و لفظ اومدن های الکی (که چند نمونش روخودتون با آبی نوشتید)مردم رو سرکار گذاشتند.
در ضمن خواستم ازتون تشکر کنم من که حدودا یک ماه هست در بلاگ اسکای وبلاگ دارم کاملا راضی هستم و تا حالا هیچ مشکلی پیش نیومده

امیدوارم که عمر رضایتتان از بلاگ‌اسکای به یک سال، یک قرن افزایش پیدا کند

سجاد شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ق.ظ

حالا هی از افاضات یا یا بهتر بگم، اضافات جناب وزیر بگید تا این دهن من به اون آه و اوه ها باز بشه x-(

مراقب حرف هاتون باشید. اینجا خانواده نشسته

تازه وارد شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:14 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

سلام
چند روزه که فید وبلاگم توسط گوگل ریدر گیر می‌کنه و باز نمی‌شه.
فکر می‌کنید که عیب از کجا می‌تونه باشه؟
متشکر می‌شم راهنماییم کنین.

بلاگ‌اسکای مشکلی با گوگل‌ریدر ندارد. مجددا بررسی کنید

حسین شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:38 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

چرا کامنتا رو آشکار نمیکنین؟ منتظر جوابمم!

بفرمایید. این هم تایید!

صادق شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:31 ب.ظ

آیا ممکنه برای صفحات اصلی مثل بقیه صفحات آرشیو و موضوعات صفحه بندی کنید

بررسی می‌شود

یه کوچولو و اقاییش شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:02 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سلام..خسته نباشینمیشه به من یه سایتی رو معرقی کنین که بتونم قالب پیدا کنم..چرا انقدر تنوع قالب های بلاگ اسکای کمه؟بلاگفا یا پرشین بلاگ چه قالب های خوشگلی داره..من هم دلم میخواد
منتظر جوابتون هستم..بازم خسته نباشین

توی قسمت جستجو دنبال قالب بلاگ‌اسکای بگردید. حتما پیدا می‌کنید

مرد آریایی یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:15 ق.ظ http://aryanman.blogsky.com

درود جناب توکلی گرامی

چند روزیه با بلاگ اسکای آشنا شدم (منظور این هست که از آن استفاده می کنم) - و امروز وبلاگ شما دوست گرامی رو دیدم ُ خیلی از نوشتار و طرز فکرتون خوشم اومد (به خصوص که قرمز هم هستین ! )

راستش من خودم تقریبا یک سالیه تارنما (www.aryanman.com) و در جاهای متفاوتی هم تلاش کردم بنویسم ولی به تازگی از سایت بلاگ اسکای استفاده می کنم واقعن هم سرعت آن مطلوب تر هست و هم کاربران بسیار خوبی دارد .

خوشحال میشم به ما هم سر بزنید ، چه در تارنما و چه در وبلاگ

تنها هدف عرض ادب بود دوست من
پاینده باشید
بدرود

از آشنایی با شما خوشحال شدم

حسین یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:48 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

سلام جناب آقای مدیر خوب هستین؟

ممنون از اینکه بهم خبر دادین و بررسی کردین مشکلم رو...

راستش من الان امتحان کردم و دیدم بله درست شده... ولی قبلش باور بفرمایید این مشکل وجود داشت...

از لینک دوستانم یونیکورن و حدیث هم همین مشکل رو داشتن و اینکه هرکدوممون توی یه شهر هستیم پس مشکل نمیتونسته از کامپیوتر یا شبکه من باشه...

به هر حال خوبیش اینه که الان اون مشکل نیست...

فعلا...

موفق باشید

محمدرضا بلبل پور یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:07 ب.ظ http://reza4603.blogsky.com/

شاه دوماد عزیز سلام و عزض تبریک
آقا به این وزیر محترم این قده بی ادبی نکنید. ایشون خیلی بزرگوارند. از بزرگواریهای این مخابرات ما مثلاْ ف ی ل ت ر کردن شیعه نیوز که خبرهایی در مورد شیعیان می داد بود و آزاد گذاشتن سنی نیوز که خبرهای دروغ و توهین رو می فرسته می باشد. حیفه به این مرد بزرگ که با خودش مشکل داره بی ادبی بشه.....
بی خیال
عرضم به حضورتون که می خواستم پیشنهاد کنم که یه قسمت واسه آپلود فایل بذارید. اکثر سرورها گذاشتن. خیلی جالب در می آید.
این شکلکهای بخش نظردهی هم چی شد؟؟؟
یا علی مدد

چشم.

مصطفی یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:51 ب.ظ http://isis.blogsky.com

سعید یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 ب.ظ http://Picgallery.blogsky.com

سلام خسته نباشید

یکی از دوستان نوشته بودند که بعد از ثبت نام ایمیلی از طرف میهن بلاگ دریافت نکردوم کنجکاو شدم و امنتحان کردم الان حدود ۲۴ ساعت از ثبت نامم میگذره اما نامه ای دریافت نکردم
لطفا پیگیری کنید

برقرار باد بلاگ اسکای

میهن بلاگ یا بلاگ اسکای؟
بررسی می شود

مدشون دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:05 ق.ظ

یه چیز:
شما می تونید پستهاتون رو در بلاگ اسکای با آدرس مشخص و بدون علامت سوال نشان بدید. منظورم اینه که مثلا پست مشاره ۲۹ رو اینجوری نمایش بدین:
post/29.bs

بررسی می‌شود

صورتی دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ب.ظ http://http

اینجا کسی نیست جواب من رو بده :من میخواستم عضو بلاگ اسکای شم گفتن واست ایمیل میاد اما الان ۳یا۴ روز که از ایمیل خبری نیست

با بخش فنی تماس بگیرید:
support@Blogsky.org

صادق سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ب.ظ

من با آدرس وبلاگ شما یعنی وبلاگ مدیران بلاگ اسکای امتحان کردم و با سه تا w می شه نظر داد

ممنون

شادی سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:13 ب.ظ http://parchine-raz.blogsky.com/

سلام
چرا قالب های بلاگ اسکای این قدر ساده است
من سرچ هم کردم ولی چیز جالب تری از اونایی که تو خود بلاگ اسکای هست پیدا نکردم
تازه بعضی هاشون هم به کل همه چی رو به هم می ریزن!
کاش قالب های خود بلاگ اسکای رو بیشتر می کردید.
در هر حال از زحماتتون ممنون هیچ کدوم از سرویس دهنده های وبلاگ به پای بلاگ اسکای نمی رسن امتحان کردم که می گم
پیروز باشید

بزودی قالب‌های جدید ارایه خواهد شد.
ممنون از لطف شما

امیر چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:36 ب.ظ

سلام
یه دوستی اومده بود نوشته بود یه انتقال دهنده مطلب برای بلاگ اسکای ایجاد کنین لطفا

خیلی جالب میشه !

مثل نمونش تو پارسی باکس

یعنی منتقل کردن مطالب یه وبلاگ به یکی دیگه مثلا یه قالب باشه اون رو با قالب فعلی یه سیستم دیگه مثل پرشین عوض کنیم و بعد مطالب اون وبلاگو ( پست های آرشیو )‌ با زدن یه دکمه به اینجا منتقل کنیم ..... در واقع یه جور ورودی
که البته خروجی هم میشه گرفت ...خروجی یه زمان تو پرشین بود اما الان دیگه نیست !!!
وای چی میشه

البته خواسته من این نیست

چیزی که من میخوام شاید ساده تر باشه و اونم چیزی نیست جز پسورد گزاشتن برای کل بلاگ یا برای یه پست که اینم تو چند تا سرویس هست اما نه هر دو !


بابا بی خیال اینا
از اسمایلی ها کی میتونیم استفاده کنیم واسه نظرات ؟

از سرویسای دیگه گفتم اما من هنوزم اینجا رو با هیچ سیستم وبلاگی عوض نمیکنم

پیشنهاداتتان بررسی می‌شود

sepideh پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ب.ظ

من میخوام یک وبلاگ ایجاد کنم با این نام ایمیلم و تاکنون باهاش ثبت نام نکرده ام ولی همش ایراد می گیره و میگه قبلاً با این ایمیل ثبت نام کردین.
می خواستم ازتون خواهش کنم که ببینید با این ایمیل کی ثبت نام کرده و در صورت امکان اجازه بهم بدین که باهاش یک وبلاگ ایجاد کنم.

همینطور بهم بگین که کی با این ایمیل ثبت نام کرده و اسمش وبلاگش چیه؟ و وبلاگش رو حذف کنید.

با تشکر و قدردانی

با بخش فنی تاس بگیرید:
support@Blogsky.org

زیر 18 سال نیاد تو... پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:48 ب.ظ http://jijo.blogsky

سلام
من دوست ندارم رو بلاگم تبلیق بیاد
باید کی و ببینم؟؟؟
بابا آخه وسط بلاگ غمگین یه هو به سیندرلا میپره وسط
آخه این درسته جان من؟؟؟
تقاضای رسیده گی دارم
با تشکر از زحمت فراوووونت

چقدر عصبانی!

انصاری شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ق.ظ

سلام من میخواستم در بلاگ اسکای عضو شوم و دامنه خودم رو به وبلاگ وصل کنم و سالها وقت بگذارم در زمینه فروش اینترنتی میخواستم خواهش کنم میتونم بپرسم میشه به وبسایت شما اعتماد کرد یا اینکه مثلا میهن بلاگ یکبارگی همه اطلاعات بر اثر تغییرات جدید پاک میشه

نگران نباشید. اطلاعات شما همیشه در بلاگ‌اسکای محفوظ است

صهیب ابتهاج شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:41 ب.ظ http://www.eqtisad.us.tt

سلام آقای مدیر و همکاریان عزیزش.
امیدوارم در پناه رحمت الهی همیشه شاد و آباد باشید.
مدتی زیادی میشود که ازین سرویس وبلاگ دهی بلاگ سکای استفاده میکنم و آنرا نسبت به سایر سرویس های وبلاگ نویسی فارسی از چندین مورد بهتر یافته ام٬ از الله برایتان توفیق بیشتر و بهتر خواهانم.
یک چیزی که من بدان پی برده ام و تا بحال استفاده آنرا ندانسته ام صندوق پستی این سرویس هست. لطفا آیا آنرا و مورد و طریقه استفاده آنرا برایم شرح داده میتوانید.
لطفا پاسخم را در قسمت نظرات وبلاگم ارائه دارید.
ممنون خواهم بود.

صندوق پستی در حال حاضر غیر فعال است.

میم نقطه شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:07 ب.ظ http://7cheshmeh.blogsky.com/

سلام
نتونستم جلوی خودم رو بگیرم و ازتون تشکر نکنم...ممنون بابت اینکه امروز بالای بلاگ اسکای را زینت دادید به اسم بهترین زن جهان...فاطمه...

ممنون

پایدار باشید

Mehran Securement شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:10 ب.ظ http://www.G2song.com

با سلام .. واقعآ لذت بردم از اینکه میبینم مدیران بلاگ اسکای این قدر به قول معروف مشتی و با عشق هستند .. بلعکس خیلی کسای دیگه ( ب.فا و ... )

انشاءالله در تمام مراحل زندگی موفق باشید

شما هم همینطور

حمید یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:32 ب.ظ http://metsoft.blogfa.com

سلام دوستان
در سیستمتان چند باگ پیدا کردم
۱. اینکه در بخش ویرایش قالب اگر در قالب وبلاگ از >!-- و در قالب نظرات >-- استفاده شود دو تکس اریا قاطی می کنند
۲. در بخش پست جدید در بخش ویرایش قالب چرا <> را encode نمی کنید هیچ می دانید که کاربر می تواند با بکار بردن یک script ساده تمامی کوکی هایی که در صفحه بکار بردید را بفهمد. نمونش : bsLogin=1
۳. کاربر پس از اینکه وارد شد نام کاربری و رمز آنرا session نکنید پیشنهاد می کنم از کوکی استفاده کنید چرا که بعداً که تعداد کاربران آنلاینتان در بخش مدیریت وبلاگ زیاد شود این قضیه می تواند به نرم افزار وب سرور شدیداً فشار بیاورد و سیستم را مختل و یا خارج از دسترس کند

(در صورتی که سوالاتی دارید از طریق وبلاگم یا ایمیلم به هم اطلاع دهید)
پاینده و پیروز باشید

متشکرم

علی اشرفی دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 ق.ظ


بنده تصمیم گرفته‌ام یک کار خوبی برای این بلاگ‌اسکای محترم انجام بدهم و آن این است که یک مصاحبه‌ای با مدیران محترم سایت انجام بدهم.

خودتان هم در این مورد فکر کنید و سوال و ایده‌هایتان را مطرح کنید.

بعد هم مصاحبه را می‌گذاریم روی سایت امت بخوانند و حال کنند و دعاگو باشند.

موافقم!

touraj دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:19 ب.ظ http://zepplin.blogsky.com

سلام. بلاگ اسکای خیلی عالیه.
یه پیشنهاد داشتم
"ببین همونجور که تو از نام خلیج عربی ناراخت میسی منم با دیدن "blogsky_free persian weblog servic"دلم میگره بهتر نیست بنویسی"iranian"
thanks a lot

iranian thanks a lot!

یاسمن دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:00 ب.ظ http://www.mehrabooni-sedaghat.blogfa.com/

سلام مدتها پیش در بلاگ اسکای مینوشتم و بعدا به علت این که یه مدت کامنت دونی مشکل پیدا کرده بود سفر کردم به بلاگفا حالا که برگشتم نام کاربریمو غیر قابل قبول میدونه چه باید بکنم؟وبلاگم در بلاگ اسکای با همون آدرس بالاست فقط به جای بلاگفا بلاگ اسکای بوده ممنون میشم راهنماییم کنید

با بخش فنی تماس بگیرید: support@blogsky.org

Frangipane دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:58 ب.ظ

خب واسشون داره دیگه
میدونید اینترنت ساعتی 350 تومن یعنی چی ؟
به غیر از پول تلفن !

سرافراز باشید

[ بدون نام ] دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:32 ب.ظ

لطفا یک مترجم قالب برای مدیران سایت بزارید
تمامی سایت ها رو هم ساپورت کنه

با این امکان دیگه مشکل قالب ندارید

اطاعت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:11 ق.ظ

حالا این قالب هایی که میگین چی جوری چه موقع میاد

خدا کنه که ۲ ستونی باشه

از قالب های ۲ ستونی بیشتر استفاده کنید

به نظر من یک جدول درست کنید که امکاناتی که قرار درست بشن رو بزنید ( در دست ساخت ) و امکاناتی که درست شدن رو بزنید ( در حال استفاده یا چیز دیگر ) این جوری بهتر

پیشنهاد خوبی است. بررسی می‌شود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.