وبلاگ مدیران بلاگ اسکای
وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

به مناسبت روز ملی خلیج فارس

عید امسال داشتم Call of Duty 4 (ندای وظیفه) بازی می کردم. واقعا بازی معرکه ای بود. محیط بسیار زیبا و فوق گرافیکی با جلوه های ویژه فراوان، صدای بسیار تاثیر گذار که تمامی اصوات طبیعی و صدای اشیا را در خود دارد، فیلم نامه بسیار قوی آن، اسلحه های قدرتمند، پیشرفته و متنوع، مبارزه تیمی عالی که شخصیت ها به خوبی یکدیگر را در میدان های نبرد پشتیبانی می کنند و هوش مصنوعی پیشرفته که بازی را بسیار طبیعی و میدان واقعی و مبارزات را برای شخص تداعی می کند همه و همه از ویژگیهای منحصر به فرد این بازی هست.

 این بازی تنها بازی بود که دوست نداشتم به آخرش برسم. وقتی که بازی تموم شد یاد اولین تجربه بازیم افتادم.


 وسیله ای زیر دستگاهی هست به نام TV Game.

این دستگاه مخصوص بازی بود که توسط یک رابط به تلویزیون متصل می شد و شامل دو دسته بود. روی هر دسته یک اهرم بود که فقط به سمت بالا و پایین حرکت می کرد و با استفاده از آن به کارکتر داخل صفحه فرمان حرکت می دادی. هیچ کلید اضافه ای دیگری هم روی دسته ها وجود نداشت. روی خود دستگاه یک سویچ قابل چرخش قرار داشت که می توانست در پنج حالت مختلف قرار گیرد. در هر حالت  یکی از پنج بازی که توسط شرکت سازنده در حافظه دستگاه قرار داده شده بود اجرا می شد. دستگاه محدود به همان پنج بازی بود و امکان خواندن کارت های حافظه خارجی را نداشت.
این همان وسیله ای هست که من را 20 سال پیش به زمین میخکوب کرده بود البته آن دستگاهی که من باهاش بازی می کردم کمی با تصویر بالا متفاوت بود.
اولین بازی که من انجام دادم فوتبال بود. تصویر زیر نمای بازی فوتبال دستگاه TV Game  هست.

 دو طرف صفحه دو تا مستطیل بود که نقش  فوتبالیست ها را بازی می کردند و به سمت بالا و پایین حرکت می کردند و یک مربع کوچک هم نماینده توپ فوتبال بود و با برخورد به هر مستطیل (فوتبالیست) به سمت مخالف حرکت میکرد و چنانچه مربع کوچک از صفحه خارج می شد گل محسوب می شد. در بالای صفحه هم نتیجه بازی مشخص بود. البته الان که فکر میکنم شاید این بازی پینگ پنگ بوده و ما به اشتباه بهش می گفتیم فوتبال. به هر حال کم کم این دستگاه جای خودش را به آتاری، میکرو، سگا، کمودور و ... و PS3 و XBOX داد.
تو این بیست ساله خیلی چیزها عوض شده اند. خارج از فضای گرافیکی بازی ها چند تفاوت اصلی بین بازی های اون زمان با بازیهای حال حاضر وجود داره.
در بازیهای قدیمی ملیت وجود نداشت. چیزی که به وضوح در بازیهای جدید دیده می شود نمونه اش همین بازی Call of Duty که شما باید در نقش یک سرباز شجاع آمریکایی به همراه بقیه اعضای تیم به مبارزه با دشمن بروی. مثل همه فیلم های هالیوودی که آمریکایی های قهرمان با اون لباسهای فرم و اسلحه ها و تجهیزات پیشرفته نقش آدم های خوب را بازی می کنند تا دنیا را نجات بدهند همین قضیه در بازیهای جدید کامپیوتری به چشم می خورد.
در بازیهای قدیمی دشمن هم ملیت نداشت. یادمه می گفتیم باید غول این مرحله را بکشی تا بری مرحله بعد. ولی الان باید تروریست را بکشی تا بری مرحله بعد. تروریست هم که دیگه معلومه کیه. طبق معمول مسلمانها!!!. محیط اکثر بازیهای جدید جنگی فضای کشورهای عربی هست. مثلا در همین بازی Call of Duty به کرات از خیابانهایی رد میشوی که روی در و دیوارش به عربی نوشته شده و صدایی که در طول بازی همراهیت میکنه صدای عرب هایی هستند که باید به طرفشون شلیک کنی. داخل بعضی از خونه ها عکس آدم هایی هست با لباس عربی. به هر حال عرب ها (که دنیا آنها را به نمایندگی از مسلمانها می شناستش) باید به جرم تروریست بودن کشته بشن. البته این نکته را خاطر نشان کنم در Call of Duty داستان بازی مستقیما به عرب ها مرتبط نیست.
در بازیهای قدیمی شما بودید که به کارکتر بازی فرمان می دادید چه کاری انجام دهد ولی در بازیهای جدید سیاستمدارهای آمریکایی و اسراییلی هستند که به مغز بازیگر فرمان می دهند. شاید بچه و یا نوجوان ایرانی که بازی می کند خیلی به مکالماتی که در حین بازی رد و بدل می شود دقت نکند ولی بچه آمریکایی که زبان انگلیسی زبان مادریش هست به واسطه بازی یاد می گیرد اول اینکه ما آمریکاییها رییس دنیا هستیم و در ثانی مسلمان ها دشمن هستند.
در کل تنها هدف از بازیهای کامپیوتری در گذشته لذت و سرگرمی بود و شاید هیچ کس اصلا تصور این را نمی کرد که شاید روزی این بازی ها ابزار دست سیاستمدارها بشه.
حالا این حرفها چه ربطی به خلیج فارس داره؟ چند سالی هست که هر از چند گاهی سر و صدای ایرانیها تو اینترنت بلند میشه که بدوید امضا جمع کنید که فلانی گفته خلیج عربی. مخصوصا تو این چند ماه اخیر به واسطه خوشمزه بازی گوگل همه ایرانیها متحد شدند که یک میلیون امضا جمع کنند تا گوگل جون بر سرشون منت گذاشته و نام خلیج عربی را در قسمت Google earth به خلیج فارس تغییر بده. و دیگه از بقال و قصاب و سیاستمدار و وبلاگ نویس دارن دربارش مینویسن و از آسمون و زمین داره پیغام میاد که برید این صفحه یک امضا بزنید.
این یک آفلاین هستش که هفته پیش گرفتم. البته احتمالا نمونه های این چنینی را خود شما به صورت اس ام اس، ایمیل و یا آفلاین دریافت کرده اید.
برای برگرداندن نام خلیج فارس به نقشه ماهواره ای و آنلاین گوگل ارث نیاز به یک میلیون امضا داریم. به عنوان یک ایرانی خواهشمندم روی لینک زیر کلیک کرده یا کپی آنرا سرچ کرده و برای حذف نام خلیج عربی آنرا امضا نمایید. کار سختی نیست . فقط دو دقیقه زمان میبره . http://www.petitiononline.com/sos02082/petition.html . این پیام را برای تمامی دوستانتان ارسال نمایید

این هم ایمیلی هست که چند روز پیش برای بلاگ اسکای اومده.
شرم آوره..... حداقل 18 میلیون کاربر اینترنت توی کشور هست در حالیکه فقط 300 هزار تا امضا واسه کار به این مهمی جمع شده....در ضمن با هر کامپیوتر فقط یک امضا قبول هست... اگه امضا نکنید اسم خلیج فارس برای همیشه به اسم خلیج عربی ثبت میشه.... http://www.petitiononline.com/sos02082/petition.html

اول اینکه من نمی دونم کی گفته اگر یک میلیون امضا جمع بشه گوگل این نام را تغییر میده مگه شما برای حذف شدن ایران از لیست کشورها در سایت یاهو امضا جمع نکردید؟ چی شد نتیجه ؟!!!؟؟؟
دوما حالا مثلا گوگل خلیج عربی را تغییر بده، دیگه مشکل حله ؟؟!!!؟؟؟ مگه گوگل چیه ؟؟؟!!! مرجع جهانی هست و ما خبر نداشتیم ؟؟؟!!!
سوما به نظر شما شرم آور نیست کشوری مثل ایران با این همه قدمت و تاریخ بیاد جلوی یک شرکتی که 10 سال بیشتر طول عمرش نیست عجز و زاری کنه ؟!!!؟؟؟
چهارم اینکه گوگل اصلا عوض نکنه. به جهنم!
پنجم هر وقت یک میلیون امضاتون تکمیل شد و گوگل اسم خلیج فارس را برگرداند به تصویر زیر یک نگاه بندازید تا بعدش شروع به جمع کردن یک میلیون امضا دیگه بکنید تا شرکت Activision در نسخه 5 بازی Call of Duty که احتمالا سال بعد بیاد دیگه از نام خلیج عربی استفاده نکنه.


این تصویری از بازی Call of Duty هست که در حین بازی متوجه آن شدم. روی یکی از جعبه های داخل کشتی در مرحله اول نوشته شده بود خلیج العربی. من نمیدونم که این اتفاق عمدی بوده و یا غیرعمد ولی چیزی که مهمه این هست که این بازی در تعداد زیاد تو کل دنیا منتشر شده.
ششم اینکه عزیزم راه حل این مشکل مدل دیگه ای باید حل بشه که فعلا به خاطر سیاستی که ایران و آمریکا در قبال هم در پیش گرفته اند قابل اجرا نمی باشد (البته من به شخصه سیاست فعلی ایران را جلوی آمریکا می پسندم)
و در آخر خواهر و برادر گرامی! مشکل من و تو به خاطر این هست که دنبال اصل قضیه نیستیم. اگه میخواهی تو دنیا عزیز باشی کسی تو سرت نزنه اگه میخواهی روز ملی خلیج فارس بشه روز جهانی خلیج فارس اگه نمی خواهی به چین و روسیه باج بدی اگه دوست نداری سایتهای آمریکایی اسم ایران را از لیست کشورهاشون حذف کنند اگه نمی خواهی امارات جلوت بل بل زبونی بکنه اگه اگه اگه ... باید خودت گوگل درست کنی باید خودت یاهو بزنی باید خودت مخترع انرژی اتمی باشی باید همه چیز مال خودت باشه و اینها میسر نمیشه مگه با کسب علم و دانش. چیزی که آمریکا و اروپا دارند و کشورهای جهان سوم ندارند . چیزی که اسلام این همه بهش سفارش کرده و ما گوش نمیدیم. احتمالا روایت هایی درباره اهمیت علم از نظر پیامبر را شنیده و یا خوانده اید ..... خواهرم اگه حوصله نداری چرا چشم و ابروت را چپ و راست می کنی مگه من زورت کردم که بیایی این مطلب را بخوانی؟ اینهمه وبلاگ برو سراغ یکی دیگه. برو سراغ وبلاگ داستانک یه سری داستان چهار پنج خطی توش هست حوصلت هم سر نمیره! تازه می تونی خودت عضوش بشی و داستانک بنویسی. اصلا برو یه کم به مامانت تو کار خونه کمک کن که فردا رفتی خونه شوهرت شرمنده شوهرت نشی. نطقم را کور کردید.
ولش کن بابا اصلا به من چیه خلیج فارس. اصلا از دست بره چیزی نمیشه. همین آقا مرتضی توکلی ما 10 اردیبهشت روز ملی خلیج فارس به سلامتی عقد کرد و از دست رفت. چیزی نشده حالا، البته جوان خوبی بود بنده خدا حیف بود. کاشکی میشد یک میلیون امضا برای آقا مرتضی ما جمع می کردید که از دست نره ولی کار از کار گذشته دیگه. انشالله برای جریان خلیج فارس زودتر سیاستمدارهای ما دست به کار بشوند که مثل آقا مرتضی از دست نره. خدا به خیر کنه.

در ضمن طبق آخرین اخبار آقا مرتضی قراره همه اعضای بلاگ اسکای را به عروسیش دعوت کنه.
جزییات مراسم عروسی را خود آقا داماد وقتش بشه اعلام میکنه. امیدوارم عروسیش را مجازی برگزار نکنه. چهره مرتضی الان اینطوریه . امیدورام همیشه اینطوری بمونه

 

و مطلب آخر اینکه حالا که حرف از بازی کامپیوتری شد هر کدام از دوستان که فکر می کنند می توانند در بازی های آنلاین جلوی آقا مسعود  (خودم را گفتم) خودی نشون بدهند و خط ADSL هم دارند تو قسمت نظرات اعلام کنند تا بیان من یک کم تمرینی باهاشون بازی کنم. ترجیحا بازی اول FIFA08 باشه برای شروع 6 تا آوانس هم به حریف میدم البته اگر کسی بیشتر هم خواست مشکلی نداره.

 

پی نوشت : این هم جوابیه یک میلیون امضاتون "گوگل: نام خلیج عربی را تغییر نمی دهیم"


 

نظرات 58 + ارسال نظر
ی س ی دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:31 ق.ظ

چرا به دخترا توهین کردی؟
من هم موافقم فقط این قضیه رو ملی بنویس نه سیاسی
ما وبلاگامون رو دوست داریم
تو چی؟

من کی حرف سیاسی زدم؟

محمدرضا بلبل پور دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:27 ق.ظ http://reza4603.blogsky.com/

سلام آقا مسعود عزیز
جواب سوالات قبلی ما رو که ندادی.
لااقل یه پیشنهاد می کنم ببینید که چطوره؟
وقتی می خوام وبلاگ رو هر ۱۵ دقیقه آپ کنم، این اجازه رو وبلاگ بعنوان به روز رسانی نمی ده. در حالیکه در سایت های دیگه اینجوری نیست. مثلا بلاگفا هر ۵ دقیقه، پارسی بلاگ پشت سر هم، انزلی بلاگ پشت سرهم و .... اعلام به روزرسانی می کنند. در حالیکه وبلاگ من خبری و تحلیلی است، این امکان رو ندارم که کمتر از یک ساعت وبلاگ خودم رو در فهرست وبلاگ های به روز شده ببینم.
لطفا در این مورد راهنمایی و پیشنهاد بنده رو بررسی کنید.

سلام
پیشنهادت خوبه ولی اگه این کار را بکنیم بعضی از وبلاگ نویس نماها سو استفاده میکنن

هپلی دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:33 ب.ظ http://happali.blogsky.com

سلام آقاهه

تولد که نگرفتین هییییییییییییییییییییییچ

اومدی توی سیاست هم دخالت میکنی ؟

توی آشپزی هم .........

توی ‍‍Call OF Duty هم .......... اِ اِ

الله اکبر

میخوای PS3 بیارم دفترتون شرطی بزنیم ؟

یا نه

تشریف بیار Star Craft میزنم باهات ۵ دقیقه هم اوانس میدم حمله بهت نکنم

در هر صورت همین جا آمادگی هرگونه بازی رو اعلام میکنم

یه توصیه به این آقاهه

جای Call Of Duty برو Army Of Two بازی کن تازه هم اومده و میخت میکنه به زمین

خلاصه اگه خواستین ما رو جزو خوره کنسول ها بیار

راستی

تولد چی شد ؟

چرا PS3 بیاری؟ اگه گیم بازی بلند شو بیا اینجا کامپیوتر و شبکه هست. پسر خوب با ما از این صحبت ها نکن. البته دفتر بلاگ اسکای داره عوض میشه. یه کم تمرین کن تا ما جابجا بشیم
در مورد تولد هم قرار به جای تولد آقا مرتضی همه را به عروسیش دعوت کنه.

صادق دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:40 ب.ظ

با عرض سلام خسته باشید.
لطفا اگر امکان داره وبلاگ هایی که ۲ تا ۳ سال به فعالیت هایشان در وبلاگشان ادامه نداده اند را حذف کنید و یا برای راحت کردن اینکار کسانی که وبلاگی را در نظر دارند ولی آن آدرس را یکی دیگر گرفته و ۲،‌۳ سال آنرا اداره نکرده ،‌ نام کاربری و رمز عبور به آن فرد بدهید تا حداقل به در وبلاگ نویسی کمک کنید.
خدانگهدار

چشم

حوال یعنی دوست دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:19 ب.ظ http://www.haval.blogsky.com

سلام. به آقا مرتضی تبریک می‌گویم.

چیزی که در مورد این امضای خلیج فارس برای من جالب است این است که گروهی که این امضاگیری را راه انداخته گروهی است موسوم به "شبکه اعتماد!" که برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.

سلام
به آقا مرتضی الان باید تسلیت گفت!

امید دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:19 ب.ظ http://www.s-p-r.blogsky.com

سلام به آقا مسعود گلم.خوبی قربان.آقا من مدتهاست می خواهم این مسئله را خدمت قاطبه بشریت اعلام کنم ولی خب نمی تونم یعنی نیست کسی ما رو تحویل نمی گیره خب ما هم صدامون جایی نمی رسه.مسئولان هم قربانشان بروم تو این وادی ها نیستند.بابا کل تاریخ داره داد می زنه خلیج فارس بعد گوگل یه لا قبای آمریکایی بی در و پیکر برای ما تعیین تکلیف می کنه.گوگل جان اون موقع که اجدادت به سیب زمینی می گفتند دیب دمینی ما تو ایران خودمون جهان گشایی می کردیم.فکر کردی چی! ما قاره تون رو کشف کردیم بعد این کلمب ملمبه چیه اومده به اسم خودش ثبتش کرده.من از اون ایرانی به ظاهر هموطن عضو گوگل هم شاکی ام (فکر کنم اسمشون امیدوار بوده) که شما چرا هیچ کاری نمی کنی ای ....بعدشم خیلی ممنون که بعد شونصدروز بالاخره برنده را اعلام کردید لااقل می گفتید از بین کی ها قرعه کشی کردیدولی خداییش حقش بود کسی که از ۸۴ تا حالا باهاتونه حقشه.بعدشم به مرتضی جان هم تبریک می گم بخدا اینقدر پسر خوبیه فقط نمی دونم چرا به این طفلی (بلاگ اسکای ) زیاد نمی رسه.خب معلومه دیگه نومزد بازی و مدیرسایت بودن با هم نمیشه که.مسعود جان هم که خوب بهانه ای پیداکرده....ااااااااااا چقدر من حرف زدم تو را خدا نگی زیاده بعد حذفمون کنیا.ببین من با چه شورو ذوقی میام اینجا نظر می ده.گناه دارم بخدا حذفم نکن ببین اشکامو....
قربون همه تون.یا علی .امید

آقا امید گل بابت خلیج فارس اصلا خودتو ناراحت نکن خودم باهاشون صحبت میکنم. در مورد جایزه هم چی بگم من دوست داشتم به همه اعضای بلاگ اسکای هدیه میدادم. آقا مرتضی را اگه شما دیدید سلام ما را هم بهش برسونید. بچه که حذف کردن نداره چرا حذفتون کنم

سعید دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 ب.ظ http://winstudio.blogsky.com

مسعود جون بابت این همه حوصله ای که داری و پست به این عظمت می زنی بهت تبریک می گم

دوما از دست رفتن مرتضی جون رو به تمامی اهالی بلاگ اسکای تسلیت عرض می کنم امیدوارم غم آخرتون (آخرمون) باشه

ضمنا با عقیده ات درباره گوگل و یاهو به شدت موافقم

و در آخر من فیفا بازی نمی کنم اما PES هر ور‍‍ژنی که باشه بازی می کنم اما با این ADSL ای که به ما انداختند صد سال دیگه هم فکرنکنم بشه تحت وب بازی کرد

اول اینکه سعید جان این بار اول و آخرم بود که از این پست ها میزنم
دوم واقعا غم بزرگی بود. خدا به آقا مرتضی صبر بده
سوم متشکرم
آخر هم اگه ADSL خوبی نداشته باشی که شرمنده. صبر کن این هپلی قرار PS3 بیاره دفتر بلاگ اسکای شما هم بیا

یک خراسانی سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:54 ق.ظ http://1khorasani.ir

ایول تو این پستت ترکوندی ها!!
منم با حرفات در زمینه خلیج فارس و غیره موافقم!

ممنون

من خودم و مسعود سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:40 ق.ظ http://3tadoost

ما که کاری به این کارا نداریم !

فقط نمیدونم چرا قضیه تولد را ماست مالی کردین ؟!؟!!!


قرار شد که به جای تولد همه را به عروسی آقا مرتضی دعوت کنیم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:10 ق.ظ

با عرض سلام خسته نباشید

لطفا قالب های خودتون رو به روز یا بهتر کنید
از این قالب هایی که به اسم : phpnuke

خوش آمدید و ... . از این قالب های که

دو (۲) نوار کاربری دارن یعنی یکی در سمت

راست و دیگری در سمت چپ .

شما اگر به سایت ایران بلاگ بیایید می بینید .

بعد بگم که این آپلود سایتون چی شد .

چشم. یه کمی باید صبر داشته باشید

عبرت سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ق.ظ http://ebrat.blogsky.com

با سلام
عرق ایرانی-اسلامی شما ستودنی است.
در صورت تمایل به وبلاگ عبرت سری بزنید.
موفق باشید.
ebrat.blogsky.com

سلام
وبلاگ خبری-تحلیلی خوبی دارید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ق.ظ

این تبلیغاتی که شما گذاشتین چی هان

ما توی هر سایتی از blogsky می رییم همش تبلیغات blogsky هست لطفا برش دارید

صادق سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام
ببخشید می خواستم بدونم شما می توانید امکان که در زیر برایتان شرح می دهم را برای وبلاگ ها فعال کنید؟
که برای مطالب دو یا چند موضوع را اختصاص دهیم برای مثال ممکن است من مطلبی را در وبلاگم بگذارم که آن مطلب می تواند دو موضوع را به خود بگیرد یکی عمومی و یکی مثلا موزیک .
آیا این کار ممکن است؟
خداحافظ

سلام
دوست عزیز در سیستم بلاگ اسکای هر پست میتواند متعلق به یک دسته بندی باشد

سعید سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:53 ب.ظ http://Picgallery.blogsky.com

یه سوال

بلاگ اسکای که داون نشده

هر کاری می کنم نمی تونم وارد بلاگ اسکای بشم

سلام
لطفا با support@blogsky.org تماس بگیرید.

موفق باشید

غریب آشنا سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:59 ب.ظ http://netlady.persianblog.ir

به تصویر کشیدن بازی کردنتان برایم جالب بود.
فکر کن می نشینید پشت کامپیوتر آن هم به رسمی که در پست قبلی گفته بودید، بعد بازی پر از خشانت می کنید.
آی ی ی. این هم یکی دیگر از خصوصیات بد فرم برنامه نویسان است که صد البته در این ۶-۷ ساله بیشتر در آقایان مشاهده کرده ام.
موفق باشید )در چی؟ بازی؟ کارها؟ زندگی؟ )
در پناه حق

همه لطف بازیهای کامپیوتری به خشونتشون است

بولوت سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:46 ب.ظ http://www.10sep.blogsky.com

سلام
آقای چنگیزی من هم با شما موافقم
گوگل نام خلیج عربی را تغییر نمیده
چون اگر ایرانیها یک میلیون امضا جمع کنن تا گوگل نام خلیج عربی را به خلیج فارس تغییر بده
عربها هم میان یک میلیون امضا جمع میکنن تا گوگل این کار را نکنه!!!!!!!!!!!
در ضمن چرا باید کار ما به جایی برسه که از یک سایت آمریکای حساب ببریم!؟

متشکرم

حسین سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

سلام...

چند روز تو دانشگاه ما هم ملت بیکار میآن واسه خلیج امضا میکنن!!!!

بیکارن دیگه!

!!!

راستی معنی حرفاتون اینه که تولد رو پیچیدین؟؟؟؟

موفق باشید...

فعلا...

چرا بپیچونیم؟ قرار شد به جای تولد آقا مرتضی همه را به عروسیش دعوت کنه

محمد چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ق.ظ http://manbito.blogsky.com

چشمت روشن
حال هی داد بزن خلیج فارس
بنویس خلیج همیشه فارس
اول باید دهن این ها رو ببندیم تا بعد بریم یاهو و گوگل درست کنیم اینجا به اهواز میگن الاهواز
بیا نگاه کن
تاریخ باشکوه عرب باستان و نجاد نیک سام
http://arab-history.blogsky.com

حسین چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

عروسی؟ چه خوب!

آخه استیلتون به افرادی میخورد که میخوان یه چیزی رو بپیچونن!!!!

خب خدا رو شکر که اشتباه کردیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فعلا...

اگه آقا مرتضی نپیچون ما که حرفی نداریم

نرگس چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:21 ب.ظ http://nargesb.blogsky.com

با حرفاتون کاملا موافقم .
پس بعد کنکور برم این بازی رو بخرم ؟! بسکه تعریف کردین دلم آب شد !
آقا مرتضی هم مبارکشون باشه . ایشالله خوشبخت بشن .
من پایه بازی آنلاین هستم ولی متاسفانه تهران نیستم !

معین چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:13 ب.ظ http://daneshrooz.blogsky.com

سلام آقای چنگیزی عزیز
من یک دانش آموز ایرانی در پاکستان هستم و با شما سه تا کار دارم؛
۱.من یک وبلاگ انگلیسی با نام thebestoneدر بلاگ اسکای زدم اما حیف که سیستم با من همکاری نمی کند.یعنی هر وقت می ایی انگلیسی تایپ کنی یک باره خودش میره رو فارسی.اگر میشه به من و همه اون هایی که وبلاگ انگلیسی دارند کمک کنید.
۲.چه طوری میتونم کل وبلاگ رو انگلیسی کنم ؟
۳.حیف fifa08هلندش ضعیفه وگرنه من توی این بازی یک غولم...البته حاضر به باری با شما با رئال هم هستم.
خب .متشکر.خداحافظ

سلام
۱-سیستم به صورت خودکار موقع تایپ زبان را عوض نمیکند.
۲-باید قالب وبلاگتان را متناسب با زبان انگلیسی ویرایش کنید.
۳-شما هر تیمی میخواهی بردار شش تا هم آوانس میدم. خوبه؟

حسین چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

یه سوال در حد ان بی ای!

چرا وبلاگ مدیران رو نمیشه زمان ورک آفلاین دید؟ حتی در صورتی که قبلا کامل لود شده باشه!

چرا؟

فعلا...

نمی دونم

حضرت عشق پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

یا حق !بگذرد این روزگار تلخ تر از زهر
بار دگر، روزگار چون شکر آید
××××
درود.
شاید بیش از 3بار هست که این یادداشت عمیق! رو می خونم..شاید در نگاه اول همون ساده و آذین از بازی های کامپیوتری باشه!! اما حرفای سنجیده ای توش بود.
نمی دونم چی بگم! یعنی اینکه می دونم چی بگم ولی این قدر در خفقان به سر می بریم!! که دیگه نگفتن حرفا واسه مون شده یه عادت
خیلی دوست داشتم با این آسمون آبی مون خلوت کنم..اختلات کنم..اما متسفانه مجالی واسه این کار نیست..بهتره که بگم امکاناتش رو نیست !!
هیچ دوست ندارم حتی ذره ای با پیش داوری سمت این نظر من برین.پس بهتره که هیچ حرفی نزنم!!
سکوت..
فقط باید افسوس خورد افسوس..
من همیشه گفتم و خواهم گفت که: هر بلایی و هر بدبختی!! که سرمون می یاد حقمونه!! خیلی بیشتر از اینها حقمون هست..و داریم حقمون رو می گیریم..من خوشحالم که داریم حقمون رو می گیریم..!!!
من هم به نوبهء خودم تمام تلاش و سعی خودم رو می کنم که از هر چه سریعتر به یک میلیون برسیم!
واسه همین یه کد جاوا درست کردم که خیلی ساده دوستان می تونن ازش استفاده کنن و بذارن تو وبلاگاشون..این جوری خیلی علنی تر و بهتر میشه به این لینک دسترسی داشت.
این کدش هست، و فکر کنم همه می دونن که دیگه باید بعد از <head>
اولی در قسمت قالب وبلاگشون بذارن..
به امید داشتن ایرانی آزاد برای هر ایرانی..
+ پاینده و سبز باشین
++ جاوید کورش..

<script src="http://roozbehs89.persiangig.com/Others/PersianGulf.js" language="javascript"></script>

سلام
دوست عزیز از اینکه وقت گذاشتید و مطلب بنده را مطالعه کردید متشکرم.
امیدوارم ابتکار شما در طراحی این کد جاوا موثر واقع شود.

موفق باشید

بهنام پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ http://my-pic.blogsky.com

سلام
امیدوارم که خوب و خوش باشی
راستیتش من یه مشکلی با "ادیتور پست" بلاگ اسکای پیدا کردم‌ اونم اینه که نوار ابزار بالایی رو از دست دادم و هیچ کاری هم نمی تونم بکنم اگه پیگیری کنی ممنونت میشم.
راستی شاید اینجا نباید مطرح میکردم باید ببخشید اولین راهی بود که به ذهنم رسید و الانم وقت زیادی ندارم. فعلا بای

سلام
نسخه فعلی ادیتور بلاگ اسکای فقط در IE نسخه ۵.۵ به بالا کار میکند. ممکن است با مرورگر دیگری بلاگ اسکای را باز کرده باشید ولی به زودی نسخه قویتری را منتشر خواهیم کرد.

مصطفی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:20 ب.ظ http://isis.blogsky.com

سلامون علیکم
من به یه نتیجه ای بس شگرف رسیدم
می ترسم اعلام کنم اونوقت در جهان شوری به پا بشه
خیلی فک کردم تا به این نتیجه برسم
کاش حق مالکیت معنوی این نتیجه برای من حفظ بشه
میگین چیه؟
خوب طبق تحقیقات بنده آقا مسعود وبلاگ نویس به دنیا اومدن...
می بینم که دهانتان از حیرت باز مونده!
برای اطلاعات بیشتر جایی نداریم برید سر بزنید خودتون بشینین فکر کنین
همینه که هی چیزای مارو تو دنیا عوض می کنن بشینین فک کنین یه کم (نتیجه اخلاقی)
همگی پیروز باشید

و علیکم السلام
آقا شرمنده فرمودید. عرق خجالت رو پیشانی ما نشست.
حالا خودت از کجا به این نتیجه رسیدی؟

[ بدون نام ] جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ب.ظ

بالاخره ما امضا کردیم امضاتون یا امضامون؟
بله ما هم میدونستیم اینجوری میشه مگه نشونال جغرافی خ ل ی ج ع ر ب ی رو درست کرد نه فقط بردش تو پرانتز ما هر کاری از دستمون بر بیاد انجام میدیم هر کاری ما میدونیم چقدر در عرصه بین الملل ضعیف هستیم اگه عوض میکرد میشد امضامون؟

نه فرقی نداشت باز هم امضاتون بود.

میرزا تقی کفن دوز (برنامه نویس C#) جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:43 ب.ظ

بچه! تو با این سنت هنوز کامپیوتر بازی می کنی؟!!
پاک آبروی برنامه نویس ها رو بردی!

من به خاطر حمایت از برنامه نویسان گیم ساز این بازیها را انجام میدم.

نبی اله بهرامی شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:43 ب.ظ http://zamzar85.blogsky.com

سلام آقای چنگیزی
ما همه به عنوان یک ایرانی نه به عنوان
یک فارس ، عرب ، ترک ، لر ، کرد ، بلوچ ، و دیگر اقوام این سرزمین همیشه تحت لوای نام ایران
زندگی کرده و خواهیم کرد . و همه وجب به وجب
این سرزمین برای ما یاد آور تلاش نیا کان و عزت ما بوده و هست و تهران آن با اهواز و خرمشهر و خلیج فارس و مشهد واصفهان وتبریز و زاهدان و دیگر مکان ها فرقی ندارد و نباید از نظر ما فرقی داشته باشد . پس بیایید همه در مورد خلیج فارس که نه یک اسم بلکه یک تاریخ است جدی تر باشیم و حداقل در این مورد به صورت شوخی بر خورد نکنیم . حداقل این ابتکار را این گروه در مورد جمع آوری امضاء داده اند . دوستان دیگر سعی وتلاش کنند وهمکاری کنند و در صورت دیگر اگر راه حل بهتری می دانند ارائه کنند . اگر همه با هم باشیم به یاری خدا موفق خواهیم بود .

سلام
من پیشنهادم را در این پست نوشته ام و چیزی غیر از آن به ذهنم نرسید.

زریر یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:47 ق.ظ http://saansiz.blogsky.com/

سلام مسعود گل.
همه ی حرفات رو قبول دارم.
راستی منم عاشق call of duty هستم اما پول ندارم 4 رو بگیرم.
یه بار در مورد حذف تبلیغات پرسیدم و گفتین حرومه و ما هم خذف نکردیم.آخه بلاگ اسکای با اون سرعت اجراش با اون div های سریعش حیفه.
آدم نمک بخوره و نمکدون بشکنه.
اما ایراد کار می دونی کجاست که میشه تبلیغات رو برداشت، الته شاید خودتم می دونی آخه گفتی خودتم یه برنامه نویسی.کد close تبلیغ رو اگه بردارین دیگه کسی نمی تونه تبلیغ رو برداره.
البته اینو گفتم شاید خودتون دلتون بخواد تو وبلاگ مدیرا تبلیغ نباشه.دیگه خودت باید بدونب باید اون کد رو چی کارش کنی.
خب موفق باشی مسعود گل.

آخه حیف پسر به این گلی نیست از این حرفها میزنه؟!؟

صادق یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:35 ب.ظ

آیا امکانی که به شرح زیر است در وبلاگ های بلاگ اسکای در آینده موجود می باشد یا خیر؟

مثلا من پستی را امروز ارسال می کنم ولی می خواهم در وبلاگ سه روز بعد یا چند روز دیگر در وبلاگ نمایش داده شود.

خیلی ممنون

در آینده امکان تغییر ساعت پستها به سیستم اضافه خواهد شد

نرگس دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:20 ب.ظ http://golaab.blogsky.com

۱- با صحبت شما راجع به خلیج فارس یا عربی موافقم. فقط مشکل اینه که چرا ما هر جا کم میاریم از قدمت تاریخ و تمدن صحبت می کنیم. آخه به ما چه مربوط که کورش کبیر دو هزار و پونصد و چندی، سال پیش منشور آزادی رو نوشته به ما چه که اون زمان که کسی نمی دونسته دموکراسی خوردنیه یا نخوردنی، مملکت یه حاکم دموکرات داشته.
به ما چه که تخت جمشید رو مهندسا ساختن، نه برده ها...
گیرم پدر تو بود فاضل...
بله، شما درست می گی اگه عرضه داریم باید خودمون دست به کار بشیم. وگرنه فضایل پدرمون فقط به این درد می خوره که به خودمون پز بدیم.
چون حتی نصف آثار باستانی مون هم تو موزه های بزرگ دنیا، به نام تمدن بین النهرین ثبت شده. لابد حالا می خواییم بدویم شجره نامه مون رو دربیاریم.
بگذریم.
۲- منم به آقا مرتضی تبریک می گم.
راستی، آقا مرتضی! الان که همه از دردسر فرار می کنن شما چرا رفتی دنبال دردسر؟

۱- حرف شما درسته ولی یادمون نره زمانی که دانشمندای آمریکایی داشتن تلاش میکردن، حاکمان ما تنبل خونه شاه عباسی راه انداخته بودن. زمان حال ملت ها خیلی بی ربط از گذشتشون نیست.
۲- به نظر من آقا مرتضی عاقلتر از این حرفاست که دنبال دردسر بره. حتما خیری توش دیده

نرگس دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 ب.ظ http://golaab.blogsky.com

راستی این تولد چی شد؟

تولد را از آقا مرتضاتون سوال کنید لطفا

سکوت شبانه سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:02 ق.ظ http://sokot-e-shabane.blogsky.com/

سلام
امکان دسترسی به اچ تی ام ال قالب وبلاگ اولی این سرور وجود داره ؟اگر ادرس و یا از جای امکان تهیه ش وجود داره معرفی کنید

ممنون
س ا ج د

سلام
لطفا به template@blogsky.org تماس بگیرید.

ممنون

بیداری چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:55 ق.ظ http://bidary.blogsky.com

یه پیشنهاد دارم که فکر کنم اگه عملی اش کنین خیلی ژیشرفت بزرگی براتون باشه. یه خاصیت مهم رو اگه اضافه کنین از بلاگفا (در امکانات) جلو می افتین. این خاصیت مهم امکان آپلود مستقیم عکس از روی کامپیوتره. خیلی از کسایی که فتوبلاگ دارن واقعا به همچین چیزی نیاز دارن. تا جایی که من می دونم هنوز بلاگفا یا سرویس معتبری این رو نداره. چندتا سرویس جدیدی هم که این رو گذاشتن تازه کارن و اصلا نمی شه بهشون اعتمادکردو ممکنه به زودی بدون هیچ اطلاع قبلی درش رو ببندن و برن! خلاصه این رو حتما عملی کنین. باید در یه چیز از بلاگفت جلو بزنین. ثانیا بلاگاسکای خیلی از نظر امنیتی تا حالا بهتر نشون داده. از نظر سرعت لود هم به نظرم بلاگفا خیلی کند شده. اگه چند تا ویژگی از بلاگفا جلو بزنین دیگه فکر نکنم کسی بی خیال بلاگ اسکای بشه

ممنون از پیشنهادتون. حتما پیشنهاد شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

زریر چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:36 ق.ظ http://saansiz.blogsky.com/

سلام مسعود جان.
یه خواهش داشتم.خودتون خوب میدونین که واسه خیلی ها همین وبلاگ ها یه بخش بزرگی از زندگیشونه و اگه خدای نکرده یه روز هک بشه اون وقت . . .
با همه تلاش هاتون و کارای خوبتون سیستم امنیتتون یه عیب خیلی بزرگ داره و واسه من شده یه کابوس.
اگه یکی وبلاگی از بلاگ اسکای رو هک کنه و وارد بخش مدیریت بشه خیلی راحت می تونه توی بخش تنظیمات آدرس ایمیل رو عوض کنه.
شما هم پسورد جدید رو همیشه به آدرس ایمیل
می فرستین، خدایی آقا مهندس این شد امنیت.
من یه پیشنهاد دارم.اگه کسی خواست آدرس ایمیل رو عوض کنه یه میل به همون ایمیل قبلی واسش فرستاده بشه و توی اون میل به یه صفحه هدایت بشه که اونجا آدرس میل جدیدش رو وارد کنه.
یکی از دوستام به سادگی آب خوردن وبلاگش حذف شد.چند بارم پسورد وبلاگ بقیه رو خیلی راحت گیر آوردم(البته ناخودآگاه، میدونی که؟ ولی به خدا هیچ کاری نکردم).
اگه این کار رو هم بکنین سیستمتون یکی از امن تیرنها میشه.(واقعا الان بخش مدیریتش خیلی خوب طراحی شده اما این ایراد چیز کوچکی نیست).
با تشکر.
دوستت دارم بلاگ اسکای.

سلام
دوست عزیز من پیشنهاد میکنم یک دفعه به صفحه فراموش کردن کلمه عبور مراجعه کنید http://www.blogsky.com/ForgetPassword.bs
متوجه خواهید شد که ما اصلا کلمه عبور جدید را ایمیل نمیکنیم.
لطفا اول تست کنید بعد انتقاد کنید.

ممنون

mxu چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:00 ق.ظ http://www.mxu.blogsky.com

سلام
ببینم نباید یه خبری از این ژسر خاله ی تنهای تنهای تنهات بگیری . نمیگی شاید من مرده باشم که یه دفعه غیبم زده
آخه یه سر به وب این و اون زدن چقده وقتتو میگیره که نمیای
حالا بی خیال این دفعه رو میبخشمت تا دفعه ی بعد هم خدا کریمه
راستی راستی تو هم بازی میکنی ؟ من که یک سالیه ژول ندارم یه کارت گرافیک بخرم و واسه همینم اصلا رو آوردم به اینترنت و وب نویسی ...
اما مطمئن هستم تو مورتال کمبت هیچ گاه حریف من نمیشی . حیف که نمیتونم بیام دفترتون تو تهرون وگرنه یه دستکاه سگا میاوردم و روتو کم میکردم
باور نداری ... خوب یه دفتر هم تو شیراز بزنید تا ما از شهرمون بیایم شیراز (آخه اینجوری فقط ۱۰۰ کیلومتر فاصله با دفتر بلاگ اسکای داریم) و رو همکارای بازی خورتونو اونجا به نمایندگی از شما گکم کنیم
خوب دیگه اون بی شرفا هم که هی میان خلیج فارسمونو هاژولی میکنن اینگاری مال باباشونه ...
فعلا ۶۰۰۰۰۰ امضا جمع شده تا بعد هم ....
باز هم میام اما کی رو خدا فقط میدونه .
راستی اگه مقدوره براتو.ن :
بابا یه نمایندگی تو شیراز بزنید دیگه
تا بعد یا حق و خدانگهدار

من اول از همه یک سوال دارم و اون اینکه چرا شما به پ میگید ژ ؟ لهجه شیرازیه؟
در مورد بازی کمبت هم خدا بیامرزتش یه زمانی توش حریف نداشتم.
در مورد نمایندگی هم چشم. میخواهیم تو همه شهرها یه گیم نت راه بندازیم

علی اشرفی چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:25 ب.ظ


با سلام. خلاصه‌ی یادداشت مفصل شما را در حالی که بانوی منزل مشغول رسیدگی به امور بچه‌ها بود برای ایشان خواندم.

با کمال تعجب برای همسران شماها دلسوزی فرمودند که هنوز هم کامپیوتر بازی می‌فرمایید!

آخر عزیز من! آیا بهتر نمی‌باشد به‌جای اینکه سنگ اسم خلیج را به سینه بزنیم، سنگ این همه مغز فراری و این همه مخ از دست رفته را به سینه بزنیم؟

البته به کار شما اشکالی وارد نیست ها! من فقط پیام بانوی منزل را به حضورتان تایپ کردم

فردا که بچه ها بزرگ شدند و به پدر بزرگوارشان فرمودند بیایید با هم Fifa2018 بازی کنیم و شما را ۲۰ - ۰ بردند و از نحوه بازی شما کلی خندیدند بعد میفهمید که بازی کامپیوتری به چه دردی میخورد.
اگر منظورتان از مخ از دست رفته آقا مرتضی ما هست که فقط میتوانم بگویم افسوس

محمدرضا بلبل پور چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ب.ظ http://reza4603.blogsky.com/

سلام
بالای مدیریت وبم زده 100% UPTIME این چی هست و به چه درد می خوره؟؟؟؟

لطفا خبر مربوطه را بخوانید http://news.blogsky.com/?PostID=61

سعید چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:42 ب.ظ http://Picgallery.blogsky.com

ای بلاگ اسکای ای آپ تایم ای ...

واقعا تبریک میگم به خاطر این همه تلاش و جدیت در مدیریت بلاگ اسکای برام جالب بود وقتی آخرین ریبوت سایر وبلاگ سرویسهای ایرانی رو چک می کردم بیشترین بازه زمانی ۷ روز بود
بازهم خسته نباشید و خداقوت بهتون میگم و امیدوارم که همواره این سیرصعودی تون رو حفظ کنید و همیشه بهترین باشید

بازهم تبریک میگم و باز هم می گم ای بلاگ اسکای ای آپ تایم ای مسعود شصت چی و ...

سلام
ممنون از این همه تعریف. من هم میگم بابا سعید بابا قالب حرفه ای

امیر چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:13 ب.ظ http://amirmafia.blogsky.com

سلام من قبل از اتمام وقت انتقال یه ایمیل فرستاده بودم برای انتقال وبلاگام که مهم ترینشون yakhdarbehesht.blogsky.com
دیشب دوباره به بخش پشتیبانی ایمیل فرستادم خواهش میکنم این کار رو برام انجام بدین چون من این آدرس رو خیلی دوست دارم

این وبلاگ هم اکنون آزاد هست و شما میتوانید آنرا ثبت کنید

نرگس چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:22 ب.ظ http://www.nargesb.blogsky.com

این قضیه 100 % uptime چیه !؟

یعنی سرور بلاگ اسکای یک سال حتی Reset هم نشده و همیشه در دسترس کاربران بوده است
http://news.blogsky.com/?PostID=61

محمد جواد پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:23 ق.ظ http://StudioX.ir

قضیه 100% آپ تایم چیه ؟

لطفا این خبر را بخوانید http://news.blogsky.com/?PostID=61

زریر پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:23 ق.ظ http://saansiz.blogsky.com/

چرا نظر قبلی من رو تایید نکردی . خب حقیقت تلخه دیگه.
به اینم میگن امنیت.
آدما همیشه بهتره که واقع بین باشن.

ببخشید که نظر قبلی شما با تاخیر تایید شد. یک کمی سرم شلوغ بود

همسایه پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:37 ق.ظ http://manbito.blogsky.com


یک سال تلاش برای رضایت کاربران رو به شما و همکارانتون تبریک و از خداوند برای شما موفقیت روزافزون را خواهانم
محمد

ممنون. ما هم برای شما آرزوی موفقیت داریم.

mxu پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ق.ظ http://www.mxu.blogsky.com

سلام
آخه چرا
پس اون ۱۰۰۰۰۰۰ امضا همش کشک بود ؟ یعنی میخوان حرفشونو به کرسی بنشونن مگه میخوان بریم حالشونو بگیریم ؟
اصلا حالم از google بهم میخوره

سلام
ظاهرا همان کشکی که فرمودید درسته

حسین پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:20 ب.ظ http://www.adonissystem.blogsky.com

سلام عرض میکنم خدمت مسولین بلاگ اسکای...

من بابت UPTIME 100% از شما که رکوردی در بین همه سایت های ایرانی و خارجی محسوب میشه! تشکر میکنم.

اما یه خواهش دارم که اگه ممکنه قابیلت متصل کردن وبلاگ به دامین هم به بلاگ اسکای اضافه کنید...
چون به چند دلیل هم به نفع شما و هم به نفع همه کاربران خواهد بود.

اگه خواستید یه توضیح کامل در این باره به شما میدم.

با من در تماس باشید ممنون!

چشم. حتما این امکان به سرویس اضافه خواهد شد.

mxu پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ب.ظ http://www.mxu.blogsky.com

سلام
اولا که من به پ نمیگ ژ ... این مشکلیه که بعضی وقتا برام پیش میاد و کیبردم قاط میزنه ... ببخشید
راستی ... مثل اینکه میخوای اون گیم نت ها رو بزنی میدونستم پایه ی ... هستی در مورد کامبت هم میدونستم حرفی واسه گفتن نداری ... حالا حرفی نداری چرا میگی خدا بیامرزتش
بی خیال ... درس و مشقام شروع شدن ... پس تا یه سلام دیگه (شاید تابستون یا حتی زودتر ) حق نگهدارتون باشه ...
هر چند میدونم دوریم چقده براتون سخته

بشین درساتو خوب بخون. اگه شاگرد اول بشی یه دست باهات کمبت بازی می کنم

محمدرضا بلبل پور جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:26 ق.ظ http://reza4603.blogsky.com/

سلام
آقا مسعود بابت ۱۰۰٪ UPTIME به شما و همکارانتون تبریک می گم. خسته نباشید.

متشکرم

آشنا جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:16 ق.ظ http://lovingclass.blogsky.com

ما برو بچه ها هم از همتون ممنونیم .

شما لطف دارید

محمد جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:22 ب.ظ http://persianscript.ir

سلام
من واقعا از صمیمیت شما و نوع نویسندگی توی وبلاگتون لذت میبرم!
موفق باشید

نظر لطف شماست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.