وبلاگ مدیران بلاگ اسکای
وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

چه عجب

بالاخره بعد از سالها انتظار کاربران بلاگ اسکای و  تلاش شبانه روزی بلاگ اسکای  شکلک به بخش نظرات اضافه شد. البته بگذریم که کاربران عزیز توی این مدت دیگه آبرو برای بلاگ اسکای نگذاشته بودند.

این بخش فعلا به صورت تست فقط بر روی وبلاگ مدیران بلاگ اسکای قرار دارد.

راستی پیروزی هسته‌ای را هم به همتون تبریک میگم. این جریان شکلکهای بلاگ اسکای هم شده بود مثل جریان هسته‌ای شدن ایران. چه ربطی داشت؟

نظرات 23 + ارسال نظر
نهاله یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:12 ب.ظ http://loknat.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااام


خسته نباشید


تو این دنیا آقا همه چیزو می شه به همه چیز ربط


داد


این شکلکا هم حق مسلم ماست!



لطفا به فکر قالبهای بهتر باشید می دونم تو این زمیته فعالیتهایی داشید

ولی بیشتر لطفا


آهان راستی پیش ما هم بیا خوشحال می شیم




ما سه نفریم شیما - امیر - نهاله


ایناهاش به ترتیب


این امیر


این شیما


این دربه داغونتر منم


منتظرم

سلام
شکلک که همیشه حق مسلم شما بوده وهست.
قالب هم چشم
به وبلاگتون هم سر زدم. عکس ها و مطالبتون نشون میده که آدم باذوقی هستید. من بازدیدکننده ۹۵۹ وبلاگ شما بودم
انقدر این امیر ار اذیت نکنید بابا گناه داره

موفق باشید

بیداری یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:19 ب.ظ http://bidary.blogsky.com

ممنون.
ان شاءالله به زودی راه هم بیافته. در ضمن می دونم این پیشنهاد رو دوستان داده اند. فقط محض تکرار: اگه می شه ادامه مطلب رو هم اضافه کنین.
من از سال ۸۲ کاربر شما هستم و نسبت به بلاگ اسکای تعصب دارم!

ادامه مطلب هم چشم. کمی صبر
ما هم نسبت به کاربرامون تعصب داریم. دوست داریم هر چه نیاز دارن براشون فراهم کنیم

نرگس یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:25 ب.ظ http://www.nargesb.blogsky.com

وای چه باحال

خیلی جالبه !
ما هم مثل شکلک ندیده ها !

!
ممنون از زحماتتون .
امیدوارم شاهد پیشرفت هر چه بیشتر و روز افزون بلاگ اسکای به دست شما و همکارانتون باشیم ...
راستی انرژی هسته ای هم مبارک . هرچند که هر روز تبریک میگن تو تلویزیون و میگن راه افتاد !
امیدواریم این دفعه دیگه واقعا راه بیفته ...

خدا خیرتون بده. ما هم امیدواریم

[ بدون نام ] یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:47 ب.ظ

ای بابا

ابراهیم یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام.
خیلی خیلی کار خوبی کردین.
می دونید همین مساله شکلک باعث می شد که بقیه از وبلاگای ما ایراد بگیرن.
حالا می شه گفت که حرف ندارین.
ان شا الله هر روز بهتر از دیروز باشید.

سلام
ما که از اول حرف نداشتیم. اگه برامون حرف در نیارن

[ بدون نام ] یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ب.ظ

خودشه

آره خودش بود

جواد دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 ق.ظ http://StudioX.ir

ای ول ... ای ول ... داش مسعودو ای ول ...
خیلی خیلی خوشحال میشویم که در سرویس قدرتمند بلاگ اسکای نخستین نفری هستیم که در پاسخ به یک ارسال از شکلک استفاده میکنیم

خداییش خیلی باحاله ... خیلی

خدا قوت مرد مومن

بابا اینقدر ذوق زدگی از خودتون نشون ندید فکر میکنن کاربرای بلاگ اسکای دور از جون ندید بدیدن

جواد دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:26 ق.ظ http://StudioX.ir

گویا چدئان هم اول نباشم آخه هنوز نظرات ثبت نشده

در ضمن میشه گریه رو هم اضافه کنید ؟ الان میخواستم گریه بذارم ولی دیدم نیست

ما میخواهیم کاربرای بلاگ اسکای همیشه شاد باشن. گریه میخواهید چه کار؟ ولی چشم

حوال یعنی دوست دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:09 ق.ظ http://www.haval.blogsky.com

سلام. تبریک می‌گویم! ابتدا پیروزی هسته‌ای ایران را و بعد هم اضافه‌شدن شکلک‌ها به... به... وبلاگ مدیران سایت را.

راستی٬ برای نبریک اضافه شدن شکلک‌ها به تمام وبلاگ های بلاگ‌اسکایی کی خدمت برسیم؟

شاد و سلامت باشید!

سلام
خدمت از ماست شما تشریف داشته باشید ما بهتون اعلام میکنیم

مصطفی دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:27 ق.ظ http://isis.blogsky.com

سلام آقا مسعود
خداییش خسته نباشید
به کوری چشم دشمنان وبلاگ فارسی :
۱ - شکلک ها خیلی خوبن...
۲ - اینترنت من وصل شد اونم کلی سریعتر از همیشه...

اینام اشک شوقش

در ضمن این آقا محسن چرا ستاره ی سهیل شدند؟؟؟؟

متشکر

سلام
زنده باشید آقا مصطفی
۱- خوبی از خودتونه
۲- حالا وصل شدن اینترنت که انقدر اشک نداره

آقا محسن هم هست. سلام دارن خدمتتون

گل داوودی دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:47 ق.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

سلام!
۱) من همونم که از ذوقم یادم رفت ادرس وبلاگمو بنویسم
۲) خیلی خوبه که شما خوش اخلاقین ( جدی میگم)
۳) بخاطر اعتراض از هیچگونه شکلکی در کامنتم استفاده نمیکنم وگرنه ازین قرمز عصبانیه میذاشتم
۴) اگه بخش کامنت خصوصی رو اضافه کنین خیلی خوبه
۵) واسه نوشتن مطلب و پت جدید شکلکای بیشتری بذارین ولی توروخدا توی کامنتا شکلک نذارییییییین ( یه شکلک گریه همینجا لازم بود)

سلام
۱) من هم چنگیزی هستم. خوشبختم
۲) متشکرم (شوخی گفتم)
۳) دیگه اعتراض برای چی؟
۴) اون هم یه کاریش میکنیم
۵)‌ حتما. شکلکهای بخش نظرات به صورت اختیاری خواهد بود. الزامی نداره همه تو قسمت نظراتشون شکلک بذارن.

ابراهیم دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:41 ق.ظ http://sedaye-biseda.blogsky.com

دوباره سلام.
دفعه قبل اسم وبلاگم رو یادم رفت بذارم!
ما هم قبول داریم که شما حرف نداشتین و ندارین.
هر کی هم حرف در اورد خودمون حالشو می گیریم

مرسی. لطف دارید شما

یکی از کاربران عزیز دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:43 ب.ظ



جون مهندس بسکه رفتیم وبلاگای دیگه و همشون آیکن جینگولک بازی داشتن برامون عقده شده بود

الحدالله که مشکل شما هم حل شد

مدی دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:57 ب.ظ http://WWW.MAHBED.BLOGSKY.COM

بسسسسسسسسسسسسسیار عالی
ما هرروز پیشرفته تر شدن BLOGSKYرومشاهده می کنیم.
البته تا وبلاگ منو دارین غم نداشته باشین چون اصلاًمعلما واساتید نزدیک BLOGSKY نمی شوند.


حالا من چون رگه ی اصفهانیم دارم می خوام یه فضولی هم بکنم.
شما کلاً چندتا مدیرین؟

دیدم تو وبلاگت یه دسته بندی با عنوان "معلم آزاری" داری. خدا به معلم های شما صبر بدهد. آمیییییییین

امید دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:11 ب.ظ http://www.s-p-r.blogsky.com

سلام به مدیر خوش تیپمون آمسعود گل.اول اینکه مسعود عزیز چرا اینقدر علاقه همی دارند که تصویر خود در هر پست نمایش دهند.بابا یه دونه شو اون بالا بذار بسه دیگه اااااااا
دوم اینکه ما مردیم و این بخش فنی هیچ نام و نشونی از خود بجای ننهاد که هیچ.بابا بلاگهای دیگر (که نمی خواهم اسم بلاگفا و میهن بلاگ و پرشین بلاگ را بیاورم) یک قسمت پرسش و پاسخ دارند.آ شوما ندارین.سوم اینکه خواهشا تو ره جدش (هر کی ) این قسمت ادامه مطلب را اضافه کن چهارم اینکه ببین این بلاگفایی (اسمشو نیار) یه قسمت صفحه جدید گذاشتس که خیلی خوفه.شما نکنیدا.
پنجم اینکه چرا قسمت ارسال خصوصی تو نظرات ندارین بابا به پیر به پیغمبر همه دارند آشوما ندارین.چقدر حرص بخورم.بابا من بلاگ اسکای دوست دارم .ششم اینکه یه وقت خواهشا فهرست وبلاگها را نذاریندا حتما بقیه که اینکارا می کنند اخمخند.شما عاقل باش.هفتم اینکه عیدی یادتون نره. هشتم اینکه ....(نامبرده بعلت شدت حرص خوردن از امکانات بلاگ اسکای دق کرد)

سلام آقا امید گل. اول اینکه احتمالا آقا مسعود دچار خود کم بینی شده هی عکسش را میزاره. دوم اینکه حق باشماست. سوم اینکه چشم. چهارم اینکه موافقم. پنجم اینکه اون هم یه کاریش میکنیم. ششم اینکه اون هم از کمبودهای بلاگ اسکای هست که اون هم حل میشه در آینده. هفتم اینکه این شکلک ها عیدی بود دیگه. هشتم اینکه خدا نکنه بلاگ اسکای بمیره شما ۱۰۰ سال زنده باشید

محمد جواد عبدی - رادیو جوان سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:36 ق.ظ http://abdi.persianblog.ir/

بابا شکلک تکنولژی...

بنده خدا تا حالا شکلک ندیده

[ بدون نام ] شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ب.ظ

دوباره سلام اقای مسعود چنگیزی
یه چیز بگم ناراحت نمیشین ؟
خوب حالا که اجازه دادین میگمش

بشنو اما باور نکن من که این شکلکهارو برای خودم ارسال کردم منظورم داخل نظرات وبلاگ خودمه بعدشم خوب جواب داده و همشونم نشون میده فقط کافیه کدشونو خودتون وارد کنیم به همین سادگی
امید وارم ناراحت نشده باشین
راستی یه چیز دیگه بعضی از این شکلکا نشون داده نمیشه یعنی همیشه دوتاشون به صورت ضربدر نشون داده میشه مثل عکسی که باز نشده نمی دونم مشکل چیه منظورم همینجاستا نه وبلاگ خودم البته اونجام شاید این مشکل باشه معمولا اون دو شکلکم اون سومی و چهارمی هست که گاهی به شکل دوره ای جاهاشون عوض میشه
دوستون دارم به امید دیدار
باورندارین بیاین ببینین منظورم وبلاگ خودمه
این شکلکام برا خودشون عالمی دارن
لا اقل به بهونه همین شکلکا یه سرم به من بزنین خوشحال میشیم
به امید دیدار

سلام
ما که بخیل نیستیم. خوشحال هم شدم دیدم شما هم دارید استفاده میکنید. منظور از فعال کردن برای همه کاربران قرار دادن کدهای لازم در قالب وبلاگ ها برای نمایش همگانی است.
به وبلاگ شما هم سر زدم

کوروش دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:36 ق.ظ http://lovemeans.blogsky.com

آقا دستتون درد نکنه.
خیلی زحمت کشیدید.
ممنون


خواهش. انجام وظیفه می کنیم

کوروش چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:08 ب.ظ http://lovemeans.blogsky.com

سلام آقای چنگیزی عزیز
بازم از زحماتتون خیلی ممنونم.
راستی یه مشکل در مورد این شکلکها اینه که اگه با FireFox بخوایم وسط متن یه شکلک بذاریم اونو آخره متن اضاف میکنه. یعنی اون شرط createTextRange تو FireFox همیشه غلط میشه! اگه بشه درستش کرد خیلی خوبه. ممنون از لطفتون.

سلام
اگه بشه درستش کنیم چشم اون را هم درست میکنیم. ممنون از دقتتون

گیلاسی پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:32 ق.ظ http://gili.blogsky.com/

چه جالب !من هر سری میام اینجا در این پستهای شما به روم بسته میشه ! اینم برای پست چه عجب مینویسم !
نمیدونم مشکل فقط برای من هست یا سایر دوستان هم اشاره ای کردند ! تو این دو ٬ سه روز اخیر مدت زمان استفاده از صفحه مدیریت وبلاگ خیلی کم شده !یعنی گاهی ظرف دو دقیقه هم میگه مدت زمان کاربری تمام شده ..من بارها و بارها امروز اسم کاربری و پسوردم رو نوشتم تا وارد صفحه مدیریت بشم. و این برا یمن که به نظراتم پاسخ میدم خیلی سخت شده !
در با کلاس بودن بلاگ اسکای هیچ شکی نیست !

منظورتون چیه که به روتون بسته میشه؟ یعنی اصلا صفحش باز نمیشه؟
مشکلی را که فرمودید را بررسی میکنم. انشاالله که به زودی برطرف بشود.

ایول پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:01 ب.ظ

حمید توکلی دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:45 ب.ظ http://kntu.blogsky.com

شکلک های خوبیه ، منتظر فعال شدن این امکان در سایر بلاگ ها هستم !


یک سری از پیشنهاد های بنده به شما :


وقتی در صفحه ی اصلی هستم ، عنوان آخرین یادداشت ها مربوط به تمام موضوع بندی ها است ، بهتر است، وقتی روی موضوع بندی x کلیک می کنم ، عنوان آخرین یادداشت ها تنها مربوط به موضوع بندی x باشد.

وبلاگ طوری تنظیم شده که تنها n متن آخر در صفحه ی اصلی نمایش داده می شود ، وقتی روی موضوع بندی ها کلیک می کنم ، همه ی متن های آن موضوع بندی می آید ، بهتر است وقتی روی موضوع بندی کلیک می کنم تنها n متن آخر آن موضوع بندی بیاید و بقیه ی متن های آن موضوع بندی ، در عنوان آخرین یادداشت ها قابل دسترسی باشد .

وقتی در صفحه ی اصلی هستم ، بالای پنجره ی مرورگر ، عنوان وبلاگ نمایش داده می شود .
وقتی روی عنوان یک متن کلیک می کنم تا به لینک ثابت دست پیدا کنم ، بالای پنجره ی مرورگر ، بعد از عنوان وبلاگ ، عنوان متن نمایش داده می شود .
اما وقتی روی موضوع بندی کلیک می کنم ، بالای پنجره ی مرورگر ، بعد از عنوان وبلاگ ، عنوان ِ موضوع بندی نمایش داده نمی شود .

در لینکدونی وبلاگ می توانم ، جای لینک هایی که قبلا ثبت کرده ام را تغییر دهم ( بالا و پایین کنم ) اما در موضوع بندی ِ وبلاگ نمی توانم جای موضوع بندی ها را بالا و پایین کنم و آن را به ترتیب الویت مرتب نمایم .

آرشیو ماهانه هست اما نمی توانم در صورت تمایل مطالب را به صورت هفتگی آرشیو نمایم.
موفق باشید

سلام آقای توکلی عزیز
پیشنهادات شما مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

متشکرم

***بهار-فرشته معصوم*** جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 ب.ظ http://www.sinlessangel.blogsky.com

سلام آقا
دمت گرم دیگه داشتک عقده ای میشدم
حالا آقا چه جوری میشه این گوگولی هارو گذاشت تو سیستم؟؟؟
پیش ما هم بیاید منتظر جوابتون هستم.
با آرزوی سالی خوش و بهترینـــها:بهــــــــــار

سلام
کمی صبر کنید برای وبلاگها فعال میشوند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.