وبلاگ مدیران بلاگ اسکای
وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

«بلاگر» به سمت سرویس‌های وبلاگ فارسی می‌آید...

سرویس وبلاگ قدیمی «بلاگر» به تازگی لیست بلندبالایی به صفحه‌اش اضافه کرده از زبان‌هایی که پشتیبانی می‌کند، که در این بین زبان پارسی هم دیده می‌شود، و بدین ترتیب توانسته از این به بعد به کاربران فارسی زبان خود پنل فارسی بدهد. این مسئله قطعا در فضای وب یک اتفاق به شمار می‌رود که نباید از کنارش گذشت.
زمانی این سایت، تنها رابط کاربران ایرانی برای حضور در وب و در میان وبلاگ‌ها بود، که البته خیلی زود نیاز به سرویس‌های بومی و ساده و کاملا فارسی، باعث شد سرویس‌های ایرانی از راه برسند. بلاگ‌اسکای تا جایی که من می‌دانم، از نخستین ایده‌های جدی مطرح در این زمینه بود، که البته در عمل از نظر زمانی توانست دومین سرویسی باشد که پیاده‌سازی و عرضه شود.

البته واقعیت آشکاری هست، آن هم این که در مقایسه با بلاگر، سرویس‌های وبلاگ فارسی، امکانات بیشتری به کاربران خود می‌دهند، و این بدون تردید برگ برنده آنهاست. به عنوان یک مثال ساده فقط کافی است امکان کامنتینگ را به یاد بیاوریم که هنوز هم از مصیبت‌های کاربران بلاگر است که گاهی مجبورند با وصله و پینه‌هایی مثل Haloscan و... مشکل خود را رفع کنند، در حالی که سیستم نظردهی از اولین امکاناتی است که حتی سرویس‌های ضعیف فارسی هم به کاربران خود می‌دهند، چه رسد به سرویس‌های قدیمی‌تر که به سادگی مثلا امکان پاسخ به نظرات و... را هم دارند.

مشکل همیشگی فیلترینگ بلاگر هم باقی است و گویا حساب و کتاب مشخصی هم ندارد و آن را کم‌رونق‌تر می‌کند.

اما با وجود برخی امتیازات بلاگر و دیگر سرویس‌ها و ابزارهای وبلاگ‌نویسی غیربومی، به نظر من  کاربران ایرانی، همچنان سرویس‌های ایرانی را ترجیح خواهند داد که یکی از دلایل اصلی آن، امکانات این سرویس‌هاست. به همین دلیل است که این شرایط جدید، کارشان را دشوارتر هم می‌کند. به عبارت دیگر باید سرویس‌های فارسی بتوانند در این رقابت، برگ برنده‌های بیشتری نشان دهند و نه تنها قافیه را نبازند، بلکه به گسترش دامنه نفوذ خود و بهره‌گیری از کاربران بسیار بیشتری که در راهند فکر کنند.

البته به نظر من یک شرط اساسی دیگر هم وجود دارد، این که این سرویس‌ها، اگر می‌خواهند در دنیای وب بمانند و «قربانی» نشوند، باید به جای یک تفنن شخص یا گروهی، به شیوه فعالیت و کسب و کار حرفه‌ای رو بیاورند، تا بتوانند در دنیای حرفه‌ای وب همچنان حرفی برای گفتن داشته باشند.

 

یک تکمله جالب:

رفتار این سرویس‌های خارجی در این وسط خیلی عجیب و غریب و حتی جالب و غیرقابل پیش‌بینی است. همین گوگل، دروازه خیلی خدمات بدربخورش را به روی ایران بسته، مثلا سرویس «پک» یا «کدسرچ» برای برنامه‌نویسان و... اما بیکباره در مورد وبلاگ و استفاده از کاربران فارسی، خیلی هم دست و دلبازی به خرج داده و کلی توضیح و تفصیلات اضافه کرده از قصه بلاگر و باقی قضایا و دست آخر هم پنل فارسی تحویل کاربران داده است.

این یعنی که هر جا دلش بخواهد سرویسش را به بهانه تحریم به روی ایران می‌بندد، و هر جا هم میل مبارکش باشد باز می‌کند. به این می‌گویند رفتار «شترگاوپلنگی» و غیرقابل پیش‌بینی.

نظرات 35 + ارسال نظر
محمد جواد عبدی یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:03 ب.ظ http://www.abdi.tempfa.com

جالب بود. اما یک طرفه...

سما دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام.خسته نباشید.ببخشید آقای توکلی به شکایت من رسیدگی نمی کنند.
ممکن است شما آن را بررسی کنید.
شکایت از وبلاگ narazi.blogsky.com
خواهش می کنم یک سری بزنید.

سلام و ممنون
من و دوستان هر چه نگاه کردیم مورد شکایت شما رو پیدا نکردیم. با این حال توضیحات بیشتر را می‌توانید به بخش «گزارش تخلف» ارسال کنید.
موفق باشید.

حمید دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 ب.ظ http://metsoft.blogfa.com

سلام
بلاگر با اون سرعت کمش هیچوقت نمی تونه جای سرویس دهنده های ایرانی رو بگیره

سلام
بله اینهم نکته ایست.
شاید نیازی به این که بهبودی در سرعت خود ایجاد کند نمی‌بیند.

حمید دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:57 ب.ظ http://metsoft.blogfa.com

مجدداْ سلام
صحبت اصلاْ سر نیاز به بهبود سرعت دانستن نیست
با سرعت اینترنتی که آنها دارند اصلاْ آنها تاخیر لود شدن صفحات را حس نمی کنند و اصلاْ فرقی برایشان نمی کند که صفحات خود را با چه تکنیکی طراحی کنند تا سریع تر نمایش داده شوند !!!

سما دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:16 ب.ظ

سلام خسته نباشید
قبول ندارم.خیلی کم لطفی است که بعد از یک ماه یک چنین جوابی به من بدهید.شما اصلا به این وبلاگ سر زده اید؟
اگر من شکایت بنویسم و شما نپذیرید چه؟
شما لطف کنید به این وبلاگ یک نظر کوتاه بکنید.
بعدا من می روم شکایت می کنم.
در ضمن متن شکایتم در بخش نظرات آقای توکلی هست.
در پست قبل از تسلیت.
متشکرم

سلام
ببینید در فضای وبلاگ‌ها نوشتن آزادانه موضوعات انتقادی یک مسئله طبیعی است حتی در باره یک شخصیت و هنرمند مشهور که شما و بنده خیلی هم علاقه‌مندش هستیم. شاید بهتر باشد ما هم شروع کنیم از دیدگاه مثبت در همین زمینه بنویسیم.
موفق باشید.

امجدی دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ب.ظ http://vokalayekaraj.blogsky.com

سلام با تشکر و خسته نباشید اگر در قالبهای شما ادامه مطلب

گذاشته شود کامل می شود.

مصطفی سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 ق.ظ http://isis.blogsky.com

سلام
بلاگر ول معطله!
سرویس های وطنی علیرقم همه ی کاستی ها به امثال بلاگرهای غربی سرند.
درود بر ایران و سرویس های ایرانی !
پیروز باشد
مصطفی - از جمله قدیمیهای بلاگ اسکای

سلام
مهم‌ترین کاستی اونها داشتن کاربرانی مثل شماس!
پاینده باشید.

مصطفی سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:18 ق.ظ http://isis.blogsky.com

سلام ببخشید که دوباره کامنت میذارم
من دارم از بلاگ اسکای رخت بر میبندم!
نه به خاطر بد بودن بلاگ اسکای به دلایل دیگه...
من یه تمپلیت نسبتا خوب که برای خودم طراحی کرده بودم را می خوام بدم به بلاگ اسکای
البته من با اقا مسعود در ارتباط هستم اما ایشون چند وقته کم پیدا شدند.
می خواستم منو راهنمایی کنید تا بعد این همه مدت که دارم از اینجا رفع زحمت می کنم یه یادگاری کوچولو برای سیستم مورد علاقه خودم بذارم!
از نظر فنی قالب کاملا مدرن و مبتنی بر CSS , طراحی شده با DIV و برای opera , firefox هم مشکل خاصی نداره!
موفق باشید

ممنون از این لطف
از شنیدن خبر رفتن شما هم خوشحال نیستیم.
در هر حال شاد و موفق باشید.

mxu سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:50 ق.ظ http://www.mxu.blogsky.com

سلام
تا حالا به وبلاگ شما نیومده بودم
اما حالا که اومدم از این کار خودم خوشحالم
چرا ؟؟؟
چون میبینم به نظرات کاربرانتون احترام میزارین
خوب فکر نکنم هیچ چی مثل سرویس دهنده های ایرانی باشه
من تو بلاگر هم عضوم اما یه بار هم آپ نکردم ولی تو بلاگ اسکای و بلاگفا ......
خوب امیدوارم همینجور خوب پیش برین
راستی اگه میشه یه کاری منید که تو قسمت نظر دهی بشه از شکلک ها استفاده کرد .
اینجوری کامنت دادن منو عذاب میده
با تشکر
mxu

سلام
امکان موردنظر شما در دستور کار بلاگ‌اسکای هست.
موفق باشید و سپاس

مصطفی سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:30 ب.ظ http://isis.blogsky.com

سلام
منظورتونو از این جمله نفهمیدم :
{مهم‌ترین کاستی اونها داشتن کاربرانی مثل شماس!}

و در مورد دومین کامنت منو راهنمایی نکردید...
در کل ممنونم از این همه محبت بلاگ اسکای
خدانگهدار

سلام
برای شما یه نوشابه ناقابل باز کردم.
در ضمن آقای چنگیزی هم کاملا در دسترسند.
به امید دیدار

سما سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام خسته نباشید
من واقعا عذر می خواهم که این قدر مزاحم شما می شوم اما...
شما واقعا آنجا رفته اید و عکس ها را دیده اید؟
باورم نمی شود که به این کار بگویید انتقاد!!
خواهش میکنم اگر به شکایت من هم رسیدگی نمی کنید مهم نیست.
می خواهم بدانم این رفتار ها برای شما چه معنایی دارد.
می دانید چقدر با این فرد صحبت کردم که توهین نکند.می دانید این وبلاگ چه مدت است تشکیل شده؟
ما همه سعیمان را کردیم.

سلام سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:03 ب.ظ

بخشید؛ نداشتن کاربرانی مثل شما
در جواب آقا مصطفی اشتباه تایپی داشتید.

ممنون از تذکر و دقت

سما چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:52 ق.ظ

سلام.
خسته نباشید.
متشکرم.آقای توکلی پاسخم را دادند!
خداحافظ

باربد چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:46 ب.ظ http://www.pesaraneghabile.blogspot.com

حداقل بلاگر یا بقیه ی سرویس های خارجی الکی شناسه ی کاربر رو مسدود نمی کنن و به آزادی بیان احترام می ذارن

بوسه چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:29 ب.ظ http://www.bose.blogsky.com

می خواستم بگم اگه می شه تو صفحه ی اول سایت یا یه صفحه ی دیگه ((که لینک ورودیش تو صفحه ی اول باشه)) لیست وبلاگ هارو قرار بدید.
تا دوستایی رو که تو بلاگ اسکای کار می کنن رو بهتر بشناسیم.
و جایی رو قرار بدبد تا وبلاگ های پر بازدید و وبلاگ های بر تر رو به نمایش در بیاره.
این کار کیفیت کاری تمام بچه ها رو بالا می بره و مطالب خیلی پر بار تر می شن.
لطفا نگید بررسی می شه و بره واسه سال ۱۴۰۴ مثل برنامه ۲۰ ساله (-:
ممنون از سیستم بسیار پر بار و خوبتون.
تلاش من و تمام دوستام ارتقاء هر چه بیشتر این سیستم هست.
در پناه حق

سلام
خیلی خوشحالم از پیشنهادات و همچنین محبت و علاقه‌تان به سرویس خودتان.
این پیشنهادات حتما بررسی میشوند البته مطمئنا قبل از اتمام برنامه بیست ساله.
پاینده و موفق باشید

امید چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:02 ب.ظ http://www.s-p-r.blogsky.com

سلام به عزیزان دلم.هاپوی بلاگهای ایران می ارزد به همه بلاگرهای خارجی .سلامی گرم به مدیران دلسوز بلاگ اسکای که اینقدر به فکر بهبود سایت هستند اصلا خیال آپ دیت کردن -آخرین اخبار بلاک اسکای نیستند-بابا لااقل بنویسید اخبار متنخب بلاگ اسکای.یه سوال نانو داشتم(بسیار کوچک) چرا در قسمت ویرایش قالب امکانی برای پیش نمایش قالب قبل از انتشار وجود ندارد در حالیکه در قسمت یادداشت نگاری چنین امکانی پیش بینی شده است .۲- چگونه می توان فونت های بیشتری به وبلاگ اضافه کرد. آقربانتان برم.شرمنده اگر این سوالات ربطی به عنوان یادداشت نداشت ولی فداتان شوم شما یک قسمت پرسش و پاسخ بگذارید که مشکل ما اخانگه (جمع مکسر خنگها) حل شود.باقی بقایتان جانم فدایتان

سلام
این سوالات شما را حتما دوستانم پاسخ فنی می‌دهند و یا بررسی می‌کنند. در مورد بخش اخبار هم که دچار کمی بی‌خبری شده حق دارین و سعی می‌کنیم زودتر تازه شود.
اما جدا از اینها از لطف و محبت شما واقعا سرخوش شدم.
شاد باشید.

مصطفی چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 ب.ظ http://isis.blogsky.com

با درود
بالاخره آیزس به آخرین پستش رسید
واقعا که تراژدی دردناکی هست !
آقای اروج زاده منتظر یادگاری از شما و بقیه دوستان در بخش نظرات آیزس هستم.
موفق باشید
خدانگهدار...

آقا مصطفی هیچ می‌دانی در اثر این اظهارات افسرده کننده شما تاکنون چند نفر سکته کرده‌اند و تنی چند هم مفقود شده‌اند؟
بابا قلب ما ضعیف است...

امیدوارم همیشه تندرست و موفق باشی و رفتنت هم طول زیادی نکشد.

مصطفی چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:07 ب.ظ http://isis.blogsky.com

درود
والله من قصد نداشتم چنین کنم!
مع الوصف از استماع کامنت امید جان و پاسخ کامنت شما بسی انبساط خاطر به من دست داد.
باشد که برگشتی نباشد.
البته من ول بکن قضیه نیستم ، ادامه کارم در یک وبسایت دیگر است که متعاقبا اعلام میشود.
یا علی...

مهدی جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:41 ب.ظ

اقلا یه ذره سیستم مدیریت وبلاگ رو پیشرفته کنید مثل پارسی بلاگ واقعا پیشرفته ترینه ولی همه چیز رو به هم ریخته نشون میده و تبلیغات هم داره

سلام
بهتر است نظراتتان را دقیق‌تر بنویسید. به هر حال ممنون از پیام.
شادکام باشید

محمد جواد عبدی جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:43 ب.ظ http://www.abdi.tempfa.com

آپ کردیم با عکس های جدید...

اقای چنگیزی سر بزنید....(با حالت داد زدن)
خب شما هم سر بزنید
;)

جواد شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:12 ق.ظ http://StudioX.ir

سلام
قصد فضولی ندارم ولی در جواب دو پشت پائین تر "مهدی" باید بگم اگر چه یه خورده ساده است ولی من فقط و فقط برای فرار از دست این تبلیغات همه جا پر کن سایتهای دیگه (+ اشکال در سیستم نظر سنجی بلاگفا) به بلاگ اسکای اسباب کشی کردم

واسه همین از همه مدیران این سایت صمیمنه متشکرم

یکی از کاربران یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:55 ب.ظ

سلام

باور کنین هیچ امکانی بهتر از این امکان پاسخ نیست !
اگه من الان تو بلاگ اسکای هستم به خاطر این دلیل و چند دلیل مهم دیگست
چون من برای تمام نظرات و تمام بازدیدکننده هام ارزش قائلم و خیلی دلم میخواد به همه نظراتشون جواب بدم
یه چیز دیگه هم که هیچوقت نمیشه ازش گذشت اینه که به ایمیل ها پاسخ میدین ( هرچند دیر ) که خیلی ازتون ممنونم
باور کنین همه ما ایرانی ها دوست داریم تو یه جای ایرانی باشیم و اگه کسی میره به سرویس های خارجی حتما دلایلی داره فکر نمیکنم این دلایل حتما و حتما امکانات بیشتر باشه
اجازه بدین چند تاشو بگم:
نمیخوام از شما زیاد تعریف کنم اما اینطور که به نظر میرسه شما هم مثل من موافق دوستی هستین تا دشمنی و جنگ و دعوا
نمیدونم شما تا چه حد به کاربراتون ازادی میدین ! اصلا نمیدونم چه طرز فکری نسبت به (ااززااددی بیان)) دارین؟؟؟
بذارین روشن تر حرف بزنم خیلی از همین سیستم های وبلاگ های فارسی فکر میکنن چون وبلاگشون مجانیه هر جور که دلشون بخواد میتونن برخورد کنن .... چون مجانیه هر جای وبلاگ هر تبلیغی به هر اندازه که دلشون بخواد میتونن بگذارن حالا این تبلیغ میتونه وسط پست شخص وبلاگ نویس باشه ( اموزش هک ! ) و تحت هر شرایطی باید نمایش داده بشه ! نه تنها به نظرات پاسخ نمیدن بلکه اقدام به پاک کردن نظر هایی میکنن که ازشون خوششون نمیاد
دلیل دیگه اینه که واقعا ما نمیدونیم مدیران وبلاگ چطور آدم هایی هستن ( شاید عشقشون کشید فردا رفتن یه کار دیگه کردن ! یا مدیریت وبلاگو دست یه نفر دیگه که معلوم نیست چه جور ادمیه سپردن)
آیا سرویس های ایرانی که بعد یه مدت گذاشتن رفتن کم بودن ؟
اما من به بلاگ اسکای اعتماد دارم و تمام سرویس های وبلاگ فارسی رو دوست دارم و برای همتون آرزوی موفقیت میکنم


















سلام
هم از نظر لطف شما ممنونم و هم این که دیدگاه روشنی در باره سرویس دهنده های ایرانی وبلاگ و مخصوصا بلاگ اسکای دارید.
عرض کنم که بله: ما موافق دوستی هستیم و نه دشمنی. دوره تازه فعالیت بلاگ اسکای هم با دوستی بیشتر شروع شد.
امیدوارم با دوستانی مانند شما به توفیق و پیشرفت هر چه افزون‌تری دست بیابیم.
شادکام باشید

بید مجنون سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:24 ق.ظ http://from2008.blogsky.com

آقای مدیر ببخشید
این تبلیغات چیه بالای صفحه وبلاگ من ؟

من از کسی دعوت نکردم که تبلیغاتشو توی وبلاگ من نصب کنه

جان من یه کاریش بکنین من چندشم میشه
حالم از این تبلیعات به هم میخوره
یعنی ما توی وبلاگ خودمون هم امنیت نداریم

ممنون
موفق باشید

بید مجنون عزیز سلام
شما در وبلاگتون امنیت کامل دارین و تبلیغات هم ابدا این امنیت رو بهم نمیزنه کما این که امروزه در همه رسانه‌ها و سایت‌های عمومی و رایگان دنیا داشتن تبلیغات یک روند طبیعی شده. این عادی‌ترین و عمومی‌ترین راه تامین هزینه‌های فراوان یک سرویسه.
نگران نباشین و موفق باشین

~سحر~ سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:32 ق.ظ http://Saharam.Blogsky.com

سلام
می شه لطفا تکلیف ما رو با این تبلیغای جور وار جور روشن کنین!؟
حالا از تبلیغات زردی که باید بر وسط صفحه مون تحملش کنیم بگذریم، این POP UP که باز می شه چیه!؟ چرا با وبلاگم باز یه صفحه ی تبلیغ باز می شه!؟
نمی دونم چی شد که بلاگ اسکای نازنین در این ورطه افتاده، من با اینکه از اولین های بلاگ اسکای هستم و واقعا سیستمش رو می پسندیدم ولی با این طرز تبلیغات واقعا داره نظرمعوض می شه
امیدوارم یه فکری به حالش بکنین!

سلام
به اطلاع مستطاب عالی می‌رسانم که بلاگ‌اسکای هیچگونه پنجره POP UP در برنامه‌اش ندارد، و اگر چنین موردی دیده شود احتمالا توسط خود وبلاگ‌ها بکار گرفته شده است و شاید هم نرم‌افزارهایی که استفاده می‌شود. در ضمن تبلیغات بلاگ‌اسکای فقط زرد نیست بلکه رنگارنگ است!
امیدوارم نظر شما در باره بلاگ‌اسکای عوض نشود.
موفق باشید

سکوت شبانه سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:36 ب.ظ http://sokot-e-shabane.blogsky.com/

سلام علیکم حاج محمود خان :
و اما بعد
اقا ما با این تبلیغاتتون اصلا مشکل نداریم خیلی هم قشنگند (اصلا فکر نکنیدپاچه خاری دارم میکنما )فقط یکم وقتشو بیشتر کنید
حالا بعد این همه ...یه انتقاد ..
قرار نیست بر تعداد این قالبهای بلاگ اسگای اضافه بشه جدا قالبها از نظر تعدادی خیلی کمند.(البته انصافا یک ی دو تاش واقعا خوبه )
حالا تعدادشو زیاد نمیکنید چرا کم میکنید ..اون قالب قدیمی رو دیگه ت ولیست قالبها نمیبینم . میخوام بدونم ایراد خاصی داشت که حذفش کردید ؟؟و اگه میشه اون قالبو دوباره اضافه و یا حداقل اگر امکانش براتون هست اچ تی ام الشو برام بفرستید تا خدا بخواد در صورت جلب نظر مبارک دوباره بعد ۹ ماه دوباره برگردیم به همون قالب قبلی ...
ضمنا اگه احیانا ، روم به دیوار ، خدای نکرده - امکان فرستادن قالب براتون میسر بود یه لطفی کنو بگو این تغییرات رنگ بگگراندش چطور عوض میشه !
البته نگی بلد نیستما بلدیم .. اون اوایل که از این قالب استفاده میکردم تغییراتو اعمال رنگو اعمال کرده بودیم ولی خب اون قسمت چپ که رنگش پر رنگتر بود همونجوری مونده بود ...

یه هر حال سرتو درد نیارم خلاصه کلام اگه میتونید اچ تی ام الشو برام بفرستید


شاد باشی
س ا ج د

سلام ساجد خان
واقعا کاربرانی مثل شما که از تبلیغات حمایت می‌کنند رو باید قدر دونست. در مورد قالب‌ها هم هر چه نظر دارین... با مسعود خان چنگیزی مطرح کنین.
البته واقعیت اینه که غیر از چند قالبی که اخیرا به سیستم اضافه شده تعدادی دیگر هم در راهه تا ایراد کمبود قالب بلاگ‌اسکای کاملا برطرف بشه.
پاینده باشی

سکوت شبانه سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:45 ب.ظ http://sokot-e-shabane.blogsky.com/

شرمنده محمد خان
منظورمو از تغییر رنگ اگه احیانا درست نرسوندم به اینجا یه سری بزن و قسمت صورتیش(که البته رنگ دلخواه من نیست ) دقت کن

http://khanomivaaghaii.blogsky.com/

)-: چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:24 ب.ظ

سلام.
من فکر میکنم که حداقل به 3 دلیل (یعنی دقیقا 1 دلیل!) نمیتونم سرویس وبلاگ فارسی راه بندازم:

اولا به این دلیل که مجبور میشم برای فروش CD "مستند جن و روح" و "حوادث واقعی از مرگ انسانها" و "فیلم واقعی از جادوگری" و ... تبلیغ کنم تا پولی در بیارم که بعد بتونم اون رو در راه ارتقای سطح فرهنگ جامعه خرج کنم!!!

ثانیا با انجام مورد قبل ناخواسته به گسترش مجدد برخی افکاری که پس از ده ها سال تلاش برای فرهنگ سازی کمی کمرنگ تر از گذشته شده بود کمک کردم.

ثالثا گذشته از جامعه و فرهنگ و ... با انجام مورد قبل (یعنی ثانیا) اعتبارم و در نتیجه کاربرانم رو از دست میدم.

حمید چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:33 ب.ظ http://metsoft.blogfa.com

سلام
شما چقدر دیر به دیر آپ می کنین [چشمک]
یه مقدار هم از این آقای بوترابی (پرشین‌بلاگ) یاد بگیرین هنوز ۵ دقیقه نشده یه پست رو فرستاد سومی و چهارمی رو ارسال می کنه => http://akrane.persianblog.ir

پایدار باشید
بدرود ...

آزاد، چون پرنده پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ب.ظ http://since1989.blogsky.com

سلام
شاید خودم زیاد به این چیزا اعتقاد نداشته باشم اما
این بزرگ ترین مشکل سیستم های فارسیه:
نداشتن سطح کیفی از نظر دید ناظر در مرحله اول.
مثلا شما خودتون یه نگاهی به قالبهای ورد پرس بندازید یا ...
قالبهای شیک،
و البته کم حجم و
خیلی وقتها طرح های گرافیکی خیلی جالب که هنرمندانه طراحی میشن.
البته باز در میان سیستم های وبلاگ های فارسی
می گم، من این سیستم (بلاگ اسکای) رو بیشتر ترجیح می دم.
البته ما همچنان منتظر ظهور قالب های نو هستیم!!
و راه کار های نو.
نباید چشم پوشی کنیم از راه های پیشرفت!!
مثلا نسخه جدید پرشین بلاگ داره قالبای جالبی میده!!
به هر حال ما آرزوی موفقیت داریم.
و یه درخواست اینکه یه قالبی هم بذارید که رنگ بک گراندش سیاه باشه!!

سلام
نکات مورد اشاره شما حتما مورد توجه قرار می‌گیرد.
موفق باشید

آیدا شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:23 ب.ظ

سلام و احترام
یه پیشنهاد: به نظرتون بهتر نیست یه امکانی در نظر بگیرید که کسانی که دوست ندارن تبلیغی تو وبلاگشون نشون داده بشه با یه راهی مثل پرداخت یه مبلغ ماهیانه به خواسته‌شون برسن؟

سلام
آنچه شما پیشنهاد می‌کنید به عنوان سرویس‌های غیررایگان(مانند سرویس‌های اعتباری یا PRO یا مانند آنها) قبلا هم مطرح بوده ولی مشکلات متداول در ایران(از جمله اولین آنها یعنی امکان پرداخت آنلاین و...) باعث شده که نتوانند در اینجا پابگیرند. با اینحال همچنان به عنوان یک پیشنهاد مطرحند.
سپاس از یادآوری شما
موفق باشید

محمد جواد عبدی یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.abdi.tempfa.com

سلام
هنوز نآپیدین ؟
خب پس ما آپیدیم :دی

در ضمن آخر هفته تهرانیم تا هفته دیگه...هماهنگ میکنم با مهندس چنگیزی...
یا علی

مصطفی سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:16 ب.ظ http://isis.blogsky.com

سلام
خسته نباشید

۱- یه وقت یه پست اینجا ننویسینا ، خسته میشین!
۲- از آقا مسعود تشکر می کنم به خاطر لطفشون

موفق باشید

سلام
نه نگران نباش مراقبیم که از پرکاری سکته نکنیم.
ماهی یه پست هم زیاده.
شاد باشی

حسین سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:20 ب.ظ

سلام ببخشید من وبلاگ ساختم اما هنوز وارد نشده برای وارد کردن وبلاگ طول می کشد

فرهاد چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:22 ق.ظ http://fmh.blogsky.com

سلام

بهتر نیست تعداد نوشته ها مشخص شود فرضا جلوی موضوعات در فهرست موضوع بندی تعداد نوشته های آن مشخص گردد

محمد رضا جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:16 ب.ظ http://30TAMOOM.BLOGSKY.COM

چه طور میتونم وبلاگمو صفحه بندی کنم

هرچی تو وبم میزارم شر جاش نیست میره گوشه صفحه وقالبم خراب میشه

لطفا راهشو تو ایمیلم بزارید

سلام
در حال حاظر این گزینه غیر فعال است

موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.