وبلاگ مدیران بلاگ اسکای
وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

تسلیت

عاشورا و تاسوعای حسینی بر پیروان و دلدادگان امام حسین تسلیت باد!

گویا طلوع می کند از مغرب آفتاب

نظرات 12 + ارسال نظر
میلاد جمعه 28 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:47 ب.ظ http://scienceplanet.blogsky.com

ُسلام. من واقعا سر از این بازی های بلاگ اسکای سر در نمیارم.
من یک قالب برای وبلاگم طرای کردم که حدوداً 60 کیلو بایت شده. ولی هر کاری می کنم تا در قسمت ویرایش قالب ها قرارش بدم، error می ده. لطفا هرچه سریع تر نسبت به رفع این مشکل اقدام فرمایید.

لطفا این اشکال را با بخش فنی به آدرس support@blogsky.org مطرح کنید.

سپهر شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:21 ق.ظ http://www.s-p-r.blogsky.com

بار دیگر خاطره تلخ ترین روز تاریخ تکرار می شود:
۱۰/۱/۶۱
عاشورای حسینی بر شما تسلیت باد.

سامانه مروارید شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:00 ب.ظ http://www.morvaridonline.blogsky.com/

با سلام خدمت مدیران ارجمند بلاگ اسکای
در تاریخ ۲۱/۰۹/۱۳۸۶ نامه ای با عنوان پیشنهاداتی چند رد خصوص بهبود کیفی بلاگ اسکای ارسال کردم.

متاسفانه هنوز پاسخی دریافت نکرده ام ...

پی گیری خواهد شد با این حال در صورت امکان یک بار دیگر نامه مربوطه را ارسال فرمایید.

امید شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:22 ب.ظ http://www.s-p-r.blogsky.com

سلام.ضمن عرض تسلیت مجدد به شما جهت عاشورای حسینی و خسته نباشید به شما بزرگواران دریادل روشن ضمیر خوش سیرت نورسیما (END OF PACHEKHARI) ، خواهشا جهت بازیابی روحیه از دست رفته این جوان ناکام تازه کار طفلک معصوم بالا غیرتا یه بارهم شده ما رو تو لیست آپ شده هاتون قرار دهید.خداوند شما را جزء پر ویزیت ترین بلاگ جهان قرار دهد.انشاا... تعالی . فی امان ا... الی الابد.بریم یه شمع هم براتون روشن کنیم شاید افاقه کرد مقبول نظر بیفتیم .

شما هربار که مطلب تازه ای ارسال می کنید در لیست قرار می گیرید. امیدوارم که منظورتان را درست متوجه شده باشم

دوستدار بلاگ اسکای یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:09 ق.ظ

سلام. خسته نباشید.

بنظر میرسه تبلیغاتی که در وبلاگ قرار گرفته، در شان بلاگ اسکای و بسیاری از کاربران فهیم این سایت نباشه.

علاوه بر این، تبلیغات اینچینی با محتوای برخی وبلاگ ها عملا در تضاده و پوزخندیه به مطالب علمی و فرهنگی که در زیر اون نوشته شده.

ممنونم.

تبلیغات تنها راه تامین هزینه های بلاگ اسکای است. با این حال حتما در انتخاب آگهی ها دقت لازم به عمل خواهد آمد.
ممنون از توجهتان!

بهشاد یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:15 ق.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

با سلام و خسته نباشید به شما آقای توکلی من یه مدت پیش مزاحم شما شدم که وبلاگ من پس از ثبت در بلوگ اسکای و قرار دادن فقط یک پست در همان زمان ثبت دیگر لوگین نشد و ایملی از بلوک اسکای قسمت فنی داشتم که جواب ایمل دادم ولی به گمانم به دستشان نرسیده .مشکل اصلی من این است در زمان لوگین به من ارور نام کاربری میده در حالی که این چنین وبلاگی وجود داره و لود می شه.لینک مربوطه این می باشد خواهشمندم پیگیری های لازم صورت گیرد.بهشاد
www.mojaradi.blogsky.com

دقت کنید که نام وبلاگ با نام کاربری شما متفاوت می‌باشد. با این حال بخش فنی پیگیر حل مشکل شما خواهد بود.

سما یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:31 ب.ظ

سلام
عاشورای حسینی را تسلیت می گویم.
من هنوز منتظر توضیح شما هستم.
در باره شکایتم از وبلاگ فقط گلپا فقط ایرج
متشکرم.

سلام. از اینکه دوستانی چنین پی گیر و فهیم داریم به خود می‌بالیم.
اما درباره وبلاگ مورد نظرتان! وبلاگ فوق وسط قسمت فیلترینگ بررسی شده بود. در پی پیگیری های مستمر شما این وبلاگ را شخصا بررسی کردم. (یادداشت‌ها را).تصاویر قرار داده شده در وبلاگ و یادداشت های نوشته شده هیچ کدام صریحا قوانین بلاگ‌اسکای و یا قوانین کشور را نقض نمی کنند. هرچند به شخصه با توجه به علاقه و مختصر آشنایی که به موسیقی اصیل ایرانی دارم نوشته های وبلاگ مذکور را نمی‌پسندم. چرا که مطالب درج شده غیر فنی و غیر تخصصی است و از روش های غیر اصولی برای انتقاد از یکی از هنرمندان ارزنده کشورمان استفاده کرده. اما یکی از مهمترین اصولی که بلاگ‌اسکای همواره به آن پایبند بوده احترام به آزادی بیان(در چارچوب قانون) و پرهیز از برخورد های سلیقه‌ای است. پیش از این یادداشت های تندتر و انتقادی‌تر از مطالب وبلاگ فوق علیه مسوولان بلاگ‌اسکای نوشته شده است و شاید پس از این هم چنین مطالبی وجود داشته باشند. اما تا زمانی که قانون صریحا نقض نشده باشد وبلاگ ها مورد ممیزی قرار نمی گیرند. پیشنهاد ما به شما ایجاد وبلاگی برای معرفی بهتر آقای شجریان و تشریح نکات ارزشمند هنر ایشان است. قطعا اثر چنین وبلاگی از فیلتر کردن وبلاگ مورد نظر شما بیشتر است. امیدوارم که در پیام بعدی تان آدرس وبلاگی که ایجاد کرده‌اید را ببینیم.
از صبر و تحمل شما سپاس‌گزاریم.امیدوارم که در همه مراحل زندگی موفق باشید

سما چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:55 ق.ظ

سلام
متشکرم ازتوجه شما.
بعد از این کامنت این قدر درباره این موضوع کامنت نوشته ام که این یکی را فراموش کرده بودم.
با توضیحات شما قانع شدم اما....فکر می کنم قوانین سایت مشکل دارد.البته خود من هم مسدود کردن وبلاگ را راه حل نمی دانم.قبلا همه راه ها را آزموده ام.نتیجه ای نداشت.
در باره استاد وبلاگ های زیادی ساخته شده با مدیریت افرادی هنرمند ودانا.که نوید در آن ها کامنت های توهین آمیز
می نویسد.
بهر حال....ازشما به خاطر توجه و زمانی که صرف کردید سپاسگذارم، البته چون ناامید شده بودم رفتم پیش همکارتان . همین طبقه بالا!
.......
من وبلاگ دارم .یک فتو بلاگ در سایت بلاگفا.
باز هم متشکرم

امیدوارم به زودی شما را در بلاگ‌اسکای ببنیم. ممنون از درک بالایتان.

آزاد، چون پرنده پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:49 ب.ظ http://since1989.blogsky.com

من تعجب می کنم چرا به شکایت من رسیدگی نمی کنید؟
اگه قراره هیچ شکایتی رو نگاه هم نکنید اصلا چرا این امکان رو قرار دادید؟

بر طبق مقررات بلاگ اسکای این شعارها مشکلی نداره؟

«مرگ بر آذربایجان
«مرگ بر ترک و ترکیه
و ...

من واقعا تاسف می خورم که یه مشت کرد نژاد پرست این چرت و پرت ها رو دارن می نویسن و برای شما هیچ مشکلی نداره!!
اینجا داره به یه پایگاه نژادپرستی تبدیل می شه!!

لطفا آدرس وبلاگ مورد نظرتان را بگویید تا بررسی شود.

آزاد، چون پرنده سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:29 ق.ظ http://since1989.blogsky.com

turk-army.blogsky.com
این وبلاگیه که من ازش شکایت دارم.

عرفان یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:27 ق.ظ

با سلام. بنده نیز اصالتا کرد بوده و ضمن برایت جستن از مطالب منتشر شده در وبلگ مورد شکایت "آزاد٬ چون پرنده"٬ تقاضای مسدود نمودن وبلاگ مورد نظر را دارم.
turk-army.blogsky.com را مسدود کنید٬ لطفا!

علی پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:34 ق.ظ http://www.pooyeshsoft.ir

با سلام
ایا امکان عوض کردن نام وبلاگ وجود داره یا نه؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.