وبلاگ مدیران بلاگ اسکای
وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

اخبار هفت خبر در وبلاگ مدیران

سایت هفت خبر که معرف حضورتان هست، همان سرویس اخباری که اخیرا توسط بلاگ‌اسکای راه اندازی شده. یکی از قابلیت‌های این سایت این است که به وبلاگ‌نویسان این امکان را می‌دهد تا آخرین اخبار را با دسته بندی موضوعی در وبلاگشان قرار دهند. به نظرم آمد بد نیست برای وبلاگ مدیران سایت از این امکان استفاده کنیم. به این ترتیب با یک تیر دو نشان زده‌ایم. اول این‌که این قابلیت خدمت کاربران بلاگ‌اسکای بیشتر معرفی می‌شود. دوم این‌که رونقی به وبلاگ‌مدیران داده‌ایم؛ بلکه تعداد بینندگانش افزایش پیدا کند!!! بالاخره برای ما که در وبلاگمان دیر‌به‌دیر یادداشت می‌نویسیم این هم یک نوع روزآمد کردن وبلاگ است۱.  البته زحمت کار را آقا مسعود۲ کشیده.
اگر در ستون سمت چپ وبلاگ پایین بخش «نوشته های پیشین» را بینید، می‌توانید آخرین اخبار را مشاهده کنید. 

پا‌نوشت:
۱- مصداقی برای ضرب‌المثل « تنبل نرو به سایه. سایه خودش میایه »
۲-من ترجیح می‌دهم که از اسم زیبای «مسعود» استفاده کنم تا عنوان «چنگیزی». البته من سابقه دوستی چندین ساله با ایشان دارم. شما بهتر است قبل از پسرخاله شدن در این مورد ازخودش سوال کنید. خواستم فقط هشدار بدهم. یادتان نرفته که با نظر گذاشتن خانم ها در وبلاگش چه برخوردی دارد!   

نظرات 18 + ارسال نظر
محسن یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:55 ق.ظ http://thememaker.blogsky.com

سلام . خسته نباشید .
من می خوام یه غالب برای وبلاگم درست کنم . اما هر کجای سایت که گشتم مطلبی در مورد تگ های بلاگ اسکای پیدا نکردم . لطفا اگه ممکنه بفرمایید کجا می تونم این تگ ها رو پیدا کنم ؟
متشکرم .

راستش من هم مشکل شما را دارم و هر چه می‌گردم تگهای اختصاصی بلاگ‌اسکای را پیدا نمی‌کنم! (-;
به زودی راهنمای اصلاح و ساخت قالب برای بلاگ‌اسکای را در اختیار کلیه کاربران بلاگ‌اسکای قرار خواهیم داد تا مشکل هر دوی ما حل شود.
موقتا از این آدرس لستفاده کنید :
http://www.blogsky.com/tags.htm

محمد جواد عبدی یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:50 ق.ظ http://www.abdi.tempfa.com

سلام...چقدر منتظر تماس شما بودم آخه چی شد من برگشتم مشهد هنوز که زنگ نزدید...خب ولش مهم نیست مهم اینکه آدم فکر کنه ببینه کجاست توی زندگی و صندلی چندم نشسته...


خیلی منتظر تماس بودم تا شما و گروهتون رو ببینم اخه گفتیم تماس میگیرم منم دیگه روم نشد زنگ بزنم بعدش هم رفتیم جای یکی از دوستان دیگه روز بعدشم رفتیم مشهد دیگه...منتظر هستم به وبلاگم بیاییییید.

شما لینک هم میکنید توی وبلاگتون

موافق نیستم. اصلا مهم نیست که آدم روی صندلی چندم نشسته. مهم این است که چطور نشسته.
راستش ما هم منتظر تماس شما و چندتا دیگه از دوستانی که در نمایشگاه دیدیم بودیم، برای قالب هم فکر های داریم که در آینده نزدیک به کمک شما و سایر دوستان عملی خواهیم کرد

Mahsun یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ق.ظ http://firedream.blogsky.com

آقا این وبلاگ :

http://dead-letters.blogsky.com مال منه!!

جان من حذفش کنید. من هر کاری می کنم حذف نمی شه!!

نیلوفر یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:33 ب.ظ http://ajoojmajooj20.blogsky.com

سلام...من یه مشکلی برام پیش اومده...وقتی وارد صفحه اصلی بلاگ اسکای میشم منوی اصلی سایت و اون لینکای بالا واسم باز میشه اما قسمتی که باید یوزر و پسورد رو وارد کنم برام باز نمیشه...من چیکار کنم؟...تو رو خدا راهنماییم کنین..

برای ورود به سایت می توانید از آدرس مستقیم http://www.blogsky.com/Login.bs استفاده کنید. در صورتی که باز هم موفق به ورود نشدید مشکلتان را با شرح جزییات به بخش پشتیبانی support@Blogsky.org اطلاع دهید.
موفق باشید!

همدانی دوشنبه 5 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ق.ظ http://hamedani85.persianblog.ir/

با سلام
با احترام و با عرض خسته نباشی از امکان خوب خبرخوان در وبلاگها ار حضورتان ۲ سئوال داشتم:
۱- فونت های این سرویس در سایتی که کد را استفاده کردیم ناخوانا بود.
۲- چنانچه بصورت اختصاصی این نرم افزار را بخواهیم تهیه کنیم چه هزینه های برای آن متصور است لطفا اعلام نمائید.
با تشکر

امکان تغییر فونت اخبار در صفحه اختصاصی سایت یا وبلاگ شما وجود دارد. کافی است از تگ style استفاده کنید و فونت مورد نظرتان را در آن تعیین کنید. نمونه آن در سایت هفت خبر قرار داده شده است.

برای تهیه نرم افزار به شکل اختصاصی با Admin@blogsky.org تماس بگیرید.

روزبه جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:48 ب.ظ http://www.birjandnews.com

با عرض سلام و خسته نباشید ...

از دوست عزیز خواهشمندیم برای حضور بیشتر کاربران اینترنتی در اولین پایگاه خبری استان خراسان جنوبی و با خبر شدن از اخبار روز استان به این وب سایت لینک دهید .

اولین پایگاه خبری استان خراسان جنوبی ( بیرجند نیوز )
http://www.birjandnews.com

خواهشمند است بعد از قرار دادن لینک وب سایت در سایت خود آدرس وب خود را با یک خط توضیح پیرامون فعالیت وب تان را به ما ارسال کنید.

با تشکر مدیر تبلیغات پایگاه بیرجند نیوز

متاسفانه در حال حاضر امکان تبادل لینک برای وبلاگ مدیران میسر نیست. امیدوارم که روز به روز بر تعداد بیندگان سایتتان افزوده شود.

محمد جواد عبدی شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:23 ب.ظ http://tempfa.com

سلام...من دوباره میام تهران.....شما اگر اومدین پیش امام رضا در خدمت شما هم هستیم....
کاش میشد یک نظر خصوصی میدادیم....اما ولش مهم نیست.
موفق باشید
من منتظر هستم. فعلا علی علی...

با ما تماس بگیرید.

TonekabonIAU یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:12 ب.ظ http://tuniv.blogsky.com/

سلام، خسته نباشید!
قبل از هرچیز بخاطر لحن عامیانه ام عذر می خوام، من نمیتونم زیاد رسمی صحبت کنم!!

1. ببخشید ظاهرا نمایش لوگوی وبلاگ مشکلاتی داره. بعد از جایگزینی لوگوی جدید، باز همون لوگوی قدیمی به نمایش درمیاد. مشکل برای وبلاگی که من در سایت شما ایجاد کردم با اضافه کردن یک علامت سوال بعد از <BlogSky:Logo Image /> حل شد. (و یک سوال: چرا اولین لوگو ذخیره میشه؟ کاربرد خاصی داره؟)

2. اگه ممکنه امکان تغییر تاریخ پست ها رو اضافه کنید. (اگه وبلاگ blogfa ی بنده رو با وبلاگ blogsky مقایسه کنید متوجهء مشکل من خواهید شد - ساب دامینم در هر دو سایت tuniv هست)

3. ممنونم!

در پست بعدی درباره مشکل لوگو توضیح می دهم. پیشنهادتان هم بررسی خواهد شد. موفق باشید

مهم نیست یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام..
خسته نباشید..منکه از دست بلاگ اسکای کلافه شدم..یا پسوردم عوض میشه..و دیگه بهم نمیدید یا اصلا بلاگ اسکای باز نمیشه و قسمت یوزر و پسوردشم که بنظرم غیب شده..نهصدونود بارهم کامپیوترمو فرمت کردم..فک کنم..اگه هاست بگیرم خیالم راحت میشه..نه اونجوریم شاید به دلایلی سرورشو ببندند..همون تحریمو این حرفا...اقا من نمیتونم با قسمت پشتیبانی و این ا تماس بگیرم..نخندید خوب بلد نیستم..اره فقط بلدم بنویسم.اونم یه مشت چرت و پرت..حالا چکار کنم؟ با اینهمه مشکلات بلاگ اسکای...حداقل وبلاگموحذف کنید .خودتونومنو خلاص..موفق باشید..بیخودی اسم وبلاگ بنویسم که چی؟

امیدوارم مشکل شما هرچه زودتر حل شود. ولی اگر مشکلتان را توضیح ندهید که نمی توانیم کمکتان کنیم. ایمیل فرستادن هم چندان کار سختی نیست. باور نمی کنید؟ خوب امتحان کنید. یک ایمیل به آدرس support@blogsky.org بفرستید و مشکلتان را شرح دهید

یکی مثل هیشکی دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:37 ب.ظ

سلام..بالا خره معلوم نیست مشکل بلگ اسکای یا ...
به نظرم شما بلگ اسکاییها این جوری عذر کسی رومیخواهید همان تعدیل نیرو..درسته....یا نخبه پروری اون ازون وبلاگم اینم ازین..مهم نیست اونقد میمونه تا خودتون مجبور بشید حذفش کنید...فک کنم باید از بلاگ اسکای خداحافظی کنم..اره
دقیقا همینه..درست حدس زدم..اخه اقایون باید وبلاگ بنویسند؟ بعله میفهمم.خداحافظ
اصلانم ادرس وبلاگنمینویسم.اخه ممکنه زحمت بکشید و یه وقت وقتتونوهدر برید و وبلاگمونگاه کنید ومشکلش حل بشه..

من که متوجه نشدم. اگر کسی از این پیام چیزی فهمید به بنده اطلاع بدهد.

سر آشپز پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:43 ق.ظ http://chef.blogsky.com

با با مدیر وبلاگ من مشکل داره قسمت نظر دهی وبلاگ جا واسه نظر نداره
جونه من کمک کن

حامد جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ق.ظ http://hamedfaraji.blogsky.com

آقا سفحه ورود به سیستم برای من باز نمی‌شه
چی کار کنم ؟

سلام
دوست عزیز صفحه مذکور مشکلی ندارد لطفا با بخش فنی سایت تماس بگیرید.

متشکرم

محمد جواد عبدی جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:51 ب.ظ http://www.tasnim.tempfa.com

سلام هر از گاهی نظرات این وبلاگ رو هم میخونیم یک جا یک کسی یک چیزی نوشته بود بعد شما در پاسخ نوشته بودین ؛ ::من که متوجه نشدم. اگر کسی از این پیام چیزی فهمید به بنده اطلاع بدهد.::

من کلی خندیدم بعد رفتم ببینم چی چی نوشته بعد دیدم والا نمیشه فهمید لابد بنده خدا تازه کامپیوتر خریده زیاد با حروف روی کیبورد آشنایی نداشته نتونسته منظورش رو برسونه...ولی از آخر کلماتش یک چیزی در میاد که نتونسته وبلاگش رو جمع جور کمه گفته من میرم شما نرین حذفش کنید....خودمم گیج شدم ولی خدایییش این طرف مرحله آخر وبلاگنویسی حتما بوده بعدشم دست اخر رفته توی سیستم جواده فا که هر کی از راه میرسه میره اونجا .... حلا توهین نکنیم که فردا اصفهانی یقه ما رو بگیرو بگه دستت درد نکنه عبدی جان.....حالا شما این فا رو با اصفهانی یک جوریا اسم مستعار بگیر ولی کمی دقت کنی میفهمی کی رو میگم حالا........

.....قربونت راستی من یک وبلاگ دیگه زدیم توی تمپفامون دوباره در قسمت نظراتش از سیستم شما استفاده کردیم اخه مشکل ما اینجاست که هاستمون
asp
قبول نمیکنه ولا خودمون میزدیم
حالا ببیند چه طوره
www.fateme-jooykar.tempfa.com
یا علی

ممنون از توجهتان. حتما وبلاگ تازه تان را هم می‌بینم. بعد هم اینکه ما مخلص آقای اصفهانی!!! و سایتش هم هستیم.
پاینده باشید!

حمید پناهی جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام... طراحی و برنامه نویسی شما و تیمتان در بلاگ اسکای نظرم را جلب کرده است ... آیا شما آمادگی انجام یک پروژه تجاری تحت وب را دارید... خوشحال می شوم اگر با من تماس بگیرید. ۰۹۱۲۵۳۸۱۰۷۴ ---- hamidtrade@gmail.com

سلام
ما هم خوشحال میشیم اگه خدمتی از ما بر میاد براتون انجام بدیم.

نیمه شب شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:08 ب.ظ http://for-night.blogsky.com

سلام دوستان عزیز
می شه محبت کنید من چگونه می تونم بلاگم رو به دامین انتقال بدم
یه دامین خریداری کردم اما در بخش تنظیمات FTP اصلا مشخص نیست باید چکار کرد

من توی سایت های دیگه دو آدرس DNS دیدم
اما توی بلاگ اسکای ندیدم

اینجوری کار خیلی سخت شده می شه محبت کنید به من جواب بدید ممنون می شم

سلام
دوست عزیز با بخش فنی سایت تماس بگیرید.

متشکرم

ش سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام..من مشکل وبلاگم حل شد ..افرین به اقای عبدی
متاسفم ادرس وبلاگ شرمنده

خدا را شکر.
باز هم اگر مشکلی داشتید بابخش پشتیبانی تماس بگیرید.

علیرضا چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:37 ب.ظ

چه طوری عکس بذارم تو وبلاگ؟
این سوال رو از اقای چنگیزی هم پرسیدم گفتن که عکس رو بندازم در یک هاست رایگان وبعد از ادرس اینترنتی اون عکس استفاده کنم اما من منظورشان رو متوجه نشدم میشه دقیق تر توض یح بدید؟

در حال حاضر سرویس های وبلاگ به شما امکان ارسال عکس یا فایل برای نوشته هایتان نمی دهند. وبلاگ نویسان برای ارسال تصاویر یا فایل هایشان از سایتهایی که خدمات رایگان میزبانی فایل ارایه می دهند استفاده می کنند. به عنوان مثال سایت persiangig.com یک سایت ایرانی است که با ثبت نام در آن می توانی فایل هایتان را در فضای اختصاصی خود قرار دهید. بعد در وبلاگتان لینک فایل و یا عکس را بگذارید. به غیر از persiangig.com سایت های دیگری هم هستند که این امکان را به شما می دهند. اما بلاگ اسکای استفاده از خدمات سرویس های ایرانی را به شما یشنهاد می کند.

امیر حسین پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ق.ظ

چطور وبلاگ بسازم؟

ابتدا باید یک آدرس ایمیل داشته باشید. Yahoo یا Gmail یا Hotmail یا هر آدرس دیگری. به آدرس زیر بروید و مراحل کار را یکی وس از دیگری دنبال کنید:
http://www.blogsky.com/Register.bs
کار ساده‌ای است. حتما موفق می‌شوید!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.