وبلاگ مدیران بلاگ اسکای
وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

بر طرف کردن مشکلات سیستم نظردهی

بعد از این یک ماهی که از وبلاگ نویس شدن من میگذره تازه فهمیدم که وبلاگ نویسی چقدر مزیت داره که البته آقای توکلی پیشتر تو اولین پستشون به اکثرش اشاره کردن و نوشتن که "البته از حق نگذریم وبلاگ نویسی خوبی های زیادی هم داره اول اینکه آدم با خیلی ها ارتباط پیدا می‌کنه. الان هر چی فکر می کنم باقی خوبی هاش به فکرم نمی‌رسه ولی حتما خوبی های دیگه ای هم داره که این همه آدم و وبلاگ نویس کرده". به نظر حقیر یکی دیگه از این مزایا احساس همدردی با وبلاگ نویسان هست. تو اکثر کامنتهایی که دوستان لطفا میکردن و برای ما ارسال میکردن شکایت از این داشتن که چرا تو نظرات تایید نشده مشخص نیست نظر مال کدوم پست هست تا اینکه این مشکل برای وبلاگ مدیران هم پیش اومد و تازه فهمیدیم چه دردی دارن این کاربرهای بلاگ اسکای. از این جهت بود که این مشکل در سیستم بلاگ اسکای به سرعت ( کمتر از 2 سال) در بلاگ اسکای برطرف شد.
در حال حاضر در تلاش برای بر طرف کردن مشکلات و معایب سیستم نظردهی هستیم. چنانچه دوستان انتقاد و یا پیشنهادی نسبت به سیستم نظر دهی دارن لطف کنند و در همین پست بیان کنند.
یک خواهش برادرانه اینکه درباره نبود شکلک در قسمت نظرات چیزی نگن. چون اینقدر توی نظرات قبلی و تو نمایشگاه گفتید که من هر شب دارم خواب شکلک میبینم . شکلک به روی چشم.
یه نظر سنجی هم اینکه در حال حاضر جهت نمایش نظرات در سیستم بلاگ اسکای از پایین به بالا است یعنی نظرات جدید روی نظرات قدیمی قرار میگیرد که یک سری از دوستان پیشنهاد دادن جهت عوض بشود یعنی نظر جدید زیر نظر قدیمی قرار گیرد تا کسی که تازه میخواهد نظرات را بخواند راحتتر باشد.


در هر صورت منتظر نظرات شما هستیم

نظرات 28 + ارسال نظر
سارا پورحسنی پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:27 ب.ظ http://www.mjsarahmj.blogsky.com

سلام . خسته نباشید . می خواستم از خدماتتون تشکر کنم و بگم که خیلی بلاگ اسکای رو دوست دارم .... تا حالا هیچ مشکلی باهاش نداشتم و خیلی هم عالیه ...هر کس هم که می خواد وبلاگ نویس بشه رو به عضو شدن در بلاگ اسکای دعوت می کنم ..... ممنون ! موفق باشید !

سلام
این نظر لطف شماست. ما در تلاش هستیم که شما همیشه از بلاگ اسکای راضی باشید و هیچ کمبودی را در آن احساس نکنسد.

موفق باشید

هپلی پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:40 ب.ظ http://happali.blogsky.com

سلام داش مسعود گله گلاب

شکلک یادت نره !

از اینکه میبینم بصورت ۲۴ ساعته دارین مشکلات بر طرف میکنین واقعا خوشحالم چون اگه اینجوری کار کنین تا ۱۰ ساله دیگه واقعا مشکلی برای بالگ اسکی نمیمونه

راستی شکلک هم بزار

یه پیشنهاد دیگه هم دارم ٬ اونم اینه که واقها شکلک نیازه

ولی نه ٬ جدا یه پیشنهاد دارم ٬ حالا نمیدونم قبل از شکلک گذاشتن بگم یا بعد از شکلک ؟

البته شکلکه مساله مهمیه !

ولی در کل پیشنهاد من در مورد شکلک نیست !

ولی در مورد شکلک حتما نظر میدما ! فکر نکنی شکلک یادم رفته !

حالا بریم سر پیشنهاد

ببین وقتی میری تو قسمت مشاهده پست های قبلی و میخوای اولین پستی رو که موقع جوونی هات داده بودی ببینی ٬ توی لیست میره اون پائین مائینا ٬ یعنی اگه مثلا آرشیو بهمن رو باز کنی اولین پستی که دادی میره شماره آخر و آخرین پستی که دادی میشه اول ٬ خب اینجوری خیلی آخر و اول میشه و بعدشم شکلک نیست و از این حرف ها و آخرشم نمی فهمی اولین پست رو کی دادی !
اگه اول دادی پس چرا ته لیسته !
خب اگه ته لیسته پس چرا شماره ردیفش اخر از همست !
اگه این اولین پستت بوده پس اینیکه اوله چیه ؟

خلاصه آدم کلی ............ میگیره
امیدوارم منظورمو گرفته باشی که بعید میدونم

راستی تماس بگیر ٬ پس شماره واسه چی گرفتی تو نمایشگاه ؟
البته اگه منظورمو نفهمیدی ها زنگ بزن ٬ چون اگه منظورمو نفهمیده باشی و تماس هم بگیری بازهم نمیفهمی که هیچ ٬ کلا فکر کنم برنامه نویسی رو هم بذاری کنار !
چون خودم هم الان نفهمیدم چی گفتم

یه چیزی رو فهمیدم اونم شکلک بود ٬ شکلک ٬ شکلک ٬ شکلک ٬ شکلک اینقدر میگم که شب ها که هیچی روزها هم خوابشو ببینی

فعلا بای شکلک
شکلک
شکلک
شکلک
شکلک
شکلک
شکلک
شکلک

سلام
ببشخید من متوجه نشدم منظور شما از شکلک چیه. اگه میشه یه کم بیشتر توضیح بدید.

الف.کاف پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:45 ب.ظ http://open-area.blogsky.com

عجب!!
پس تا درد ما رو حس نکردین فکر چاره نبودین!!

خب پس یه کار دیگه هم بکنید٬ اگه یه مدت سیستم نظرخواهی‌تون بدون تایید باشه می‌بینید که به هیچ وجه نمی‌تونید بفهمید مثلا یه نفر برای پست دو ماه پیش‌تون (ده تا پست قبل مثلا!) نظر گذاشته! مگه اینکه تعداد کامنت‌های همه‌ی پست‌هاتون رو یادداشت کرده باشین و هر بار هم همه‌اش رو چک کنید!!!!!!!!!!!!!!
(اگه یه همچین کسی رو پیدا کردین لطفا براش یه زحمت بکشید زنگ بزنین بیمارستان روان‌پزشکی آزادی!!)

گرفتید منظور ما رو دیگه؟
تو سیستم‌های دیگه مثل بلاگفا و پرشین‌بلاگ این مشکل رو حل کرده‌ان... تو بلاگفا یه قسمت تو مدیریت وبلاگ‌شون هست به نام «آخرین کامنت‌ها» که آخرین کامنت‌ها رو نشون میده بهشون و کامنتی ندیده نمی‌مونه...
پرشین هم با گذاشتن کلمه‌ی «جدید» کنار تعداد کامنت‌ها نشون میده که چند تا کامنت جدید و چند تا کامنت قدیمی داره هر پست...
حالا ببینیم شما چه می‌کنید!
اون دو تا سرویس هنوز امکان پاسخ‌گویی به نظرات رو ندارن و اگه این رو هم بذارن...
ببینیم یه کاری می‌کنید که حتی از سیستم‌های فعلی‌ اون‌ها (برای دیدن کامنت‌های جدید) بهتر باشه یا نه؟!

سلام
دوست عزیز از پیشنهادتون ممنونم. حتما این امکان به قسمت نظرات اضافه خواهد شد. باز هم اگر کمبود دیگری در سیستم احساس کردید به ما اطلاع دهید.

گل داوودی پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:56 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com/

سلام!
یه کار کنین بشه نظر خصوصی هم ارسال کرد ( شکلکو هم چون زیاد گفتن نمیگم دیگه! (چقد نگفتم!!!))

راستی! نمیشه این بنر تبلیغاتی برداشته شه؟ خیلی اذیت میکنه... فال قهوه.. اموزش اشپزی به دختران دم بخت....!!!!!!!!!!!

سلام
از پیشنهاد شما متشکرم. پیشنهادتون بررسی میشه.

علی پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:00 ب.ظ

سلام
ببخشید چرا وبلاگ های بلاگ اسکای صفحه بندی ندارن؟
نمیشه این امکان رو برای وبلاگ ها اضافه کنید
که صفحه ها به این شکل نمایش داده بشن؟
صفحه ها (75): [1] 2 3 4 » ... آخرین صفحه »

سلام
انشاالله به زودی اون هم انجام میشه.
از صبر شما ممنونم

یک نویسنده قدیمی پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:22 ب.ظ

سلام، خسته نباشید.در مورد این کامنت باید بگویم من با شماها صحبت می کنم، این که این پست آشکار شود یا همچنان پنهان بماند به تشخیص خودتان خواهد بود.سال گذشته یک شب برای خودم یک قانون جدید پسوردگذاری گذاشتم که به خاطر همین موضوع پسورد مکان هایی که در آن عضو هستم را همان شب، تعویض کردم.متاسفانه آن شب این قدر اینترنت اذیتم کرد که کارم خیلی طول کشید و زمانی که پسورد بلاگ اسکای را تغییر می دادم خیلی خسته بودم از فردای آن شب هرچه سعی کردم که وارد سیستم شوم دیگر نتوانستم.چون برخی از اطلاعاتم را هم تغییر داده بودم، قسمت فراموش کردن پسورد هم به دردم نخورد.در هر صورت به خاطر این که از سال ۸۲!!! در بلاگ اسکای چند صفحه داشتم با گزارش کامل سابقه ام در بلاگ اسکای ایمیلی به قسمت support فرستادم که کمکم کند ولی در جواب تنها یک شماره موبایل برایم فرستاده شد و خواسته شده بود که تماس تلفنی بگیرم !!! من هم جواب دادم که به علت این که دلم می خواهد کاملاً ناشناس باشم نمی توانم تماس بگیرم ولی می توانم روی اینترنت ارتباط برقرار کنم ولی دیگر هیچ جوابی نگرفتم.بعد از آن یک بار دیگر هم ایمیل زدم که آن هم بی جواب ماند.در پست داستانک با نام *یک نویسنده قدیمی* کامنتی گذاشتم که گفتند ایمیل بزنم که آن هم بی جواب ماند و برای کامنت دوم هم بی ربط ترین جواب را گرفتم.اگر چه رفتن از دست رفتن نوشته های منتشر شده و نشده ام و نظاره گر بودن صفحاتم از دور در آن زمان برایم بسیار سخت بود ولی به هر حال به پارسی بلاگ رفتم و کار نوشتن را در آن جا ادامه دادم.اما نتیجه کار شما : ۱) بدبین شدن من به رفتاری که در سیستم شما وجود دارد (شاید به خاطر این که تنها جواب شما همان شماره تلفن بوده) ۲) از آن جایی که در بلاگ هایم نشانی از خودم ندارم پس به راحتی هر زمان در ذهنم هر چیزی باشد به سرعت بدون سانسور بر روی اینترنت منتقل می کنم و در اولین پست های من در بلاگ جدید شکایت از بلاگ اسکای بود.(بعدها فهمیدم که پارسی بلاگ پست هایش را به نوعی کنترل می کند.) ۳) دیگر بلاگ اسکای را به کسی توصیه نمی کنم. ۴) ...
می دانید چون در یک شرکت کامپیوتری که کار تولید نرم افزار انجام می دهد کار می کنم و به خاطر سمتم با معنای رضایت مشتری شدیداً درگیر می باشم.خواستم در این جا هم به شما این نکته را یادآوری کنم و بگویم که تجربه ای که چه در این جا به عنوان کاربر کسب کردم و چه در کارم بدست آوردم من را به این اعتقاد رسانیده است یک جواب خیلی ساده همانند *امکان پذیر نمی باشد* خیلی بهتر از بی توجهی و بی اعتنایی به کاربری است که در حالت خدمات گرفتن می باشد.یک نفر این جا، یک نفر آن جا، نفر بعدی هم اگر پیدا شود ... .می دانید مردم اگر بخواهند کارشان راه بیفتد معطل من و شما نخواهند شدخوشنامی و بدنامی نهایی متعلق به رفتار شما خواهد بود.می توانی بهترین نرم افزار دنیا را هم طراحی بکنی ولی زمانی که خوب جوابگویش نباشی مفت هم نخواهد ارزید.
در نوشته ام اگر از کلمه شما استفاده کردم، منظورم شما نوعی بودید.لطفاً این اطلاع رسانی را به کل همکاران درگیرتان هم بکنید.موفق و شاد بمانید.

سلام
دوست عزیز همانگونه که در زمان ثبت نام به شما تذکر داده شده بود، تنها راه ما برای تشخیص صحت هویت شما در هنگام فراموش کردن کلمه عبورتان، سوال و جواب امنیتی می باشد. به دلیل اینکه ما از طریق ایمیل نمیتوانیم هویت افراد را چک کنیم و پسورد جدیدی در اختیارشان قرار دهیم. و همانطور که خود شما فرمودید شماره تلفنی در اختیار شما قرار دادیم تا از طریق آن بتوانیم مشکل شما را حل کنیم. توجه داشته باشید کمتر جایی روی سرویس رایگان پشتیبانی تلفنی انجام میدهد. و ندادن پسورد جدید از طریق ایمیل نه تنها بی توجهی به کاربر نیست بلکه حساسیت زیاد ما در نگهداری و حفاظت از مطالب و نوشته های شماست. امیدوارم شرایط را به صورت دوطرفه درک کنید.

سینا جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:02 ق.ظ http://hezardastan.ir

خیلی خوشتیپی!!

چشماتون خوشتیپ میبینه :)

دنیا ازدید من جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ب.ظ http://BADBOY22.BLOGSKY.COM

سلام
۱- از اینکه این تغییر کوچیک ولی مهم رو تو قسمت نظرات انجام دادید ممنونم.

۲- من موندم چرا دوستان هنوز با قسمت تبلیغات سایت مشکل دارند َواسه چی میگید که جای تبلیغات رو عوض کنید؟

دوستان من، شما زمانی که یک وبلاگ را باز کردید اگر با تبلیغات مشکل داشتید کافیست برای رفع آن روی علامت x که در گوشه بالا سمت راست تبلیغات است کلیک کنید. آنوقت تبلیغات بسته میشود . و به قالب وبلاگ هم ضرری نمی زند( منظور همان چهره وبلاگ است ) من این کار روی روی قالب های مختلفی که توسط خود کاربران سفارشی شده نیز انجام دادم و بلافاصله مشکل رفع شده است.

۳- یک پیشنهاد: برای اینکه مشکلاتی که برای پرشین بلاگ و بلاگفا در مورد دامنه شون اتفاق افتاد برای بلاگ اسکای هم رخ نده پیشنهاد می کنم همچنان که دو دستی به دامنه تون چسبیدید برای روز مبادا از دامنهIR نیز استفاده کنید. به هر حال پیشگیری بهتر از درمان است.

این کار علاوه بر اینکه باعث می شود در صورت بروز مشکلی فعالیت سایت متوقف نشود باعث می شود که اصالت ایرانی بودن سایت نیز مشخص شود.


با آرزوی موفقیت برای شما و کلیه مدیران بلاگ اسکای

سلام
1-خواهش. انجام وظیفه کردیم
2-ما هم موندیم چرا دوستان با قسمت تبلیغات سایت مشکل دارند. ما سعی کردیم تبلیغات به صورت وصله جدا از قالب نباشه. کاری که بلاگر در وبلاگهاش انجام میده.
3-از اینکه به بلاگ اسکای انقدر اهمیت می دهید بسیار سپاسگزاریم.

موفق باشید

یک نویسنده قدیمی جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام
در ارتباط با جوابتان باید بگویم یک ایمیل با یک شماره تلفن تنها که در آن نوشته شده تماس بگیرید خیلی فرق می کند با یک ایمیل شماره تلفن دار و توضیح برای درک دو طرفه.در ضمن شمایی که معتقد به جوابگویی و درک دوطرفه اید، ایمیل های بعدی را می توانستید با توضیح شرایط جواب دهید تا این که اهمیتی ندهید، مخصوصا که من چون شرایط شما را کاملا درک می کردیم یک history کامل !!! از فعالیت هایم در بلاگ اسکای حتی دو ایمیلی که قبل از این اتفاق ها یکی به مناسبت تبریک تولد و دیگری مشکل قالبتان زده بودم، نوشته بودم.در ضمن در مورد سرویس رایگان صحبت کردید، به خاطر همکار بودن با شما، درگیر بودن با محیط هایی که خدمات رایگان اینترنتی می دهند همانند دو محیط وبلاگ نویسی آن قدر تجربه به من داده که شاکی شدن را حق خودم بدانم.شاید هم به نظر شما ما در حال زیادی خدمات دادن هستیم.البته دلم نمی خواست این بحث را در قمست کامنت های یک وبلاگ روبروی چشمان سایرین انجام دهم ولی چون اهمیتی به ایمیل ها نمی دهید و هنوز هم بعد از یک سال به بلاگ اسکای سرک می کشم و برایش کلی ایده مختلف پیاده سازی به ذهنم خطور می کند، خواستم کمی دلم را سبک کنم و شما را متوجه سیستم مدیریتان بکنم.وگرنه به خاطر تجربه خوبی که پارسی بلاگ در روند کارهای فنی و زندگی شخصی ام برایم ایجاد کرد با وجود دل تنگی های گاه و بیگاه برای صفحات بلاگ اسکایم گمان نمی کنم هرگز حاضر به برگشت به این مکان باشم.شاد و موفق باشید.

سلام
دوست عزیز کوتاه نویسی ما در جواب دادن به ایمیل ها به خاطر تعداد زیاد ایمیل هاست و همیشه در تلاش هستیم که رضایت همه کاربران را فراهم کنیم. به هر حال چنانچه کوتاهی از ما سر زده عذرخواهی می کنیم و چنانکه مایل هستید با بخش فنی تماس بگیرید تا مشکل شما حل شود. ما خوشحال خواهیم شد شما در بلاگ اسکای فعالیت خود را مجددا آغاز کنید.
موفق باشید

[ بدون نام ] جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:56 ب.ظ

آقا تو رو خدا شکلک نذارید!
مردم میان باکس کامنت‌دونی رو پر از این شکلک‌های مسخره می‌کنن و میرن!!
من کیف می‌کردم بلاگ‌اسکای شکلک نداره حال این مردم‌ آزارها گرفته میشه٬ حالا شما هم می‌خواین بذارین؟!
ای بابا...!!

حالا شما ناراحت نباشید. یه کاری میکنیم همه راضی باشن

آشناترین غریبه جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:48 ب.ظ http://ashnatarin-gharibe.blogsky.com/

سلاممممممممممم.
ایول واقعا دستون درد نکنه . راحتمون کردید .

قسمت نظرات هم بهتره که اولین نظر اول از همه باشه و بقیه زیر اون باشن .
این نفر قبلی هم راست میگه . خوشتیپی دیگه آقا .

سلام
خیلی ممنون. لطفا دارید شما

محسن شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:27 ق.ظ

سلام . خسته نباشید .
من هر چقدر تو بلاگ اسکای گشتم نتونستم صفحه یا راهنمایی رو پیدا کنم که تگ های بلاگ اسکای که برای طراحی قالب لازم هستند داخلش نوشته باشه . لطفا اگه ممکنه من رو راهنمایی کنید که چطور می تونم این تگ ها رو پیدا کنم .
ممنون

سلام
راهنمای کاملی برای کلیه قسمتهای سایت در دست تهیه است ولی کلیه تگها را میتوانید در آدرس http://www.blogsky.com/Tags.htm ببینید.

علی شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:02 ق.ظ

سلام بلاگ اسکای بسیار سیستم خوبی هست فقط یک مشکله دیگه هم به جز صفحه بندی دارد
گفتم اینجا بگم شاید بد نباشه
وقتی دو تا مطلب در یک روز ارسال کنیم پست قدیمی بالا قرار میگیره و پست جدید میره پایین
این یک خصوصیت بلاگ اسکای هست ؟ یعنی اون رو میشه از طوی مدیریت تغییرش داد یا مشکلی هست در بلاگ اسکای ؟
لطفا بررسی کنید.
با تشکر.

سلام
دوست عزیز مشکلی در ترتیب نمایش یادداشت ها وجود ندارد چنانچه با چنین مشکلی برخورد کردید لطفا آدرس وبلاگی که ترتیب نمایش پست ها در آن درست نیست را برای ما ارسال کنید.

زهیر شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.ozahir.blogsky.com

سلام
این نظرات رو فراموش کرده بودم بگم
در حالتی که نظرات به نمایش عمومی در میاد و نیازی به تائید نیست گزینه ای هم باشد که بتوانیم نظر رو به صورت خصوصی برای نویسنده ارسال کنیم ( شکلک D: )
زبان نگارش ایمیل و وب/وبلاگ خود به خود انگلیسی شود. ( شکلک D: )
ادامه دارد ....

سلام
از پیشنهاد شما بسیار سپاسگزاریم.. قالب قسمت نظرات به صورت کامل قابل ویرایش می باشد و در حالت پیش فرض زبان نگارش ایمیل و وب/وبلاگ به صورت انگلیسی و چپ به راست است مگر اینکه خود کاربر آنرا در قالب نظرات تغییر داده باشد.

مهشید شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:54 ب.ظ http://dancebrit.blogsky.com

سلام . ببخشید من یک سوال داشتم نمی دونم از کی بپرسم گفتم از شما سوال کنم . من تازه ۱ روزه یک وب لاگ درست کردم ولی بلد نیستم چه طوری عکس بزارم می خواستم ببینم می تو نید منو راهنمایی کنید . ممنون .

سلام. لطفا به بخش پشتیبانی ایمیل بزنید حتما راهنمایی کاملی برای شما ارسال میکنند.
متشکر

گل مینا(مدیروبلاگ ناصریا) شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:46 ب.ظ http://nasserabdollahi.blogsky.com

سلام
چند تا سوال دارم
۱: آیا ما هم می تونیم این قسمت اخبار و به وبلاگمون اضافه کنیم؟
۲: چرا قسمت نظرات آیکون نداره!
۳: اگه یکی دوتا قالب مشکی هم طراحی بشه واسه وبلاگها عالی می شه درسته؟
۴:شما تبادل لینک نمی کنین؟ واسه بازدیداتون خوبه ها!

سلام
۱: بله. لطفا برای دریافت کد اخبار به آدرس http://www.news07.com/AboutNewsbox.aspx مراجعه کنید.
۲: انشالله به زودی شکلک اضافه میشود.
۳: درسته
۴: واسه ما خوب هست ولی اگه با شما تبادل لینک کنیم بعدش باید با چند هزار تا کاربر دیگه تبادل لینک کنیم.

سر آشپز پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:46 ق.ظ http://chef.blogsky.com

نگا من یه وبلاگ نویس حرفه ای هستم تو بلاگفا و ایران بلاگ و غیره وبلاگ (داشتم) اما هیچ کدوم این قدر مشکل نداشتن نر دهی وبلاگ داغونه کمک کنید

سلام
دوست عزیز لطفا با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

حمید پناهی جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 ب.ظ

سلام
سلیقه ای که در برنامه نویسی و طراحی بلاگ اسکای به خرج داده اید نظرم را جلب کرده است آیا شما

از بس خودتون خوش سلیقه هستید D:

حیدر یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام.
خسته نباشید.
منظور از شکلک یعنی قرار دادن شکلکهای یاهوو و خندانک ها در قسمت نظر دهی تا کاربران و نظر دهندگان بتونن از آنها استفاده نمایند.
این سیستم نسبت به سایر سیستمها از نظر سرعت و امکاناتی که داره مثلا امکاناتی از قبیل ویرایش قالب نظرات که من ندیدم در وبلاگ های دیگه قرار داده باشن در این وبلاگ هست خوب هستش ولی چند تا ایراد داره که باید برطرف بشه
خلاصه یه دنیا ممنون

سلام
اگر زحمت بکشید ایرادات را بگید حتما برطرف میکنیم.
متشکر

[ بدون نام ] یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:51 ب.ظ

نشد اون جا دیگه کامنت بذارم... فعال بودن فاصله بین نظردهی‌تون بهم اجازه نداد...
خواستم بگم این لینک هم خوردنش (ببخشید... منظورم خوندن بود!) خاصیت داره:

http://www.khabgard.com/?id=1564547662

البته برنامه‌اش تو بلاگ اسکای هست... فقط باید کاربران و مدیران عزیز استفاده کنن!!

ممنون

علیرضا شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:29 ق.ظ http://www.hafti-hafti.blogsky.com

نمیشه واسه ی یک پست خاص دو بار یا بیشتر نظر داد.
نمیدونم حالا باید یه چند روز بگذره و بعد نظر دادن دوباره ممکن میشه یا اصلا نمیشه
شاید یادش رفته یه نکته رو بگه
شاید میخواد بگه آپه
شاید...
خلاصه فکر میکنم کار بیخودیه اینکه نذاریم کسی بیشتر نظر بده نخ سوزن اینکه مدیر وبلاگ میتونه اول نظر رو بخونه و اگه خواست تاییدش نکنه.

سلام
بعد از ورود به قسمت مدیریت وبلاگ به تنظیمات بخش نظردهی بروید. مواردی که نام بردید را میتوانید غیرفعال کنید.

فرح سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:33 ب.ظ

قالب ها رو قشنگتر وبیشتر بکنین
راستی تشکر به خاطر قالب قشنگ تیک تاک

چشم

سرخ سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ب.ظ http://sorkh.blogsky.com

سلام. من به نوبه ی خودم واقعا از این کارتون خوشحال شدم و تشکر می کنم. چون بعد از این ۴ سالی که توی بلاگ اسکای بودم اتفاق می افتاد که مثلا برای یکی از پست های سال اول من یکی پیغام میگذاشت و من قادر به پیگیری نبودم.

حالا دو خواهش دیگه هم دارم .
یکی اینکه با من تبادل لینک کنید.
دوم هم اینکه یک سیستمی رو فراهم کنید تا بدون نیاز به تایید نظرات ما متوجه بشیم که نظرات جدیدی داریم.( مثل سیستم های بلاگ فا یا پرشینی ها ) ممنون از لطف و توجهتون

سلام
ان شاالله به زودی امکان نمایش نظرات جدید هم فراهم میشود. در مورد تبادل لینک متاسفانه فعلا مقدور نمیباشد.

موفق باشید

مرضیه سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:11 ق.ظ

یادم رفت بگم تنوع اسمایلی ها خیلی کم هستن . البته من به اسمایلی های یاهو ترجیح میدمشون .
از زحماتتون ممنونم . خسته نباشید

انقدر اسمایلی بهتون میدیم که دیگه شب خواب اسمایلی ببینید

شاپرک یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ق.ظ http://shaparake49.blogsky.com

سلام و عرض تشکر

خب منم تشکر میکنم از زحماتتون فقط لطف کنید این شکلک هارو زودتر راه اندازی کنید چون خیلی ها خواستار ارسال شکلک هستن اصلا برای جوونها چون رنگ و لعاب به قسمت کامنت ها میده جالب ومتنوعه فقط اگه امکانش هست به خاطر جلوگیری از اینکه افرادی کپی میکنند وبه تعداد زیادی این شکلکهارو ارسال میکنند کاری کنید که امکان کپی پست زیاد نداشته باشه
ممنون از توجهتون

سلام
برای درج شکلک در قسمت نظرات وبلاگتان میتوانید از راهنمای موجود در وبلاگ http://tools.blogsky.com/ استفاده کنید.
موفق باشید

☆قاصدک☆ دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ق.ظ http://m-shaker.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
حقیقتش خدمت رسیدم جهت اینکه بگم اگه براتون
امکانش هست کد نظرات شکلک دار را برام ایمیل کنید(ویا کامنت بدید)راستش خیلی خوشم اومد از این طراحی قشنگتون..منتظر پاسختون هستم.
زنده باشید و همیشه سلامت..یاعلی مدد

سلام
برای درج شکلک در قسمت نظرات وبلاگتان میتوانید از راهنمای موجود در وبلاگ http://tools.blogsky.com/ استفاده کنید.
سربلند باشید

سحر پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:31 ق.ظ http://00550031723.blogfa.com

سلام.من دربلاگفا وبلاگ دارم.ی مشکل برای وبلاگم پیش اومده ممنون میشم اگه شما میدونید بهم بگید.
من می خوام نظرات خصوصیمو بخونم میزنه پسورد میخواد .در صورتی که قبلا راحت می تونستم بخونم..تنظیماتشم دست نزدم اینجور شده
منتظرتونم

متاسفانه اطلاعاتم راجع به بلاگفا کم است و کمکی نمی‌توانم بکنم.
روز و روزگار بر شما خوش!

الیا سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ب.ظ

من به خاطر نبود شکلک می خوام وبلاگم را عوض کنم... آخه یعنی چی شکلک ندارههههههههههه؟

شکلک داره. فقط هر کی دوست داره باید اضافه کنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.