وبلاگ مدیران بلاگ اسکای
وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

به بهانه حذف نام ایران از لیست yahoo و msn

نمایشنامه در ۳ پرده

پرده اول:
(پارک، دم غروب، دو جوان حدودا ۲۵ ساله، روی نیمکت نشسته، موبایل در دست مشغول ارسال بلوتوث برای همند)

- راستی حامد از سایتت چه خبر؟
- ای بابا، اون و که خیلی وقته جمعش کردم.
- چرا؟ تو که حسابی کارت گرفته بود. می‌گفتی روزی صدهزار تا هیت داره.
- آخرا تا دویست هزارتا هم رسیده بود. ولی چه فایده. همه وقتمو گذاشته بودم روش، ازش پول که در نمی‌اومد هیچ، کلی هم هزینه می‌دادم بازم هیچ، هر لحظه هم ممکن بود فیلترش کنند.
- تو که اولش خیلی داغ بودی، می‌خواستی پوز گوگل و یاهو رو بزنی.
- بابا ول کن این حرف ها رو، بذار یه اس‌ام‌اس باحال برات بخونم: یه فارسه و یه ترکه و یه لره ...

پرده دوم:
(یک اداره مهم دولتی، دو نفر آدم میان سال، هر دو کت‌شلوار پوشیده و ریش کوتاهی دارند)
- خدا رو شکر این مناقصه هم به خوبی انجام شد. این بار هم شرکت ... ۱برنده شد.
- مگه پروژه اتوماسیون سازمان...۲  که پیرارسال قراردد بسته بودند فیل۳ نشد؟ چه طوری باز بهشون اعتماد کردند؟
- اون طرح میکفا بود. این دفعه فرق می‌کنه این‌بار طرح پوکفاست.
- راستی این بار مبلغ قراراد چند میلیونه؟
-هشت‌صد و سی و ...
(صدا رفته رفته کم می‌شود)

پرده سوم:
(کافی‌نت، در میان همهمه، دو نوجوان هیجان‌زده به مانیتور نگاه می‌کنند و کلید‌های کی‌بورد را به سرعت فشار می‌دهند )
- خیلی طول می‌کشه ایمیل درست بشه؟
- نه. الان تموم میشه. دوست داری آی‌دی ت چی باشه؟
- سعید اف شونزده
- پسوردت شد ۱۲۳۴۵۶.  یادت نره ها.
- یادم می‌مونه. چرا تو لیست کشورهاش اسم ایران نیست؟
- مهم نیست. یه کشور دیگه رو انتخاب می‌کنیم. من برای خودم پاکستان و انتخاب کردم. برای تو هم می‌ذارم عراق خوبه؟...

پایان.

پانوشت:
۱ - در نسخه اصلی نمایشنامه این کلمه مخدوش شده.
۲ - به توضبح شماره ۱ مراجعه شود 
۳ - فیل شد : شکست خورد. به پایان نرسید. مقدار زیادی پول هدر شد.
 

توضیح نگارنده:
تمام شخصیت های داستان خیالی‌اند و مابازای خارجی ندارند.
نویسنده از نوشتن این داستان هیچ منظوری نداشته و صرفا به جهت اینکه وبلاگ مدیران بلاگ‌اسکای مدتی‌ است به روز نشده، جهت رفع تکلیف آن را نوشته است.

نظرات 20 + ارسال نظر
هپلی یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:25 ب.ظ http://happali.blogsky.com

خوبه نا سلامتی وبلاگه مدیرانه !

آپ کردنه تون شده هفته ای ۱ بار

سپاس از توجهتان

حمید یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:48 ب.ظ http://metsoft.blogfa.com

سلام
دمت گرم
قوه ی تخیل بسیار بالایی داری
مخصوصاً اون سومیش !!! از همه باحال تر بود
وقت کردی به ما هم سر بزن | خوشحال می شیم
موفق و پیروز باشی
بای

ممنون!
مهمان صفحه وبلاگتان بودم. پیروز باشید .
راستی از جشنواره خوارزمی چه خبر؟

سینا-گروه هزاردستان یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:06 ب.ظ http://hezardastan.ir

هرچند که من وبلاگمو (fenjan.blogsky یک فنجان چای داغ!) تو بلاگ اسکی تا زمان تغییر وضیعت تبلیغات قالبی سایتتون تحریم کردم و بستم! (بازم میگم اگه شما واقعا ع... داشته باشید میتونید لاقل مثل بلاگفا یا پارسی بلاگ تبلیغات تو وبلاگها قرار بدید و هی فرافکنی و حاشیه نرید که تبلیغات واسه سایتمون اله و بلله...من میگم نره و تو میگی بدوش؟!!)
...و اما با تمام این حرف و حدیثها: از اون لینک هایی که من بهش هروز سر میزنم این وبلاگ مدیران بلاگ اسکی هستش...
راجب مطلب هم باید بگم این دیگه باید مربوط به شما نت باز ها و طراحان سایت و وب باشه که یک سرویس ایمیل و مسنجر وطنی رو پی ریزی کنید...پیشنهاد میکنم مثل همین سرویس بلاگ در ایران جز اولین ها بودید تو این زمینه ها پیشقدم باشید...

در ضمن من اومدم نمایشگاه تو غرفتون و ...هرچند نگفتم کی ام!

در فکر انجام چنین کاری هستیم. فقط یک مشکل کوچک داریم و آن این که اگر مثل یاهو در ایمیل کاربرها تبلیغات قرار دهیم با اعتراض گسترده ای روبرو می شویم . برخلاف یاهو که با مخالفتی در این زمینه روبرو نیست!
راستی اگر در نمایشگاه خودتان را معرفی کرده بودید یک فنجان چای داغ با هم می نوشیدیم!

سامان جراح زاده دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:51 ب.ظ http://vbdotnet.blogsky.com

سلام .

حاجی این مدیریت وبلاگ شما با FirFox مشکل داره ...

لطفا حلش کنید .

من که تا حالا اتخار مشرف شدن به سفر حج را نداشته‌ام. ولی چشم. فقط اگر امکان دارد جزییات اشکال را برای support@blogsky.org ارسال کنید

گروه هزاردستان سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:38 ق.ظ http://hezardastan.ir

تو همه تعریف و تمجیدهایی که از بلاگرهاتون میکنید...یکی رو فراموش کردید یا واقعا نمی شناسیدش!
کسی که نوشته هاش..لطافت قلمش اش به حدی رسیده که تو ماهواره هم تبلیغش کرده اند!!
(www.albalo.blogsky.com)مستر آلبالو و وبلاگهایش در بلاگ اسکی که از همون اوایل کار بلاگ اسکی وبلاگ داشته و تا حالا وبلاگاش تا مرز یک ملیون و بیشتر بازدید کننده داشته...
البته این البالو همشهریمه و مثل خودم مشهدی و رابطه و دوستی چندساله داریم...
جاداره از کسایی تا این حد اونم تو سرویس شما کارشون درسته قدردانی بشه..

دوباره چشم.

گروه هزاردستان سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:39 ق.ظ http://hezardastan.ir

تو همه تعریف و تمجیدهایی که از بلاگرهاتون میکنید...یکی رو فراموش کردید یا واقعا نمی شناسیدش!
کسی که نوشته هاش..لطافت قلمش اش به حدی رسیده که تو ماهواره هم تبلیغش کرده اند!!
(www.albalo.blogsky.com)مستر آلبالو و وبلاگهایش در بلاگ اسکی که از همون اوایل کار بلاگ اسکی وبلاگ داشته و تا حالا وبلاگاش تا مرز یک ملیون و بیشتر بازدید کننده داشته...
البته این البالو همشهریمه و مثل خودم مشهدی و رابطه و دوستی چندساله داریم...
جاداره از کسایی تا این حد اونم تو سرویس شما کارشون درسته قدردانی بشه..

راستش من ماهواره ندارم و اطلاعاتم راجع به وبلاگ هایی که در این رسانه معرفی می شود کم است. ولی وبلاگ آلبالو را دیده‌ام و گاهی هم به آن سر می‌زنم.
برای رفع این مشکل به زودی چاره ای اندیشیده خواهد شد تا وبلاگ‌های فعال بهتر به کاربران معرفی شوند

سیامک سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:22 ق.ظ http://siamaksalimy.blogsky.com

سلام .
دوست عزیزم مرتضی .
من در چند کلوب به عنوان عضو اضافه شدم و دیگه نمیخوام تویه اونا عضو باشم . عضویت خودم هم نمیتونم عوض کنم . از طرفی مالکین اون وبلاگها هم دیگه آپ نمیکنن تا بهشون بگم منو حذف کنن. چیکار کنم . ؟

نادر جوادی ( مدیر وبلاگ گروهی دانشج سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:47 ب.ظ http://www.iauaee-85.blogsky.com

به نام هروسپ خدا

با درود !

بسیار خرسندم که از سشیستم بلاگ اسکای برای ایجاد وبلاگ گروهی دانشجویان مهندسی برق-الکترونیک آغزاد اردبیل ورودی ۸۵ پرداخته ام.
چند روز پیش دوستانی که جهت عضویت به وبلاگ مراجعه کرده بودند سیستم اشکال داشته بود.
از شما درخواست می کنم که سیستم عضویت را برای وبلاگ ما فعال کنید.
منتظر پاسختان هستم.

ما هم از اینکه میزبان اندیشه شما هستیم، خرسندیم.
لطفا اشکال پیش آمده را همراه با ذکر جزییات مشکل با بخش فنی به آدرس support@blogsky.org ارسال کنید تا بررسی شود.

پارسا سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:29 ب.ظ http://dastanak.blogsky.com

خیلی پست جالبی بود.مخصوصا تیترش<به بهانه حذف...>

ممنون!ولی به داستانک های شما نمی رسه

بارون چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:58 ق.ظ

سلام! بی‌نهایت ممنون واسه کد جدیدی که اضافه کردین و میشه فهمید از این به بعد هر نظر تائید شده مال کدوم پسته! جاش واقعا خالی بود. ممنون که بلاگ‌اسکای تو همه این سالها اینقدر خوب بوده :)

قابل شما را نداشت. انشاالله از این به بعد هم بتوانیم رضایت خاطر شما را جلب کنیم

سجاد چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 ب.ظ

من هم مثل بارون از شما تشکر می کنم.نمی دونید سر این مخفی بازی ما چه ها که نکشیدیم.باید حتما تابلو میشدی تا فهمید کامنت برای کدوم پست گذاشته شده :))
ممنون :)

قابلی نداشت

محمد چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:23 ب.ظ http://delle.blogsky.com

سلا آقای توکلی
امروز یه چیز جدید دیدم ببینم درست بود دیگه نه
نمی دونی چقدر خوشحال شدم دیگه باورم شده که شما به فکر کار برانتون هستید
قربون شما برم
دوستونم دارم
این دومین بار بود که یه چیز جدید می دیدم
اولی قسمت خبر بود و حالا مشخص کردن اینکه این نظر مال کدوم پسته
اره و فردا نمی دونم

خوب فعلا بای

وبلاگتان برقرار!

میثم چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ب.ظ

با عرض سلام

میشه لطف کنید و قابلیت درج ادامه مطلب را به قابلیت های سیستم وبلاگ بیافزایید

راستی منم با نظر دوست گرامی بارون موافقم خیلی دارید زحمت میکشید و قابلیت هایی که اضافه میکنید شما رو داره بیش از پیش توی دل ما جا میده

به محض امکان این قابلیت به سایت اضافه خواهد شد.
لطفتان مستدام!

خاطره پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:46 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

سلام
چطور میشه با طراح قالبهای بلاگ اسکای تماس گرفت؟ قالب های جدید همه قشنگند اما ترجیح میدم رنگش رو عوض کنم و چون عکس داره ممکن نیست.

پایدار و موفق باشید

با این ایمیل تماس بکیرید : template@blogsky.org

یوسف چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:51 ق.ظ http://http://tanabzekhisesobh.blogsky.com/

با سلام. وبلاگهای شما پس از دانلود شدن و save شدن قابل خواندن نمی باشند. امکان اینکه وبلاگ را افلاین بخوانم وجود ندارد. باید تلفن اشغال باشد تا ما بتوانیم وبلاگ را بخوانیم. شما که اینقدر ادعای افتخار پیشرفت می کنید لطفا این مشکل را حل کنید. ببخشیدا!!!
از اینکه این امکان را در اختیار ما گذاشتید خیلی ممنونم.

راستش من همین الان وبلاگ مدیران را ذخیره کردم. و آفلاین هم آن را دیدم. مشکلی وجود نداشت. با این حال اگر با اشکالی مواجه شدید حتما به بخش فنی اطلاع دهید.
راستی در بلاگ اسکای کسی ادعای افتخار و پیشرفت ندارد. ولی همه سعی دارند باعث پیشرفت سایت شوند

یوسف جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:16 ب.ظ http://http//tanabzekhisesobh.blogsky.com/

ممن معذرت میخوام. شاید من در تنظیمات امنیتی ویندوزم اشتباهی رو انجام داده ام که وبلاگهای ذخیره شده را باز نمیکند. سعی میکنم سیستمم رو یه چکی بکنم. چون چند روز پیش وارد تنظیمات فایروال و ریموت و اینجور چیزای دستگاهم شدم که هر چی allow را رو غیر فعال کردم... . باز هم از زحمات بی دریغ شما تشکر میکنم. ناهار خدمت باشیم. خداحافظ.

نوش جانتان. صرف شده.
پایدار باشید.

ابراهیم حاتمی کیا چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:05 ق.ظ

می خواهم فیلم سینمایی نمایشنامه تان را بسازم.فکر می کنم این فیلم در تمام سالن های تئاتر کشور به روی صحنه برود. یه چیزی تو مایه های از کرخه تا راین و بچه های آسمان میشه.

ممنون. اگه امکان داره من هنرپیشه نقش اول باشم.

یه نفر!!! جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:22 ق.ظ

از ماست که بر ماست موسیرم و خبر از گرسنه های شب ندارم که ندارم به جهنم و بهشت را به کس ندهند جز به حساب اعمالشان که خلق را اعمالشان بر باد داد و بیداد از این سرما که کودک سفید روی آذری تاب ندارد از سرما و سوز و ساز و آه و نوای فرنشینان پایتخت که روی تختند و خبر از بی خبر از همه جا.الغرض از اینهمه متن بلاتشبیه ، تشبیه ملک ایران زمین بود و هجمه ینگه دنیا به ما که فرهنگ و آداب خلق ما را به سخره می گیرند و ما تکفیرشان و همت آن نیست که صاحب منصبی در این قحط الرجال یافت شود و جای کفر گفتن دشمنان، فکر دوستان همی کند که کفر از بی فکری است نه بی دینی.یا هوی ما خدا و علی خداست و یاهوی ۲۰۰ ساله های مستر ها و مسترها (آقایان و رئوسا) یاهوی کج و معوج خودسر است که ایران ملک شیران و یلان را کسر شان خود می داند ودست به حذف آن دراز می کند که دراز دستان را جز این انتظار نیست و مای خلق نیز چشم به دستان میزنشینان ملک خویش دوخته ایم که کارستان که نی ، قدمی که نی ، قلمی که نی ، حرفی بزنند و محکوم کنند ....حکم همانست که هست .محکوم به حقارتیم چه از .... لکن این نکته همان به که در این صفحه بنگارم و بنگرم چه بنگرند چه بگریند که شباب ایران زمین مایه فخر آدم و عالم است چه بخواهند چه نخواهند و پوستهاشان فرش زیر پای اجنبی هم شود یک ذره از این خاک به بیگانه ندهند.
فی امان الله فی کل مکان

چخوف شکسته انگشت سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:57 ب.ظ http://mohsenmohebbi61.blogfa.com

سلام عزیرم خسته نباشی همه گی تون خسته نباشید
فقط خواستم یادآوری کرده باشم که اینی که شما نوشته فرمش بیشتر به یه فیلمنامه می خوره نه نمایشنامه
البته کار خوبی بود ولی زشته که آدم ندونه ساختار و نحوهء نوشتن این دوتا چیه و چه فرق هایی داره

ممنون که تذکر دادید. ولی ما که نویسنده حرفه‌ای نیستیم. از این اشکالات هم توی کارمون زیاده
سربلند باشید

علی پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:37 ق.ظ http://www.pooyeshsoft.ir

سلام! ممنون واسه کد جدیدی که اضافه کردین و میشه فهمید از این به بعد هر نظر تائید شده مال کدوم پسته.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.