وبلاگ مدیران بلاگ اسکای
وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

وبلاگ مدیران بلاگ اسکای

دعوت به یک کار گروهی: داستانک

در بین وبلاگ‌های متنوع و رنگارنگ فارسی که گشت می‌زنیم، فراوان برمی‌خوریم به نوشته‌های ادبی و هنری خواندنی که در این بوستان سبز خودنمایی می‌کنند، و خواندنشان مایه تفرج و نشاط است، و لذت و شیرینی را به کام تلخمان می‌رسانند.
از جمله ادبیات و داستان‌نویسی که در میان وبلاگ‌های فارسی رایج است و می‌شود مجموعه‌هایی بزرگ از این محصولات را گردهم آورد.
داستان کوتاه کوتاه(یا همان "داستانک") در دنیای ادبیات عمر زیادی ندارد، اما از قالب‌های مطلوب و جالب توجه امروز نویسندگان در جهان و ایران است، و هم نشریات ادبی و عمومی به آن توجه نشان می‌دهند.

به خاطر علاقه‌ای که به داستان و داستان‌نویسی دارم، مدتی پیش به نظرم رسید با توجه به این که داستانک با ذات سرعت و کوتاهی در فضای وب همخوانی دارد، می‌توان مجموعه‌ای پر و پیمان از آن را فراهم کرد، و به تدریج آن را به محل مراجعه و مطالعه علاقه‌مندان و هنردوستان در فضای وب فارسی بدل کرد. به همین دلیل وبلاگ داستانک ایجاد شد که به وبلاگ مخصوص این فعالیت بدل گردد، و باز هم از آنجا که علاقه‌مندم این کار به یک تلاش گروهی(همان TeamWork فرنگی) تبدیل شود، دوستان و علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در این وبلاگ،‌ در پا گرفتن این حرکت و بالیدن این نهال شریک شوند. البته بعدها با همین ایده می‌توان کارهای بسیار جالب‌تری هم کرد که فعلا از آن می‌گذرم، و ترجیح می‌دهم نظرات دوستان هنرمند و هنردوست را بخوانم.

چند نکته:
۱- چند نفر از دوستان پیشاپیش اظهار علاقه کرده‌اند که امیدوارم به زودی وارد میدان شوند.
۲- البته در میان وبلاگ‌نویسان خودمان، همین الآن هستند دوستان قدیمی و باسابقه که قبل از این حرکت، خودشان داستان می‌نوشتند، اما آنها هم می‌توانند در این کار همراه شوند، و به غنای آن کمک کنند.
۳- علاقه‌مندان کافی است با ایمیل، یا کامنت، علاقه‌مندیشان را برسانند.
۴- در باره خود "داستانک" در همان وبلاگ، به اندازه کافی سخن خواهیم گفت.

نظرات 16 + ارسال نظر
دمدمی سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:21 ب.ظ http://daam.blogsky.com/

کار جالبی است. خوشحال می شویم در آن سهیم شویم.

ممنونم
اگر مایل به مشارکت هستید، در کامنت وبلاگ داستانک، ایمیل خود را ذکر کنید.
موفق باشید

پارسا چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:32 ب.ظ http://hanipa.mihanblog.ir

خیلی جالبه همه ی وبلاگ نویس ها می تونن شرکت کنن یا فقط خانواده بلاگ اسکای؟

سلام
بله طبعا برای نوشتن در یک وبلاگ باید عضو آن سرویس وبلاگ بود.
موفق باشید

علیرضا چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:56 ب.ظ http://mano-to-mashim-ma.blogsky.com/

کاره خیلی باحالیه من که حاضر هستم کمک کنم
من متنظر خبر شما هستم
راستی به وبلاگ ما هم سری بزنید
اگرم نمایشگاهی برگزار می شه ما رو هم خبر کنین بیایم تا
کمی با شما باشیم
دوستون دارم بای

سلام
بله کار باحالی است!
اما اگر تمایل به عضویت دارید می توانید درخواستاتتان را در کامنت وبلاگ داستانک به همراه نشانی ایمیلتان ذکر کنید.
شاد باشید

یک نویسنده قدیمی چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام
البته کامنت من خیلی بی ربط به موضوع پست هست.فقط خواستم بگویم زمانی این جا را خیلی را دوست داشتم.تقریبا خاطرات دوران خاصی از زندگی من در این جا ثبت شده اما افسوس که به خاطر بی دقتی !!! خودم و کمی کم لطفی مسئول فنی شما دیگر حتی قادر به وارد شدن در سیستم هم نیستم.
جالب این جاست که با وجود عصبانیت که زمانی از دست شما داشتم ولی هنوز هم به این جا سر می زنم و اخبار ۱۰۰ سال یک بار به روز بلاگ اسکای را می خوانم و هر از گاهی برخی از وبلاگ های دوستان آشنا و یا غریب را.شاید برای این که هنوز
چیزهایی این جا دارم و هنوز معتقدم که سادگی این سیستم برای کاربرانش در جای دیگری نیست !!!
تنها نگرانی من از حذف نوشته هایم می باشد.
می خواستم در مورد سیاست بلاگ اسکای در مورد حذف بلاگ هایی که به روز نمی شوند بپرسم؟-البته اگر تا به حال به این موضوع فکر کرده اید.-
موفق و سبز باشید. :)

سلام
در این مورد حتما ایمیلی به بخش فنی بفرستید تا پیگیری شود.
موفق باشید

یک نویسنده قدیمی پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:45 ب.ظ

ممنون از راهنمایی !!! ایمیل زدم ولی چون نگفته بودید که چه چیزی پیگیری خواهد شد من فقط سوالم را پرسیدم تا ببینم که خودتان چقدر پیگیر خواهید بود.
موفق و سبز باشید. :)

سلام
لطفا در وبلاگ داستانک در قسمت نظرات درخواست خود را برای عضویت در وبلاگ گروهی همراه با ایمیل خود مطرح کنید.

متشکر

اسماعیل دهقانی جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:53 ب.ظ http://england4u.blogsky.com

می خواستم بدونم بخش تنظیمات FTPچیه؟

این بخش برای دوستانی است که میخوان وبلاگشان در سایت مستقل خودشان نمایش داده شود

پرستو شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:42 ق.ظ http://avayidarbarann.blogsky

سلام..خسته نباشید..چرا در دادن پسورد اینقد سختگیری می کنید..من پسورد قبلیمو هرچه زدم نیومد هیشکیم جواب نداد..مگه چی تووبلاگم داشتم ..که اینقد سخت میگیرید..حالا فقط نوشتم که بگم ..برای داستانک..ازین داستانهای بیمزه میتونم بنویسم..حالا باید چکارکنم؟
موفق باشید
قبلیه یه نون کم داشت..خوی اینجوری شد کاریشم نتونستمبکنم

سلام
در صورتی که قصد عضویت در وبلاگ داستانک را دارید فقط کافی است ایمیل خود را ذکر کنید.
موفق باشید

ابتهاج چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ق.ظ http://ebtihaj-economics.blogsky.com

سلام.
خواهشمندم که مرا در وبلاگ ((داستانک)) عضویت دهید...
ممنون.
ابتهاج

سلام
دعوتنامه برایتان ارسال شد.
خوش آمدید.

آرمین جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:20 ب.ظ http://noend.blogfa.com

خوشحال میشم ... اگه بشه

چرا نمیشه
کافیه عضو بلاگ اسکای باشید.

حیدر پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:34 ب.ظ http://www.nicebox.blogsky.com

سلام چرا باکسم بستید خوب من تبلیغاتتون رو میزارم خواهش میکنم من از ۳ نفر پول گرفتم باید چیکار کنم raper_piter66 آی دی من هست خواهش میکنم بازش کنید نمیدونم چیکار کنم www.nicebox.blogsky.com

سلام
دوست عزیز وبلاگ شما به علت وجود کدهای مخرب در قالب وبلاگتان بسته شده است لطفا مشکل را بر طرف نموده و با abuse@blogsky.org تماس بگیرید.

با تشکر

[ بدون نام ] شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:43 ق.ظ

جالب است

مرسی

حمید توکلی دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:23 ق.ظ http://kntu.blogsky.com/?PostID=133

سلام
خوبید ؟
میخواستم بپرسم کدام وبلاگ در بلاگ اسکای و در کل سرویس دهنده ها بیشترین تعداد عضو رو داره ؟

و همکلاسی ( همون دانشجویان خواجه نصیر ) با ۸۲ عضو چه موقعیتی در بین وبلاگ های گروهی داره ؟

سلام
آماری که در مورد مقایسه بین همه وبلاگها پرسیدی شاید بخش فنی بهتر قادر به جواب دادنش باشد اما قطعا وبلاگ گروهی شما از این نظر قابل تحسین است و بدم نمی آید آمار دقیق تری در باره میزان فعال بودن اعضا و پستهای آنها و... تهیه و منتشر کنی.
موفق باشی
اروج‌زاده

امید جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:53 ب.ظ http://www.s-p-r.blogsky.com

سلام به مدیر حاذق جناب آقای اروج زاده.امید آنکه همیشه پیروز و بهروز باشید . خسته نباشید . بنده نیز به سهم خودم مایلم عضو این وبلاگ بشم . موجب امتنان است اگر حقیر را نیز بپذیرید.متشکرم//یا حق

سلام
برای عضویت در وبلاگ داستانک لطفا نشانی ایمیل خودتان را در این وبلاگ برایم کامنت نمایید.
موفق باشید

متیل دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:26 ب.ظ http://mateel.blogfa.com

ما هم یک چنین کاری را از چند وقت قبل شروع کرده بودیم.
کار خوبیه.
ولی باید قواعد هم رعایت شود. از جمله زبان معیار که زیاد رعایت نمی شود.

فرخ دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ق.ظ http://chakhan.blogsky.com

سلام ! لطفا از وبلاگ من بازدید فرمایید . تصور میکنم که وبلاگ در راه تبدیل شدن به رسانه ای فراگیر است . چه بهتر که به فکر باشیم تا در این راه به هرز گفتن و هرز نوشتن عادت نکنیم و با استفاده از چنین فرصتی و با جمع آوری نویسندگان توانا ، مجلاتی را در اینترنت راه بیندازیم . برای این منظور که حتما در آمدزا هم خواهد بود ، شما را فرد پیگیر و توانمندی یافتم . من هم در خدمتم ! موفق باشید .

موفق باشید

علی پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:55 ق.ظ http://www.pooyeshsoft.ir

خیلی خوبه .لطفا مطالب تکمیلی رو هر چه زودتر قرار بده.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.